Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Super Mario Bros. U Deluxe

Nintendo WiiU Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
294 odpowiedzi na ten temat

#121 twilitekid Napisany 30 listopada 2012 - 22:35

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Apropo ekraniku, artukuł na EG: http://www.eurogamer...atency-analysis

Okazuje się, że input lag jest minimalny
  • 0

#122 Tawotnica Napisany 30 listopada 2012 - 22:40

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Boost Mode to rewelacja. Na filmikach nie wygląda w połowie tak fajnie jak jest w rzeczywistości. Świetnie się bawiłem zarówno rushując przez level jak i stawiając klocki stylusem ;p
Trochę dziwne, że nie można grać 2P na GamePadzie i Wiilocie na raz, tylko trzeba grać samymi Wiilotami. Samo podłączenie sync bardzo sprawnie działa, dużo lepiej niż na Wii.
  • 0

#123 Malutki Napisany 01 grudnia 2012 - 20:24

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Trine 2 dobrze się sprzedaje i doczeka się w najbliższym czasie patch'a poprawiającego miedzy innymi grafikę ,dodadzą voice chat i możliwość grania za pomocą pro pada :)
http://www.neogaf.co...t=502059&page=2
Edit :
Nie ten temat :P

Ten post był edytowany przez Malutki dnia: 01 grudnia 2012 - 20:56

  • 0

#124 Tawotnica Napisany 03 grudnia 2012 - 23:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Skopałem dupsko Bowserowi i zabieram się za zbieranie reszty gwiazdek. Więcej mi zostało do zrobienia po pierwszym przejściu niż w NSMB2, to dobry znak, U jest nieco bardziej wymagające. Walki z szefkami wprawdzie nadal są beznadziejnie proste, ale przynajmniej o jakieś nowe patterny się wysilili.
  • 0

#125 Kaxi Napisany 04 grudnia 2012 - 16:11

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Mogę komuś sprzedać moje NSMBU. Prawie nieużywane. Sprzedaję nie dlatego, że mi się nie podoba, ale dlatego, że dostałem kodzik i dwa mi niepotrzebne :)
  • 0

#126 mobor Napisany 05 grudnia 2012 - 05:51

mobor

    Pikachu

  • Narybek
  • 75 Postów:
A od kiedy to Nintendo tak ochoczo rozdaje kody na swoje premierowe gry ?
  • 0

#127 lukaszSA Napisany 05 grudnia 2012 - 09:40

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:
Pewnie od kiedy jesteś redaktorem gazety/strony czy innego bloga
  • 0

#128 mobor Napisany 12 grudnia 2012 - 11:54

mobor

    Pikachu

  • Narybek
  • 75 Postów:
Nie wiem czy tylko ja odnoszę wrazenie że gra jest wypuszczona na prędce, na siłe i że generalnie sprawia wrażenie jakby była portem z przewidzianej ale w ostatniej chwili przeniesionej wersji z Wii ?

Rozumiem że 2D itd ale tekstury, tła wołają wręcz o pomstę do nieba.... Gra w takim wydaniu spokojnie ruszyłaby na starym Wii - pomijając oczywiscie kwestie związaną z rozdzielczością. Graficznie jest gorzej niż w takim Nintendoland. Na prawdę porażka. Zrobiłem 2 światy w ciagu 2 tygodni i czuję że muszę się zmuszać aby w to grać. Po NSMB na 3DS które też specjalnie nie zachwyciło - kolejną porcję tego samego jest mi już bardzo ciężko przełknąć. Nintendo wyraźnie brakuje już nie tyle pomysłów co wręcz ochoty do tego by wpuścić do tej serii trochę świerzego powietrza....

Czuję się zrobiony w ch...a bo ta gra powinna kosztować max 149zł zamiast 230 (a i tak byłoby to za dużo). Zresztą - porównajcie to sobie z 4x tanszym Trine2 ..... Można ? Można

Ten post był edytowany przez mobor dnia: 12 grudnia 2012 - 12:00

  • 0

#129 Tawotnica Napisany 12 grudnia 2012 - 12:29

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
OLO, wziąłeś grę w ciemno? :D To nie tak, że nie było wiadomo czym będzie gra - grafika, muzyka, nawet okładka z daleka krzyczą 'more of the same'. Jedynie parę leveli w Soda Jungle i Frosted Glacier wizualnie robi wrażenie. Z resztą chyba już o tym pisałem, że gdyby N zdecydowało się na odważniejszą stylistykę jak choćby w 'Painted Swampland' (ten level, co wygląda jak malowany farbami olejnymi z trailerów/handsonów) to odbiór NSMBU byłby dużo lepszy. Jeszcze ta przeokropna muzyka, bah-bah tańczące żółwiki - koszmar.
Jak cie wkurza story mode, to znadź jakiegoś kumpla i od razu nawalaj w boost mode. Niby pierdoła, ale najlepsza część gry, dużo fajniejsza niż multi w story, gdzie tak na dobrą sprawę P2 mi tylko przeszkadza, bo lami :P

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 12 grudnia 2012 - 12:30

  • 0

#130 Flyjack Napisany 12 grudnia 2012 - 16:18

Flyjack

    Blanka

  • Narybek
  • 162 Postów:
Wedlug mnie postacie, a szczegolnie wrogowie jak wlasnie zolwie czy goomby, sa jakby to powiedziec, zbyt mało mario, a zbyt dużo plasteliny :P
  • 0

#131 Tawotnica Napisany 12 grudnia 2012 - 17:01

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Dodany obrazek

no coz...
  • 0

#132 Flyjack Napisany 12 grudnia 2012 - 17:28

Flyjack

    Blanka

  • Narybek
  • 162 Postów:
Kiedyś to pixele w kiepskiej jakosci grafice ratowaly przed takim efektem. Teraz Nintendo jest już nie do powstrzymania :-(
  • 0

#133 Ney Napisany 12 grudnia 2012 - 19:29

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Jutro demo Raymana i może dzisiaj postaram się skończyć Mario bo boje się, że nie będzie powrotu po Legends do takiej grafy 2D z NSMU ;)
  • 0

#134 Ney Napisany 15 grudnia 2012 - 21:20

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Nienawidzę tej gry :) Dziś skończyłem, ale ostatnie poziomy to już biegłem na pałe...
Nic Nintendo się nie postarało z tą grą...Grafika jest okropna jak na standardy 2d w HD...Gry Indie wykonane przez kilka osób są ładniejsze...
Do tego zamiast jakiś fajnych orkiestrowych muzycznych kawałków jak w Galaxy mamy jakieś koszmarne plumkanie i to w zasadzie jedno przez całą grę :fp:
Większść poziomów jest średnia, domy z duchami IMO najgorsze w serii, bossowie bueeeee. Jak można tej grze dać więcej niż 7 (Kaxi spytaj Miela....)?????? Nintendo za swoje lenistwo powinno zostać ukarane ocenami na poziomie 6-7 max. Podejrzewam, że ta gra kosztowała ich naprawdę śmieszne pieniądze, a liczą sobie normalną cene kurewki jedne. Skandal.

  • 0

#135 Tawotnica Napisany 16 grudnia 2012 - 01:17

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Rozumiem i podzielam narzekania na marną oprawę A/V i bossków, którzy zasysają, ale tak na serio co wam nie pasuje w gameplayu?
Od samego początku po tym tunelu i Yoshi Hill wiadomo, że będzie różnorodnie - Yoshi, Baby Yoshi, dwa coastery (6-6 :3), zamek ze śrubami, latające statki, skakanie po wigglerze. Na powtarzalność motywów ciężko narzekać. Nawet trzeci świat ma swoje momenty (węgorzosmok chociażby), mimo że nie cierpię pływanek w Marianach.
Sterowanie jest prezycyjne i przez dużo bardziej złożone niż choćby w takim Raymanie, a wiewiórka to zdecydowanie najlepszy nowy power-up z serii NEW. Ponadto wplecione gdzieniegdzie gyro też jest stylowo zrobione.
Znajdziek jest wystarczająco - ponad 250 monet i sporo ukrytych przejść i to do zdobycia na wiele sposobów. Mało jest star coinsów, które wymagają specyficznego power upu. Mini Mario potrzebny jest w przeciwieństwie to poprzednich odsłon chyba tylko raz.
Poziom trudności jest odpowiednio wyważony, samo przejście easy peasy, wymasterowanie wymaga trochę gimnastyki a dla.weteranów wyzwania załatwiają sprawę.
Ogólna prezentacja NSMB może wprawdzie zniechęcić, ale ta gra ma swoje momenty - Flight of the Para Beetles to jeden z najlepszych leveli w ogóle w serii. Świat 9 to już w ogóle miód, cud i orzeszki - P-Block level dużo dłuższy niż DLC dwójkowego albo poziom obudowany dookoła obrotowych ogniów to top tier 2d platforming. Mi się ta giereczka bardzo podoba, mimo że daleki jestem od entuzjazmu, to oceny w granicach 8/10 są imo jak najbardziej zasłużone.
  • 0

#136 Ney Napisany 16 grudnia 2012 - 17:54

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Czyli zgadzamy się, że trzy DLA MNIE bardzo ważne czynniki udanej platformówki zasysają - bossowie, muzyka, grafika. To już sporo minusów...
Ja dodam do tego domy duchów, które w serii bardzo lubiłem, a tu jest z tym słabiutko i jednak fajnych leveli jest naprawdę mało. Kurde to przecież Mario, od Nintendo, na zupełnie nową konsolę! Aż się prosi o pełno fajnych pomysłów i dużo lepszą realizację...
Taki Mario3DLand zarządził (ostatnia gra z serii w którą grałem przed MarioU), a ten to porażka bo gra się TYLKO przyjemnie, nie ma bez bonera ;)
Demo Rayman Legends ma IMO więcej ciekawych pomysłów niż cała ta gra, nie mówiąc o oprawie A/V.

Ten post był edytowany przez Ney dnia: 16 grudnia 2012 - 17:56

  • 0

#137 mobor Napisany 16 grudnia 2012 - 18:20

mobor

    Pikachu

  • Narybek
  • 75 Postów:
No...3D Land zjada to na śnaidanie - fakt. Pod każdym względem - od grafiki przez poziomy aż po grywalność
  • 0

#138 Tawotnica Napisany 16 grudnia 2012 - 18:24

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
No zgadzamy się, ale inaczej rozkładamy priorytety. Najładniejsza oprawa nic mi nie da, jeśli za nią nie idzie dobra.grywalność.
Jeśli mowa o bossach to 3D Land pod tym względem wcale nie jest lepsze od nowego U. Boom-Boom powinien mieć dożywotniego bana na gry Mario, najbardziej buracki mid-boss w historii gier wideo xD
  • 0

#139 Tawotnica Napisany 23 grudnia 2012 - 14:04

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
http://www.youtube.c...ser/NewMarioUEN

^ oficjalny kanał youtube do NSMBU. Filmik z 1UPami :shock: Aż żałuję, że już wymasterowałem story mode, bo bym sobie jeszcze popykał,
Po świętach biorę się za resztę challenges jakie mi zostały, a potem liczę na jakieś 'Nerve Wrack' i 'Impossible' DLC :u2:
  • 0

#140 Druciak Napisany 02 stycznia 2013 - 21:49

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
videorecka ;)

  • 0

#141 Tawotnica Napisany 05 stycznia 2013 - 23:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Digital Foundry porównuje NSMBWii i NSMBU:
http://www.eurogamer...bros-u-analysis
  • 0

#142 Kaxi Napisany 14 lutego 2013 - 15:14

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
eShop
w tym roku

nakładka na New Super Mario Bros U
  • 0

#143 Tawotnica Napisany 14 lutego 2013 - 15:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
o, na dzieiejszym ND zapowiedzieli Super Luigi U - będzie potężnym DLC do NSMBU, które przerobi wszystkie plansze na nowe, w których będziemy grali tylko Luigim.

Dodany obrazek

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 lutego 2013 - 16:15

  • 0

#144 ACZ Napisany 14 lutego 2013 - 15:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
co to znaczy nakladka? jak to dlc to po co oddzielny temat ? robimy sztuczny tłok? ;]

Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 14 lutego 2013 - 15:16

  • 0

#145 Kaxi Napisany 14 lutego 2013 - 15:16

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Coś pomiędzy DLC a nową grą cyfrowo.
  • 0

#146 Tawotnica Napisany 14 lutego 2013 - 15:19

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
ciekawe czy będą liczyć za to 59,99€ :olo:
  • 0

#147 gruby Napisany 14 lutego 2013 - 15:44

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Jeżeli gry się nie da kupić stand alone, to moim zdaniem to dlc. Nie ma sensu zakładać osobnego tematu, ludzie będą wchodzić tylko do tematu NSMBU.

Ten post był edytowany przez gruby dnia: 14 lutego 2013 - 15:45

  • 0

#148 Flyjack Napisany 14 lutego 2013 - 15:58

Flyjack

    Blanka

  • Narybek
  • 162 Postów:
To jest DLC, nie ta się tego kupić standalone.
  • 0

#149 lukaszSA Napisany 14 lutego 2013 - 17:54

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:
Ale durna nazwa
  • 0

#150 mobor Napisany 18 lutego 2013 - 17:17

mobor

    Pikachu

  • Narybek
  • 75 Postów:
...i znając Nintendo za tą radość zapłacimy pewnie połowę ceny nowej gry
  • 0



Inne z tagami: