294 odpowiedzi na ten temat
#121 Napisany 30 listopada 2012 - 22:35
Apropo ekraniku, artukuł na EG: http://www.eurogamer...atency-analysis
Okazuje się, że input lag jest minimalny
Okazuje się, że input lag jest minimalny
#122 Napisany 30 listopada 2012 - 22:40
Boost Mode to rewelacja. Na filmikach nie wygląda w połowie tak fajnie jak jest w rzeczywistości. Świetnie się bawiłem zarówno rushując przez level jak i stawiając klocki stylusem ;p
Trochę dziwne, że nie można grać 2P na GamePadzie i Wiilocie na raz, tylko trzeba grać samymi Wiilotami. Samo podłączenie sync bardzo sprawnie działa, dużo lepiej niż na Wii.
Trochę dziwne, że nie można grać 2P na GamePadzie i Wiilocie na raz, tylko trzeba grać samymi Wiilotami. Samo podłączenie sync bardzo sprawnie działa, dużo lepiej niż na Wii.
#123 Napisany 01 grudnia 2012 - 20:24
Trine 2 dobrze się sprzedaje i doczeka się w najbliższym czasie patch'a poprawiającego miedzy innymi grafikę ,dodadzą voice chat i możliwość grania za pomocą pro pada
http://www.neogaf.co...t=502059&page=2
Edit :
Nie ten temat
http://www.neogaf.co...t=502059&page=2
Edit :
Nie ten temat
Ten post był edytowany przez Malutki dnia: 01 grudnia 2012 - 20:56
#124 Napisany 03 grudnia 2012 - 23:50
Skopałem dupsko Bowserowi i zabieram się za zbieranie reszty gwiazdek. Więcej mi zostało do zrobienia po pierwszym przejściu niż w NSMB2, to dobry znak, U jest nieco bardziej wymagające. Walki z szefkami wprawdzie nadal są beznadziejnie proste, ale przynajmniej o jakieś nowe patterny się wysilili.
#125 Napisany 04 grudnia 2012 - 16:11
Mogę komuś sprzedać moje NSMBU. Prawie nieużywane. Sprzedaję nie dlatego, że mi się nie podoba, ale dlatego, że dostałem kodzik i dwa mi niepotrzebne
#126 Napisany 05 grudnia 2012 - 05:51
A od kiedy to Nintendo tak ochoczo rozdaje kody na swoje premierowe gry ?
#127 Napisany 05 grudnia 2012 - 09:40
Pewnie od kiedy jesteś redaktorem gazety/strony czy innego bloga
#128 Napisany 12 grudnia 2012 - 11:54
Nie wiem czy tylko ja odnoszę wrazenie że gra jest wypuszczona na prędce, na siłe i że generalnie sprawia wrażenie jakby była portem z przewidzianej ale w ostatniej chwili przeniesionej wersji z Wii ?
Rozumiem że 2D itd ale tekstury, tła wołają wręcz o pomstę do nieba.... Gra w takim wydaniu spokojnie ruszyłaby na starym Wii - pomijając oczywiscie kwestie związaną z rozdzielczością. Graficznie jest gorzej niż w takim Nintendoland. Na prawdę porażka. Zrobiłem 2 światy w ciagu 2 tygodni i czuję że muszę się zmuszać aby w to grać. Po NSMB na 3DS które też specjalnie nie zachwyciło - kolejną porcję tego samego jest mi już bardzo ciężko przełknąć. Nintendo wyraźnie brakuje już nie tyle pomysłów co wręcz ochoty do tego by wpuścić do tej serii trochę świerzego powietrza....
Czuję się zrobiony w ch...a bo ta gra powinna kosztować max 149zł zamiast 230 (a i tak byłoby to za dużo). Zresztą - porównajcie to sobie z 4x tanszym Trine2 ..... Można ? Można
Rozumiem że 2D itd ale tekstury, tła wołają wręcz o pomstę do nieba.... Gra w takim wydaniu spokojnie ruszyłaby na starym Wii - pomijając oczywiscie kwestie związaną z rozdzielczością. Graficznie jest gorzej niż w takim Nintendoland. Na prawdę porażka. Zrobiłem 2 światy w ciagu 2 tygodni i czuję że muszę się zmuszać aby w to grać. Po NSMB na 3DS które też specjalnie nie zachwyciło - kolejną porcję tego samego jest mi już bardzo ciężko przełknąć. Nintendo wyraźnie brakuje już nie tyle pomysłów co wręcz ochoty do tego by wpuścić do tej serii trochę świerzego powietrza....
Czuję się zrobiony w ch...a bo ta gra powinna kosztować max 149zł zamiast 230 (a i tak byłoby to za dużo). Zresztą - porównajcie to sobie z 4x tanszym Trine2 ..... Można ? Można
Ten post był edytowany przez mobor dnia: 12 grudnia 2012 - 12:00
#129 Napisany 12 grudnia 2012 - 12:29
OLO, wziąłeś grę w ciemno? To nie tak, że nie było wiadomo czym będzie gra - grafika, muzyka, nawet okładka z daleka krzyczą 'more of the same'. Jedynie parę leveli w Soda Jungle i Frosted Glacier wizualnie robi wrażenie. Z resztą chyba już o tym pisałem, że gdyby N zdecydowało się na odważniejszą stylistykę jak choćby w 'Painted Swampland' (ten level, co wygląda jak malowany farbami olejnymi z trailerów/handsonów) to odbiór NSMBU byłby dużo lepszy. Jeszcze ta przeokropna muzyka, bah-bah tańczące żółwiki - koszmar.
Jak cie wkurza story mode, to znadź jakiegoś kumpla i od razu nawalaj w boost mode. Niby pierdoła, ale najlepsza część gry, dużo fajniejsza niż multi w story, gdzie tak na dobrą sprawę P2 mi tylko przeszkadza, bo lami
Jak cie wkurza story mode, to znadź jakiegoś kumpla i od razu nawalaj w boost mode. Niby pierdoła, ale najlepsza część gry, dużo fajniejsza niż multi w story, gdzie tak na dobrą sprawę P2 mi tylko przeszkadza, bo lami
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 12 grudnia 2012 - 12:30
#130 Napisany 12 grudnia 2012 - 16:18
Wedlug mnie postacie, a szczegolnie wrogowie jak wlasnie zolwie czy goomby, sa jakby to powiedziec, zbyt mało mario, a zbyt dużo plasteliny
#131 Napisany 12 grudnia 2012 - 17:01
no coz...
#132 Napisany 12 grudnia 2012 - 17:28
Kiedyś to pixele w kiepskiej jakosci grafice ratowaly przed takim efektem. Teraz Nintendo jest już nie do powstrzymania
#133 Napisany 12 grudnia 2012 - 19:29
Jutro demo Raymana i może dzisiaj postaram się skończyć Mario bo boje się, że nie będzie powrotu po Legends do takiej grafy 2D z NSMU
#134 Napisany 15 grudnia 2012 - 21:20
Nienawidzę tej gry Dziś skończyłem, ale ostatnie poziomy to już biegłem na pałe...
Nic Nintendo się nie postarało z tą grą...Grafika jest okropna jak na standardy 2d w HD...Gry Indie wykonane przez kilka osób są ładniejsze...
Do tego zamiast jakiś fajnych orkiestrowych muzycznych kawałków jak w Galaxy mamy jakieś koszmarne plumkanie i to w zasadzie jedno przez całą grę
Większść poziomów jest średnia, domy z duchami IMO najgorsze w serii, bossowie bueeeee. Jak można tej grze dać więcej niż 7 (Kaxi spytaj Miela....)?????? Nintendo za swoje lenistwo powinno zostać ukarane ocenami na poziomie 6-7 max. Podejrzewam, że ta gra kosztowała ich naprawdę śmieszne pieniądze, a liczą sobie normalną cene kurewki jedne. Skandal.
Nic Nintendo się nie postarało z tą grą...Grafika jest okropna jak na standardy 2d w HD...Gry Indie wykonane przez kilka osób są ładniejsze...
Do tego zamiast jakiś fajnych orkiestrowych muzycznych kawałków jak w Galaxy mamy jakieś koszmarne plumkanie i to w zasadzie jedno przez całą grę
Większść poziomów jest średnia, domy z duchami IMO najgorsze w serii, bossowie bueeeee. Jak można tej grze dać więcej niż 7 (Kaxi spytaj Miela....)?????? Nintendo za swoje lenistwo powinno zostać ukarane ocenami na poziomie 6-7 max. Podejrzewam, że ta gra kosztowała ich naprawdę śmieszne pieniądze, a liczą sobie normalną cene kurewki jedne. Skandal.
#135 Napisany 16 grudnia 2012 - 01:17
Rozumiem i podzielam narzekania na marną oprawę A/V i bossków, którzy zasysają, ale tak na serio co wam nie pasuje w gameplayu?
Od samego początku po tym tunelu i Yoshi Hill wiadomo, że będzie różnorodnie - Yoshi, Baby Yoshi, dwa coastery (6-6 :3), zamek ze śrubami, latające statki, skakanie po wigglerze. Na powtarzalność motywów ciężko narzekać. Nawet trzeci świat ma swoje momenty (węgorzosmok chociażby), mimo że nie cierpię pływanek w Marianach.
Sterowanie jest prezycyjne i przez dużo bardziej złożone niż choćby w takim Raymanie, a wiewiórka to zdecydowanie najlepszy nowy power-up z serii NEW. Ponadto wplecione gdzieniegdzie gyro też jest stylowo zrobione.
Znajdziek jest wystarczająco - ponad 250 monet i sporo ukrytych przejść i to do zdobycia na wiele sposobów. Mało jest star coinsów, które wymagają specyficznego power upu. Mini Mario potrzebny jest w przeciwieństwie to poprzednich odsłon chyba tylko raz.
Poziom trudności jest odpowiednio wyważony, samo przejście easy peasy, wymasterowanie wymaga trochę gimnastyki a dla.weteranów wyzwania załatwiają sprawę.
Ogólna prezentacja NSMB może wprawdzie zniechęcić, ale ta gra ma swoje momenty - Flight of the Para Beetles to jeden z najlepszych leveli w ogóle w serii. Świat 9 to już w ogóle miód, cud i orzeszki - P-Block level dużo dłuższy niż DLC dwójkowego albo poziom obudowany dookoła obrotowych ogniów to top tier 2d platforming. Mi się ta giereczka bardzo podoba, mimo że daleki jestem od entuzjazmu, to oceny w granicach 8/10 są imo jak najbardziej zasłużone.
Od samego początku po tym tunelu i Yoshi Hill wiadomo, że będzie różnorodnie - Yoshi, Baby Yoshi, dwa coastery (6-6 :3), zamek ze śrubami, latające statki, skakanie po wigglerze. Na powtarzalność motywów ciężko narzekać. Nawet trzeci świat ma swoje momenty (węgorzosmok chociażby), mimo że nie cierpię pływanek w Marianach.
Sterowanie jest prezycyjne i przez dużo bardziej złożone niż choćby w takim Raymanie, a wiewiórka to zdecydowanie najlepszy nowy power-up z serii NEW. Ponadto wplecione gdzieniegdzie gyro też jest stylowo zrobione.
Znajdziek jest wystarczająco - ponad 250 monet i sporo ukrytych przejść i to do zdobycia na wiele sposobów. Mało jest star coinsów, które wymagają specyficznego power upu. Mini Mario potrzebny jest w przeciwieństwie to poprzednich odsłon chyba tylko raz.
Poziom trudności jest odpowiednio wyważony, samo przejście easy peasy, wymasterowanie wymaga trochę gimnastyki a dla.weteranów wyzwania załatwiają sprawę.
Ogólna prezentacja NSMB może wprawdzie zniechęcić, ale ta gra ma swoje momenty - Flight of the Para Beetles to jeden z najlepszych leveli w ogóle w serii. Świat 9 to już w ogóle miód, cud i orzeszki - P-Block level dużo dłuższy niż DLC dwójkowego albo poziom obudowany dookoła obrotowych ogniów to top tier 2d platforming. Mi się ta giereczka bardzo podoba, mimo że daleki jestem od entuzjazmu, to oceny w granicach 8/10 są imo jak najbardziej zasłużone.
#136 Napisany 16 grudnia 2012 - 17:54
Czyli zgadzamy się, że trzy DLA MNIE bardzo ważne czynniki udanej platformówki zasysają - bossowie, muzyka, grafika. To już sporo minusów...
Ja dodam do tego domy duchów, które w serii bardzo lubiłem, a tu jest z tym słabiutko i jednak fajnych leveli jest naprawdę mało. Kurde to przecież Mario, od Nintendo, na zupełnie nową konsolę! Aż się prosi o pełno fajnych pomysłów i dużo lepszą realizację...
Taki Mario3DLand zarządził (ostatnia gra z serii w którą grałem przed MarioU), a ten to porażka bo gra się TYLKO przyjemnie, nie ma bez bonera
Demo Rayman Legends ma IMO więcej ciekawych pomysłów niż cała ta gra, nie mówiąc o oprawie A/V.
Ja dodam do tego domy duchów, które w serii bardzo lubiłem, a tu jest z tym słabiutko i jednak fajnych leveli jest naprawdę mało. Kurde to przecież Mario, od Nintendo, na zupełnie nową konsolę! Aż się prosi o pełno fajnych pomysłów i dużo lepszą realizację...
Taki Mario3DLand zarządził (ostatnia gra z serii w którą grałem przed MarioU), a ten to porażka bo gra się TYLKO przyjemnie, nie ma bez bonera
Demo Rayman Legends ma IMO więcej ciekawych pomysłów niż cała ta gra, nie mówiąc o oprawie A/V.
Ten post był edytowany przez Ney dnia: 16 grudnia 2012 - 17:56
#137 Napisany 16 grudnia 2012 - 18:20
No...3D Land zjada to na śnaidanie - fakt. Pod każdym względem - od grafiki przez poziomy aż po grywalność
#138 Napisany 16 grudnia 2012 - 18:24
No zgadzamy się, ale inaczej rozkładamy priorytety. Najładniejsza oprawa nic mi nie da, jeśli za nią nie idzie dobra.grywalność.
Jeśli mowa o bossach to 3D Land pod tym względem wcale nie jest lepsze od nowego U. Boom-Boom powinien mieć dożywotniego bana na gry Mario, najbardziej buracki mid-boss w historii gier wideo xD
Jeśli mowa o bossach to 3D Land pod tym względem wcale nie jest lepsze od nowego U. Boom-Boom powinien mieć dożywotniego bana na gry Mario, najbardziej buracki mid-boss w historii gier wideo xD
#139 Napisany 23 grudnia 2012 - 14:04
http://www.youtube.c...ser/NewMarioUEN
^ oficjalny kanał youtube do NSMBU. Filmik z 1UPami Aż żałuję, że już wymasterowałem story mode, bo bym sobie jeszcze popykał,
Po świętach biorę się za resztę challenges jakie mi zostały, a potem liczę na jakieś 'Nerve Wrack' i 'Impossible' DLC
^ oficjalny kanał youtube do NSMBU. Filmik z 1UPami Aż żałuję, że już wymasterowałem story mode, bo bym sobie jeszcze popykał,
Po świętach biorę się za resztę challenges jakie mi zostały, a potem liczę na jakieś 'Nerve Wrack' i 'Impossible' DLC
#140 Napisany 02 stycznia 2013 - 21:49
videorecka
#141 Napisany 05 stycznia 2013 - 23:50
#142 Napisany 14 lutego 2013 - 15:14
eShop
w tym roku
nakładka na New Super Mario Bros U
w tym roku
nakładka na New Super Mario Bros U
#143 Napisany 14 lutego 2013 - 15:14
o, na dzieiejszym ND zapowiedzieli Super Luigi U - będzie potężnym DLC do NSMBU, które przerobi wszystkie plansze na nowe, w których będziemy grali tylko Luigim.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 lutego 2013 - 16:15
#144 Napisany 14 lutego 2013 - 15:15
co to znaczy nakladka? jak to dlc to po co oddzielny temat ? robimy sztuczny tłok? ;]
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 14 lutego 2013 - 15:16
#145 Napisany 14 lutego 2013 - 15:16
Coś pomiędzy DLC a nową grą cyfrowo.
#146 Napisany 14 lutego 2013 - 15:19
ciekawe czy będą liczyć za to 59,99€
#147 Napisany 14 lutego 2013 - 15:44
Jeżeli gry się nie da kupić stand alone, to moim zdaniem to dlc. Nie ma sensu zakładać osobnego tematu, ludzie będą wchodzić tylko do tematu NSMBU.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 14 lutego 2013 - 15:45
#148 Napisany 14 lutego 2013 - 15:58
To jest DLC, nie ta się tego kupić standalone.
#149 Napisany 14 lutego 2013 - 17:54
Ale durna nazwa
#150 Napisany 18 lutego 2013 - 17:17
...i znając Nintendo za tą radość zapłacimy pewnie połowę ceny nowej gry
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|