Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pikmin 3 Deluxe

Nintendo WiiU Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
152 odpowiedzi na ten temat

#1 Malutki Napisany 08 czerwca 2011 - 07:31

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Nowy Pikmin jednak pojawi się na WiiU .
Pikmin announced for Wii U

Did you know that Pikmin is 10 years old this year? Well, it is, and Shigeru Miyamoto actually wanted to launch a new title in the franchise for Wii. However, after spending some with Nintendo’s new console and the system’s graphics, he decided to move development to the console instead. It apparently could be released sooner rather than later.

http://nintendoeverything.com/66604/


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 12 sierpnia 2020 - 08:52

  • 0

#2 BeSOS Napisany 08 czerwca 2011 - 09:38

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Obstawiam launch title. Albo teraz albo nigdy, myślę, ze cała gra jest w zasadzie gotowa, robią ja przecież już z 5 lat. Świetne gry (1 i 2), może nieco niszowe ale gameplayowo na 10 :)
  • 0

#3 gruby Napisany 08 czerwca 2011 - 09:53

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Ja się do Pikminów nigdy nie przekonałem. Miałem dwójkę, ale szybko mnie znużyła, głównie prze interfejs. Znając kontroler WiiU i wykorzystując HD PikminU może być ciekawy, ale za bardzo się nie napalam.
  • 0

#4 ChrnoX Napisany 13 kwietnia 2012 - 08:57

ChrnoX

    Pikachu

  • Narybek
  • 56 Postów:
No jeżeli tytul nie będzie jako launch title to wiele straci na swym hypie bo fakt że już tyle lat 3-jka jest w produkcji wcale nie napawa optymizmem. Osobiście największą nadzieje w 3-ce pokładam nie tylko w znacznie większej ilości gatunków Pikminów, ale co-op po Wi-Fi i bardzi skondensowany tryb fabularny jak w jedynce (dwójka była długa ale przez brak limitu czasowego itp. gra szybko traciła swój urok, choć była i tak mega miodna), to dla mnie priorytety (ciekawe czy tym razem będzie można kontrolować więcej niż 100 Pikminów na raz).

No na E3 jak nie pokażą konkretu to ciut się zirytuje bo to czekanie mnie dobija...
  • 0

#5 Malutki Napisany 13 kwietnia 2012 - 09:10

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Ja zastanawiam się czy rzeczywiście tak długi okres dewelopingu wpłynie na jakość produktu końcowego. Wszakże na rynku już pojawiła się solidna konkurencja w postaci Little King’s Story...
  • 0

#6 ChrnoX Napisany 13 kwietnia 2012 - 17:16

ChrnoX

    Pikachu

  • Narybek
  • 56 Postów:
W sumie to najpierw przez kilka lat był tworzony na Wii, dopiero gdy Wii U nabral fizyczną formę, przerzucono go na next'a. Co do Little Kings Story to teoretycznie oby dwie gry są podobne ale tak czy siak to Pikmin jest prekursorem i skupia się głównie na gameplayu niż jakiejś porywającej fabule. Poruszając jezcze temat pada to pierwsze jego zast. to już sama mapka z prostym i szybkim wylukaniem zagubionych "marchew" co nie powiem znacząco ułatwi i upłynni gameplay (cholerka mogliby rzucić już jakimś konkretem) :]
  • 0

#7 BeSOS Napisany 14 kwietnia 2012 - 23:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Lubilem bardzo jedynke, dwojki nie skonczylem bo mnie poziom trudnosci w jaskiniach odrzucil....trojke jednak chetnie ogram lecz nie traktuje jejnjako killer appa, raczej gre 2 giej kategorii ktora umili mi czas w oczekiwaniu na inne killery 1 st party...
  • 0

#8 ChrnoX Napisany 15 kwietnia 2012 - 07:12

ChrnoX

    Pikachu

  • Narybek
  • 56 Postów:
W dwójce własnie dali ciała pod tym względem że wiecznie lądowało się w tych jaskiniach i nie dało się podziwiać fajnych terenów, wszystko było tam zbyt liniowe i skupione na walkę z coraz to bardziej większymy krwiożerczymi ślimaczkami itp. xd Jężeli powrócą do systemu jedynki gdzie tym razem lokacje będą z min. 3/4 razy większe może nawet ze zmiennymi warunkami pogodowymi które zmieniałyby nie tylko otoczenie ale może i nawet wpływałyby na przeciwników i Pikminy (np. jakby padał deszcz to niebieskie marchewy miałyby podniesioną siłę ataku, szybkości etc.) to jak dla mnie będzie totalny wypas. Dla mnie Pikmin 3 to akurat na razie najważniejsza pozycja na Wii U, bo fakt że cieszę się iż AC3 czy Metro Last Light również sie pojawią (i nie tylko) ale to tylko dodatki dzięki którym zaoszczędze pieniądze i nie będe potrzebował konkurencyjnych platform. Zresztą na platformy Ninny liczą się przede wszystkimi tytuły od first i second-party developerów :]
  • 0

#9 Tawotnica Napisany 15 kwietnia 2012 - 12:36

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:

Ja się do Pikminów nigdy nie przekonałem. Miałem dwójkę, ale szybko mnie znużyła, głównie prze interfejs. Znając kontroler WiiU i wykorzystując HD PikminU może być ciekawy, ale za bardzo się nie napalam.


co-sign. Pikminem jakoś nigdy się nie zajarałem, a Olimar mnie niesamowicie irytował w SSBB, gorzej niż te knypki z Earth Bound.
  • 0

#10 BeSOS Napisany 15 kwietnia 2012 - 20:50

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Bo trzeba bylo zagrac w swietna jedynke :) olimar nie jest charyzmatyczny ale tez chyba nie o to tutaj chodzi, Pikminy sa na pierwszym planie!
  • 0

#11 Pious Napisany 17 kwietnia 2012 - 07:57

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Jakiś typ z N potwierdził, że gra będzie zaprezentowana nas e3. Ciekawe co wysmażą. Byle pomysły na nowo kolory pikminów nie kończyły się tylko na tym, ale niech je do czegoś użyją.
  • 0

#12 BeSOS Napisany 17 kwietnia 2012 - 09:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Spoko, pewnie launch title bedzie z tego. Optymizm umiarkowany.
  • 0

#13 ChrnoX Napisany 19 kwietnia 2012 - 10:44

ChrnoX

    Pikachu

  • Narybek
  • 56 Postów:
No tworzą ją z dobre 5 lat, więc jak nie pokazą konkretów tylko słaby i szybki port z gry która przez wiele lat była tworzona pod Wii to nie powiem że się ciut z irytuje, choć no of course jak pisałem wcześniej czekam na bank, bo jeżeli potrafili wykrzesać tyle pomysłów w SMG 1 i 2 w zaledwie 3/4 lata to niech znowu udowodnią to przy Pikminie.
  • 0

#14 Tawotnica Napisany 19 kwietnia 2012 - 11:05

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 104 Postów:
Nad Super Mario Galaxy pracowało EAD Tokyo, najlepszy team Nintendo (imho). Pikmin'a robią prawdopodobnie ci sami ludzie, co New Super Mario Bros.
  • 0

#15 ChrnoX Napisany 26 kwietnia 2012 - 19:19

ChrnoX

    Pikachu

  • Narybek
  • 56 Postów:
To chyba raczej kwestia sporna pod tym względem bo Nintendo lata temu stworzyło osobne teamy które to zajmują się tylko i wyłącznie danym IP lub daną serią tytułów. Tym bardziej że w Tokyo są dwa oddziały (EAD Tokyo 1, Tokyo 2) i pierwszy pracował nad SMG a drugi nad SMG2. Co do tego jaki team tworzy Pikmina 3 to chyba trafiłeś bo oni chyba nawet zaczęli od Pikminów (EAD Group 4). Ciekawi mnie to czy w trójce dadzą jakiś co-op online, lub jakąś rywalizację lub ogólnie w jakim kierunku poszli czy bliżej będzie trójce do części pierwszej czy do drugiej.
  • 0

#16 Kaxi Napisany 05 czerwca 2012 - 19:19

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 153 Postów:
Trailer i screeny:

http://e3.nintendo.c...#/wiiu/pikmin-3


Jedyn ma rację, wygląda jak Pikmin 2 HD. Poziom Uncharted to nie jest :P
  • 0

#17 Pious Napisany 05 czerwca 2012 - 19:25

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Oprawa jest fatalna. Co to za tekstury podłoża? Sama gra będzie fajna, ale to nie pchnie sprzedaży. Za 200zł też raczej tego nie wezmę. Poza tym pokazali bardzo marne video. Nic nowego, kamienne pikminy są jak te fioletowe.
  • 0

#18 BeSOS Napisany 05 czerwca 2012 - 19:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Pikminy byly bardzo miodne wiec tu nie chodzi o oprawe, taka jaka jest teraz jest imo wystarczajaca, wyglada to ladnie...ale problem w tym ze nie pokazali zadnych nowych elementow, tak jak pisze Pious, nowe Pikminy w zasadzie moglyby pozostac tymi fioletowymi z Pikmina 2...to na to ptrzebowal Shigeru az 10 lat???? :fp:
  • 0

#19 Pious Napisany 05 czerwca 2012 - 19:39

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
No właśnie. Wygląda jak P2 Remake HD, zero nowych elementów gameplayu. Mogli pokazać jakieś naprawdę nowe Pikminy i byłoby lepiej. Liczyłem na coś fajniejszego.
  • 0

#20 Kaxi Napisany 05 czerwca 2012 - 20:20

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 153 Postów:
Dodany obrazek
  • 0

#21 gruby Napisany 05 czerwca 2012 - 22:27

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Obejrzałem sobie w spokoju trailer. I muszę przyznać, że mnie zachęcił. Wiadomo, czy będzie licznik czasu? W dwójce zabił cały fun.
  • 0

#22 Pious Napisany 05 czerwca 2012 - 22:31

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Dzień i noc musi być. Nie wyobrażam sobie braku tego elementu. W jedynce jest dopiero lipa, bo masz tylko 30 dni na zrobienie gry.
  • 0

#23 Kaxi Napisany 05 czerwca 2012 - 22:35

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 153 Postów:


Wrzućcie 720p i obejrzyjcie z showfloora.

Po początkowym hejcie trochę mi przeszło i ta gra może nie będzie taka zła. Choć na pewno nie systemseller.
  • 0

#24 BeSOS Napisany 06 czerwca 2012 - 14:16

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
System seller nie ale to jedyna dobra gra od Nintendo na launch window w którą chetnie zagram...kiedyśtam...nie wierze nadal, ze tylko Pikmina 3 N przygotowało na ten okres po przypale z 3DSem, jeszcze kilka dni chyba potrzebuję na przyswojenie tej wiadomości...
  • 0

#25 ChrnoX Napisany 06 czerwca 2012 - 23:27

ChrnoX

    Pikachu

  • Narybek
  • 56 Postów:
Widzę chyba każdy zapomniał że Pikmin 3 nie był od początku pisany pod Wii U tylko Wii więc naleciałości z grafy też pewnie jakiejś zostały. Mnie tam się podoba, wygląda naprawdę ładnie (kolejne profesjonalne podejście, ocenanie gry poprzez filmiki ze streamu na małym ekranie monitora = mistrz), całe otoczenie jest szczegółowe i plastyczne, mam tylko właśnie nadzieje że z czasem ukażą więcej Pikminów niż tylko Rock Pikmin bo jak na kilka lat produkcji nie wierze w brak ciekawych pomysłów. Dla mnie jest to na razie tytuł #1 na Wii U, czekałem kilka przeszło 7 lat i się doczekałem i jak na razie jestem pozytywnie nastawiony. Po prostu chyba ludzie nie wiadomo czego oczekują po grach na launch (sorry ale powtórki z różnicy grafy jaka była pomiędzy 32-128 bitowcami już nie będzie).
  • 0

#26 Pious Napisany 07 czerwca 2012 - 00:13

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Wydaje mi się, że na konfie podczas kawałka, gdzie była strona tytułowa gry widać latające Pikminy. Dla mnie ta gra jest bomba i wezmę na bank. Lubię serię i tu jest to samo, ale lepiej.
  • 0

#27 BeSOS Napisany 07 czerwca 2012 - 08:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Powinno byc na ekranie kilkaset Pikminow na raz, wtedy mozna by poczuc ze to next gen, oprocz wysokiej rozdzialki i wiekszej ilosci poligonow imo wiele sie to (na oko) nie rozni.
  • 0

#28 Pious Napisany 07 czerwca 2012 - 08:59

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
No właśnie. Nawet otoczenie jest takie samo jak zawsze. Zero detali więcej, ot lepsza rozdzielczość, ale i tak widać słabe tekstury podłoża. Rozumiem, że to pierwsza generacja gier na nowy sprzęt, ale ten sprzęt jest podobno lepszy od obecnej generacji, a jakoś nawet porty gier tego nie pokazują.
  • 0

#29 Malutki Napisany 09 czerwca 2012 - 13:21

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
E3 2012: First Take HD

  • 0

#30 Malutki Napisany 12 czerwca 2012 - 08:03

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Nie będzie online w nowym Pikminie :trup:
Miyamoto - Pikmin DS/3DS ideas were tested, why Pikmin 3 lacks online

A portion of an IGN interview with Shigeru Miyamoto...

IGN: We've known that Pikmin 3 has been in development for several years, first starting on Wii, and so I was curious. When Pikmin 3 was on Wii, what was the original concept, before it moved to Wii U?

Shigeru Miyamoto: Fundamentally I would say that the game didn't change all that much. Rather, we saw the CPU power and HD resolution offered by the Wii U and simply thought that was the best platform possible for that game, allowing you to see the whole map at one time and things like that. Going back a little bit, I would have to say that we really debated what kind of game we should make Pikmin 3.

Having played them, you must know that Pikmin and Pikmin 2 themselves are very different games from each other. We had a bit of a discussion internally about which direction we should go for Pikmin 3. And at the same time we were also trying out different experiments on the DS and the 3DS and the Wii to see which platform the game would work best on. We had decided on Wii when the possibility of putting it on the Wii U became available, as we began to see what that framework was going to look like. At that time we definitely decided, okay, this is going to be much better on Wii U. Nothing huge changed in terms of the fundamental concept.

IGN: One of the things I think Pikmin 2 really drove home was the element of cooperative gameplay, and just multiplayer in general, allowing more than one player to play together. Can people expect the same from Pikmin 3? Perhaps even online Pikmin?

Miyamoto: Everyone asks that question! [laughter]

So in the case of Mario Kart, we did have online multiplayer, and that's something that... You have to be very careful that you don't drop frames as you're trying to sync up with other players over what could be a very great physical distance, over the internet. But in the situation of Pikmin, for example, since you would have lots of individual, small creatures, the Pikmin, whose every movement and location is going to be really important in the game, it would be very difficult to sync up over an internet connection.

So I think what we've decided to do is focus on the single-player and local multiplayer aspects, which are really fun. But unfortunately, no online multiplayer for Pikmin 3. But the co-op local multiplayer is really fun.

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=179015
  • 0



Inne z tagami: