Nintendo 64
#31 Napisany 12 listopada 2005 - 19:39
#32 Napisany 12 listopada 2005 - 20:14
#33 Napisany 12 listopada 2005 - 20:18
Zna ktoś jakieś sposoby moddingu N64 (jedyny jaki znalazłem, to możliwość odpalenia gier japońskich na konsoli amerykańskiej)?
#34 Gość__* Napisany 14 listopada 2005 - 13:56
#35 Napisany 14 listopada 2005 - 14:05
W Nintendo 64 najbardziej podobał mi się jej design, możliwości techniczne oraz pomysł z kartridżem, na który tak wszyscy narzekali. Kartridż to natychmiastowy dostęp do danych, możliwość zapisywania stanu gry, brak lasera, który ma małą żywotność i tragiczną awaryjność i w końcu (mimo wszystko) olbrzymie możliwości (co udowodniła chociażby Zelda).
Tak , Mario byl swietny , wszystko czytales , postacie nie mialy glosu i zapomnij o wysokiej jakosci filmikach
Gry bardzo dobre , zelda byla by cudna z glosem w dobrym systemie ( na tamte czasy zapewnial to tylko CD , a nie kart ktory byl przestarzala konstrukcja )
Rewolucje mial zrobic czytnik DDR :> wyszlo to w ogole na rynek ?
#36 Napisany 14 listopada 2005 - 15:42
#37 Napisany 14 listopada 2005 - 21:31
Kto mi powie jak odpalić Perfect Dark NTSC na konsoli PAL? Mam przejściówkę, ale niestety się nie odpala (jak mi powiedział sprzedawca: niektóre gry mają zabezpieczenie).
To koleś chyba w kulki sobie leci. Sam miałem Goldeneye'a w NTSC i z przejściówką chodziło tak jak należy. Spróbuj z innymi gierkami NTSC jak masz, ale na moje oko to może to być kłopot z samą przejściówką niżeli z grą.
A w co się teraz gra? Oczywiście w Perfect Darka rzecz jasna
#38 Napisany 14 listopada 2005 - 23:45
#39 Napisany 15 listopada 2005 - 10:19
Dzięki kilku kumplom ( hi Michał) miałem okzaje wiele razy spędzić niejedną sesje przy wyżej wymienionych tytułach. A N64 to iMO nadal jedna z lepszych maszynek jakie pojawiły sie w światku konsol...
Heh Mani widze ze masz ten sam problem co i ja...
#40 Napisany 15 listopada 2005 - 15:21
Kurka flaczek, nie mam żadnej innej gry NTSC. Nie mam jak sprawdzić czy PD jest sprawny...To koleś chyba w kulki sobie leci. Sam miałem Goldeneye'a w NTSC i z przejściówką chodziło tak jak należy. Spróbuj z innymi gierkami NTSC jak masz, ale na moje oko to może to być kłopot z samą przejściówką niżeli z grą.Kto mi powie jak odpalić Perfect Dark NTSC na konsoli PAL? Mam przejściówkę, ale niestety się nie odpala (jak mi powiedział sprzedawca: niektóre gry mają zabezpieczenie).
Znam ten ból. Przez dwa ostatnie dni kleiłem swoje pady (a były wytarte że hej!), teraz przynajmniej w Goldeneye gra się jak należy.pad juz troche nie teges cóż lata grania odcisnęły na nim piętno.
#41 Napisany 21 listopada 2005 - 13:13
#42 Gość__* Napisany 22 listopada 2005 - 18:29
#43 Gość__* Napisany 22 listopada 2005 - 19:12
#44 Gość__* Napisany 22 listopada 2005 - 19:25
#45 Gość__* Napisany 22 listopada 2005 - 19:40
#46 Napisany 06 grudnia 2005 - 23:48
Co jednak nie oznacza, ze nie pykalem na niej wczesniej.
Pamietam te wspaniale lata mojej mlodosci, gdy wraz z kumplem PeCetowcem chodzilismy do Ultimy, grac w GoldenEye na 2. To dzieki N64 i GE, zemscilem sie na koledze za sromotna porazke w Quake'u 2. Oprocz tego, raz na jakis czas jezdzilem do Hitu zeby popykac sobie w Rogue Squadron i 1080 Snowboarding. Coz, N64 to jest wspaniala konsola, ktorej uroki znow mam szanse odkryc.
Teraz i ja, stalem sie szczesliwym posiadaczem N64. Jedyne co mi teraz pozostalo do zrobienia to dokupic 2 pady (zeby miec 4), Expansion Pack i pare dobrych gier.
#47 Napisany 15 grudnia 2005 - 23:47
Heh, N64... Pierwsza moja "duża" konsolka... Czar wspomnień i setek godzin z padem w rękach...
Wave Race 64 - KOCHAM tę grę. Wszystkie trasy mam wykute dokładniutko na pamięć z położeniem poszczególnych fal, ale mimo to nieraz ją odpalam...
Legend Of Zelda - OOT i Majora - nie trzeba więcej słów...
Mario Kart 64 i dziesiątki, jeśli nie setki godzin zadymionych i zakrapianych multiplayerowych sesji...
Super Mario 64 i Banjo-Kazooie - platformery wszechwieków...
Perfect Dark - FPP of all times, anyone?... I ten główny motyw muzyczny...
International Superstar Soccer - ej, ta seria jest bezsprzecznie arcade'owa, a nie symulatoryjna jak Pro Evo, ale też jest przemiodna! Doszedłem swego czasu do takiej wprawy, że grałem po prostu podświadomie, w sensie: myślałem o czymś innym zawieszając wzrok tępo na telewizorze, a moi ludzie i tak strzelali bramki... DOSKONAŁYM patentem była możliwość ręcznego sterowania bramkarzem; grałem z bratem i obaj sami sterowaliśmy golkiperami; mecze były bardziej niż ciekawe... Zawsze mnie zastanawiało: czemu eNplus NIGDY nie zrecenzował żadnej z części tej serii od KCEO
W ogóle ta konsola i tamte gry miały i mają w sobie coś magicznego... Trudno to opisać, ale jest tu ten feeling, ten najbardziej złocisty miód i ta miłość do gier zamknięta w plastikowych kartach...
#48 Napisany 16 grudnia 2005 - 01:07
Ja ostatnio zdobyłem Action Replaya do N64 i go... zepsułem. Uruchomiłem za jego pomocą ISS64 - działało; wsadziłem w slot Perfect Dark - nie działa; wsadziłem ISS64 - nie działa; wsadziłem w slot Perfect Dark - nie działa; wsadziłem Wayne Gretzky's 3D hockey - nie działa; wsadziłem... Na szczęście konsola działa dalej.nicun i syon, to niestety nie musi być tak - z tego co wiem AMERYKAŃSKIE NTSC odpalają się bez problemów przy pomocy tych śmiesznych "konwerterów", ale z japońskimi bywa gorzej; sam mam Starfoxa 64 Japońca, którego nie zdołałem odpalić do dziś, a próbowałem chyba trzech konwerterów...
Teraz wypatrzyłem jedną N64 NTSC (praktycznie gołą), ale gościu chce za nią 60 zł, więc chyba muszę rozpocząć negocjacje.
#49 Gość__* Napisany 16 grudnia 2005 - 13:13
#50 Gość__* Napisany 16 grudnia 2005 - 15:46
W ogóle ta konsola i tamte gry miały i mają w sobie coś magicznego... Trudno to opisać, ale jest tu ten feeling, ten najbardziej złocisty miód i ta miłość do gier zamknięta w plastikowych kartach...
Dobrze to ująłeś. Jestem tego samego zdania.
#51 Napisany 19 grudnia 2005 - 13:41
A co najważniejsze, konsola jest teraz tania jak barszcz a gierki jeszcze bardziej. Goldeneye 007 za dwie dyszki? Nic, tylko brać, brać, i jeszcze raz brać.
http://www.allegro.p...p?item=77365003
Przykład pierwszy z brzegu. Nie ma bata w styczniu nabędę N64 i przekonam się na własnej skórze czy Zelda OOT jest tak wspaniała jak to mówią. To samo dotyczy Perfect Dark, Mariolka 64 i pewnie wielu innych tytułów.
Niech mi ktoś powie jak to jest z zapisywaniem stanów z gier? Czy potrzeba Memorki jakiejś czy też może nie. Pytam bo na aukcjach nigdzie Memorek nie widziałem.
#52 Napisany 19 grudnia 2005 - 14:19
Drochę drogo, ale jak nie ma innej okazji...A co najważniejsze, konsola jest teraz tania jak barszcz a gierki jeszcze bardziej. Goldeneye 007 za dwie dyszki? Nic, tylko brać, brać, i jeszcze raz brać.
http://www.allegro.p...p?item=77365003
Tak gościu pisze o padzie: "ORGINALNY PAD KOLORU SZAREGO,MA LUZY NA GAŁCE ALE DA SIE GRAĆ." To może oznaczać jedno: pad ewidentnie wyrobiony, ale z przymusu (brak drugiego) da się go używać. O dobrego (i taniego) trochę teraz trudno.
Część gier stosuje zapis stanu gry bezpośrednio na cartridgu (Goldeneye), ale już niektóre wymagają karty pamięci (Perfect Dark).Niech mi ktoś powie jak to jest z zapisywaniem stanów z gier? Czy potrzeba Memorki jakiejś czy też może nie. Pytam bo na aukcjach nigdzie Memorek nie widziałem.
#53 Napisany 19 grudnia 2005 - 14:33
Drochę drogo, ale jak nie ma innej okazji...
To był przykład pierwszy z brzegu
Część gier stosuje zapis stanu gry bezpośrednio na cartridgu (Goldeneye), ale już niektóre wymagają karty pamięci (Perfect Dark).
Dzięki. Po ile takie memorki "chodzą"?
#54 Napisany 19 grudnia 2005 - 15:44
Od 10 do 40 zł. Zależy od tego, czy:Po ile takie memorki "chodzą"?
- jest to produkt oryginalny, czy też od firm trzecich;
- ma pudełeczko, instrukcję i inne firmowe śmieciuszki;
- sprzedający jest aukcyjnym spekulantem, czy też może zupełnie się na tym nie zna.
#56 Napisany 19 grudnia 2005 - 21:06
#57 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 11:06
#58 Napisany 07 stycznia 2006 - 11:39
Jakby ktoś był zainteresowany to niedawno znalazłem w starej szafie (3 lata leżało) pada od N64 w stanie o dziwo bardzo dobrym (nawet pudełko wygląda prawie jak nowe, no i ta przylepiona cena - 125:). Potem jeszcze 3 gry: International Superstar Soccer 64 (piłeczka od Konami Osaka, czyli arcade), Banjo-Kazooie (z czasów gdy Rare rządziło; tu również cena się ostała na pudełku - 255... sam w to nie wierzę) oraz Turok 2 (słynny czarny cartridge; tu akurat pudełka nie ma, ale kto wie może jeszcze znajdę). Ktoś chętny?
Zupełnie o tym zapomniałem, teraz jest to warte przysłowiowe grosze. Jak przedawałem konsolę, to tylko z jednym padem oraz Super Mario 64 & Mario Kart 64. Gdzieś miałem jeszcze memorkę, wiem że jej nie sprzedałem... idę poszperać.
#59 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 15:08
#60 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 17:39
teraz fani n64 mogą mie linczować i bluzgać.