Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nintendo 64


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
350 odpowiedzi na ten temat

#121 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 07:48

Gość__*
  • Goście
Nintendo64 --> Perfect Dark - najlepszy FPP, a jakiego kiedykolwiek grałem :)
  • 0

#122 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 08:47

Gość__*
  • Goście

Nintendo64 --> Perfect Dark - najlepszy FPP, a jakiego kiedykolwiek grałem :)

osobiście wolę Turoka 2 albo quake 1 ale nich ci bedzie.... zresztą FPP na N64 trzymały poziom....
  • 0

#123 Edge Napisany 09 września 2006 - 11:45

Edge

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:

a co za róznica czy Zelda to RPG czy przygodówka? że niby na jakości traci wtedy czy co?


Według mnie tak. Gra byłaby o wiele ciekawsza gdyby można było założyć na linka wiele różnych broni i zbroi i gdyby były jakieś statystyki do rozwijania.
  • 0

#124 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 12:02

Gość__*
  • Goście

Nintendo64 --> Perfect Dark - najlepszy FPP, a jakiego kiedykolwiek grałem :)

Jestem Za !
  • 0

#125 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 15:57

Gość__*
  • Goście

Według mnie tak. Gra byłaby o wiele ciekawsza gdyby można było założyć na linka wiele różnych broni i zbroi i gdyby były jakieś statystyki do rozwijania.

ale tam są rózne rodzaje zbroi, i mieczy i tarcz i serduszek ci przybywa i w ogóle. j aosbiści euważam zelde za przygodówkę (nie kumam tego czemu nazywa się ją RPG, po to by ją dowartościować czy co?)
  • 0

#126 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 18:13

Gość__*
  • Goście
Dlatego, że w przygodówkach nie ma różnych rodzajów zbroi i mieczy i tarcz i serduszek ci przybywających i w ogóle.
  • 0

#127 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 18:36

Gość__*
  • Goście
ale w platformerach są (więc co? zelda to platformer)
  • 0

#128 phunckY Napisany 09 września 2006 - 19:16

phunckY

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 419 Postów:
Ale Shadovski, JAK możesz woleć Turoka od Perfect Darka?? Przecież to jakieś zboczenie...
  • 0

#129 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 21:38

Gość__*
  • Goście

Ale Shadovski, JAK możesz woleć Turoka od Perfect Darka?? Przecież to jakieś zboczenie...

PD ma słaby design (a dla mnie to dość istontne) i jakiś mnie nie powalił i nie skumałem fabuły (za głupi jestem), a Turok ma fajniejszy klimat i design. może to zboczenie ale nic nie poradze na to....
  • 0

#130 phunckY Napisany 10 września 2006 - 12:37

phunckY

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 419 Postów:
Eeej, co Ty dajesz. Słaby design? Plansza "miasto nocą w deszczu" wygląda jak żywcem wyjęta z Blade Runnera - to jest słaby design?... Ogólnie jest miejscami dziwny, może i fuckt, ale tamta plansza rządzi. A fabuły nie da się nie skumać, stary - nie wiem jak to zrobiłeś :mrgreen: Ale Turok też jest niezły, przyznaję. Do PD jednak nie wyskoczy.
  • 0

#131 Gość__* Napisany 10 września 2006 - 12:52

Gość__*
  • Goście

Plansza "miasto nocą w deszczu" wygląda jak żywcem wyjęta z Blade Runnera - to jest słaby design?

to była jedyna która mi się podobała, wiesz ja nic na to nie poardzę dla mnie PD to "tylko" gra bardzo dobra, sorry no bonus.... a Elvis to jakaś kpina.....
  • 0

#132 nicun Napisany 10 września 2006 - 12:56

nicun

    Nostalgia to rak duszy

  • Forumowicze
  • 4 640 Postów:
Scenariusz PD to nie tylko same spiski i inne "poważne" sprawy. Elvis jest wyraźnie dla jaj.
Tak na marginesie, to znacznie bardziej podoba mi się Goldeneye 007 niż Perfect Dark
  • 0

#133 phunckY Napisany 10 września 2006 - 13:50

phunckY

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 419 Postów:
Golden ma klimat, fakt. Ale w PD jest pełno wszystkiego. Broni, pomysłów, patentów, opcji, akcji. I ten multiplayer...
  • 0

#134 Blizzard Beast Napisany 10 września 2006 - 15:46

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
PD forever :^^:
  • 0

#135 Edge Napisany 10 września 2006 - 16:25

Edge

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:

Dlatego, że w przygodówkach nie ma różnych rodzajów zbroi i mieczy i tarcz i serduszek ci przybywających i w ogóle.


Jesteś ograniczona umysłowo. Dla Ciebie wszystko co nie wygląda jak Broken Sword to już nie przygodówka. A jeśli bohater ma do wyboru więcej niż jeden element ekwipunku (czytaj "dwa elementy") to już RPG. No nie wiem czy się śmiać czy płakać.
  • 0

#136 Gość__* Napisany 10 września 2006 - 21:57

Gość__*
  • Goście
Dzięki Edge. Miło, że takie coś jak ty, wie jak się odnosić do kobiet.
Gwoli ścisłości: wszystko co nie wygląda jak przygodówka, nie jest przygodówką. Ja wiem, że to trudno zrozumieć, bo w pokemonie takich problemów nie poruszają, ale odpowiem ci na pytanie zadane w twoim poście - płacz.
  • 0

#137 phunckY Napisany 11 września 2006 - 11:14

phunckY

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 419 Postów:
Ale panie i panowie, o co tu się kłócić? O szufladki??... Nie bądźmy żałośni, proszę ja Was.
  • 0

#138 Edge Napisany 13 września 2006 - 17:55

Edge

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:

Ale panie i panowie, o co tu się kłócić? O szufladki??... Nie bądźmy żałośni, proszę ja Was.


Tak, masz rację. Ale chciałbym tylko umieścić dwa linki najbardziej renomowanych serwisów o grach, aby pokazać, że miałem rację. Zaraz za słowem GENRE nie widzę słowa RPG :ninja: Co Jutrzenkowiczu, pewnie mi powiesz że się lepiej znasz na grach niż oni :lol:

IGN - ACTION ADVENTURE

GAMESPOT - FANTASY ACTION ADVENTURE
  • 0

#139 Gość__* Napisany 13 września 2006 - 20:54

Gość__*
  • Goście
Skoro uznają Zeldę za przygodówkę, a nie ma w niej nic z przygodówki, co więcej - jest wiele z nieprzygodówki, to owszem.
Poza tym action adventure? What the fuck? Jak & daxter też się do tego gatunku łapie, a to platformówka jest!
Więc panie Edge rózróżniaj pan najpierw przygodówki od actionavanturowych (to nie błąd, tak ma być) hybryd. Z krzyżowania gatunków nic dobrego jeszcze nie wyszło, bo taki np muł jest bezpłodny.
  • 0

#140 phunckY Napisany 14 września 2006 - 11:19

phunckY

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 419 Postów:
"Muł"?
  • 0

#141 Gość__* Napisany 14 września 2006 - 18:07

Gość__*
  • Goście
Krzyżówka konia z osłem :ninjadance:
  • 0

#142 Gość__* Napisany 15 września 2006 - 08:00

Gość__*
  • Goście

Krzyżówka konia z osłem :ninjadance:

ale kundle chyba nie są bezpołodne a przecież to mieszanki?

a co do zeldy to może być to platformówka, action-adventure czy co tam jeszce chcecie gra i tak jest wypaśna niezależnie jak się ją nazwie. Dlamnie to zawsze było połaczenie platfrmówki z przygodówką i elemantami RPG...
  • 0

#143 zdemen Napisany 15 września 2006 - 08:28

zdemen

    Link

  • Forumowicze
  • 353 Postów:

Dlamnie to zawsze było połaczenie platfrmówki z przygodówką i elemantami RPG...

A dla mnie to niezwykłe połączenie platfrmówki z przygodówką i elemantami RPG...
  • 0

#144 Gość__* Napisany 29 października 2006 - 08:47

Gość__*
  • Goście
Ale... ten wspaniały Mario 64.... Moim zdaniem najlpesza gra w życiu w jaką grałem, zdania chyba nie zmienię. Ten zamek, ten klimat, te ukryte przejścia.... jak znajdziesz nowy zakątek to czujesz tą magię.... :)
  • 0

#145 Gość__* Napisany 29 października 2006 - 11:10

Gość__*
  • Goście
Miałem dwie N64. Teraz zastanawiam się czy jeszcze raz nie zainwestowac w tą genialną konsolę. Bo moim zdaniem była po prostu najlepsza. Kiedy wszyscy moi znajomi grali na PSX-ach (piratach oczywiście) ja męczyłem moje N64. Nigdy tego nie zapomnę. To były piękne czasy :-)
  • 0

#146 Gość__* Napisany 09 listopada 2006 - 21:47

Gość__*
  • Goście
to ja zadam takie dziwaczne pytanie - spoktał sie ktoś z wyjątkowo wytrzymałym [nazwa firmy\model] padem [w sensie głąka analogowa była nie do zajechania] bo męcze sie z końcówką zeldy [dla mnie to bardziej RPG :mrgreen: ] i aby zmiejszyć śmiertelnosć linka musze kupić pad - a brand new jakoś trudno wychaczyć ....
  • 0

#147 Gość__* Napisany 10 listopada 2006 - 08:55

Gość__*
  • Goście
Ja sam naprawiałem swoje pady. Co prawda był to bardziej półśrodek niż typowa naprawa, jednak na conajmniej miesiąc ostrego grania wystarczało. W przypadku analoga w padzie N64 wycierają się dwa elementy. Są to dwa "półkoliste cosie z podłużnym otworem" (nie wiem jak to opisać). I właśnie te otwory po wewnętrznej stronie się wycierają - stąd powstają luzy na gałce. Początkowo podklejałem tam aluminiowe blaszki (oczywiście doszlifowane tak żeby idealnie pasowały). Później kombinowałem z metalowymi i one zdały egzamin rewelacyjnie. Zrobiłęm tylko jednego pada w ten sposób bo sprzedałem konsolę. Jednak przy odrobinie zdolności manualnych i samozaparcia można naprawić pada. Mi padziki działał niemal jak nowe.
  • 0

#148 Krill Napisany 18 listopada 2006 - 14:05

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Nintendo 64 to Super Mario 64 oraz Legend Of Zelda Ocarina of Time. Te 2 gry to synonimy tej konsoli, które w swoim czasie przepalały neurony i redefiniowały pojęcie grania w każdym calu. Niemal czuć w nich duch doglądającego je Shigeru Miyamoto.
Po raz kolejny dziękuję Shigeru, że dałeś nam wolność i miodność w Mario 64 oraz klimat w Ocarinie. Jesteś zaprawdę wielkim Geniuszem, który na zawsze zapisał się złotą czcionką na kartach historii współczesnej branży gier video jako największy z jej wizjonerów i mastermindów. :kult:
  • 0

#149 Gość__* Napisany 24 listopada 2006 - 16:10

Gość__*
  • Goście
Niech mnie ktoś wyłuszczy, gdzie zdobyć przewód S-Video do Nintendo 64, by uzyskać tę upragnioną poprawę jakości obrazu? Znalazłem na oficjalnej stronie Nintendo informację o tym kabelku, który w Polsce wydaje się być nie osiągalnym:

http://www.nintendo....lassic?type=n64

Potraficie pomóc?

PS. Może to istotna informacja - mam konsolę w systemie PAL (a nawet dwie :^^: ).
  • 0

#150 leon Napisany 09 grudnia 2006 - 13:08

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:
Fajna ciekawostka dla fanów Goldeneye z N64: Wersja na pc na silniku source z HL2:
http://www.gametrail... ... 5&type=mov
  • 0