Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rogue Galaxy


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
95 odpowiedzi na ten temat

#1 cwany-lis Napisany 01 grudzień 2005 - 15:13

cwany-lis

    opalony szyderca

  • Forumowicze
  • 19775 Postów:
o tej grze dowiedziałem się z najnowszego neo+, od zaraz stał się moją najbardziej wyczekiwaną grą ze względu na 4 rzeczy :

1. jest to jrpg
2. wychodzi na ps2 i .... xboxa ! :klaszcze:
3. robią go twórcy Dark Cloud
4. przepiękna oprawa graficzna

kiedy ta gra się ukaże na rynku ? mam nadzieję, że na święta
  • 0

#2 Gość__* Napisany 01 grudzień 2005 - 20:05

Gość__*
  • Goście
Co do X-Boxa to chyba przesadziłeś z tego co mi wiadomo to tylko PS2 na (100%)
W neo+ popełnili błąd.
Każdemu może się zdażyć. :bash:
Japońska premiera już w grudniu a co do EUROPY to zobaczymy za jakiś rok. :blah:
  • 0

#3 Gość__* Napisany 01 grudzień 2005 - 21:24

Gość__*
  • Goście
Gra nie pojawi się na Xboksa, to raz.

W Europie pojawi się na pewno, ale nie wiadomo kiedy. Prawdopodobnie jakoś niedługo po nowym roku kalendarzowym(przynajmniej tak słyszałem). W ostatnim numerze Famitsu Rogue Galaxy dostało notę 36/40 więc ocena lepiej niż dobra. :)
  • 0

#4 cwany-lis Napisany 01 grudzień 2005 - 21:53

cwany-lis

    opalony szyderca

  • Forumowicze
  • 19775 Postów:
:cry: od razu wydało mi się podejrzane że wydawcą gry jest EA, najwidoczniej to chochlik drukarski skoro mówicie, że to exclusiv na playstation 2, wracam do fable
  • 0

#5 Gość__* Napisany 05 grudzień 2005 - 21:02

Gość__*
  • Goście
Ocena z FAMITSU (36/40)
Jest nieźle a nawet lepiej. :klaszcze:
  • 0

#6 Scorpio Napisany 06 grudzień 2005 - 08:23

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Okej, okej. Czas na odrobinę konkretów.

Najpierw obrazeczki/screeneczki (zdrabniamy :lol: ):
http://www.jeuxvideo...05/00014613.htm

I standard, czyli strony IGN i Gamespotu:
http://ps2.ign.com/o...729/729765.html
http://www.gamespot....pg/roguegalaxy/
  • 0

#7 Gość__* Napisany 08 grudzień 2005 - 15:32

Gość__*
  • Goście
Ta grudniowa data wydania to USA czy PAL? Bo jeśli to drugie to konsole sprawię sobie chyba z tą grą :P
  • 0

#8 Gość__* Napisany 08 grudzień 2005 - 22:10

Gość__*
  • Goście

Ta grudniowa data wydania to USA czy PAL? Bo jeśli to drugie to konsole sprawię sobie chyba z tą grą Razz

Wersja JAP

:kod:
  • 0

#9 Gość__* Napisany 11 grudzień 2005 - 16:22

Gość__*
  • Goście
Kilka nowych rzeczy miłego oglądania.
http://www.the-magic...me051208e.shtml
  • 0

#10 Takuro Napisany 07 luty 2006 - 00:12

Takuro

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:
Przeczytałem w najnowszym N+ zapowiedz(już 2) Rogue Galaxy i znowu zonk. W poprzedniej napisali, że wydawcą będzie EA i wyjdzie też na xboxa, w tej znowu jest parę(dosłownie :P) błędów.
Bohaterów jest nie 6, jak jest napisane w N+, tylko 8(Jester, Kisara, Zagram, Luluka, Simon, Steeve, Deego i Jupis).
Świat nie jest "ogromny" i "otwarty" i IMO jest kilka razy mniejszy od DQVIII. Nie ma swobodnej eksploracji, świat jest zbudowany na zamkniętych ścieżkach(coś ala FFX). Do eksploracji jest 5 planet(na każdej miasto/wioska+dodatkowe spore labirynty). Duży minus za powtarzalne tekstury i wieloplatformowe dungeony z których każdy poziom wygląda tak samo.
  • 0

#11 Gość__* Napisany 07 luty 2006 - 21:52

Gość__*
  • Goście
Znajac terminy pojawiania sie tego typu gier w PALu Rogue Galaxy ujrzymy pewnie gdzies w jesieni ;) Ale czekac chyba warto bo ocena Famitsu, pozwala sadzic ze jest to swietny erpeg.
A z tym Xboxem to od razu cos mi nie pasowalo (gdy tylko przeczytalem o tym w Neo), no coz - nie dla psa kielbasa :P;)
  • 0

#12 cwany-lis Napisany 08 luty 2006 - 15:08

cwany-lis

    opalony szyderca

  • Forumowicze
  • 19775 Postów:

A z tym Xboxem to od razu cos mi nie pasowalo (gdy tylko przeczytalem o tym w Neo), no coz - nie dla psa kielbasa :P;)


no cóż, musimy się (tzn. x boxowcy) "zadowolić" Kotorami, Fable, Morrowindem i Jade Empire - nie dla kota ... ryby ? :pijak:
  • 0

#13 Gość__* Napisany 27 kwiecień 2006 - 17:38

Gość__*
  • Goście
Czychu napisał:

"Na Gametrailers pojawił się nowy trailer:
Rogue Galaxy
Dziwne, że jeszcze nikt nie założył tematu o tej nowej superprodukcji Level 5, twórców DQVIII.
Gra ma mieć jeszcze bogatszy świat niż DQVIII. Grafa jest trochę inaczej cell shade'owana i dzięki czemu wygląda poważniej od DQVIII. Design postai niezły, a nawet ciekawy ;) Targajcie te trailery, bo warto. Nadchodzi kolejna superprodukcja ze stajni jRPG na PS2 :mrgreen:"


^
||
||
Pożyjemy, zobaczymy. Byle gra nie pokazała sie u nas za późno...
  • 0

#14 Gość__* Napisany 28 kwiecień 2006 - 19:16

Gość__*
  • Goście
Ja licze na to ze gra bedzie miala nieco bardziej rozbudowany system niz DQ VIII bo w tej ostatniej grze nie przypadl mi on do gustu ze wzgledu na prostote. No i nie ukrywam ze swiat fantasy nieco juz mi sie przejadl wiec reala SF sa dla mnie jak najbardziej na plus. No, za jakis rok czasu pewnie zagramy w PALu ;)
  • 0

#15 Voo Napisany 28 kwiecień 2006 - 19:53

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
Dodany obrazek

widzę takie obrazeczki i wymiękam :zakochany: ;) Im starszy jestem tym bardziej podobają mi się te dziwaczne japońskie erpegi :)
  • 0

#16 Scorpio Napisany 28 kwiecień 2006 - 20:33

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Łoł .... jakaś sztuczka ... po 2 minutach zobaczyłem statek :lol:

Bardzo ładny cell shading. Jak widać, po DQ nastąpił mały odzew developerów. Czy to dobrze ... poczekajmy choć do dema. Bo o ile do DQ taki styl (Toriyama) pasuje, tak do innych to rzecz względnie względna :)

Tego ... to na głowie to czapka Mikołaja? :P
  • 0

#17 Gość__* Napisany 08 czerwiec 2006 - 11:53

Gość__*
  • Goście
Na pewnym hiszpanskim serwisie o grach (mniejsza o nazwe :P) mozna wyczytac ze gra w Europie pojawi sie w jesieni. Pewien gosc z forum Eurogamer to wyczytal i zapodal taka informacje. Jesli ktos zna hiszpanski to moze zrknac i napisac (przetlumaczyc ;)) cos z tego newsa.
  • 0

#18 Grz3chu Napisany 08 czerwiec 2006 - 14:26

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2604 Postów:
Grafika IMO świetna, deklasuje DQ8. System walki przywodzi mi na myśl japońskie slashery, z tym że można w dowolnym momencie zatrzymać czas i w tym czasięsię uleczyć lub "kliknąć" na super atak albo wykonanie czaru.

Niepodobają mi sięza to postaci występujące w grze jak duży-humanoidalny-pies, główny zły wygląda jak ^%&*%(, jakiś beznadziejny robot, czy niebieskie niewiadomo-co :/, ale znając jRPGi w czasie trwania gry napewno będzie się dało je polubić.
  • 0

#19 Balth Napisany 08 czerwiec 2006 - 15:03

Balth

    Fraa

  • Forumowicze
  • 834 Postów:
Jak dla mnie gra jest no comments k***a [na plus]
Wypas cell shading i co dla mnie jest największym plusem - postacie nie wyglądają jak songo i ekipa [z tego powodu raczej DQVIII nie zakupie - zwracam DB od kilku lat].
Podoba mi się system walki troche kojarzy się ze Star Oceanem II. Jak dla mnie pozycja obowuązkowa po VP2 i FFXII [chyba, że ukaże się wcześniej - jeżeli będą wysokie noty to wciagam z miejsca]
  • 0

#20 baudolino Napisany 16 lipiec 2006 - 11:18

baudolino

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2012 Postów:
heh, mam nadzieję, że nie będzie to kolejny po DQ VIII nudny do bólu po zdobyciu pierwszych 40-u leveli eRPeG z tylko pozornie dużym światem. >_>

RG wygląda prześlicznie na screenshotach i trailerach, ale dużo osób, które miały do czynienia z tą grą, narzeka na powtarzalne tekstury w dungonach. mam jednak nadzieję, że osoby te to tylko i wyłącznie wiecznie niezadowoleni z życia nudziarze. :^^: jeśli chodzi o całą resztę, to wolę się nie wypowiadać, bo nie miałem kontaktu ani z wersją japońską, ani z jakąkolwiek wersją demonstracyjną.

BTW, FF XII, RG, Disgaea 2, VP 2, Xenosaga III - wszystkie te gry wychodzą w mniej więcej tym samym czasie. nie wiem, jak ja zacznę nowy rok akademicki... :ninja:
  • 0

#21 cwany-lis Napisany 16 lipiec 2006 - 17:37

cwany-lis

    opalony szyderca

  • Forumowicze
  • 19775 Postów:

BTW, FF XII, RG, Disgaea 2, VP 2, Xenosaga III - wszystkie te gry wychodzą w mniej więcej tym samym czasie. nie wiem, jak ja zacznę nowy rok akademicki... :ninja:

Jeżeli postanowisz grać tylko w PAL'owskie oryginały to masz problem z głowy :^^: ale masz rację - co za dużo to i świnka nie zje, chrum, chrum _^^_ a kiedys narzekano na jrpg'ową recesję ...
  • 0

#22 Grz3chu Napisany 16 lipiec 2006 - 18:52

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2604 Postów:
No oby RG nie był tak odpychający od siebie jak DQVIII, bo będzie źle. Jedyne co mają do poprawy to loadingi, zmniejszenie ilości walk i dodanie jakiejś epickiej fabuły ;P Broń boże nie chciałbym tak oldschoolowego jRPG'a :/
  • 0

#23 baudolino Napisany 16 lipiec 2006 - 20:41

baudolino

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2012 Postów:
snake@ w Europie te gry również ukażą się w mniej więcej tym samym czasie (jeśli Xeno III i VP 2 w ogóle się u nas pojawią).

Grek@ nie wiem, jak z ilością walk i epickością fabuły, ale loadingi "naprawili" - prawie w ogóle ich teraz nie uświadczysz. ;)

BTW, wydaje mi się, że oldschool przejedł się samym gościom z Level 5, jeśli mam być szczery. :>
  • 0

#24 Balth Napisany 17 lipiec 2006 - 07:15

Balth

    Fraa

  • Forumowicze
  • 834 Postów:
no Xeno się powinno pojawić - jak by nie wydali to by już maxymalnie sobie pojechali po graczach. Najlepiej gdyby wrzucili jakąś paczke z I-III za odpowiednią cene [z chęcią bym kupił]. A co do VP2 - jak wydadzą Leneeth na PSP w europie to i VP2 wyjdzie [a tu bym się obraził jeszcze bardziej niż za Xenosagę].
  • 0

#25 Takuro Napisany 17 lipiec 2006 - 12:02

Takuro

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:
Walk w RG jest więcej niź w DQVIII a fabuła nie jest zbyt epicka. Dobra gra, ale IMO gorsza od DQVIII.
  • 0

#26 Kyo Napisany 17 lipiec 2006 - 21:25

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:
No, czyli ktoś miał styczność z grą :) . Widocznie autorzy stawiają bardziej na grywalność, niż na epicką fabułę (co ma zarówno swoje złe, jak i dobre strony).

BTW Takuro - czy to, o czym wspomniał Baudolino nt. dungeon'ów w RG rzeczywiście ma miejsce?
  • 0

#27 baudolino Napisany 17 lipiec 2006 - 21:56

baudolino

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2012 Postów:
dowiedziałem się dzisiaj, że zarówno amerykańska, jak i europejska wersja RG będzie rozbudowana w stosunku do wersji japońskiej. i wcale nie chodzi tylko o poprawienie irytujących elementów systemu walki. =P okazuje się, że dodano zupełnie nową planetę, a także jakieś nowe filmiki. heh, Level 5 wie, jak wynagrodzić graczom spoza Japonii oczekiwanie - najpierw dubbing w DQ VIII, a teraz konkretne dodatki do RG. to lubimy. :)
  • 0

#28 Takuro Napisany 18 lipiec 2006 - 07:58

Takuro

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:

No, czyli ktoś miał styczność z grą :) . Widocznie autorzy stawiają bardziej na grywalność, niż na epicką fabułę (co ma zarówno swoje złe, jak i dobre strony).
BTW Takuro - czy to, o czym wspomniał Baudolino nt. dungeon'ów w RG rzeczywiście ma miejsce?


Grywalność jest znakomita, ale im dłużej grasz, tym bardziej irytuje. Mianowicie chodzi mi o zastowowane przez autorów rozwiązania(które mam nadzieję znikną z wersji us/euro), np żeby zabić jakiegoś jednego potworka trzeba użyć specjalnej broni(rozwala tarczę energetyczne, ale nie zadaje damage), więc walka wygląda tak: wchodzisz do menu(głównego), zmieniasz broń, 1 strzał, wchodzisz z powrotem, znowu zmieniasz broń i dopiero go rozwalasz(mieczem ciąłbyś parę minut) a w tym czasie koledzy z teamu bezskutecznie próbują zabić resztę(bo taką broń ma tylko Jester, więc jak zginie i braknie wskrzeszacza, to jest problem). A potwory powtarzają się, to masz gwarancję że spotkasz wiele podobnych, z innym kolorem tekstur.

Jeśli chodzi o dungeony, to podobnie jak z walką, na początku wogóle tego nie widać, ale jak zaczniesz grać dłużej, dostrzeżesz, że wszystkie są zbudowane z kilku tych samych elementów(modułów), np: korytarz-sala(ew odwróconych/mirror o 90/180st), ktore są tak samo oteksturowane(co daje jeszcze powtarzalność tekstur). Samopowtarznie nie jest takie złe, ale gdy przyjdzie Ci przejści kilkanaście prawie takich samych poziomów(każdy 15-30min) to jest trochę :ziewa: nużące, np Twin Towers, albo Ghost Ship - dodatkowy(na szczęscie) 100 poziomowy dungeon dostępny po przejsciu gry.

dowiedziałem się dzisiaj, że zarówno amerykańska, jak i europejska wersja RG będzie rozbudowana w stosunku do wersji japońskiej. i wcale nie chodzi tylko o poprawienie irytujących elementów systemu walki. =P okazuje się, że dodano zupełnie nową planetę, a także jakieś nowe filmiki. heh, Level 5 wie, jak wynagrodzić graczom spoza Japonii oczekiwanie - najpierw dubbing w DQ VIII, a teraz konkretne dodatki do RG. to lubimy. :)


To już wiadomo od dawna :^^: i dlatego zagram jeszcze raz, a nóż coś jeszcze poprawią.
  • 0

#29 baudolino Napisany 18 lipiec 2006 - 10:27

baudolino

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2012 Postów:

To już wiadomo od dawna :^^: i dlatego zagram jeszcze raz, a nóż coś jeszcze poprawią.

oczywiście, że wiadomo to od dawna, bo od kwietnia tego roku, ale właśnie dlatego nie napisał, że "jak najświeższe informacje mówią". =P napisałem, że ja sam dowiedziałem się o tym niedawno i że bardzo mnie ta informacja ucieszyła; nie miałem pretensji do napisania wiadomości o znamionach news'u.

tak przy okazji - grasz z tłumaczeniem czy też może poznałeś fabułę z jakiegoś angielskiego streszczenia?
  • 0

#30 Takuro Napisany 18 lipiec 2006 - 16:34

Takuro

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:
Nie korarzystałem z tłumaczeń, znam trochę japoński, przynajmniej na tyle, żeby zrozumieć coś z fabuły. Trochę mi zajęło zrozumienie systemu, menu i jaki do licha przedmiot leczy hp/wskrzesza :P, bo przedmiotów i broni jest ogromnie dużo, ale sobie poradzilem. Co więcej, zrobiłem też większość questów pobocznych, może poza insectron arena, bo to już było zbyt skomplikowane. Na pewno wiele mi umknęło, dlatego chcę jeszcze zagrać w angielską wersję :)
  • 0