Rogue Galaxy
#1 Napisany 01 grudnia 2005 - 15:13
1. jest to jrpg
2. wychodzi na ps2 i .... xboxa !
3. robią go twórcy Dark Cloud
4. przepiękna oprawa graficzna
kiedy ta gra się ukaże na rynku ? mam nadzieję, że na święta
#2 Gość__* Napisany 01 grudnia 2005 - 20:05
W neo+ popełnili błąd.
Każdemu może się zdażyć.
Japońska premiera już w grudniu a co do EUROPY to zobaczymy za jakiś rok.
#3 Gość__* Napisany 01 grudnia 2005 - 21:24
W Europie pojawi się na pewno, ale nie wiadomo kiedy. Prawdopodobnie jakoś niedługo po nowym roku kalendarzowym(przynajmniej tak słyszałem). W ostatnim numerze Famitsu Rogue Galaxy dostało notę 36/40 więc ocena lepiej niż dobra.
#4 Napisany 01 grudnia 2005 - 21:53
#5 Gość__* Napisany 05 grudnia 2005 - 21:02
Jest nieźle a nawet lepiej.
#6 Napisany 06 grudnia 2005 - 08:23
Najpierw obrazeczki/screeneczki (zdrabniamy ):
http://www.jeuxvideo...05/00014613.htm
I standard, czyli strony IGN i Gamespotu:
http://ps2.ign.com/o...729/729765.html
http://www.gamespot....pg/roguegalaxy/
#7 Gość__* Napisany 08 grudnia 2005 - 15:32
#8 Gość__* Napisany 08 grudnia 2005 - 22:10
Wersja JAPTa grudniowa data wydania to USA czy PAL? Bo jeśli to drugie to konsole sprawię sobie chyba z tą grą Razz
:kod:
#9 Gość__* Napisany 11 grudnia 2005 - 16:22
#10 Napisany 07 lutego 2006 - 00:12
Bohaterów jest nie 6, jak jest napisane w N+, tylko 8(Jester, Kisara, Zagram, Luluka, Simon, Steeve, Deego i Jupis).
Świat nie jest "ogromny" i "otwarty" i IMO jest kilka razy mniejszy od DQVIII. Nie ma swobodnej eksploracji, świat jest zbudowany na zamkniętych ścieżkach(coś ala FFX). Do eksploracji jest 5 planet(na każdej miasto/wioska+dodatkowe spore labirynty). Duży minus za powtarzalne tekstury i wieloplatformowe dungeony z których każdy poziom wygląda tak samo.
#11 Gość__* Napisany 07 lutego 2006 - 21:52
A z tym Xboxem to od razu cos mi nie pasowalo (gdy tylko przeczytalem o tym w Neo), no coz - nie dla psa kielbasa ;)
#12 Napisany 08 lutego 2006 - 15:08
A z tym Xboxem to od razu cos mi nie pasowalo (gdy tylko przeczytalem o tym w Neo), no coz - nie dla psa kielbasa ;)
no cóż, musimy się (tzn. x boxowcy) "zadowolić" Kotorami, Fable, Morrowindem i Jade Empire - nie dla kota ... ryby ?
#13 Gość__* Napisany 27 kwietnia 2006 - 17:38
"Na Gametrailers pojawił się nowy trailer:
Rogue Galaxy
Dziwne, że jeszcze nikt nie założył tematu o tej nowej superprodukcji Level 5, twórców DQVIII.
Gra ma mieć jeszcze bogatszy świat niż DQVIII. Grafa jest trochę inaczej cell shade'owana i dzięki czemu wygląda poważniej od DQVIII. Design postai niezły, a nawet ciekawy Targajcie te trailery, bo warto. Nadchodzi kolejna superprodukcja ze stajni jRPG na PS2 :mrgreen:"
^
||
||
Pożyjemy, zobaczymy. Byle gra nie pokazała sie u nas za późno...
#14 Gość__* Napisany 28 kwietnia 2006 - 19:16
#15 Napisany 28 kwietnia 2006 - 19:53
widzę takie obrazeczki i wymiękam Im starszy jestem tym bardziej podobają mi się te dziwaczne japońskie erpegi
#16 Napisany 28 kwietnia 2006 - 20:33
Bardzo ładny cell shading. Jak widać, po DQ nastąpił mały odzew developerów. Czy to dobrze ... poczekajmy choć do dema. Bo o ile do DQ taki styl (Toriyama) pasuje, tak do innych to rzecz względnie względna
Tego ... to na głowie to czapka Mikołaja?
#17 Gość__* Napisany 08 czerwca 2006 - 11:53
#18 Napisany 08 czerwca 2006 - 14:26
Niepodobają mi sięza to postaci występujące w grze jak duży-humanoidalny-pies, główny zły wygląda jak ^%&*%(, jakiś beznadziejny robot, czy niebieskie niewiadomo-co , ale znając jRPGi w czasie trwania gry napewno będzie się dało je polubić.
#19 Napisany 08 czerwca 2006 - 15:03
Wypas cell shading i co dla mnie jest największym plusem - postacie nie wyglądają jak songo i ekipa [z tego powodu raczej DQVIII nie zakupie - zwracam DB od kilku lat].
Podoba mi się system walki troche kojarzy się ze Star Oceanem II. Jak dla mnie pozycja obowuązkowa po VP2 i FFXII [chyba, że ukaże się wcześniej - jeżeli będą wysokie noty to wciagam z miejsca]
#20 Napisany 16 lipca 2006 - 11:18
RG wygląda prześlicznie na screenshotach i trailerach, ale dużo osób, które miały do czynienia z tą grą, narzeka na powtarzalne tekstury w dungonach. mam jednak nadzieję, że osoby te to tylko i wyłącznie wiecznie niezadowoleni z życia nudziarze. jeśli chodzi o całą resztę, to wolę się nie wypowiadać, bo nie miałem kontaktu ani z wersją japońską, ani z jakąkolwiek wersją demonstracyjną.
BTW, FF XII, RG, Disgaea 2, VP 2, Xenosaga III - wszystkie te gry wychodzą w mniej więcej tym samym czasie. nie wiem, jak ja zacznę nowy rok akademicki...
#21 Napisany 16 lipca 2006 - 17:37
Jeżeli postanowisz grać tylko w PAL'owskie oryginały to masz problem z głowy ale masz rację - co za dużo to i świnka nie zje, chrum, chrum _^^_ a kiedys narzekano na jrpg'ową recesję ...BTW, FF XII, RG, Disgaea 2, VP 2, Xenosaga III - wszystkie te gry wychodzą w mniej więcej tym samym czasie. nie wiem, jak ja zacznę nowy rok akademicki...
#22 Napisany 16 lipca 2006 - 18:52
#23 Napisany 16 lipca 2006 - 20:41
Grek@ nie wiem, jak z ilością walk i epickością fabuły, ale loadingi "naprawili" - prawie w ogóle ich teraz nie uświadczysz.
BTW, wydaje mi się, że oldschool przejedł się samym gościom z Level 5, jeśli mam być szczery. :>
#24 Napisany 17 lipca 2006 - 07:15
#25 Napisany 17 lipca 2006 - 12:02
#26 Napisany 17 lipca 2006 - 21:25
BTW Takuro - czy to, o czym wspomniał Baudolino nt. dungeon'ów w RG rzeczywiście ma miejsce?
#27 Napisany 17 lipca 2006 - 21:56
#28 Napisany 18 lipca 2006 - 07:58
No, czyli ktoś miał styczność z grą . Widocznie autorzy stawiają bardziej na grywalność, niż na epicką fabułę (co ma zarówno swoje złe, jak i dobre strony).
BTW Takuro - czy to, o czym wspomniał Baudolino nt. dungeon'ów w RG rzeczywiście ma miejsce?
Grywalność jest znakomita, ale im dłużej grasz, tym bardziej irytuje. Mianowicie chodzi mi o zastowowane przez autorów rozwiązania(które mam nadzieję znikną z wersji us/euro), np żeby zabić jakiegoś jednego potworka trzeba użyć specjalnej broni(rozwala tarczę energetyczne, ale nie zadaje damage), więc walka wygląda tak: wchodzisz do menu(głównego), zmieniasz broń, 1 strzał, wchodzisz z powrotem, znowu zmieniasz broń i dopiero go rozwalasz(mieczem ciąłbyś parę minut) a w tym czasie koledzy z teamu bezskutecznie próbują zabić resztę(bo taką broń ma tylko Jester, więc jak zginie i braknie wskrzeszacza, to jest problem). A potwory powtarzają się, to masz gwarancję że spotkasz wiele podobnych, z innym kolorem tekstur.
Jeśli chodzi o dungeony, to podobnie jak z walką, na początku wogóle tego nie widać, ale jak zaczniesz grać dłużej, dostrzeżesz, że wszystkie są zbudowane z kilku tych samych elementów(modułów), np: korytarz-sala(ew odwróconych/mirror o 90/180st), ktore są tak samo oteksturowane(co daje jeszcze powtarzalność tekstur). Samopowtarznie nie jest takie złe, ale gdy przyjdzie Ci przejści kilkanaście prawie takich samych poziomów(każdy 15-30min) to jest trochę nużące, np Twin Towers, albo Ghost Ship - dodatkowy(na szczęscie) 100 poziomowy dungeon dostępny po przejsciu gry.
dowiedziałem się dzisiaj, że zarówno amerykańska, jak i europejska wersja RG będzie rozbudowana w stosunku do wersji japońskiej. i wcale nie chodzi tylko o poprawienie irytujących elementów systemu walki. =P okazuje się, że dodano zupełnie nową planetę, a także jakieś nowe filmiki. heh, Level 5 wie, jak wynagrodzić graczom spoza Japonii oczekiwanie - najpierw dubbing w DQ VIII, a teraz konkretne dodatki do RG. to lubimy.
To już wiadomo od dawna i dlatego zagram jeszcze raz, a nóż coś jeszcze poprawią.
#29 Napisany 18 lipca 2006 - 10:27
oczywiście, że wiadomo to od dawna, bo od kwietnia tego roku, ale właśnie dlatego nie napisał, że "jak najświeższe informacje mówią". =P napisałem, że ja sam dowiedziałem się o tym niedawno i że bardzo mnie ta informacja ucieszyła; nie miałem pretensji do napisania wiadomości o znamionach news'u.To już wiadomo od dawna i dlatego zagram jeszcze raz, a nóż coś jeszcze poprawią.
tak przy okazji - grasz z tłumaczeniem czy też może poznałeś fabułę z jakiegoś angielskiego streszczenia?