The Legend Of Zelda: The Wind Waker
#31 Napisany 24 lipca 2011 - 12:20
Spinner i double hookshot to pomysłowe przedmioty, ale w WW był np. Liść, Hak które miały wiele zastosowań i również były te rozbudowania na łodzi jak np. wydobywanie skarbów lub cannon. Wilk był również w Okami więc nie było to aż takie wyjątkowe.
I czy to nie dziwne, że w tym samym okresie wyszły 2 gry w których gramy wilkiem?
#32 Napisany 24 lipca 2011 - 12:51
#33 Napisany 24 lipca 2011 - 13:03
#34 Napisany 24 lipca 2011 - 13:43
Nie zgadzam się, łódka byłą świetna i uwielbiałem przemierzać morze za skarbami, ale brakowało mi jakichś konkretnych akcji na łodzi. TP to rozwiązało, jednocześnie dając kupę zabawy do monotonnego jeżdżenia koniem z OOT. Uwielbiam atakujących Bokoblinów na dzikach, pościg za tym tłuściochem, ratowanie dyliżansu i potyczkę na moście. TP jest dużo bardziej epicka od TWW, choć klimat baśni, bajkowa grafika i świat czynią TWW godnym konkurentem TP.Ale jazda na Eponie nie jest tak magiczna jak pływanie łódką
Poza tym właśnie kończę TWW. Mój "ulubiony" moment - zbieranie Triforce Shards. Eh... A można było dać w tym miejscu jeszcze z 4 dungeony, bo to główna bolączka tej gry - zanim się porządnie rozkręci już mamy napisy końcowe. Oczywiście jak grałem pierwszy raz odczucia miałem zupełnie inne, bo dojście do Tower of The Gods zajmowało mi dobrych kilka dni i błąkałem się przy okazji po morzu jak się dało. Teraz śmigam od celu do celu. Tu znowu lepiej wypada TP, bo nie dość, że dungeonów jest masa to jeszcze między nimi są jakieś zadania do wykonania (tego brakuje w OOT) co nie pozostawia niedosytu. No może poza Hyrule Castle, które jest IMO dużo za krótkie i proste.
Ten post był edytowany przez Pious dnia: 24 lipca 2011 - 13:51
#35 Napisany 24 lipca 2011 - 23:11
#36 Napisany 25 lipca 2011 - 07:17
Zdjęcia można zrobić wcześniej, bo i tak wszystkie zrobisz dopiero za 2 razem jak masz od startu kolorowy aparat (mam wszystkie, łącznie z tymi po podłączeniu gba). Ten motyw jest zwyczajnym zapchaniem miejsca bez pomysłu, a szkoda.To było głównie po to żeby zrobić im zdjęcia i wymienić na figurki (o ile chcesz je wszystkie zabrać).
#37 Napisany 25 lipca 2011 - 11:07
Imo nieco od tej trojki odstaje TP. Wydala misie najbardziej wtorna, najmniej natchniona, najmniej pomyslowa i zaskakujaca. Nie zaskoczyla mnie ani oprawa, ktora wydawala sie nieco przestarzala, pomysl z wilkiem choc fajnie podany byl tylk rozwinieciem tego co bylo juz dostepne w Majoras Mask, fabula jakos mnie nie wkrecila i gra byla pozbawiona jakichkolwiek questow (nie liczac nudnego zbierania robakow). Gra na 9, ale juz bez tego impactu, ktory towarzyszyl poprzedniczkom.
Dlatego boje sie, ze ten sam los podzieli SS, bo znow nic nie zapowiada wielkich zmian, oprawa wyglada tylko ok, pomysl z niebem jak dla mnie tez jest malo oryginalny i czerze mowiac zaden element nie wzbudzil mojego zaintesowania. Skoncze ja na pewno bo jest to moj obowiazek jako fana serii, ale jakos ne wierze w doznania jakich dostarczyla mi wielka tròjca o ktorej pisalem wczesniej.
#38 Napisany 25 lipca 2011 - 12:06
Dlatego boje sie, ze ten sam los podzieli SS, bo znow nic nie zapowiada wielkich zmian, oprawa wyglada tylko ok, pomysl z niebem jak dla mnie tez jest malo oryginalny i czerze mowiac zaden element nie wzbudzil mojego zaintesowania. Skoncze ja na pewno bo jest to moj obowiazek jako fana serii, ale jakos ne wierze w doznania jakich dostarczyla mi wielka tròjca o ktorej pisalem wczesniej.
Ja się wstrzymam z osądami dopóki nie zagram, bo jestem ciekaw rzekomych zmian w budowie gry, które zostały zaimplementowane. Filmiki jak dotąd nic nowego nie ukazują, ale kto wie. Nastawiony jestem pozytywnie, bo jakoś nigdy nie narzekam na wtórność gier, szczególnie tych z najwyższej półki, więc spodziewam się, że będę się bawił tak jak przy TP co najmniej.
Co do TP, nie wiem jak inni, ale dla mnie miała najbardziej pomysłowe dungeony. Swietne kopalnie z wykorzystaniem metalowych butów, czy poziom w niebie były naprawdę dobre i nawet Wind Waker ze swoimi lochami zostaje imo w tyle.
#39 Napisany 25 lipca 2011 - 16:37
Ale dungeony Majory były chyba najbardziej monumentalne i pokręcone ze wszystkich
#40 Napisany 25 lipca 2011 - 17:31
Da się za pierwszym podejściem, musisz tylko cyknąć fotki w odpowiednich miejscach szczególnie tych postaci które się już więcej nie pojawią. To było by bez sensu nie dać możliwości zdobycia ich za pierwszym razem. Jeśli spalisz ma się jeszcze 2 quest do zebrania wszystkich.Zdjęcia można zrobić wcześniej, bo i tak wszystkie zrobisz dopiero za 2 razem jak masz od startu kolorowy aparat (mam wszystkie, łącznie z tymi po podłączeniu gba).
#41 Napisany 25 lipca 2011 - 17:35
Ale dungeony Majory były chyba najbardziej monumentalne i pokręcone ze wszystkich
Szczególnie ostatni, istny obłęd.
Co do TP to imo żaden nie był zbędny. Trochę zaniedbali Twilight Temple, bo zasługiwał na dużo więcej.
#42 Gość_Taikun_* Napisany 26 lipca 2011 - 18:14
Zgarnąłem pierwszą perłę, ależ ta gra jest za***ista
#43 Napisany 26 lipca 2011 - 18:55
#44 Gość_Taikun_* Napisany 26 lipca 2011 - 18:57
niestetyLol, dopiero teraz w to grasz po eaz 1szy?
#45 Napisany 26 lipca 2011 - 20:25
A ja dziś ukończyłem. Chyba 15 raz. Żadnych emocji już niestety i znużenie końcówką, bo jest fatalną przy poprzednich dungeonach. Ale pierwszy raz i kilka kolejnych był magiczny.Nie spamować!
Zgarnąłem pierwszą perłę, ależ ta gra jest za***ista
#46 Napisany 26 lipca 2011 - 22:06
za***iscie by bylo gdyby N kiedys jeszcze zrobilo kontynuacje WW ale wszystko wskazuje na to ze kolejna Zelda bedzie w stylu OOT.
#47 Napisany 27 lipca 2011 - 06:09
#48 Napisany 27 lipca 2011 - 06:38
Ostatni dungeon faktycznie ssal ale chyba nie tak bardzo jak w TP, gdzie tworcom chyba zabraklo czasu lub wyobrazni.
Oj chyba jednak nie. Obejrz sobie może na YT obie końcówki, bo TP mimo, że miała końcówkę na szybko, bo dungeon był z potencjałem zupełnie niewykorzystanym, to jednak biła TWW na łeb, gdzie
#49 Napisany 27 lipca 2011 - 11:10
Ale już zrobiłoza***iscie by bylo gdyby N kiedys jeszcze zrobilo kontynuacje WW ale wszystko wskazuje na to ze kolejna Zelda bedzie w stylu OOT.
#50 Napisany 27 lipca 2011 - 11:22
Ale już zrobiło
Spoiler
#51 Napisany 27 lipca 2011 - 12:39
#52 Napisany 27 lipca 2011 - 13:19
Phantom Hourglass.
I później Spirit Tracks kontynuuje PH.
czemu to jest w spoilerach?
i jak można te nieudane Zeldy porównywać do WW?
#53 Napisany 27 lipca 2011 - 13:34
#54 Gość_Taikun_* Napisany 27 lipca 2011 - 13:41
#55 Napisany 27 lipca 2011 - 13:46
koncept WW został już maksymalnie wyeksploatowany.
#56 Napisany 27 lipca 2011 - 13:57
#57 Napisany 27 lipca 2011 - 15:48
#58 Napisany 27 lipca 2011 - 16:10
#59 Napisany 27 lipca 2011 - 16:38
#60 Napisany 27 lipca 2011 - 17:15
Pawlik, grałes w jakakolwiek Zeldę?