The Legend Of Zelda: The Wind Waker
#61 Napisany 27 lipca 2011 - 17:22
#62 Napisany 27 lipca 2011 - 17:32
#63 Napisany 28 lipca 2011 - 07:16
też nigdy żadnej Zeldy nie przeszedłem w 20h, raczej bliżej 40h.
ja też nie, ale chyba chodziło w pytaniu o sam main quest. Pi razy drzwi wychodzi do 20 godzin. Może ktoś, kto się bawił w 3 heart runy będzie mógł to lepiej oszacować?
#64 Napisany 28 lipca 2011 - 08:05
ja też nie, ale chyba chodziło w pytaniu o sam main quest. Pi razy drzwi wychodzi do 20 godzin. Może ktoś, kto się bawił w 3 heart runy będzie mógł to lepiej oszacować?
trudno mi tak powiedzieć czy sam main quest. w Twilight Princess mam na liczniku bodaj 45h a ja specjalnie nie robię żadnych zadań pobocznych.
#65 Napisany 28 lipca 2011 - 08:53
#66 Napisany 28 lipca 2011 - 08:56
Miejsc na glitche i sequence breaki na TP chyba jest więcej niż w WW. Dużo zależy od tego jak się gra i czy jest się obytym z serią, także od 15h-50h wszystko jest możliwe.
#67 Napisany 28 lipca 2011 - 10:16
#68 Napisany 28 lipca 2011 - 10:49
#69 Napisany 15 grudnia 2011 - 20:17
#70 Napisany 15 grudnia 2011 - 23:31
#71 Napisany 21 grudnia 2011 - 20:14
#72 Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:28
#73 Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:42
#74 Napisany 10 sierpnia 2012 - 22:20
#75 Napisany 10 sierpnia 2012 - 22:27
#76 Napisany 10 sierpnia 2012 - 22:52
#77 Napisany 11 sierpnia 2012 - 00:13
Co nie zmienia faktu, że HD pozwoliłoby na wyeliminowanie rozmycia drugiego planu.
#78 Napisany 11 sierpnia 2012 - 01:36
#79 Napisany 24 sierpnia 2012 - 07:20
#80 Napisany 24 sierpnia 2012 - 08:19
#81 Napisany 24 sierpnia 2012 - 08:58
#82 Napisany 25 sierpnia 2012 - 00:24
Swoja droga mam nadzieje ze bedzie mzna sciagac na virtual console gry z N64 tak jakmto na Wii bylo...w wave race 64 mam wielka chec zagrac
#83 Napisany 25 sierpnia 2012 - 10:15
#84 Napisany 25 sierpnia 2012 - 10:32
Ja liczę na możliwość przeniesienia gier z vc na WiiU, bo mam po tej zajebistej promocji wszystkie z nesa, snesa i n64.
Będzie można wykonać system transfr z wii do wii u. Na e3 z tego co pamiętam to ogłosili.
#85 Napisany 25 sierpnia 2012 - 10:32
#86 Napisany 25 sierpnia 2012 - 23:10
#87 Napisany 07 kwietnia 2013 - 11:26
Wróciłem do TWW po ponad prawie 3 miesiącach przerwy spowodowanej wymianą pada i jakimś lekkim zniechęceniem do gry przez archaiczny tandem kamera/sterowanie. Jak się okazało - po wymianie pada na oryginalny - te archaizmy przestały być irytujące. Cóż, duży wpływ na odbiór gry miał fakt, że cisnąłem na podróbce pada.
Wtedy przerwałem grę jakoś przed zdobyciem trzeciej perły. W ciągu ostatnich paru dni dorwałem perłę i wlazłem do Temple of the Gods, które mi się bardzo, bardzo podobało. Wielki ukłon w strone level designerów. A po pokonaniu bossa gra rozwaliła mi troszkę głowę tym zejściem pod wodę . Teraz przepadłem na dobre i ciężko mi się oderwać. Ogarnąłem już mniej więcej mechanizmy gry, eksploracja wysepek daje mi więcej satysfakcji. Nawet zacząłem sobie notować w specjalnym zeszyciku informacje, które otrzymuje się od rybek .
Na początku czułem się zagubiony, bo ja mało o świecie gry wiedziałem, a co chwilę ktoś gdzieś zapodawał mi jakieś info, które wydawało się jakimś takim głupim gadaniem, a to rzeczywiście miało przełożenie na to, co można w grze zobaczyć, co odkryć, gdzie popłynąć. Dlatego teraz skrupulatnie sobie wszystko notuję, żeby nie zapomnieć.
Cóż - kolejny piękny, genialny tytuł, który odkrywam dopiero po 10 latach... przez własnie nieogarnięcie. Zamiast grać parę lat temu w jakieś crapiszcze gierki, na które z dzisiejszej perspektywy żałuję poświęconego im czasu (Enslaved chociażby), mogłem wziąć za ponad stówkę GCN i ograć to już dawno.
#88 Napisany 10 kwietnia 2013 - 11:39
Wind Waker miał niezapomnianą magię. Pamiętam jak kuzynowi ciekła ślina na widok klmatu gry, mi z resztą też. GaCek miał power!!
#89 Napisany 14 października 2013 - 23:31
I znalazłem nawet jakiegoś sejwa:
Link z listkiem:
Z przyjacielem:
O tym:
Z wielką pałką: