#31 Napisany 29 listopada 2011 - 20:05
http://gonintendo.co...730777424f9fe55 recka Gametrailers.
Trasy podobno najlepsze w całej serii.
#32 Napisany 29 listopada 2011 - 22:46
#33 Napisany 29 listopada 2011 - 22:54
#34 Napisany 29 listopada 2011 - 22:56
A po polsku?
"W przypadku gier Nintendo jest już zwyczaj mówić: nic w tym złego - nie naprawia się czegoś, co nie jest zepsute. Ale MK7 to nie dotyczy. Tym razem trzymanie się tradycji nie wyszło N na dobre.
MK7 jest tak naśladowcze, jak to tylko możliwe, i choć tyle gier zbiera krytykę za powtarzanie się, coś mi mówi, że tej zostanie to wybaczone przez wielu krytyków i graczy. To ironiczne, bo MK7 jest ostatnią grą, która zasługuje na wyrozumiałość. Ale że to pozbawiony wyzwania i przewidywalny recykling - to tylko jedna połowa problemu. Druga - to że gra jest letargiczna i nudnawa. Z łatwością przeganiają ją pozycje wywodzące się z formuły, jaką samo Nintendo wcześniej opracowało do perfekcji.
Mario Kart potrzebuje poważnego wstrząsu. Nie jest nim ta gra, stojąca w miejscu, ślamazarna, niedołężna."
#35 Napisany 29 listopada 2011 - 23:01
#36 Napisany 29 listopada 2011 - 23:20
#37 Napisany 29 listopada 2011 - 23:56
A kto mówił, że MK to coś odkrywczego? Co z tego, skoro gra daje masę zabawy. Sam mam setki h za sobą z różnymi MK i wiem, że ten wciągnie podobnie. Ta seria ma w sobie magię i mimo braku jakichś drastycznych zmian, nadal jest świetna. Zresztą ile serii jedzie na tym samym. MKWii był lekkim niewypałem, bo mimo świetnych tras był okropnie irytujący przez durne AI. Co chwila nawałnica skorup, piorunów itd. Nie szło grać momentami.tak jak pisalme wczesniej, to odgrzewany kotlet wyprodukowany na lenistwie nintendo.
#38 Napisany 30 listopada 2011 - 00:01
A niewyważone itemy z MKWii jej nie psuły? Jeśli tu będzie podobnie, czyli spadająca lawina itemów na pierwsze 3 miejsca to również nie widzę w tym funu. Snakowanie trzeba było przynajmniej opanować i to dawało dodatkowe wyzwania i ew frajdę. Przypadkowe wredne itemy tego nie dają.I dobrze, bo to psuło zabawę online w MKDS.
#39 Napisany 30 listopada 2011 - 00:09
#40 Napisany 30 listopada 2011 - 00:15
A niewyważone itemy z MKWii jej nie psuły? Jeśli tu będzie podobnie, czyli spadająca lawina itemów na pierwsze 3 miejsca to również nie widzę w tym funu.
O, widzę że nie tylko mnie to popsuło zabawę (grałem w MKDS)
#41 Napisany 30 listopada 2011 - 07:12
Przecież wspamniałem o MKWii, gdzie gra na oszukiwała lawiną itemów. Pomijam niebieskie i bioruny, bo to standard, tylko tutaj ten standard szedł po 3 na raz z dokładką czerwonych. MKWii to imo zaraz po MK64 najbardziej oszukańczy MK. W 64 nie szło się oddalić, bo gumowe AI było ciągle za nami.A niewyważone itemy z MKWii jej nie psuły? Jeśli tu będzie podobnie, czyli spadająca lawina itemów na pierwsze 3 miejsca to również nie widzę w tym funu. Snakowanie trzeba było przynajmniej opanować i to dawało dodatkowe wyzwania i ew frajdę. Przypadkowe wredne itemy tego nie dają.
#42 Napisany 30 listopada 2011 - 10:31
Acha i jeszcze coś o czym zapomniałem. Podobno w MK7 Nintendo zbudowało najlepszy online matching na nie-PCetach ever.
#43 Napisany 30 listopada 2011 - 11:15
A nie pięścią? Marian skacze z łapami łapą w górze.Z resztą to jak z Mario, ktoś oczekuje rewolucji? Tam też chodzi o skakanie, rozwalanie łbem cegieł, zgniatanie oponentów, od 25 lat.
Uważam tak jak Texz, MK od lat jest taki sam zawsze z jakimś gimmickiem, ale to nie pozbawia serii pokładów świetnej zabawy. DS i DD zabrały mi masę życia, a nie wspomnę już o wersji na GBA. Po 7 oczekuję świetnego online, a takie ponoć jest, i świetnych tras pełnych skrótów, co sprawi, że będę w to grał setki h. Moja gra leci już z UK, bo w Polsce może nie być, a Ultima podniosła oczywiście cenę ze względu na popyt. Pewnie w poniedziałek za 2 tygodnie będę grał.
#44 Napisany 30 listopada 2011 - 11:24
#45 Napisany 30 listopada 2011 - 19:27
#46 Napisany 30 listopada 2011 - 20:31
EDIT. Edge wychwala http://www.next-gen....o-kart-7-review
Coś ten serwis jakby stał się bardziej łaskawy ostatnio.
#47 Napisany 01 grudnia 2011 - 00:13
Coś ten serwis jakby stał się bardziej łaskawy ostatnio.
To jest czasopismo.
A czy łaskawszy? Może warto najpierw jednak zagrać w grę, by uznać, czy ich uwagi są "łaskawsze". Może są po prostu celne. Pograj i wtedy oceń, może faktycznie to najlepszy Kart od czasu SNES-a. Argumenty robią wrażenie (czemu koleś z Destructoida w ogóle nie wspomniał o takim "detalu", jak "snaking is gone"? Wydaje się dość kluczowe) i po raz pierwszy jestem podjarany na tę grę.
#48 Napisany 01 grudnia 2011 - 00:53
#49 Napisany 01 grudnia 2011 - 01:00
Edge zawsze wystawia grom Ninny dobre noty. W Edge siedzi duzo fanbojów Ninny.
Może podaj jakiś konkretny przykład (żeby uzasadnić słowo "zawsze", wypadało by ze sto, ale może spróbujmy z jednym), bo coś sobie nie przypominam. Taka seria Mario Kart dopiero drugi raz doczekała się podobnej noty, a przecież każda część dawała wiele godzin zabawy milionom graczy.
Poprzedniej części Mario Kart nikt nie wystawił niższej cyferki, niż "Edge". W przypadku Mario 3D Land, tylko dwa media spośród 62 ujętych przez Metacritic. W przypadku Pilotwings - jedno na 64. W przypadku Pokemonów - trzy na 63. Jeśli to są fani Nintendo, to jak określasz w takim razie całą resztę mediów?
#50 Napisany 01 grudnia 2011 - 07:28
Edge zawsze wystawia grom Ninny dobre noty. W Edge siedzi duzo fanbojów Ninny.
+10
Może podaj jakiś konkretny przykład (żeby uzasadnić słowo "zawsze", wypadało by ze sto, ale może spróbujmy z jednym), bo coś sobie nie przypominam. Taka seria Mario Kart dopiero drugi raz doczekała się podobnej noty, a przecież każda część dawała wiele godzin zabawy milionom graczy.
Poprzedniej części Mario Kart nikt nie wystawił niższej cyferki, niż "Edge". W przypadku Mario 3D Land, tylko dwa media spośród 62 ujętych przez Metacritic. W przypadku Pilotwings - jedno na 64. W przypadku Pokemonów - trzy na 63. Jeśli to są fani Nintendo, to jak określasz w takim razie całą resztę mediów?
#51 Napisany 01 grudnia 2011 - 09:09
to jak określasz w takim razie całą resztę mediów?
Fanboje Nintendo
#52 Napisany 01 grudnia 2011 - 20:55
#53 Napisany 01 grudnia 2011 - 22:08
#54 Napisany 02 grudnia 2011 - 03:01
Snaking drift:
#55 Napisany 02 grudnia 2011 - 09:32
#56 Napisany 02 grudnia 2011 - 09:38
#57 Napisany 02 grudnia 2011 - 09:48
#58 Napisany 02 grudnia 2011 - 10:24
Tak ciekawy, że psuł całą frajdę z gry.Zaraz, czyli oni wywalili najciekawszy element modelu jazdy z MKDS (grałem dłożej tylko w tą część)? Rewelacja...
#59 Napisany 02 grudnia 2011 - 10:27
#60 Napisany 02 grudnia 2011 - 10:31
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|