Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rayman: Origins


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 08 wrzesień 2011 - 00:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30870 Postów:
Tak, też wyjdzie na Vitę. Info z najnowszego Famitsu.
Dodany obrazek
  • 0

#2 Kaxi Napisany 08 wrzesień 2011 - 11:06

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:
na 3dsa wiadomo ze bedzie od dawna, wiec przeniesc do dział.
  • 0

#3 Danteusz Napisany 08 wrzesień 2011 - 11:11

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27928 Postów:
Przenieść do dział!!!!!!!!11111
  • 0

#4 DarthMother Napisany 20 marzec 2012 - 14:49

DarthMother

    Blanka

  • Narybek
  • 204 Postów:
na 3ds w czerwcu
  • 0

#5 Kaxi Napisany 29 marzec 2012 - 10:14

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:
późno. ciekawe czy coś dodają, czy tylko czekają na luz na rynku.
  • 0

#6 Jedyn Napisany 29 marzec 2012 - 17:56

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
Raczej odejmują - grafikę :olo:
  • 0

#7 Kaxi Napisany 10 kwiecień 2012 - 18:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:
jak konwertują z wii, to nie muszą ;p tylko zeby od efektu 3d oczy nie wyplywaly, niech zrobia jak w icarusie.
  • 0

#8 Michalson Napisany 17 maj 2012 - 14:56

Michalson

    Blanka

  • Narybek
  • 179 Postów:
demo wylądowało w eShopie. Przez moment bałem się, że zrobili wersję na 3DSa bez 3D ( w loadingach i intrze 3d nie ma ), ale na szczęście jest okej. Fajna głębia, grafika spoko, może bohater troszkę za mały na tym mikrym ekranie. Są sporadyczne spadki framerate'u. Gra mi się podoba, ale nie zaznajomiłem się wcześniej z wersjami na inne konsole, więc nie wiem czy różni się czymkolwiek.
  • 0

#9 Kaxi Napisany 17 maj 2012 - 15:10

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:
Jak dla mnie to słaba ta wersja. Niby nic nie zepsute, ale grałem na Vicie i nie ma startu :(

3D jest okay, tu nie ma problemu, ale mam wrażenie, że gra jest jakaś wolna, jakby caly czas działała w 20 klatkach, albo powycinano niektóre klatki animacji postaci. Nie ma tej płynności, tego flow. Bez sprintu Rayman też rusza się jakoś wolno, że mam problem ze sterowaniem.

Co do wycinania klatek, na końcu levelu jak błyszczy medal, ten błysk ma chyba ze dwie klatki animacji, na innych konsolach tak to nie wyglądało.

Do tego jakość dźwięku jest koszmarna, albo mi się wydaje. Muzyka, normalnie genialna, tutaj trochę trzeszczy, nie słucha jej się dobrze na max głośności.

Nie widziałem wersji na Wii, ale oczekiwałem od wersji na 3DSa o wiele więcej. Widać zaprzęgli niedoświadczonych devsów, stąd te opóźnienia. Pewnie w marcu gra w ogóle chodziła w 5 klatkach.

Przynajmniej nie ma straty płynności w 3D.
  • 0

#10 Kaxi Napisany 06 czerwiec 2012 - 00:25

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:
LOL, po tym tragicznym demie Rayman origins na 3DS został znowu opóźniony, tym razem aż na 3 kwartał tego roku. Obstawiacie że w ogóle wyjdzie?
  • 0

#11 Likensmart Napisany 06 czerwiec 2012 - 00:29

Likensmart

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 452 Postów:
Lepiej żeby w ogóle nie wychodził jeśli ma być tak tragiczny jak to demo. Wątpliwe żeby coś poprawili.
  • 0

#12 Greg Napisany 09 wrzesień 2012 - 21:42

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22241 Postów:
Ja też zagrałem w demo i mam identyczne odczucia jak Kox. Aż włączyłem wersję 360 po grze, bo nie mogłem uwierzyć :) Wersja na HDGeny jest o wiele szybsza niż to co jest na 3DSa. Na handheldzie nie da się grać. Dźwięk jest tragiczny. Szkoda trochę, bo efekt 3D dodaje troszkę uroku w tej gierce. Tak czy siak do pieca
  • 0

#13 Otacon Napisany 09 wrzesień 2012 - 21:53

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 13710 Postów:
za pierwszym razem byłem w szoku bo w głowie miałem wizję jak ta gra wygląda na PC. Kilka dni temu zagrałem znów, nie patrzyłem na nią przez pryzmat lepszych wersji i grało się lepiej.
  • 0

#14 Spuczan Napisany 10 styczeń 2014 - 21:19

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8930 Postów:

3D jest okay, tu nie ma problemu, ale mam wrażenie, że gra jest jakaś wolna, jakby caly czas działała w 20 klatkach, albo powycinano niektóre klatki animacji postaci. Nie ma tej płynności, tego flow. Bez sprintu Rayman też rusza się jakoś wolno, że mam problem ze sterowaniem.
 

Na PS3 Rayman śmigał aż miło a tutaj jest właśnie taki wolny. Słabizna.


  • 0