#61 Napisany 27 stycznia 2014 - 17:46
#62 Napisany 28 stycznia 2014 - 15:31
Co to znaczy brak eksploracji?
Tak np. wygląda przykładowa arena, na której przyjdzie Ci się zmierzyć z jakimś potworkiem.
Takich miejscówek jest kilka (chyba 6). Jest to zamknięty obszar. Ty i przeciwnik możecie się jedynie przemieszczać pomiędzy punktami (z 1 do 2, z 2 do 4 itp), przy czym drogi pomiędzy nimi nie ma. Wychodzisz z 1 i pojawiasz się od razu w 2 (jak z pokoju do pokoju). Eksploracja jest więc mocno ograniczona i wygląda trochę inaczej niż w takim Diablo czy Demons Souls.
#63 Napisany 28 stycznia 2014 - 15:42
Ale w czwórce już chyba jest swobodniej, nie?
#64 Napisany 28 stycznia 2014 - 16:18
Obszar jest nadal podzielony na mniejsze części. To się nie zmieni. Mapy mają być jednak bardziej zróżnicowane topograficznie. Dużo więcej wzniesień i innych nierówności terenu, co się bezpośrednio wiąże z "ujeżdzaniem" przeciwników.
#65 Napisany 22 kwietnia 2014 - 09:31
Nowy trailer
#66 Napisany 22 kwietnia 2014 - 15:16
Tak to pięknie na tym trailerze wygląda, ale ja jeszcze nie ograłem "trójki", na którą miałem hype, ale demko mnie pokonało i w koncu do niej nie dotarłem. Może zacznę przygodę z serią dopiero od MH4.
#67 Napisany 14 stycznia 2015 - 16:07
Te kody na demo MH4 dziś mają dać wszystkim ?
#68 Napisany 14 stycznia 2015 - 16:10
jak nie, to zawsze możemy liczyć na Kaxiego
#69 Napisany 14 stycznia 2015 - 16:19
jako posiadacz 3DS również czekam na kaxiego!
#70 Napisany 14 stycznia 2015 - 19:49
Czy ktoś ma na zbyciu koda na demo plizzz
#71 Napisany 14 stycznia 2015 - 20:10
Stary dobry Monster Ależ będzie nolifienia z kumplem przy tym. Jak wziąłem Switch Axe to poczułem się jak w domu. Graficznie nie ma jakiegoś ogromnego skoku. Są ładniejsze kolorki, poszczególne plansze bardziej rozbudowane, może bardziej różnorodnie ogólnie, ale widocznie już poprzednia część wyciskała z 3DSa co tylko się dało.
Demko oferuje wszystkie bronie do wypróbowania, więc pewnie sprawdzę ten nowy typ, który pojawił się w 4 (Insect Glaive), ale i tak pewnie wrócę do broni, z którą spędziłem ponad 200h
Już się doczekać nie mogę
#72 Napisany 14 stycznia 2015 - 20:15
Mam jeden kod od znajomego, ale sam 4 nie dostałem. Napisałem do COnquestu, może jeszcze rzucą
#73 Napisany 14 stycznia 2015 - 20:31
Kod już mam i testuję na CPP
#74 Napisany 14 stycznia 2015 - 20:49
#75 Napisany 14 stycznia 2015 - 21:30
Zagrałem misję Beginner na CPP. Może jakiś online jutro w grudniu popołudniu?
#76 Napisany 14 stycznia 2015 - 21:55
sam se zorganizowałem i pobieram
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 14 stycznia 2015 - 21:56
#77 Napisany 16 stycznia 2015 - 21:31
Mam dwa hasła. Ktoś chce??
#78 Napisany 16 stycznia 2015 - 21:35
Mam dwa hasła. Ktoś chce??
ja bym poprosił.
#79 Napisany 16 stycznia 2015 - 23:54
Mam dwa hasła. Ktoś chce??
I ja
#80 Napisany 17 stycznia 2015 - 10:10
A ja jeszcze nie mam ;(
Jeżeli ktoś ma jeszcze na zbyciu to poproszę na PM.
#81 Napisany 17 stycznia 2015 - 10:22
A ja załatwiłem na jakiejś stronie Nintendo rozdawali w komentarzach i ciągle nie rozumiem tego hajpu na gierke, wygląda to na ekranie mojego 3DSXL jak gówno, rozmazane piksele atakują moje oczy, klepanie tych potworków jest jakieś takie prostackie i bez pałera. Demko pewnie nie pokazuje tego co w gierce najlepsze ale wiem że tego raczej nie kupię nigdy
#82 Napisany 17 stycznia 2015 - 11:09
ciągle nie rozumiem tego hajpu na gierke, wygląda to na ekranie mojego 3DSXL jak gówno, rozmazane piksele atakują moje oczy,
Czego się spodziewasz po 3DSie?? Grafiki na miarę gier na PS4 czy XO?? Co do reszty, to samo można powiedzieć o Destiny. Nie pograsz, nie zrozumiesz. A demko jest wykastrowane z 80% zawartości.
Wczoraj zagrałem z kumplem online. Działa, choć cała "infrastruktura" online to są jakieś późne lata 90. 8 czy 10 cyfrowe kody pokoi?? Niezłe.
Wybraliśmy tego ostatniego potworka, nie pamiętam jak mu było, jest nowy w serii. I nie udało się nam go zabić. Choć było blisko. Ewidentnie zrobiony na zespoły +2.
#83 Napisany 17 stycznia 2015 - 12:46
Niestety Conquest nie chce mi podesłać dodatkowych kodów
#84 Napisany 17 stycznia 2015 - 13:15
A ja załatwiłem na jakiejś stronie Nintendo rozdawali w komentarzach i ciągle nie rozumiem tego hajpu na gierke, wygląda to na ekranie mojego 3DSXL jak gówno, rozmazane piksele atakują moje oczy, klepanie tych potworków jest jakieś takie prostackie i bez pałera. Demko pewnie nie pokazuje tego co w gierce najlepsze ale wiem że tego raczej nie kupię nigdy
To jest gra z tych gdzie po 30 godzinach kończy się tutorial, demko nie pokaże co w niej fajnego.
#85 Napisany 26 stycznia 2015 - 22:31
Kto zamówił pełną wersję gry?
Ja cały czas się zastanawiam Huntera czy Zeldę , Zeldę czy Huntera.
#86 Napisany 26 stycznia 2015 - 22:51
#87 Napisany 26 stycznia 2015 - 23:24
Też w demo grałem i nawet gram w MH3U na Wii U, ale własnie jest to następny tytuł który "kradnie" strasznie dużo czasu.
Zelda wiadomo kotlecik dobrze przyprawiony i do tego w 3D
#88 Napisany 05 lutego 2015 - 21:09
Koniec z płaczem w internecie, sprzedawaniem demka na allegro i żebraniem o własne demo. Można już pobierać MH4U na swojego 3DSa za darmoszkę.
#89 Napisany 06 lutego 2015 - 10:27
Róznica między starym 3DSem i nowym...http://imgur.com/a/rzLJb
Nie chciałem kupować nowego 3DSa...ale jak to widzę... pierdo*** Nintendo. Tylko im takie wałki uchodzą na sucho.
#90 Napisany 14 lutego 2015 - 21:50
No i się zaczęło. "Odpalę tylko, żeby zrobić jeden quest", "A zobaczę co to za nowy potworek". No i godziny mijają
Jeśli ktoś chce wskoczyć w to uniwersum nie będzie lepszej okazji. W końcu tutoriali jest więcej i są lepiej rozpisane. Szykujcie się na ściany tekstu Jednakże, bariera wejścia jest nadal dosyć wysoka. Nawet ja, obeznany z poprzednią częścią na wskroś, musiałem sprawdzić w kilku miejscach Google, bo nie wiedziałem jak coś działa. No cóż, magia MH
Graficznie jest przyzwoicie. MH3U na sterydach. Lepsze wykorzystanie kolorów, więcej jakiś szczególików (np. przemieszczające się liście). Oczywiście to dopiero pierwsza miejscówka, więc zobaczymy jak będzie dalej. Miejscówki zdecydowanie bardziej rozbudowane, wielopoziomowe, przez co jest sporo biegania i wspinania się. Gram na 3DSXL i framerate jest przyzwoity. jeszcze nie grałem online, więc zobaczymy jak będzie to wyglądało kiedy na ekranie pojawią się dodatkowe postacie (a n3DSXL pewnie będę miał dopiero w przyszłym tygodniu).
Zmienili zasadę działania Free hunting. Teraz nie puszcza nas na obszar po którym poruszamy się w normalnych questach, ale przerzuca do Everwood, który jest losowo generowany. Nazywa się to Ekspedycją. Zmienia to trochę podejście do polowania na duże potwory poza głównymi questami. W poprzednich częściach nie opłacało się bić potworków we free hunting, bo nie dostawałeś za nie nic od Gildii. Teraz się to teoretycznie zmieniło. Musze pograć, żeby wyrobić ostatecznie opinię.
Oczywiście jest masa mniejszych zmian, ale one będą interesować jedynie osoby, które grały w poprzednie części.