Skocz do zawartości

Zdjęcie

Final Fantasy X / X-2

PS3 PSV Square-Enix Final Fantasy

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1124 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 14 wrzesień 2011 - 09:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

http://www.ps3site.p...i-ps-vita/85717

Shinji Hashimoto ze Square Enix ogłosił, że Square Enix otrzymywało mnóstwo próśb o wydanie remake'ów, postanowili więc przenieść na PS3 i PS Vita jeden z najlepszych tytułów z PS2 - Final Fantasy X, który obchodzić będzie swoje dziesięciolecie...
Gra jest już w fazie developingu jednocześnie w wersji na PS Vita jak i PS3. Na większą ilość informacji trzeba niestety poczekać.


index-top.jpg


Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 19 marzec 2018 - 11:09

  • 0

#2 ACZ Napisany 14 wrzesień 2011 - 09:49

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

http://www.ps3site.p...i-ps-vita/85717

Shinji Hashimoto ze Square Enix ogłosił, że Square Enix otrzymywało mnóstwo próśb o wydanie remake'ów, postanowili więc przenieść na PS3 i PS Vita jeden z najlepszych tytułów z PS2 - Final Fantasy X, który obchodzić będzie swoje dziesięciolecie...
Gra jest już w fazie developingu jednocześnie w wersji na PS Vita jak i PS3. Na większą ilość informacji trzeba niestety poczekać.


6vdzn8mc.jpg?b5e7d4


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 29 styczeń 2018 - 20:04

  • 0

#3 vagrant3 Napisany 14 wrzesień 2011 - 09:57

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10631 Postów:
ten filmik mówi wszystko co sądze na ten temat:


  • 0

#4 Gość_Hellmans_* Napisany 14 wrzesień 2011 - 10:12

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Auron w HD? Dawać to! :cry:


bla bla bla


Masz raka, przykro mi.
  • 0

#5 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 10:16

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:

Auron w HD? Dawać to! :cry:


Nie, nie dawać.
FFx było idealne w takiej formie w jakiej było na Ps2. Czy naprawde potrzebny jest ten "remake" ? Muzyka, fabuła, dialogi [voiceacting] system walki nie zostanie zmieniony - to jest niepotrzebne wyciaganie kasy. Jeśli ktoś nie miał okazji zagrać to dla niego gwiazdka z nieba ale dla mnie jako kolesia ktory juz ponad dekade siedzi w gaming entertainment to jest wyciaganie kasy.
Najbardziej boli to, ze sukces takiego remake'u oddali tylko ewentualne prawdziwe remaki innych gier [xeno, chrono] i zablokuje nowe "ryzykowne" tytuły...
  • 0

#6 ACZ Napisany 14 wrzesień 2011 - 10:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:
to nie remake tylko knowersja z podbita rodzialka do hd.
  • 0

#7 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 10:24

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:
Mógłbym podmienic słowo remake na konwersje alenie zmieni to faktu - wyciagac kasy i tyle.
  • 0

#8 mataman Napisany 14 wrzesień 2011 - 13:37

mataman

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 453 Postów:
Ktoś Cie zmusza do kupna?
  • 0

#9 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 13:42

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:
Ogarnij to wreszcie ze sam fakt wydania tej reedycji w HD właśnie przez SE jest zjawiskiem niedobrym dla graczy. Nikt mnie nie zmusza, ale wiem ze w koncowym rozrachunku nie wyjdzie mi to, jako graczowi i fanowi SE na dobre...
Samo FFX HD nie jest jakims bezposrednim uderzeniem w gracza ale jesli odniesie sukces to zmieni sie nastawienie firmy - ile wyszlo na ta generacje dobrych gier od SE na duze konsole? [nie liczymy wykupionych studiów tylko rodzime wiec takie DX i Batman AA odpadają].
FFXIII, SO [na siłe go tu podciagam] i co jeszcze last remnant? A w tym samym okresie życia konsoli ile było?
FFX, FFXII, VP2:S, DQ8, KH2 i tak dalej i tak dalej.
SE poczuje latwa kase myslisz ze bedzie ryzykowac czy dociagnie do konca generacji na jednym Finalu i remakach HD? Szczerze jak sądzisz?
  • 0

#10 xell Napisany 14 wrzesień 2011 - 13:48

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16942 Postów:
To przestań być fanem SE. Płaczu nie będzie.
  • 0

#11 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 13:51

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:
Nie xell, lepiej pozwolić aby niegdyś-dobre studio zeszmaciło sie juz kompletnie i przestało wydawać dobre gry - mysl chlopie, MYSL! - to nie powinno boleć...
  • 0

#12 burnstein Napisany 14 wrzesień 2011 - 13:52

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 41900 Postów:
Dlaczego jest zjawiskiem niedobrym? Jeśli ktoś to kupi to znaczy, ze było zapotrzebowanie. Śmieszne jest myślenie, że w miejsce wersji HD jakiegoś starocia powstałaby zupełnie nowa gra. Piszesz o oddaleniu rimejków xeno i chrono. Przykro mi, ale one są tak daleko, że już dalej być nie mogą.
  • 0

#13 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 13:55

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:
Jakaś grupa ludzi musi pracować przy takiej reedycji, budzetu tez czesc pochlania - a jak wiadomo zanim sie zwroci troche czasu upłynie. Dlatego o ile SE mgłoby nie dotrudniac ludzi na remaki to mogliby lepiej budzet wykorzystac albo przypisujac go do innych pozycji lub zaczynajac nowe. Wiec tak - włąsnie dlatego uważam że to niedobre zjawisko. A jak sie zwróci to bedzie żle bo da zielone swiatlo kolejnym.
  • 0

#14 burnstein Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:02

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 41900 Postów:
Podchodzisz do tego od dupy strony. Takie gierki to niskie koszty, studio wcale nie musi byc specjalnie dobre, można to wręcz zlecić komuś z zewnątrz, a 'dużych' nazwisk do tego nie potrzeba wcale. Na samych 'nowych i ryzykownych' grach daleko by nie zajechali, a pewne zyski z tych staroci zapewniają zaplecze finansowe, które pozwala im czasem wyskoczyć z z jakimś nowym IP, ryzykownym i niekoniecznie skazanym na sukces (czytaj - spoza serii FF/DQ).
  • 0

#15 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:06

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:
Twoje podejscie jest baaardzo optymistyczne. Jeśli tak miałoby to wygladąc to byłbym za - ale SE to nie zgraja idealistycznych napalenców - ale przedsiebiorstwo z rada nadzocza, udziałowcami i stratami finansowymi.
Wydanie gry to nie sa małe pieniądze i o ile na wydanie "fizyczne" czyli drukowanie, wytlaczanie płyt itp bierze sie prawdopodobnie kredyt to sama developerke juz nie.

Juz wolałbym spinoffy pokroju FFX2, FFXIII2 niż remake HD.
  • 0

#16 MonsieurWoland Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:09

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14993 Postów:
kierunek -> piec.
  • 0

#17 burnstein Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:13

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 41900 Postów:
No patrz, ja z kolei za mocno optymistyczne uważam Twoją propozycję jechania z samymi nowymi i ryzykownymi tytułami (tym bardziej jak już raz się zesrali finansowo po fiasku filmu FF). Bo wiesz, jak się nie zwrócą to czarna dupa. Nie piszę, że zrobienie wersji HD nic nie kosztuje. Ale kosztuje znacznie mniej niż zrobienie gry od podstaw i zapewne przynosi całkiem niezłe zyski. A mając jakieś zaplecze finansowe mogą czasem zaryzykować z nadzieją, że coś 'wypali'. Ogólnie wydaje mi się, że w swoich wypowiedziach sam sobie zaprzeczasz.
  • 0

#18 Gość_Kazuo_* Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:15

Gość_Kazuo_*
  • Goście
S-E jest obecnie w takiej sytuacji, że musi się ratować podobnymi zagrywkami. Konwersje, spin-offy, odgrzewanki - po giga failu związanym z FFXIV i przedłużającą się w nieskończoność produkcją Versusa oraz Agito tylko w ten sposób może jakoś się odbić od dołka finansowego. Zresztą, każdy kto uważnie śledzi politykę Square Enix wie, że to u nich standard. Absolutnie nie ma się czemu dziwić i rzucać fochów. A to, że za jakiś czas uderzą ze zliftingowanym FFX-2 i FFXII i może jeszcze Kingdom Hearts, to jest więcej niż pewne.
  • 0

#19 xell Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:19

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16942 Postów:

Nie xell, lepiej pozwolić aby niegdyś-dobre studio zeszmaciło sie juz kompletnie i przestało wydawać dobre gry - mysl chlopie, MYSL! - to nie powinno boleć...

Myślenie chyba Ciebie boli. Po pierwsze, smażenie portów i rimejków to u SE żadna nowina - bawią się w ten biznes co najmniej od dekady, można wspomnieć porty ze SNESa na PSX. Po drugie, SE ma kilka tysięcy pracowników i kilkadziesiąt pracujących nad FFX nijak ma się do tego, żeby miało zabraknąć zasobów ludzkich/finansowych na nowe gry. Po trzecie, przy całej niekompetencji japońskich wydawców, oni doskonale wiedzą, że muszą oferować nowe produkty, bo w przeciwnym razie po kasę klientów sięgnie konkurencja. Wreszcie po czwarte, jest realny rynek na te konwersje, jak ktoś był fanem a chce pograć w wysokiej rozdzielczości albo jeszcze nie miał z grą kontaktu to dlaczego im tego chcesz zabraniać?
  • 0

#20 DaddyMadCaddy Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:19

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28546 Postów:
Nie wierzę, nie wierzę :hurra: Dla mnie bomba, bo uwielbiam tą część.
  • 0

#21 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:20

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:

...Bo wiesz, jak się nie zwrócą to czarna dupa...


Tu sie zgadzam. Masz w tym co mówisz rację [duże koszty nowych IP, ryzyko inwestycyjne - dobry przykład FFSW], ale nie zgadzam sie z tobą w szerszym aspekcie.
Moim zdaniem SE jest firmą która może zbyt mocno żerowac na serii HD Classic - ich gry to głównie fabuła, muzyka i system walki/rozwoju postaci - tu nie trzeba oczojebnej grafiki itp - nie zdziwiłbym sie gdyby odnotowali zysk po roku fiskalnym wydając tylko reedycje w HD starszych pozycji. Tego trzeba branży ? Już gatunek jrpg leży i dogorewa - ile wartościowych gier wyszło na obecna generację? Co zrobiło SE z Front mission? Liczyłem na fajne FM bo 4 wyszla tylko na rynku NTSC i sie nie doczekałem bo próbowali trafic z seria do szerszego odbiorcy.
  • 0

#22 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:23

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:

... smażenie portów i rimejków to u SE żadna nowina - bawią się w ten biznes co najmniej od dekady,

I jak na tym wychodzi poziom gier SE?

SE ma kilka tysięcy pracowników i kilkadziesiąt pracujących nad FFX nijak ma się do tego, żeby miało zabraknąć zasobów ludzkich/finansowych na nowe gry


I oczywiście całe kilka tysiecy to koderzy designerzy i inni ludzie zwiazani bezposrednio z developerką..... W twojej dziwej wizji przedsiebiorstwa zbudowanego z samych developerow to moze tak jest.

Wreszcie po czwarte, jest realny rynek na te konwersje, jak ktoś był fanem a chce pograć w wysokiej rozdzielczości albo jeszcze nie miał z grą kontaktu to dlaczego im tego chcesz zabraniać?

Nie chce nikomu nic zabraniać, stwierdzam że nie jest to pozytywne zjawisko.
  • 0

#23 Gość_Kazuo_* Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:25

Gość_Kazuo_*
  • Goście
@szczudel - zrozum, że oni mają w d*pie jaki poziom prezentują ich gry i co o nich myślą fani dawnego Square, ważne że zbijają na tym interesie kupę kasy przy minimalnym wysiłku i nakładzie pieniężnym

Swoją drogą, jeżeli interesuje Cię rynek jRPG, to polecam przenieść się na kieszonsolki, bo na dużych konsolach będzie już tylko gorzej.
  • 0

#24 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:30

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:

@szczudel - zrozum, że oni mają w d*pie jaki poziom prezentują ich gry i co o nich myślą fani dawnego Square, ważne że zbijają na tym interesie kupę kasy przy minimalnym wysiłku i nakładzie pieniężnym

Ja widze w tej sytuacji tylko pogłębiajacy sie kryzys tozsamości tej firmy i to własnie staram sie przekazać.
  • 0

#25 xell Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:31

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16942 Postów:

I jak na tym wychodzi poziom gier SE?

Zawsze był żenująco niski, więc może tylko rosnąć.

I oczywiście całe kilka tysiecy to koderzy designerzy i inni ludzie zwiazani bezposrednio z developerką..... W twojej dziwej wizji przedsiebiorstwa zbudowanego z samych developerow to moze tak jest.

No jakby nie było to tworzą nowe gry i tworzą ich dużo.
  • 0

#26 Wezyr Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:36

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 8671 Postów:
Gejowskie jRPGi nikogo. To gatunek tamtej generacji, teraz 90% tytułów RPG z KKW można o kant dupy rozbić.
  • 0

#27 Gość_Kazuo_* Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:38

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Widać masz dosyć nikłe pojęcie na ten temat. Na current-genach faktycznie nie jest za ciekawie, ale przecież one nie stanowią 100% rynku. Polecam zorientować się jak wygląda sprawa jRPG na handheldach, możesz się nieźle zdziwić.
  • 0

#28 Wezyr Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:40

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 8671 Postów:
Handheldy nikogo. Ten stan jest spowodowany tym, że na handheldach nie ma Fallouta, Mass Effect oraz reszty.
  • 0

#29 Gość_Kazuo_* Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:43

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Tactics Ogre >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Mass Effect i Dragon Age razem wzięte

TWEWY >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Mass Effect i Dragon Age razem
wzięte

Devil Survivor >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Mass Effect i Dragon Age razem wzięte

Jeżeli chodzi o zachodnie erpegi, to na obecnej generacji chyba tylko Bethesda i Obsidian dają radę, więc.....
  • 0

#30 szczudel Napisany 14 wrzesień 2011 - 14:48

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:

To gatunek tamtej generacji, teraz 90% tytułów RPG z KKW można o kant dupy rozbić.


95%. Niestety Jrpgi to gry w swojej formie zbyt duże a przez to zbyt kosztowne jak na dzisiejsze standardy gier - totez gatunke w naturalny sposób umiera.
Istniałaby nadzieja na natępnej generacji sprzętu ale jeśli gatunek nie przetrwa na stacjonarnych konsolach [a na to sie zanosi] to nie wróze mu wielkiego powrotu.
  • 0



Inne z tagami: