Skocz do zawartości

Zdjęcie

Final Fantasy X/X-2 HD Remaster

Square Enix Switch XONE PS3 PS4 Vita iOS AND PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1127 odpowiedzi na ten temat

#61 szczudel Napisany 16 września 2011 - 09:39

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Zgadzam sie z 2 , nie zgadzam z 1. Te pioruny nie były fajne - były denne.
Sam uzyłem zanmato i popsułem sobie frajde z pokonania go w normalny sposób [póżniej pakowałem postacie]. ale Nemesisa rozwalałem za to w 6 kolejkach wakki - wiecz czuje ze i nemesisa bym rozwalał.
  • 0

#62 Gość_Taikun_* Napisany 16 września 2011 - 09:47

Gość_Taikun_*
  • Goście
nie klam, wiemy ze jestes casualem
  • 0

#63 kowal Napisany 16 września 2011 - 09:53

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
świetna gra, wolę stare FF z psx i ps2 niż takie FFXIII, które w ogóle mnie nie wkręciło.
no i podwodny futbol rządził.
  • 0

#64 Gość_Hellmans_* Napisany 16 września 2011 - 10:38

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Oby platyna wymagała zrobienia wszystkich tych chorych zadań, będzie miała większą wartość dla takiego zjebiszcza jak ja :^^:
  • 0

#65 szczudel Napisany 16 września 2011 - 10:40

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Jeśli nawet wyjdzie ten remake to biore go wspólnie z exchangea na forum - nie płace za to pełnej stawki. A platyna pewnie będzie łatwa jak we wszystkich remakach HD.
  • 0

#66 kowal Napisany 16 września 2011 - 11:02

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
finale to oprócz typowo jrpgowych przymiotów to kapitalnie wyglądające czary i summony oraz wstawki fmv z grafiką wyprzedzającą wszystko co było do tej pory (no, przynajmniej za czasów starego Square tak było). SE raczej takiej kasy nie wyłoży żeby to wszystko było tak oczojebne jak nowe produkcje więc ten atut odpada. z jednej strony mam tyle gier do ukończenia, że nie wiem czy znajdę na nią czas, z drugiej zaś, kierowany sentymentem pewnie ulegnę namowom szczudła i innych i dołączę się do zrzutki...
  • 0

#67 szczudel Napisany 16 września 2011 - 11:58

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
To zeby była jasność - może mnie nie być na forum ale do zrzuty na FFX jestem pierwszy - jak juz bedzie to wysyłajcie do mnie priva - to mi na maila info przyjdzie.
  • 0

#68 Daddy Napisany 17 września 2011 - 12:28

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 945 Postów:

A Zanmato przy Penance powinni zablokować (lub nie przyznać w takim wypadku trofka), gdyż na kilometr śmierdzi to lamerstwem.

Po pierwsze, odblokować Penance'a to już coś. Po drugie, nazywasz mnie lamerem? Idziesz na solo... z Yojimbo, olo?
  • 0

#69 narvany Napisany 17 września 2011 - 12:30

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:
Jakby się ktoś na to zrzucał to mnie też niech od razu dopisuje.
  • 0

#70 Gość_Kazuo_* Napisany 17 września 2011 - 12:36

Gość_Kazuo_*
  • Goście

Po pierwsze, odblokować Penance'a to już coś. Po drugie, nazywasz mnie lamerem? Idziesz na solo... z Yojimbo, olo?

Nie śmiałbym :ftopa: Poza tym bez bicia przyznam, że sam rozwaliłem Penance za pomocą Zanmato (nie chciało mi się dłużej pakować, no i po 150+ h miałem już dosyć gry). Chociaż obiecałem sobie, że kiedyś jeszcze wrócę do FFX i skopię mu tyłek w uczciwy sposób :^^:
  • 0

#71 Sotaku Napisany 17 września 2011 - 13:36

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
czuję, że już mamy ekipę na tą grę i nawet konto bedzie gotowe, bo Nexus też pewnie będzie chętny...zna ktoś jakąś datę wydania?
  • 0

#72 Gość_Taikun_* Napisany 17 września 2011 - 14:03

Gość_Taikun_*
  • Goście

czuję, że już mamy ekipę na tą grę i nawet konto bedzie gotowe, bo Nexus też pewnie będzie chętny...zna ktoś jakąś datę wydania?


jakby wam brakowało to mogę się dorzucić, a jak nie to kupie sam :^^:
  • 0

#73 narvany Napisany 17 września 2011 - 16:27

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:
W końcu dowiem się kto to Tidus. :o
  • 0

#74 Gość_Kazuo_* Napisany 17 września 2011 - 16:57

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Dla Twojego dobra lepiej żebyś nie widział :lol: chociaż w sumie można tego głupka z czasem polubić.
  • 0

#75 narvany Napisany 18 września 2011 - 19:55

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:
Co do tej gry ja powiem tak - składam się tylko wtedy jeśli nie będzie wersji pudełkowej. Jeśli będzie biorę w pudle. Szkoda, że to konwersja, a nie remake. Od razu capnąłbym kolekcjonerkę. :D
  • 0

#76 Danteusz Napisany 23 września 2011 - 20:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
Chodzą słuchy że gra ma być przerobiona na silnik FFXIII. Pewnie tylko dodadzą kilka efektów i poprawią oświetlenie, ale i tak byłoby to dużo więcej niż czyste podbicie do HD
  • 0

#77 Gość_Taikun_* Napisany 23 września 2011 - 20:54

Gość_Taikun_*
  • Goście
jakby zrobili FFX na silniku 13 to zaraz zaczęłyby się lamenty emo zj**ów żeby odświeżyć tak tego crapa FF7 :olo:
  • 0

#78 Razel Napisany 23 września 2011 - 20:58

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 411 Postów:
FFX jest w HD, żeby ludzie mogli dokładnie w detalach zobaczyć, jak ta gra jest zj***na.
  • 0

#79 ogqozo Napisany 23 września 2011 - 21:10

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

finale to oprócz typowo jrpgowych przymiotów to kapitalnie wyglądające czary i summony oraz wstawki fmv z grafiką wyprzedzającą wszystko co było do tej pory


Ba, dziesiąty final ma w zasadzie tylko te przymioty.

To w sumie pozwala zrozumieć, że akurat tę część podbijają do HD - pozostałe mają dodatkowo gameplay, więc upgrade wyglądu nie jest tam aż tak istotny.
  • 0

#80 Gość_Kazuo_* Napisany 23 września 2011 - 22:02

Gość_Kazuo_*
  • Goście
No, bo przecież FFX nie ma żadnego gameplayu. Gra przechodzi się bez naszego najmniejszego nawet udziału, bronie ostateczne same wpadają nam w ręce, dopakowane bonusowe stwory giną zanim zacznie się walka, a Blitzball... Blitzball też wygrywa się sam, jak wszystko inne <sarkazm off>
  • 0

#81 kowal Napisany 23 września 2011 - 22:03

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:

jakby zrobili FFX na silniku 13 to zaraz zaczęłyby się lamenty emo zj**ów żeby odświeżyć tak tego crapa FF7 :olo:

mówisz i masz.
http://www.ppe.pl/ne...rzynastki_.html
  • 0

#82 burnstein Napisany 23 września 2011 - 22:27

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

... a Blitzball... Blitzball też wygrywa się sam..


Bo to prawda :olo: W pewnym momencie mimo usilnych starań nie potrafiłem doprowadzić do sytuacji w której przeciwnk chociażby strzelił na moją bramkę, o strzeleniu gola już nie mówię.
  • 0

#83 ogqozo Napisany 23 września 2011 - 22:45

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

Gra przechodzi się bez naszego najmniejszego nawet udziału


Hmm, no czasem trzeba powychylać gałkę w przód przez jakiś czas, z reguły na szczęście po chwili wracamy do właściwych scenek filmowych.


bronie ostateczne same wpadają nam w ręce


No tak, faktycznie, są elementy prawdziwej gry. Polegają na absurdalnie przegiętych, totalnie randomowych wyścigach Chocobo (o sorry, jednym wyścigu powtarzanym w kółko, aż "gracz" będzie miał fuksa i wykręci dobry czas) czy wciśnięciu 200 razy pod rząd przycisku X. Nie sądzę jednak, żeby więcej niż kilku procent graczy chciało się faktycznie to robić, więc tutaj nawet w razie braku zmian ogólny obraz całej gry się nie zmieni.


dopakowane bonusowe stwory giną zanim zacznie się walka


Nie, wymagają łażenia w kółko i toczenia kolejnych repetytywnych losowych walk, aż przypakujemy i zbierzemy konkretne itemki. Tutaj w sumie można by oczekiwać, że Square coś zmieni, bo patrząc po kolejnych częściach, ewidentnie samo się kapnęło, że taki typ walk to kapa, ale nie liczyłbym na to.


Blitzball... Blitzball też wygrywa się sam, jak wszystko inne <sarkazm off>


Blitzball wygrywa się sam. Jedynym wymaganiem tej wspaniałej mini-gierki jest konieczność wysiedzenia po 10 minut i wybrania co jakiś czas jakiejkolwiek komendy. FIFA to to nie jest, delikatnie mówiąc.
  • 0

#84 Gość_Kazuo_* Napisany 23 września 2011 - 23:09

Gość_Kazuo_*
  • Goście

Hmm, no czasem trzeba powychylać gałkę w przód przez jakiś czas, z reguły na szczęście po chwili wracamy do właściwych scenek filmowych.

Nom, czasem wychylić gałkę, czasem otworzyć skrzynkę z itemem, a innym razem pokonać jakiegoś bossa. Nie da się ukryć, że FFX jest mocno przescenkowane, czystego gameplayu jednak też "trochę" posiada. Taki Xenogears również miał masę filmików, ale nie przypominam sobie, żeby gracze z tego powodu lamentowali.

No tak, faktycznie, są elementy prawdziwej gry. Polegają na absurdalnie przegiętych, totalnie randomowych wyścigach Chocobo czy wciśnięciu 200 razy pod rząd przycisku X. Nie sądzę jednak, żeby więcej niż kilku procent graczy chciało się faktycznie to robić, więc tutaj nawet w razie braku zmian obraz całej gry się nie zmieni.

Jeżeli ktoś jest upośledzony manualnie, to rozumiem, że takie elementy mogą się wydawać "absurdalnie przegięte". W rzeczywistości w FFX nie ma ani jednej rzeczy, z którą nie poradziłby sobie przeciętny gracz - z reguły potrzeba tylko trochę cierpliwości i czasu, żeby dojść do wprawy. Osobiście znam ludzi, którzy zadanie z Chocobosem czy motylki w Macalania Forest zrobili za pierwszym razem. Dla chcącego nic trudnego.

Nie, wymagają łażenia w kółko i toczenia kolejnych repetytywnych losowych walk, aż przypakujemy i zbierzemy konkretne itemki. Tutaj w sumie można by oczekiwać, że Square coś zmieni, bo patrząc po kolejnych częściach, ewidentnie samo się kapnęło, że taki typ walk to kapa, ale nie liczyłbym na to.

Ciekaw jestem jaki erpeg nie wymaga żmudnego pakowania postaci (tudzież zabawy w zdobywanie mocarnego ekwipunku) do walki z bonusowymi bossami? Jest to jak najbardziej naturalna rzecz i FFX (czy w ogóle seria Final Fantasy) na tym polu nie stanowi jakiegoś szczególnego wyjątku.

Blitzball wygrywa się sam. Jedynym wymaganiem tej wspaniałej mini-gierki jest konieczność wysiedzenia po 10 minut i wybrania co jakiś czas jakiejkolwiek komendy. FIFA to to nie jest, delikatnie mówiąc.

Wiesz, ciężko porównywać grę sportową z krwi i kości do zwykłej mini-gierki w erpegu ;) Blitzball jest "zaledwie" taką mini-gierką, ale IMO spełnia swoją rolę doskonale - przede wszystkim stanowi fajne urozmaicenie i pozwala na dłuższy czas odetchnąć od ciągłych zmagań w trakcie właściwej rozgrywki. No i nie jest to nic obowiązkowego (za wyjątkiem krótkiego epizodu w fabule). Nie ma żadnego musu, żeby w to grać, jeżeli komuś się nie podoba.


Bo to prawda :olo: W pewnym momencie mimo usilnych starań nie potrafiłem doprowadzić do sytuacji w której przeciwnk chociażby strzelił na moją bramkę, o strzeleniu gola już nie mówię.


Słyszałem, że istnieje pewien tani trik, dzięki któremu można bez większych problemów wygrać mecz, przy czym nie jestem pewien czy jest on, aż tak skuteczny na wyższych poziomach turniejowych.
  • 0

#85 Razel Napisany 24 września 2011 - 09:38

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 411 Postów:

Wiesz, ciężko porównywać grę sportową z krwi i kości do zwykłej mini-gierki w erpegu ;) Blitzball jest "zaledwie" taką mini-gierką, ale IMO spełnia swoją rolę doskonale - przede wszystkim stanowi fajne urozmaicenie i pozwala na dłuższy czas odetchnąć od ciągłych zmagań w trakcie właściwej rozgrywki. No i nie jest to nic obowiązkowego (za wyjątkiem krótkiego epizodu w fabule). Nie ma żadnego musu, żeby w to grać, jeżeli komuś się nie podoba.


Wiesz, żeby uzyskać Celestial Weapon dla Wakki trzeba rozegrać w c**j tych meczów.

Poza tym samemu można sobie zrobić lepsze tzw. Ultimate Weapons.
  • 0

#86 szczudel Napisany 24 września 2011 - 10:40

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Ale ultimate weapons maja wspolczynnik "wzmocnienia" mocy - tzn w pewnych warunkach zadają wiecej obrażeń [pełne mp, pełne HP itp] ale to chyba tylko w kozakach jak dark aeons i panacea czuć ta róznicę [w nemesisa z battle areny i tak wszystko wchodziło za 99k].
  • 0

#87 Gość_Kazuo_* Napisany 24 września 2011 - 17:13

Gość_Kazuo_*
  • Goście


Wiesz, żeby uzyskać Celestial Weapon dla Wakki trzeba rozegrać w c**j tych meczów.

Poza tym samemu można sobie zrobić lepsze tzw. Ultimate Weapons.

I ponownie - musu nie ma. Jeżeli komuś się nie chce "męczyć" grając w Blitzball, to - jak sam zresztą napisałeś - może samemu sobie skonstruować broń. Jest to chyba nawet bardziej czasochłonne, ale zawsze to jakaś alternatywa.
  • 0

#88 Daddy Napisany 24 września 2011 - 18:05

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 945 Postów:
Nie podoba się to nie kupować, macie problem. Ja tam na pewno wezmę, choć tyle razy przeszedłem - dla mnie to jedna z gier mojego życia :ass:
  • 0

#89 szczudel Napisany 24 września 2011 - 19:39

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Jeśli z tym silnikiem 13 i prawdzimym remakeiem to prawda to biore pudełkową.
  • 0

#90 Sylvan Wielki Napisany 25 września 2011 - 17:51

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 615 Postów:

Nie podoba się to nie kupować, macie problem. Ja tam na pewno wezmę, choć tyle razy przeszedłem - dla mnie to jedna z gier mojego życia :ass:


Wpis.
Mnie nie do końca podoba się fakt, iż co rusz atakują nas odgrzewane kluski w HD. Coś mi się nie podoba, nie kupię tego. Proste. Ktoś jednak może nie miał okazji zagrać i chętnie to teraz nadrobi. Inna sprawa, że sam z przyjemnością sprawdzę takie SotC w HD na moim tv.
Ogólnie mam ponad 140 gier na PS3 i niemal wszystkie zaliczyłem. Gdyby tak nie było zdecydowanie wolałbym poświęcić czas przy konsoli z nową odsłona FF, czy innym RPG/grą niż grać w coś, co lata temu zaliczyłem. A, że jest jak jest, to do wybranych gier wracam czasami. Nie powiem, z chęcią raz jeszcze zaliczę wszystkie Raczety i Klanki, szczególnie cz. trzecią najlepszą jaka się pojawiła.

Co do FFX, to bardzo podobała mi się ta gra. Jest znacznie lepsza niż mocno średnia XIII-tka. Być może się nawet i skuszę.
Choć wcale nie obraziłbym bym się, jakby twórcy nie szli na łatwiznę i zaoferowali coś więcej jak zwykłe podniesienie rozdzielczości.

FFX/FFVIII na silniku FFXIII to byłoby coś.

Albo inaczej. Niech dadzą kilkanaście złotych dzbanów, które zdobędziemy poznając fabułę ( i jeden z weaponiastego - który jest pikusiem przy odpowiedniku z FF VIII) i już popyt wzrośnie nań wzrośnie.
  • 0



Inne z tagami: