Skocz do zawartości

Zdjęcie

Alan Wake's American Nightmare

tytuł roboczy

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
90 odpowiedzi na ten temat

#61 Cr0ss2500 Napisany 10 grudnia 2011 - 14:18

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
Arcade, może mieć do 2gb, więc myślę, że to będzie w taki sposób, ale kto tam wie :) imo lepiej gdyby było na GoD
  • 0

#62 BeSOS Napisany 11 grudnia 2011 - 11:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dla mnie trailer to największy zawód tego VGA....przy trailerach Alana Wake'a, które były filmowe, kapitalnie zmontowane i pięknie udźwiękowione, trailer American Nightmare wygląda na złożony na szybko i nieprzemyślany. W zasadzie o grze nadal nic nie wiadomo.
Wolałbym AW2 zamiast tworzenia jakiejś pobocznej fabuły...No i oprawa juz nie urywa jajek jak kiedyś AW.
  • 0

#63 Cr0ss2500 Napisany 11 grudnia 2011 - 11:42

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
dla mnie nie było, żle, choć zbyt bum bum bum ! ciarapapapa ! zbyt dużo broni palnej :P jak w AW było jej wystarczająco tutaj widzę jakieś UZI czy co to było o_0 eeh... myślę, że gra będzie zbyt na akcje postawiona :(
  • 0

#64 Kurzy Napisany 11 grudnia 2011 - 13:08

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Da się bardziej niż w AW? Nie przesadzajcie, AW był grą akcji w ogromnym stopniu.
  • 0

#65 Gość_Kazuo_* Napisany 11 grudnia 2011 - 15:05

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Ciekawi mnie czemu taki duży tytuł nie będzie posiadał wersji pudełkowej. Oby nie okazało się, że zawartość gry odpowiadać będzie zawartości trochę bardziej dopakowanego DLC.
  • 0

#66 wrog Napisany 11 grudnia 2011 - 15:45

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Może dal Remedy tak jest wygodniej i bardziej opłacalnie.
  • 0

#67 Cudak Napisany 11 grudnia 2011 - 16:57

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Wszystko jedno jak wydadzą. Ja tam ufam, że to będzie świetna gra.
  • 0

#68 Gość_Kazuo_* Napisany 11 grudnia 2011 - 17:06

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Świetna świetną, ale żeby jeszcze starczyła na dłużej niż 3 godziny.
  • 0

#69 117 Napisany 11 grudnia 2011 - 17:31

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Meh wyglada slabo. Najwiekszy zawod ze narracja w trailerze jest slaba
  • 0

#70 Zwyrol Napisany 11 grudnia 2011 - 21:52

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Mam nadzieję, że będą jakieś dzienne momenty, wtedy oprawa najbardziej kręciła wory. Widok na jezioro na tle zachodzącego słońca. :wub: Bright Falls zdecydowanie jedna z najbardziej urzekających mieścin w grach.
  • 0

#71 Druciak Napisany 19 grudnia 2011 - 19:40

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

10 minut gejpleyu z komentarzem prezesa Remedy. Tryb "hordy".
  • 0

#72 Cr0ss2500 Napisany 22 grudnia 2011 - 15:59

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
heh... ujdzie, choć dalej sądzę, że coop w tym trybie też głupi by nie był :P ...
  • 0

#73 Cudak Napisany 23 grudnia 2011 - 11:52

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Tylko tryb fabularny mnie interesuje. Hordę się sprawdzi, ale tak na dobrą sprawę nie jest to nikomu w tej grze potrzebne.
  • 0

#74 Zwyrol Napisany 03 lutego 2012 - 21:35

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Trailer


  • 0

#75 Freeman Napisany 12 lutego 2012 - 20:38

Freeman

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 693 Postów:


za***isty trailer ;) Psycho
  • 0

#76 BeSOS Napisany 18 lutego 2012 - 10:15

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
http://uk.xboxlive.i.../1218803p1.html

8.0 od IGN.

Niech ktoś zmieni TYTUL !!!!!!!!! :mad:
  • 0

#77 Pawlik Napisany 18 lutego 2012 - 10:50

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
no to czekam :) bo szczerze, gdzieś po pierwszych zapowiedział zapał mi opadł do tej gry, no ale może się myliłem.
  • 0

#78 117 Napisany 23 lutego 2012 - 15:56

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
nienajgorsza pozycja arcade... wprawdzie zabawa arcade do super nie nalezy i z tego co widzialem to brak opcji coopa, ale ogolnie jest fajnie. Jedynie co to narrator ssie pauke
  • 0

#79 Pawlik Napisany 23 lutego 2012 - 16:34

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
a jak z gameplayem ? To dalej to samo tylko w innym klimacie ? Tekstury poprawili ? Napisz więcej :)
  • 0

#80 Wezyr Napisany 23 lutego 2012 - 17:38

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:
Jak w grze z serii Alan Wake moze zasysac narracja, skoro pierwszy Alan Wake mial ten element na poziomie, ktorego nie osiagnela zadna konsolowa pozycja tej generacji? :why:
  • 0

#81 vagrant3 Napisany 23 lutego 2012 - 17:40

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

narrator ssie pauke


  • 0

#82 Chewie Napisany 23 lutego 2012 - 18:05

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:
Gameplay wydaje się mniej więcej taki sam. Jest tylko więcej broni i jak na razie nie brakowało mi amunicji. Na pewno polepszyli animację postaci, alan już nie chodzi tak sztywno i robi płynne uniki. Grafika jest taka sama jak w poprzedniej części. Kartki z manuskryptu da się zebrać bez poradnika, bo podobnie do radia i telewizji pokazują się na minimapie co kilka sekund. Jak trochę pogram to napisze coś o fabule
  • 0

#83 BeSOS Napisany 23 lutego 2012 - 22:52

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Gt tez dalo 8, jako fan Alana Wakea sprawdze z pewnoscia ale nie ejstem JUZ tERAZ nagrzany jak na jedynke :)
  • 0

#84 twilitekid Napisany 24 lutego 2012 - 11:33

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Obadalem triala. Wow, ta gra jest w 720p:). Poza tym zapowiada sie swietnie, pewnie kiedys kupie.
  • 0

#85 Zwyrol Napisany 09 marca 2012 - 00:50

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Skończyłem Alan Wake's American Nightmare i mam mieszane odczucia. Przede wszystkim zabrakło tak kapitalnej miejscówki jak Bright Falls z lasami i górami. Pustkowia Arizony to jednak niższa półka.
Fabularnie jest nawet nieźle, ale o ile w filmach konwencja a la Dzień Świstaka sprawdza się nieźle, tak nie w przypadku gry, 4-5 godzinnej gry. Powtarzanie kilka razy tych samych sekwencji to irytujący backtracking.
Zabrakło tez jakiś bardziej różnorodnych momentów, bo gierka opiera się praktycznie tylko na strzelaniu, nie ma jeżdżenia samochodem, nie ma też choćby najprostszych zagadek.
No właśnie strzelanie, na tym opiera się cały dodatek, ale i tak jest zbyt prostackie względem oryginału. Nie brakuje tutaj nigdy amunicji i baterii, dodatkowo za szybko naświetla się przeciwników i ściąga ich jak kaczki. Nowe bronie z uzi i assault rifle są zbyt przegięte (żadne strzelby nie mają startu, duża pojemność magazynka i wystarczająco duża siła ognia), zresztą nailgun to samo. Wymiany ognia w oryginale były jednak bardziej adrenalino-pędne, zwłaszcza jak zbliżał się przeciwnik, a tu trzeba było zmieniać baterie, albo przeładowywać broń.
Jednak pomimo marudzenia grało mi się w to całkiem dobrze.
  • 0

#86 BeSOS Napisany 09 marca 2012 - 08:00

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Imo musieli zmienic system walki bo ten w jedynce jest zbyt wolny i przy kilku przeciwnikach sprawiał problemy...tutaj ewidentńie zmienili tempo nastawiajac sie na strzelanie stad taka zmiana.
  • 0

#87 BeSOS Napisany 14 marca 2012 - 09:46

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Gra wyglada ladnie, nie ejst to imo poziom jedynki ale nie ma co sie czepiac, moze wykonanie postaci pozostawia sporo do zyczenie ale otoczenie i oswietlenie trzymaja poziom. Ja mam natomiast w grze kupe bugow, freezowala mi sie kilka razy w tym samym momencie wiec musialem loadowac gre z chapter selection i w kilku momentach framerate szalal tak na oko miedzy 5-10 fpsami pzez dobra minute....
Mam nadzieje ze dwojka sie robi bo chce zobaczyc kontynuacje a to jest jedynie polsrodek choc w sumie fajnie ze pojawiaja sie w grze skrawki iformacji odnoszace sie do czesci pierwszej i co sie stalo po zakonczeniu...
  • 0

#88 Chewie Napisany 14 marca 2012 - 19:38

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:
Mi tylko raz na 10 sekund zwolniło do jakiegoś 1fps. Poza tym gameplayowo było ok czego o reszcie nie można powiedzieć bo tylko mr scratch dawał radę
  • 0

#89 Zwyrol Napisany 14 marca 2012 - 23:42

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:

Gra wyglada ladnie, nie ejst to imo poziom jedynki ale nie ma co sie czepiac, moze wykonanie postaci pozostawia sporo do zyczenie ale otoczenie i oswietlenie trzymaja poziom. Ja mam natomiast w grze kupe bugow, freezowala mi sie kilka razy w tym samym momencie wiec musialem loadowac gre z chapter selection i w kilku momentach framerate szalal tak na oko miedzy 5-10 fpsami pzez dobra minute....
Mam nadzieje ze dwojka sie robi bo chce zobaczyc kontynuacje a to jest jedynie polsrodek choc w sumie fajnie ze pojawiaja sie w grze skrawki iformacji odnoszace sie do czesci pierwszej i co sie stalo po zakonczeniu...


Może miałeś v-sync odpalony, bo to głównie przez niego animacja siada. Dlatego jest w tej grze opcja wyłączenia go. Jak dla mnie wizualnie prezentuje się odrobinę lepiej niż podstawka. Głównie ze względu na lepszy anty aliasing, wyższą rozdzielczość (normalny Alan Wake miał coś znacznie poniżej 720p) i odrobinę lepsze oświetlenie.
  • 0

#90 BeSOS Napisany 15 marca 2012 - 08:52

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mialem ustawiony na Smart defaultowo, taki spadek anikacji wygladal bardziej na buga nic zoc z czym jie radzila sobie konsola bo na ekranie mialem raptem kilku przeciwnikow.
Ja skonczylem jedynke dwa tygodnie temu i oprocz wyzszej rozdzialki lepszej animacji Alana i plynniejszej animacji nie widze tu zadnych usprawnien, pierwsza czesc nadal ryje beret :tak:
Jesli ten dodatek opowiada co sie dzieje z Alanem po zakonczeniu jedynki to mam nadzieje ze jest to taka przejsciowka do drugiej czesci ale watpie aby Remedy wydalo ja jeszcze w tej gereracji ;/.
  • 0