Skocz do zawartości

Killzone:Liberation


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
151 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość__* Napisany 21 stycznia 2006 - 19:12

Gość__*
  • Goście
Screeny z Killzone Liberation:

http://sylphys.ddo.j... ... 350037.jpg
http://sylphys.ddo.j... ... 253066.jpg
http://sylphys.ddo.j... ... 171818.jpg
  • 0

#2 Snoodgrass Napisany 21 stycznia 2006 - 19:23

Snoodgrass

    Link

  • Forumowicze
  • 361 Postów:
Co to będzie to bedzie fps czy jaieś coś innego bo nie wiem za bardzo :mrgreen:
  • 0

#3 Gość__* Napisany 21 stycznia 2006 - 19:45

Gość__*
  • Goście
Na pewno nie FPS. :)
Ale widok za plecami też to nie będzie jak widać na załączonych obrazkach.

Zresztą zapomnijcie o tych screenach do których linka podawałem w poprzednim poście. Macie skany z OPM:

http://img498.images...e=kzpsp04oh.jpg
http://img498.images...e=kzpsp10ir.jpg
http://img498.images...e=kzpsp23sx.jpg
http://img498.images...e=kzpsp33ra.jpg
  • 0

#4 Texz Napisany 21 stycznia 2006 - 19:46

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Wygląda na TPP w stylu wiekowego Apocalipse z PSX'a (gdzies tam występowała podwójna litera, nie pamiętam która). Jeżeli rozwiną elementy skradankowe (które zostały oficjalnie już zapowiedziane), będzie ciekawie. (szkoda że zrezygnowano z fpp).

Dodany obrazek
po prostu musiałem to wkleić. 8)

"srednio to wyglada szczerze mowiac... zobaczymy"
The oldschool way :)
  • 0

#5 Godot Napisany 21 stycznia 2006 - 19:47

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
srednio to wyglada szczerze mowiac... zobaczymy
  • 0

#6 Mani Napisany 22 stycznia 2006 - 00:05

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
buahahah....sory nie mogłem sie powstrzymać jak zobaczyłem screeny z KZ.Pewnie teraz fani są zagubieni gdyż podobnie jak ja oczekiwali FPS.Nie no nie spisuje jej na straty ale to zupełnie nie to czego oczekiwałem choć może być niezła.T3xz jak kupisz dasz przetestować :wink:
  • 0

#7 Texz Napisany 22 stycznia 2006 - 11:35

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Maniek, jedyne co działało by na analogu 2 spustach i przyciskach to gra zbliżona mechanizmem rozrywki do Metroida na GC. Wiem że to jest nie możliwe i wogóle kilo softu przez okno Politechniki w Opolu, lecz kiedy to pojmą genialni developerzy odpowiedzialni za FPS'y na PSP.
kretyństwo developerów nie zna granic, jak można rozglądanie się w fpsie przypisać do przycisków geometrycznych>
Czemu nie można zrobić szpili na zasadzie RE4, Przecież tam się też używało jednego analoga do samej rozgrywki. I co? Płakał ktoś? Nie.. Re4 zostało Grą Roku 2005 mimo iż walka polegała na bieganiu, przystawaniu, celowaniu i strzelaniu. (w duuużym skrócie mechanizm walki).
  • 0

#8 Godot Napisany 22 stycznia 2006 - 11:42

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
pamieta ktos fppy na N64? przeciez tam sterowanie bylo na zasadzie analog plus przyciski geometryczne i gralo sie extra! na DC przeciez bylo podobnie... da sie tylko trzeba umiec zrobic
  • 0

#9 Mani Napisany 22 stycznia 2006 - 11:50

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
IMo poszli na łatwizne z tym KZ.Inaczej tego nie umiem nazwać.
  • 0

#10 Godot Napisany 22 stycznia 2006 - 11:53

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
na latwizne? zrobili calkiem nowa gre, w calkiem innym rzucie! kurcze, nie rozumiem was, jak by zrobili konwersje Killzone z PS2 byloby ze kotlet, jak zrobili nowa gre na licencji to poszli na latwizne... moze powiedz mi w jaki sposob ta latwizne widzisz?
  • 0

#11 Mani Napisany 22 stycznia 2006 - 11:57

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Greg ja nie mówiłem o tym by zrobić konwersje z PS2 ...poprostu nowego KZ ale FPS.No ale moze panowie którzy to płodzą mają swoją wizje ....poczekam aż zobacze może to bedzie tak jak T3xz mówi ? MGS w klimatach KZ ? tak czy siak jeśli T3xz bedzie KZ mieć to napewno przetestuje.
  • 0

#12 Godot Napisany 22 stycznia 2006 - 12:01

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
ja tez bym wolal fpp
ten Killzone nie wyglada mi na skradanke, raczej obstawiam gre taktyczna, turowke jakas, moze cos a`la FFT - w sumie lubie takie gry wiec czemu nie, oby sie udalo
  • 0

#13 Zeus-Nelson Napisany 22 stycznia 2006 - 15:06

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
Jako że zauwazyłem ze w topicu ogólnym o PSP wywiązała się ciekawa dyskusja na temat tego tytułu, postanowiłem załozyć o nim odpowiedni topic 8) szczerze mowiac jako fan Killzone byłem poztywnie zaskoczony wiadomoscia o KZ na PSP :twisted: jednak już kolejne info troche zbiły mnie z tropu...osobiscie podzielam zdanie ze PSP nienadaje sie do FPSow, ale chetnie zobaczyłbym co pokazała by Guerilla w KZ na PSP :wink: ciekawy jestem tylko jak będzie się prezentowało Liberation w praniu, bo poki co jakoś ciezko mi wyobrazic sobie strzelanke z tej perspektywy i boje sie się ze sterowanie bedzie poprostu zjebane :? no ale pozyjemy zobaczymy :angel: a co do samych screenów-to jak dla niesą one powalające :o ale niesą tez jakos specjalnie tragiczne :|

ps:dante Bro, jakbys mogl to powklejaj tu wypowiedzi dotyczace KZ:Liberation z topicu ogolnego o PSP do tego tematu :!:

Gamming 4 Life :ninja:


Zrobione Bro, 4 Life :!: - Dante
  • 0

#14 Texz Napisany 22 stycznia 2006 - 18:08

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

pamieta ktos fppy na N64? przeciez tam sterowanie bylo na zasadzie analog plus przyciski geometryczne i gralo sie extra! na DC przeciez bylo podobnie... da sie tylko trzeba umiec zrobic

Może i było fajnie, lecz nie widzę tego w dzisiejszych czasach. Patrząc przez pryzmat wymasherowanego w kwestii sterowania i headshotów Halo, sterowanie fpp na zasadzie 3 przyciśnięcia przycisku w górę, 2 w bok i najezdżamy analogiem na gostka i walimy serią wklatę, nie jest tym czego oczekuję od gier fpp ogólnie rzecz biorąc. Taki typ rozgrywki przypomina mi gostków którzy robią filmiki z gameplayu dla TV jak GameNetwork. Wpisują God cudem zabijają gostków po niezwykle chaotycznej przeprawie przez sterowanie. O tym że przy premierze Halo1 na GN gostek podchodził do Grunta i przez pół minuty walczy z kamerą żeby go dobićw humanitarny sposób. Nie dziękuję. Moje własne doświadczenie mówi mi, że ciężko zrobić rewolucyjną w założeniu grę Fpp bez oddania graczom narzędzia do wymasherowania sterowania i headshotów.
  • 0

#15 Godot Napisany 22 stycznia 2006 - 18:17

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
czy ja wiem? przeciez galka mozesz sie rozgladac a geometrycznymi strafowac, chodzic w przod i w tyl... taki Turok byl dosc dynamiczna gra a po opanowaniu sterowania gralo sie naprawde wysmienicie
  • 0

#16 Texz Napisany 22 stycznia 2006 - 18:24

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

przeciez galka mozesz sie rozgladac


kolejne negatywne doświadczenie z gałką od PSP - po obcowaniu z manualnym namierzaniem w GTA:LCS.
Nie jestem przekonany do końca czy PSP powstał żeby udźwingąć FPSy. Przynajmniej nie w takim stopniu jak jest to na Dualu, czy rewelacyjnym Xboxowym padzie. Coded Arms pokazuje mniej więcej, że ciężko jest zrobić dobrego fps'a, w którego bez problemowo można "poszpilać", nie klnąć na sterowanie.


  • 0

#17 Snoodgrass Napisany 22 stycznia 2006 - 18:31

Snoodgrass

    Link

  • Forumowicze
  • 361 Postów:
Chmm... no ciężko będzie mi to traktować jako kontynuację ale szczeże mówiąc wygląda ciekawie jednak poprosiłbym troszkę więcej klimaciku z kz na ps2 :wink:

Hmm szczerze mówiąc to jak się tak przyjrzę to można dostawić dobrą klawiszologię i może być nawet ładna przyjemna i wciągająca rozwałka :klaszcze:
  • 0

#18 Godot Napisany 22 stycznia 2006 - 18:46

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
w GTA te manualne celowanie jest totalnie sztywne i to nie jest wina analoga
coz, przekonamy sie jak wyjdzie jakis porzadny fpp na psp, nie wczesniej :twisted:
  • 0

#19 marioo Napisany 23 stycznia 2006 - 23:51

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:

w GTA te manualne celowanie jest totalnie sztywne i to nie jest wina analoga
coz, przekonamy sie jak wyjdzie jakis porzadny fpp na psp, nie wczesniej Twisted Evil


W zapowiedziach gier na PSP (2006) niestety nie uswiadczyłem ani jednego FPS-a, tym bardziej godnego uwagi... wiec podczas tego oczekiwania możemy dostac odleżyny, tak myśle..
  • 0

#20 Gość__* Napisany 24 stycznia 2006 - 09:23

Gość__*
  • Goście
killzone z 3 osoby no no ale to psp wkoncu! a wygląda przyzwoicie, choć ja nie lubie takich klimatów ale dla jakiegos fana...
  • 0

#21 Gość__* Napisany 24 stycznia 2006 - 20:48

Gość__*
  • Goście

W zapowiedziach gier na PSP (2006) niestety nie uswiadczyłem ani jednego FPS-a


brothers in arms, "podobno" pierwszy kwartał tego roku.
  • 0

#22 Gość__* Napisany 22 lutego 2006 - 17:10

Gość__*
  • Goście
Trochę info.

http://www.eurogamer...rticle_id=63013
  • 0

#23 Ryan Napisany 23 lutego 2006 - 12:46

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
serio:
The information that previously appeared here has been removed under the threat of legal action from Sony Computer Entertainment Europe.
  • 0

#24 Gość__* Napisany 11 kwietnia 2006 - 15:19

Gość__*
  • Goście
Nowe obrazki:

http://videogamerx.g... ... ws&no=6589
  • 0

#25 Gość__* Napisany 27 kwietnia 2006 - 18:56

Gość__*
  • Goście
Cztery filmiki - http://psp.ign.com/a...3/703462p1.html
  • 0

#26 Gość__* Napisany 28 kwietnia 2006 - 08:03

Gość__*
  • Goście
gry super wyglada, kojaży mi sie system walki z MGS1 tylko to jest open fight :) do tego pojazdy i fizyka ciał :)

Edit: do tego rewelacyjny system kierowania kompanem :) fajny motyw zwolnienia czasu w czasie wydawania rozkazów i zmiany broni :)
  • 0

#27 ACZ Napisany 28 kwietnia 2006 - 12:38

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
Niezły szoker po tym co zobaczyłem. Ekstra fizyka ciał po wybuchach, super grafa, no i klimat killzone'owski. Niech mi ktoś powie teraz, że Guerilla jest niezdolnym teamem. Gra wymiata na maksa. olejny hicior na PSP.

___________________
Ngawang Sangdrol
Dodany obrazek
"I was ready to die. They will never take my heart"
  • 0

#28 Godot Napisany 28 kwietnia 2006 - 12:40

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
z ty ze to bedzie strategia wiec niewiem czy to taki pewniak i hicior
  • 0

#29 Gość__* Napisany 28 kwietnia 2006 - 13:58

Gość__*
  • Goście
strategia?? ja tu widze tactical action shoter
  • 0

#30 Godot Napisany 28 kwietnia 2006 - 14:01

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
blah, powalilo mi sie z The Gateway na PSP :P
  • 0