Killzone:Liberation
#31 Napisany 28 kwietnia 2006 - 14:01
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#32 Gość__* Napisany 28 kwietnia 2006 - 18:19
#33 Napisany 28 kwietnia 2006 - 18:44
#34 Gość__* Napisany 28 kwietnia 2006 - 19:47
#35 Napisany 28 kwietnia 2006 - 21:46
#36 Napisany 28 kwietnia 2006 - 21:52
Nie wiem o co niektórym chodzi. Gra prezentuje się wybornie ;]
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#37 Gość__* Napisany 28 kwietnia 2006 - 22:56
#38 Napisany 29 kwietnia 2006 - 08:48
#39 Napisany 29 kwietnia 2006 - 10:15
Podchodze do Killzone jak do GRY.I jak narazie to dla mnie średniak i tak jak T3xz mówi najpierw musiałbym pograć w to zanim kupie.
Biorąc pod uwagą to jakim średniakiem okazał sie pierwszy killzone na Ps2 - do zapowiedzi kontynuacji tej gry na jakąkolwiek platformę( wliczając w to oczywiście PSP ), należy podchodzić z dużą rezerwą.
#40 Napisany 29 kwietnia 2006 - 10:36
No zobaczymy, jakie oceny zbierze Killzone: Liberation.
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#41 Napisany 29 kwietnia 2006 - 13:51
To, że Guerilla miala ograniczony sprzęt, jakim jest PS2 to nic nie znaczy.
>Sorry za oftop, ale nie potrafie sie powstrzymać.<
Wręcz przeciwnie. To, że na Ps2 da się zrobić dobrze wykonanego technicznie fppa udowodniło Criterion ze swoim Black. Wymiekam przy tekstach typu guerillasi mieli za słaby sprzęt. Zobaczymy jak będą tworzyć dalej. Może rzeczywiście KZ:L okaże sie zwiastunem zamian na lepsze. Puki co, to proponuje obejrzeć średnią ocen pierwszego KZ na Ps2( notabene i tak zawyżonych przez kolosalne oceny w Oficjalnych magazynach Playstaion ). Twirdzisz, że KZ na Ps3 będzie bezpośrednio konkurowało z H3? Ja jak na razie widzę powtórkę z rozgrywki, która miała miejsce przy okazji wydawania pierwszego Killzona. Wtedy powstał hype na tą grę-zupełnie jak teraz. Wspominano nawet o halo-killerze. Żeby nie było że jestem malkontentem totalnym. Uważam, że dobrych gier nigdy za dużo. Jeśli guerillasi naprawdę podniosą sobie poprzeczkę i stworzą w końcu realnego konkurenta dla Halo to bardzo dobrze. Niech stworzą nawet całe uniwersum związane z tym tytułem i wydają gry na Ps3 i PSP o tej tematyce. Ja w każdym razie w nich nie wierzę, ponieważ jak do tej pory nie pokazali absolutnie nic nadzwyczajnego...
#42 Napisany 29 kwietnia 2006 - 15:27
Lepsza jakość obrazu oraz nowe akcje są ukazane. Można zobaczyć, że po strzale przeciwnik wpada do wody, jest też pokazana jaza pojazdami, w tym akuratprzypadku czołgami. Spójrzcie się się zachowują ciała wrogów, gdy się na nie czołgiem wjedzie. Ciało jest odpychane lub wleczone przy czołgu. Fizyka ciał jest naprawdę godna podziwu.
Ta gra będzie must have, mówię to Wam już dziś
Koleś (ze SCEA) mówi, że to będzie taktyczny shooter z wartką akcją. Mówi też coś o mutliplayerze, będzie deatchmatch itp. Na końcu coś gada o PS3 i Killzone, ale już nie zrozumiałem tego, ale raczej nic konkretnego.
Ściągać i oglądać:
Klik Klik Klik
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#43 Napisany 02 maja 2006 - 17:24
Koles, ktory sie tam produkuje jest tak totalnie typowym nerdem, ze az strach. Wiecie, zupelnie jak prosto z jakiejs komedii: Grubasek w okularkach, i pewnie z niezlym zarostem miedzy palcami A jakie to miny strzela, kiedy zaczyna sie podniecac tym co mowi
Gdybym to ja z nim przeprowadzal ten wywiad chyba nie wytrzymal by nie zapytac:
-kiedy ostatnio rozmawiales z kobieta, nie muszac jej podawac numeru karty? (�by Triumph)
Ale do rzeczy:
Jezdzenie czolgiem moze byc nawet fajne, ale dlaczego ten czolg jest ledwo wiekszy od czlowieka? Co to jest? Opancerzony maluch?
AI wrogow jest chyba (o ile to mozliwe) jeszcze gorsze niz w kz z ps2, bo prawie nie istniej. Wrog sie pojawia i strzela, jesli musi podejsc, to sie ruszy, jak nie to stoi i strzela
Fajnie jakby pokazali rozgrywke toczaca sie gdzies indziej, bo jak na razie to gra wyglada jakby miala miejsce w swiecie kontenerow itp
Jedno co mnie ciekawi to to ze ten geek obiecuje multi po Infrastructure. Jesli gra bedzie grywalna, to moze bedzie w co grac po sieci bo jak na razie cale Infrastructure to Twisted Metal i lamerski s.o.c.o.m. Ale z kolei jestesmy przyzwyczajeni do tego ze guerilasi i sce obiecuja duzo... zobaczymy
#44 Napisany 17 czerwca 2006 - 14:18
Killzone Liberation, planowany na końcówkę października przebój teamu Guerrilla, doczekał się strony oficjalnej. Znajdziecie na niej najnowsze informacje na temat gry, zarys fabuły i główne cechy produkcji. Ponadto opis głównych postaci, porządną dawkę screenów i filmików, w tym także materiały do ściągnięcia i obejrzenia na swoim PSP oraz link do forum poświęconego grze.
Oficjalna strona tego nadchodzącego hitu na PSP, dużo stuffu:
http://www.killzone.com/
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#45 Napisany 17 czerwca 2006 - 15:04
Również będzie Wifi między 6 konsolkami.
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#46 Napisany 05 lipca 2006 - 20:10
#47 Napisany 07 lipca 2006 - 13:54
WAR! never been so much fun!
WAR! never been so much fun!
now get your brother and kill him with your gun!
kill him with your gun!
jak dla mnie guerillasi są przereklamowani, tak jak ich killzone. w przypadku tej gry zadziałał czynnik POS (jak ktoś oglądał "Formuła" z Samuelem L. Jacksonem to wie o co chodzi). wiara czyni cuda, szczególnie ślepa. gra może być przeciętna ale jej wyznawcy i tak będą piali z zachwytu.
żeby nie było, że jestem jakimś hejterem, nic z tych rzeczy. dobych gier na moje psp nigdy za wiele. kluczowa rolę w przypadku tej pozycji odegra sterowanie, AI przy singlu, jak rozwiązany zostanie multi oraz zróżnicowanie terenu gry bo jak już ktoś napisał, gra toczy sie w "krainie kontenerów"
a kojarzyccie gierkę na psONE, w której zasiadaliśmy za sterami ala transformersa (taki jeżdżąco-latający pojazd) i zwalczaliśmy przestępców w Los Angeles?? w tytule było coś z LAPD ae reszta mi umknęła.
#48 Gość__* Napisany 02 sierpnia 2006 - 20:58
http://www.gametrail...age.php?id=2572
Screeny
http://www.gfdata.de... ... zone01.jpg
http://www.gfdata.de... ... zone02.jpg
http://www.gfdata.de... ... zone03.jpg
#49 Napisany 03 sierpnia 2006 - 12:10
p.s.nie ma uderzenia kolbą??
#50 Gość__* Napisany 03 sierpnia 2006 - 19:45
hmm...bo do tej pory pokazali tylko jeden level ?po artykule w neo i nowych trailerach można być dobrej myśli ale mi cały czas coś nie pasuje.... trochę wkurza monotonność krajobrazów no ale to taki klimat
#51 Napisany 04 sierpnia 2006 - 11:22
#52 Napisany 04 sierpnia 2006 - 12:49
a kojarzyccie gierkę na psONE, w której zasiadaliśmy za sterami ala transformersa (taki jeżdżąco-latający pojazd) i zwalczaliśmy przestępców w Los Angeles?? w tytule było coś z LAPD ae reszta mi umknęła
Future Cop LAPD. Jakoś tak.Zarąbista to była gierka.Aż chyba zaraz znów zagram bo nudno mi jak cholera a co do Killzone PSP to obejżałem wszystkie filmiki jakie do tej pory sie ukazały i gra jeszcze bardziej mnie odpycha od siebie ale dam jej szanse bo MGS:Acid tez mnie odpychał ale jak zagrałem to pokochałem jak swoje
#53 Gość__* Napisany 04 sierpnia 2006 - 17:09
pamietam ten tytuł, miałem tylko demo, ale zagrywałem sie godzinami :]a kojarzyccie gierkę na psONE, w której zasiadaliśmy za sterami ala transformersa (taki jeżdżąco-latający pojazd) i zwalczaliśmy przestępców w Los Angeles?? w tytule było coś z LAPD ae reszta mi umknęła
Future Cop LAPD. Jakoś tak.Zarąbista to była gierka.Aż chyba zaraz znów zagram bo nudno mi jak cholera
#54 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 17:45
#55 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 18:37
#56 Gość__* Napisany 10 września 2006 - 19:18
Gra bedzi eposiadała polskie napisy (wszytsko przetłumaczone) ale uwaga...POLSKI DUBBING!!!
Ciekawe jak to wyjdzie hehe
#57 Napisany 11 września 2006 - 08:33
#58 Gość__* Napisany 11 września 2006 - 12:22
#59 Napisany 11 września 2006 - 12:58
#60 Gość__* Napisany 11 września 2006 - 14:22
Czy w Libsku była wystawiona konsolka z KZ do pogiercowania??