Gra od Zipper Interactive.
Unit 13
Rozpoczęte przez
ACZ
, 23 11 2011 10:53
28 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 23 listopada 2011 - 10:53
#2 Napisany 23 listopada 2011 - 13:26
Vita dostanie swojego Socoma ? Na to wygląda.
#3 Napisany 30 listopada 2011 - 19:03
crap
#4 Napisany 16 grudnia 2011 - 14:41
crap
Nie dla mnie. Podoba mi się to, że Zipper nie robi już nowego Socoma tylko stara się stworzyć "coś nowego". Ja by w to popykał.
#5 Napisany 16 grudnia 2011 - 15:00
Akurat względem Socoma, to Unit 13 jakoś świeżo się nie zapowiada, ale co-op online chętnie bym sprawdził.
#6 Napisany 16 grudnia 2011 - 15:57
IGN pisał że gra jest całkiem spoko
#7 Napisany 17 grudnia 2011 - 17:09
Takie gry powinny być tylko na duże konsole, a nie handheldy..
#8 Napisany 18 grudnia 2011 - 03:25
Powód ? Ja nie widzę przeciwskazań.
#9 Napisany 18 grudnia 2011 - 23:58
Ja też nie. Jakoś nie wyobrażam sobie targania wszędzie konsoli stacjonarnej skoro można pograć na przenośnej tylko dlatego, że ktoś uważa tak jak Hubson.
#10 Napisany 20 grudnia 2011 - 12:01
#11 Napisany 20 grudnia 2011 - 12:08
kiedyś posty z samymi emotkami lub linkami, bez treści czy podpisu, były karane.
#12 Napisany 20 grudnia 2011 - 14:53
kiedyś posty z samymi emotkami lub linkami, bez treści czy podpisu, były karane.
Zgadzam się.
http://www.youtube.c...&v=dlhuxhvxivo#
Filmik przedstawia gameplay z Unit13. Całkiem fajnie to gościowy wychodzi. Teraz widać jak bardzo brakowało dwóch analogów PSP. Płynność to drugie imię tej gry. Menu do dupy.
Daily Challenge zapowiada się fajnie. To lepszy sposób na zatrzymanie gry niż DLC i OnLinePass'y.
#13 Napisany 28 grudnia 2011 - 12:10
#14 Napisany 28 grudnia 2011 - 16:00
Okładka niezła. Szkoda, że gra nie pojawi się na premierę. To jedna z lepszych pozycji dla mnie i szansa na odkupienie dla Zipper.
#15 Napisany 20 stycznia 2012 - 09:19
Trochę więcej gameplayu z Unit 13.
Wolałbym jakieś kozackie animacje zabijania przeciwników po cichu. Krótkie ale takie gdzie można by nacieszyć oko. Teraz wygląda to jak machanie łapą niedźwiedzia.
Interfejs jest w porządku. Jest przejrzysty i czytelny. Nie za mały nie za duży, w sam raz do gry na hendheldy. Przydały by się też statystyki (headshoty, strzały celne/niecelne, ratio używania broni).
Liczę na wiele zróżnicowanych misji na pustyni, śniegu i w lesie. Dla mnie to będzie hit.
Mam nadzieję, że Daily Challange będzie teraz w każdej grze na Vitę, PS3 i X360. Zawsze to lepsze rozwiązanie na zatrzymanie gry niż jakieś OnLinePassy.
#16 Napisany 20 lutego 2012 - 16:04
w dniu premiery konsoli, czyli 22 lutego bedzie demo gry.
sama gra ma wyjsc 6 marca.
sama gra ma wyjsc 6 marca.
#17 Napisany 20 lutego 2012 - 21:24
To szybko. W sumie chyba biorę razem z W2048. Tylko żeby była kasa.
#18 Napisany 25 lutego 2012 - 18:21
Ograłem demko i...muszę przyznać, że jest dobra. Gra trochę czerpie z pomysłu The Club. Tzn. jesteśmy punktowani za akcję (strzał w głowę, cicha eliminacja), są mnożniki itp. Z tym, że gra ma charakter raczej składanki a nie "rambo do przodu" i na czas. Dostajemy dwie kulki i jesteśmy martwi.
Wygląda bardzo ładnie. Akurat zdjęcia łapane bezpośrednio z Vity nie oddają w całości tego jak coś wygląda. Aliasing na tych screenach jest zdecydowanie większy niż w samej grze, brak tu np. efektów towarzyszących płomieniowi z silnika.
Sterowanie jest bardzo dobrze skonfigurowane. Elementy dotykowe są naturalne, choć można z nich nie korzystać (mi się gra lepiej, intuicyjnej, na dotykowych). Nie ma problemu z ładowaniem headshotów. Dużo lepiej się celuje niż w Uncharted.
Jedyne na co mogę narzekać to niezbyt dokładny system chowania się za przeszkodami i AI przeciwników. Warto sprawdzić.
Wygląda bardzo ładnie. Akurat zdjęcia łapane bezpośrednio z Vity nie oddają w całości tego jak coś wygląda. Aliasing na tych screenach jest zdecydowanie większy niż w samej grze, brak tu np. efektów towarzyszących płomieniowi z silnika.
Sterowanie jest bardzo dobrze skonfigurowane. Elementy dotykowe są naturalne, choć można z nich nie korzystać (mi się gra lepiej, intuicyjnej, na dotykowych). Nie ma problemu z ładowaniem headshotów. Dużo lepiej się celuje niż w Uncharted.
Jedyne na co mogę narzekać to niezbyt dokładny system chowania się za przeszkodami i AI przeciwników. Warto sprawdzić.
#19 Napisany 25 lutego 2012 - 20:04
Jak się łapie screeny z Vity? Jakiś programik? Trzeba się namęczyć czy wszystko jest łatwe i przyjemne?
#20 Napisany 25 lutego 2012 - 20:17
Wciskasz przycisk PS i Start razem (Start albo Select, robię to automatycznie i już sam nie wiem )
#21 Napisany 07 marca 2012 - 11:24
launch trailer
#22 Napisany 07 marca 2012 - 13:36
Czychu, kupujesz?
#23 Napisany 07 marca 2012 - 14:13
nie posiadam vity
#24 Napisany 07 marca 2012 - 14:29
to ją posiądź, olooooo
#25 Napisany 07 marca 2012 - 19:19
na mecie po 18 reckach srednia 73%, czyli tak jak mozna bylo przypuszczac, ze wyjdzie siódemkowa gra.
#26 Napisany 09 marca 2012 - 14:46
Recka w N+ ostatecznie przekonała mnie do tej gry, warto będzie zagrać.
#27 Napisany 09 marca 2012 - 15:55
na mecie po 18 reckach srednia 73%, czyli tak jak mozna bylo przypuszczac, ze wyjdzie siódemkowa gra.
Rozumiem iz srednia 99% to gra 9/10 a 10/10 jest NIGDY ?
#28 Napisany 09 marca 2012 - 16:22
nie, po prostu po Zipperze mozna sie spodziewac gry na 7 i nic ponadto. od lat klepią dobre gry na 7.