PlayStation All-Stars Battle Royale
#31 Napisany 27 kwietnia 2012 - 15:55
jak zwykle ch8jwo u ciebie z logiką
#32 Napisany 27 kwietnia 2012 - 16:36
#33 Napisany 27 kwietnia 2012 - 16:59
#34 Napisany 27 kwietnia 2012 - 17:02
#35 Napisany 27 kwietnia 2012 - 20:41
#36 Napisany 27 kwietnia 2012 - 22:14
A od teraz mam w dupie Geoffa K, faktycznie zasłużył na miano trolla.
#37 Napisany 28 kwietnia 2012 - 00:55
#38 Napisany 28 kwietnia 2012 - 07:16
#39 Napisany 28 kwietnia 2012 - 07:24
LOOOL Czesław. Dałeś się wkręcic i tyle.co za roznica jaką czcionką? za tak podane info odpowiadalo GT, a konkretnie Keighley, napewo nie Sony.
#40 Napisany 28 kwietnia 2012 - 09:03
Keighley się spuszcza nad wszystkim, nawet corocznymi edeycjami Maddena czy FIFY. Ma przyciągać widzów, więc musi twierdzić, że w następnym programie będą super megamateriały z największych tegorocznych hitów, które każdy musi zobaczyć.jasne, bo Sony nie zastrzegło sobie tego, że mają się podniecać w zamian za ekskluzywność
jak zwykle ch8jwo u ciebie z logiką
#41 Napisany 29 kwietnia 2012 - 18:16
#42 Napisany 30 kwietnia 2012 - 07:44
Jaki jad...SSB tez NIKOGO, najgorsza seria Nintendo i nie rozumiem jak ten szrot mkze sie tak dobrze sprzedawac...
#43 Napisany 30 kwietnia 2012 - 15:07
W grę chętnie zagram. Nie ma to jak sklepać mordę Kratosa Clankiem!
#44 Napisany 30 kwietnia 2012 - 15:43
#45 Napisany 30 kwietnia 2012 - 15:59
#46 Napisany 30 kwietnia 2012 - 18:10
#47 Napisany 30 kwietnia 2012 - 18:59
#48 Napisany 30 kwietnia 2012 - 19:42
#49 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:01
Nie ma podejścia do SSBB. Z całym szacunkiem, SSBB można kochać, albo nienawidzić, ale tam miód wylewa się zewsząd, a tutaj jakoś nijako to wypada. Ktoś wspomniał, że za spadek z ringu ma nie być żadnych strat żyć jak w SSBB i to solidny minus, bo sens walki to właśnie utrzymanie się na polu walki. Nędzna kopia i tyle.
Lol.
Wszyscy się sr**ą jak potłuczeni, że zbyt podobne do Smaszów, ale jak coś jest innego, to nawet nie myślą o tym, że gra może właśnie jest zbudowana na podstawie tego, że nie da się kogoś wywalić, tylko psioczą.
Lol.
#50 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:02
#51 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:19
Mnie raczej nie o to chodzi, bo w żadne Smashe nie grałem...to co widze mi sie nie podoba i tyle...
Spoko, pluję się do Piousa. Wkurza mnie zawsze, jak ludzie mówią "EJ, W FAJNAL FANTAZY 1 NIE REGENEROWAŁO SIĘ ZDROWIE PO WALCE. PRZECIEŻ W FAJNAL FANTAZY TRZYNAŚCIE REGENERACJA ZDROWIA PO WALCE SPRAWI, ŻE GRA BĘDZIE ŚMIESZNIE PROSTA I GŁUPIA!!!"
#52 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:20
#53 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:27
#54 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:32
Znam smashe na wylot i zwyczajnie nie wiem jak może wyglądać tego typu gra bez tego elementu. Ot tylko tyle. Może w praniu wyjdzie ok, ale na chwilę obecną nie potrafię sobie tego wyobrazić.Mnie raczej nie o to chodzi, bo w żadne Smashe nie grałem...to co widze mi sie nie podoba i tyle...
#55 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:36
Znam smashe na wylot i zwyczajnie nie wiem jak może wyglądać tego typu gra bez tego elementu. Ot tylko tyle. Może w praniu wyjdzie ok, ale na chwilę obecną nie potrafię sobie tego wyobrazić.
No właśnie: Smasze. Nie All-Stars Battle Royale.
#56 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:37
#57 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:38
#58 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:41
Dokładnie. Cała frajda w tym, gdy wróg stara się wrócić na arenę, a nagle dostaje konkretne pizgnięcie i spada. W drugą stronę, nic tak nie wkurza jak nagłe spadnięcie, bo w chaosie zgubiło się postać. To mocny element, tworzący podstawę tamtej bijatyki. Nie wiem, może moment użycia specjala jako zakończenie walki się spisze, ale i tak gra wygląda bezpłciowo.@Kradziej: Wypadanie czyni grę mocno skillową (mimo bardzo kałżulowego przesłania). Ignorując jednak różnice gejplejowe batelrojala (i tak uważam, że gra zassie, ale whatever) - to co pokazano wygląda kupiasto.
#59 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:47
Ryan, może i zassie, nie wiem, ja na takie naparzanie Ratchetem i Clankiem się nie obrażę