PlayStation All-Stars Battle Royale
#61 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:53
#62 Napisany 30 kwietnia 2012 - 21:07
#63 Napisany 30 kwietnia 2012 - 21:11
#64 Napisany 30 kwietnia 2012 - 22:48
#65 Napisany 30 kwietnia 2012 - 22:51
#66 Napisany 30 kwietnia 2012 - 22:52
#67 Napisany 30 kwietnia 2012 - 23:01
LOL, klasyk!Niczego to nie zmienia w tym momencie.
- Tu jest chorągiewka. Nikt z Was do niej nie dotrze!
- Jestem!
- Tak naprawdę to jest, o, tutaj, dalej.
Słabe, nawet jak na Ciebie.
#68 Napisany 30 kwietnia 2012 - 23:12
#69 Napisany 30 kwietnia 2012 - 23:42
#70 Napisany 30 kwietnia 2012 - 23:46
w takiej sytuacji opinia kogoś, kto nie trzymał pada w dłoniach mnie nie przekona.
@shini: How about opinia gościa, który recenzuje od lat mordoklepki i wygrał turniej dla dziennikarzy na evencie ujawniającym grę? Ja tam mu wierzę.
Mad reading skillz, Shini
Ryan, dasz linkz?
#71 Napisany 01 maja 2012 - 08:54
Naprawdę nie rozumiem o co Ci teraz chodzi. Powtórzę, o grze nie wiadomo praktycznie nic, nie wiem nawet czy ktokolwiek w to grał
Odmowa zaakceptowania rzeczywistości: pierwsza klasa!@shini: How about opinia gościa, który recenzuje od lat mordoklepki i wygrał turniej dla dziennikarzy na evencie ujawniającym grę? Ja tam mu wierzę.
@Kradziej: Ostatni Invisible Walls. Teraz czekam na opinię Shiniego z cyklu 1) on się i tak nie zna, 2) zupełnie jak w reckach Koksa, nie powiedział niczego, co PRAWDZIWY fan mordoklepek powiedziałby o grze, 3) za mało powiedział o systemie. Zaczynam dochodzić do wniosku, że w temacie mordobić lepiej spijać nektar z ust Sylvana.
#72 Napisany 01 maja 2012 - 09:55
#73 Napisany 01 maja 2012 - 11:20
#74 Napisany 01 maja 2012 - 12:07
#75 Napisany 01 maja 2012 - 12:15
#76 Napisany 01 maja 2012 - 12:19
#77 Napisany 01 maja 2012 - 12:21
#78 Napisany 01 maja 2012 - 12:26
I jasne, Sony nie ma mocnych maskotek. Plus: nie istnieją na jednej płaszczyźnie astralnej. Co ma Fat Princess do Kratosa? Nic, ani stylistycznie, ani mechanicznie. I nawet przecięcia docelowej grupy odbiorców tak jakby brak. Ten, kto zatwierdził projekt musiał być nieźle oderwany od rzeczywistości. Ale kudosy, że próbują. Szkoda, że z czymś takim...
#79 Napisany 01 maja 2012 - 12:37
Więcej rzeczy robi inaczej. Np. łączy postacie, które pochodzą z gier o kompletnie odmiennej estetyce. Łączy mordobicie z INNYMI grami, np. na planszy buzzowej pojawi się buzz-pytanie o jakąś pierdołę z gry Sony i jak nie odpowiesz biegnąc w odpowiednie miejsce na planszy - obrywasz. Kretynizm.
ale chrzanisz glupoty.Plus: nie istnieją na jednej płaszczyźnie astralnej. Co ma Fat Princess do Kratosa? Nic, ani stylistycznie, ani mechanicznie. I nawet przecięcia docelowej grupy odbiorców tak jakby brak. Ten, kto zatwierdził projekt musiał być nieźle oderwany od rzeczywistości. Ale kudosy, że próbują. Szkoda, że z czymś takim...
akurat motyw z np. pytaniem to bardzo fajny i oryginalny pomysl. i jesli kazda arena ma podobne motywy to fajnie. np. Hades w planszy z GoW3 czasami wali piescią, wiec bedąc w polu rażenia mozna stracic energię.
a co do tej plaszczyzny astralnej (lol) to ty w ogole widziales ostatniego smash brawl? jest tam np. Samus Aran z Metroida. Ba, jest tam Snake z MGS. Jak rozumiem te postacie pasują jak ulał do kolorowej gromadki z Mario?
Dodatkowo Ninny z braku laku w postaciach musialo brac postacie od innych firm jak wlasnie Snake'a od Konami czy Sonica od Segi.
#80 Napisany 01 maja 2012 - 12:40
#81 Napisany 01 maja 2012 - 12:41
#82 Napisany 01 maja 2012 - 12:55
#83 Napisany 01 maja 2012 - 12:56
#84 Napisany 01 maja 2012 - 12:56
Niny akurat miałoby w czym przebierać ,gdyż posiadają sporo gier z ciekawymi postaciamiDodatkowo Ninny z braku laku w postaciach musialo brac postacie od innych firm jak wlasnie Snake'a od Konami czy Sonica od Segi.
A co do "Węża" :
http://www.joystiq.com/2012/03/19/thank-kojimas-son-for-getting-snake-into-smash-bros-brawl/Metal Gear creator Hideo Kojima and Sora Ltd. head Masahiro Sakurai are friends. So when Hideo Kojima wanted one of his most famous characters, Solid Snake, put into Sakurai's fighting series, Super Smash Bros., all the two had to do was talk. "When I was developing Super Smash Bros. Melee for GameCube, Hideo Kojima contacted me and practically begged me to put him in there, but at that time we were deep in dev and it was too late," Sakurai told Kotaku back in 2006. Snake didn't end up in Melee, but did appear in the Wii's iteration of Super Smash Bros.: Brawl.
So what drove Kojima to "practically beg" Sakurai to get Snake in the game? "My child likes Super Smash Bros., so we play it a lot together. And he told me that there's no character that you made in that game," Hideo Kojima told a group of interviewers late last week ahead of the Smithsonian's "The Art of Videogames" exhibit. Aside from his son's pleading, Kojima pointed to Metal Gear's low profile on Nintendo consoles as a second reason.
"As you know, we did make Twin Snakes, but generally speaking, there hasn't been a lot of Metal Gear on Nintendo platforms. So from that perspective, I thought it was a good way to expose younger people to this character, Snake," he said. It must be working, as Snake is one of Brawl's most popular characters.
Podobna historia była z Sonic'em
#85 Napisany 01 maja 2012 - 12:58
Nie dałoby się zrobić tej gry w tym uberedytorze w LBP2?tyle strojów było w LBP, że moznaby na ich bazie zrobić postaci...chyba lepiej by to wyglądało
#86 Napisany 01 maja 2012 - 13:09
Nie dałoby się zrobić tej gry w tym uberedytorze w LBP2?
Sądzę, że by się dało
#87 Napisany 01 maja 2012 - 13:24
#88 Napisany 01 maja 2012 - 14:02
#89 Napisany 01 maja 2012 - 14:13
Lair
Pain
Warhawk
Calling All Cars (sorry Jaffe!)
Kung Fu Rider
SOCOM 4
SOCOM Confrontation
Untold Legends: coś tam (to chyba Sony gra, czy nie?)
Afrika
White Knight Chronicles 2
The Shoot
Mógłbym dodać jeszcze sporo gier, które IMO obsysają (jak cała seria Resistance czy MotorStorm), ale wiem, że kilku sonybojków by zapłakało. Więc tyle tylko wymienię.