The Legend of Zelda Twilight Princess (cz. 2)
#1321 Napisany 05 września 2008 - 08:49
#1322 Napisany 05 września 2008 - 08:51
#1323 Napisany 05 września 2008 - 08:53
#1324 Napisany 05 września 2008 - 08:53
#1325 Napisany 05 września 2008 - 08:54
#1326 Napisany 05 września 2008 - 08:56
ale nie pier..l ze gra jest lepsza albo gorsza od Zeldy czy jakiejkolwiek innej bo nie masz zwyczajnie prawa
#1327 Napisany 05 września 2008 - 08:57
#1328 Napisany 05 września 2008 - 09:04
aaaa, nie wspominajac tez o tym, ze gra na 90% faktycznie nie jest warta sprawdzenia
napisz mi jeszcze jakie gry na wii posiadasz rozumiem, ze tylko galaxy, zelde i smasha? bo reszta gier ma jeszcze nizsza ocene niz okami
#1329 Napisany 05 września 2008 - 09:07
#1330 Napisany 05 września 2008 - 09:12
dobra, koncze rozmowe z toba jestes totalnym fanbojem, samo to, ze posiadasz tylko jedna konsole skresla cie w moich oczach jako gracza, z ktorym warto dyskutowac
#1331 Napisany 05 września 2008 - 09:14
#1332 Napisany 05 września 2008 - 09:27
Masz zle info bo pious nie ma jednej konsoli ;P, po za tym watpie czy przeszedles tyle gier na 100% co on. A w moich oczach jako gracza skresla Cie to ze masz ponad 4k postow i zamiast grac to siedzisz calymi dniami i nabijasz posty na forum .no ale wg ocen jest lepsza od prawie wszystkich gier na wii (oprocz tych trzech wymienionych, wg ocen oczywiscie) a w nie grasz
dobra, koncze rozmowe z toba jestes totalnym fanbojem, samo to, ze posiadasz tylko jedna konsole skresla cie w moich oczach jako gracza, z ktorym warto dyskutowac
Sam mam DS'a Wii i dreamcasta i puki co wystarczy choc chcialo by sie miec jeszcze 360.
#1333 Napisany 13 września 2008 - 23:43
mam juz naprawde powyzej uszu tej zeldy, gra zrobila sie naprawde nieciekawa zimowa lokacja, na ktora tak liczylem, okazala sie malutka i pusta, slizganie sie jest nudne i bez polotu, dungeon nawet fajny ale bez rewelacji, boss ciekawy ale prostacki (znowu... prosci bossowie to zmora tej gry). nastepny dungeon juz troszke lepszy, pomysl ze sterowaniem statuami fajny, tyle, ze deja vu oczywiscie obecne. teraz rozpoczynam zabawe w niebie, jezeli ta lokacja ponownie mnie nie zadowoli to chyba walne ta gre w kąt, mimo 33 godzin na liczniku
#1334 Napisany 14 września 2008 - 08:24
#1335 Napisany 14 września 2008 - 10:55
#1336 Napisany 14 września 2008 - 11:21
#1337 Napisany 14 września 2008 - 11:22
#1338 Napisany 14 września 2008 - 11:26
Wtedy strój kosztuje znacznie mniejszą kasę, a daje ci to, że każdy cios zabiera ci rupie i czas też je powoli zjada. Przydatny tylko w 1 miejscu i do wydawania kasy jak chcesz zabrać ropie ze skrzyń, a nie je odkładać.
#1339 Napisany 14 września 2008 - 11:31
#1340 Napisany 14 września 2008 - 11:33
#1341 Napisany 14 września 2008 - 11:43
#1342 Napisany 18 września 2008 - 09:02
kurcze, koncowka tej gry jest swietna, Sky City to najlepsza miejscowka w tej grze podwojny clawshot to cos pieknego, kombinowania jest mnostwo do tego swietny design i naprawde dobry, wymagajacy boss (nadal latwy ale w porownaniu do poprzednich trudny jak diabli ;] )
Twilight Palace tez ciekawy, podobnie jak walka z Zantem (latwa, ale szybka i emocjonujaca)
no i twist fabularny - to cos, czego sie po Zeldzie nie spodziewalem szczegolnie tego, ze to Midna jest tytulowa ksiezniczka... no i Zant - koles wygladal na wymiatacza a okazal sie marnym slugusem ;]
jeszcze tylko Ganon (chyba) i koniec mimo wszystko, dzieki swietnej koncowce, bede milo wspominal ta Zelde
#1343 Napisany 18 września 2008 - 11:06
Natomiast najbardziej podobał mi sie środek gry: like hylia, likebed temple, pustynia, koloseum, lost wood i temple of time
#1344 Napisany 18 września 2008 - 11:24
#1345 Napisany 18 września 2008 - 18:35
#1346 Napisany 18 września 2008 - 22:22
Ja mam zupełnie naodwrót IMO końcówka była słaba City i the sky to jakieś dizajnerskie nieporozumienie, posowałoby do finala ale do zeldy... trzy dungeony pod rząd bez zadnych questów w miedzyczasie to kpina, a zamek to już wogóle porażka...(jedynie Twilight Palace zrobiło na mnie wrażenie)
Natomiast najbardziej podobał mi sie środek gry: like hylia, likebed temple, pustynia, koloseum, lost wood i temple of time
Zgadzam się w 100% Sky Temple może i jest fajne jeśli chodzi o gameplay, ale designersko jest imo od czapy i wogóle nie-zeldowe takie.
Ale jak widać dla każdego cos innego. Na szczęście chyba każdy jest zgodny, ze ostatni boss daje rade, choc tradycyjnie zbyt trudny to nie jest.
#1347 Napisany 18 września 2008 - 22:47
#1348 Napisany 18 września 2008 - 23:40
czas na podsumowanie i ocene, moze plusy i minusy:
plusy
- feeling i grywalnosc jednak Zelda to Zelda
- nowe, fajne patenty i przedmioty (np. kula na lancuchu, kolo zebate, plywanie)
- fajny Hyrule Field
- niektore dungeony
- swietna koncowka
minusy
- warstwa techniczna gry: o ile grafe da sie przelknac (swietny design) o tyle dzwiek w tej grze to parodia
- pseudoepickosc, zabijana miedzy innymi przez dzwiek, spektakularnych akcji jak na lekarstwo
- bossowie: TRAGEDIA! wszyscy banalni, wiekszosc brzydka i nieciekawa
- niewykorzystany potencjal, Castle Town czy Kakariko to pustynia niemalze
- praktycznie nie ma nic do roboty poza glownym watkiem
ogolnie wystawiam grze ocene 9 i Zelda:TP pozytywnie zapisuje sie w mojej pamieci ale watpie, ze do niej wroce
#1349 Napisany 19 września 2008 - 08:35
#1350 Napisany 20 września 2008 - 12:46
Z tym akurat sie nie zgodze .Brzydkie ? To jedyny wyrózniający sie element w grze jesli chodzi o stronę wizualną.Szczegóły,wyrazistość,ostrość tekstur a przede wszystkim design który z każdym Bossem wydawał mi sie bardzo ciekawy i jak na możliwości Game Cuba, wywołały na mnie piorunujące wrażenie a że banalni? To raczej nie stanowiły większego problemu ale tak miało byc pięknie, gładko i bez frustracji- bossowie: TRAGEDIA! wszyscy banalni, wiekszosc brzydka i nieciekawa
-