#2071 Napisany 15 czerwca 2018 - 10:48
#2072 Napisany 15 czerwca 2018 - 10:52
#2073 Napisany 15 czerwca 2018 - 11:02
To chyba nieistotne czy na premierę, czy rok temu. 10/10 się należy, szczególnie, że jak się ogrywa się wersję na PS4(Pro), to graficznie wciąż wygląda lepiej niż niejedna gra.
#2074 Napisany 15 czerwca 2018 - 14:34
#2075 Napisany 15 czerwca 2018 - 15:02
Dobrze widzę, że zaczyna grać po raz pierwszy 5 lat po premierze?
zdziwłbyś się jakie jeszcze gry mam do ogrania. ale przyznaję, że z TLoU to lekko przegiąłem. miała to być moja ostatnia gra na ps3 ale potem wypuścicli remastera więc stwierdziłem, że zagram na ps4. konsolę kupiłem jednak razem z U4, a potem przyszły MGSV i Wiedźmin 3 i tak ten czas zleciał...
ja tak ciągle mgs4 odkładam... nic straconego, może przed swoim zgonem zdążę. nie jestem w stanie wyrobić się ze wszystkim.
#2076 Napisany 15 czerwca 2018 - 15:45
Gra na 9+/10 trochę naciągane, ale jednak.
#2077 Napisany 15 czerwca 2018 - 20:01
Mogli hdr jeszcze dodać.
HDR jest zaimplementowane od 2016r.
#2078 Napisany 15 czerwca 2018 - 21:22
Ups.
Mogli hdr jeszcze dodać.
HDR jest zaimplementowane od 2016r.
#2079 Napisany 21 czerwca 2018 - 17:54
Ja nie mam problemu z tym, że istnieją produkcje, które nie polegają na mocnym gierkowaniu, a na innych aspektach: imołszyns, narracja, dialogi. Mam problem z tym, że takie gierki sprzedają się lepiej, bo i dziewczyny się zainteresują, i ogólnie niegrający. Teraz tworzą giereczki dla wielu grup docelowych, tylko czemu ludzie nie widzą, że The Last of Us 1 ogólnie, no nie wiem, nie powinien robić takiego wrażenia, jaki w ludziach robi?
Nie rozumiem w czym leży problem i uważam takie podejście za jeden z powodów, czemu społeczność graczy jest taka analna.
Nawet zapoczątkowanie przez pojedynczy sukces pewnych trendów czy to w rozgrywce czy w narracji nie uważam za negatyw, bo branża sunie tak szybko przed siebie, że za dwa lata będziemy mieli nowy hit na 17mln i nowy kierunek.
Widać to zresztą bardzo ładnie w tej generacji. Po Destiny sporo graczy płakało, że teraz wszystko będzie always-on MMOFPS. Teraz płaczą na Fortnite i battle royale. Wcześniej corowy gaming już parę razy zabiły przehajpowane kontrolery ruchowe i komórki. Jakoś mimo wszystko wybór mamy większy niż kiedykolwiek wcześniej.
Może mam zbyt obojętne podejście do tego, co z AAA jest aktualnie na fali i jakie odnosi sukcesy, bo tego typu wysokobudżetowe produkcję dziabnę raz od czapy, żeby się odmulić nieco od nisz w których zazwyczaj siedzę.
Wychodzę z prostego założenia, że każda gra która opycha konsolę i zwiększa bazę użytkowników do dobra gra dla platformy czy branży, bo zwiększa potencjalnie szansę że jakiś krawat zobaczy "o, 80mln installed base, jest szansa że sprzedamy 800tys. naszego niedorzecznego dRPGa, więc zlokalizujmy go"
Rozumiem, że podoba się jako całość, ale poszczególne elementy... Jako skradanka jest dziwny, jako strzelanka nie istnieje, walki wręcz to QTE, łażenie i podziwianie fabuły jest nudne.
No to jeszcze raz - what's your problem? Gra jest sumą swoich elementów. BoTW też możesz w ten sposób rozłożyć na czynniki pierwsze.
Mnie zupełnie nie dziwią wszechobecne zachwyty i porównanie TLoU do tasiemców jak FIFA czy CoD uważam za nietrafione, może pomyliłeś z Bioshock: Infinite? (pozdro Schroto ).
Zawsze miałem wrażenie, że gra szczególnie dobrze trafiła w gusta bardziej wybrednych graczy, co było powodem dlaczego w 2013 przebiła się na listach GOTY przez mocną konkurencję.
#2080 Napisany 21 czerwca 2018 - 18:15
Nie rozpiszę się, bo to był skrót myślowy. Nie mam problemu z tym, że to się sprzedaje, tylko wolałbym, żeby produkcje bardziej core sprzedawały się lepiej. Natomiast bólu dupy nie mam, sam gierkę w kolekcji posiadam i nie gardzę nią. Choć musiałbym głębiej przeanalizować moje zdanie na temat tych kwestii, bo jestem nieco rozchwiany.
#2081 Napisany 25 czerwca 2018 - 22:58
Właśnie przeszedłem po raz czwarty ależ suto tu się strzela, tym razem korzystałem głównie z łuku jak na jakimś polowaniu, by cicho wykańczać tych wszystkich frajerów w ogóle w tej grze tak dobrze się strzela a tak rzadko jest ku temu okazja. Najlepsza akcja jest ku temu w ostatnim rozdziale gry, ale to też zależy od poziomu trudności. Chętnie bym pograł w coś w tym stylu, tylko z większym naciskiem na wymianę ognia.
A gra nadal podnosi ciśnienie, gdy dusi się przeciwnika licząc, że inni tego nie usłyszą albo ostatnią strzałą celujemy w łeb klikacza, licząc, że będziemy w stanie odzyskać pocisk
#2082 Napisany 26 września 2019 - 19:42
#2083 Napisany 23 października 2019 - 14:40
#2084 Napisany 23 października 2019 - 15:04
#2085 Napisany 23 października 2019 - 15:55
#2086 Napisany 23 października 2019 - 16:09
Jak dam radę pograć to wyślę zaproszenie do znajomychKtoś dzisiaj chętny na 22 na granko? Będę z kumpelą online
#2087 Napisany 23 października 2019 - 17:09
OKTo jeśli chcesz to dołącz
#2088 Napisany 24 października 2019 - 17:50
#2089 Napisany 24 października 2019 - 21:45
#2090 Napisany 25 października 2019 - 15:40
#2091 Napisany 12 listopada 2019 - 17:55
#2092 Napisany 13 listopada 2019 - 11:43
W sensie dwójkę?
#2093 Napisany 13 listopada 2019 - 12:21
Multi? Nikogo.
#2094 Napisany 09 kwietnia 2021 - 13:28
#2095 Napisany 09 kwietnia 2021 - 13:32
Niezłe jaja się dzieją w tym Sony.
#2096 Napisany 09 kwietnia 2021 - 15:07
#2097 Napisany 09 kwietnia 2021 - 15:20
Po chuj.
#2098 Napisany 09 kwietnia 2021 - 15:20
Chyba po waginę.
#2099 Napisany 09 kwietnia 2021 - 15:34
#2100 Napisany 09 kwietnia 2021 - 15:34
Niezłe jaja się dzieją w tym Sony.
Żebyś wiedział: Sony’s Obsession With Blockbusters Is Stirring Unrest Within PlayStation Empire - Bloomberg