Wszystkie najwazniejsze tytuly tego roku juz wyladowaly na polkach. W tym temacie nie chodzi o szroty, od ogrywania takich tytulow jest crapmaster redaktor Mielony. Mowa o giereczkach, ktore obiecaly, ale nie dostarczyly; o giereczkach hajpowanych pod niebiosa, az pozostal niesmak, o giereczkach, ktore inaczej sobie wyobrazaliscie. TOP3 najwiekszych rozczarowan 2011 - z uzasadnieniem.
1. Battlefield 3 - single pomijam wymownym milczeniem, ale multi niestety bardzo ucierpialo przez beznadziejny level design oraz ulomnosci silnika na konsolach.
2. Rage - jeszcze nie gralem, ale oceny nie pozostawiaja watpliwosci. Zwyciezca tysiaca nagrod na wielu targach we wszystkich mozliwych kategoriach okazal sie troszke przereklamowany. Od poczatku nie mialem cisnienia na ta pozycje, ale obiecalem se, ze przy ocenach 90% wezme w pelnej cenie jako forme pokuty.
3. DNF - tani skok na kase, hrrrrrr TFU!
Honorable mention:
LA Noire - spodziewalem sie czegos bardziej dynamicznego. Klimat jest bez zarzutu, ale rutyna przesluchan i przeszukan szybko zniechecily mnie do dalszego juzgania
Doody Tzn Doty Disappointment Of The Year 2011
Rozpoczęte przez
GrzesiekMB
, 07 12 2011 01:01
69 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 07 grudnia 2011 - 01:01
#2 Gość_Taikun_* Napisany 07 grudnia 2011 - 01:07
1. Dark Souls - bo to nędzna gra
2. DNF - bo tak
3. Uncharted 3 - smutne
2. DNF - bo tak
3. Uncharted 3 - smutne
#3 Gość_Kazuo_* Napisany 07 grudnia 2011 - 01:26
1. Dragon Age 2 - może gierka Bioware nie była hajpowana pod niebiosa, ale zadatki i tak były spore. DA2, to w najlepszym wypadku średniak.
2. L.A. Noire - obiecywano fajerwerki z odbytnicy, a wyszło jak wyszło.
3. Uncharted 3 - wstawiam z braku laku. W singla nie grałem, ale miałem okazję zakosztować multi (dla mnie bardzo ważny element tej gry) - schrzanili totalnie.
2. L.A. Noire - obiecywano fajerwerki z odbytnicy, a wyszło jak wyszło.
3. Uncharted 3 - wstawiam z braku laku. W singla nie grałem, ale miałem okazję zakosztować multi (dla mnie bardzo ważny element tej gry) - schrzanili totalnie.
#4 Napisany 07 grudnia 2011 - 01:28
1. Dungeon Siege 3 - zawiódł mnie ponieważ liczyłem na dobrego starego DSa, a dostałem crappowatego slashera z elementami rpg dla casuali na konsole -_-
P.S. co do reszty nie mam bo nie kupuje crappów gier do których nie jestem pewien, albo to co wiem, że mi się nie spodoba, dlatego choć DNF to skok na kasę to nie wymienię go w TOP 3, tylko w to co grałem i kupiłem
P.S. co do reszty nie mam bo nie kupuje crappów gier do których nie jestem pewien, albo to co wiem, że mi się nie spodoba, dlatego choć DNF to skok na kasę to nie wymienię go w TOP 3, tylko w to co grałem i kupiłem
#5 Napisany 07 grudnia 2011 - 07:33
1. Battlefield 3
2. Gears of War 3
3. Uncharted 3
To są mimo wszystko bardzo dobre gry, ale nie tak "genialne" jak zapowiadali autorzy..
2. Gears of War 3
3. Uncharted 3
To są mimo wszystko bardzo dobre gry, ale nie tak "genialne" jak zapowiadali autorzy..
#6 Napisany 07 grudnia 2011 - 08:18
Taikun przecież nie grałeś. Widzę, że część sobie jaja robi, więc najlepiej byłoby zamknąć temat.
#7 Napisany 07 grudnia 2011 - 08:30
Najlepiej byłoby Ci dać bana.
Dla mnie to:
1. Homefront - miało być super i w ogóle, a tak naprawdę dostajemy kampanię na 5h, która ma może 2 fajne momenty, słabo.
2. RAGE - Miał być powrót ID w wielkim stylu a jest średniak, praktycznie brak fabuły, zakończenie ujowe, misje w większości polegają na tym samym.
3. CoJ: Cartel - Techland zepsuło kompletnie najnowszą część CoJ-a, czasy teraźniejsze kompletnie nie pasują do tej gry, niech wracają do dzikiego zachodu.
Dla mnie to:
1. Homefront - miało być super i w ogóle, a tak naprawdę dostajemy kampanię na 5h, która ma może 2 fajne momenty, słabo.
2. RAGE - Miał być powrót ID w wielkim stylu a jest średniak, praktycznie brak fabuły, zakończenie ujowe, misje w większości polegają na tym samym.
3. CoJ: Cartel - Techland zepsuło kompletnie najnowszą część CoJ-a, czasy teraźniejsze kompletnie nie pasują do tej gry, niech wracają do dzikiego zachodu.
#8 Napisany 07 grudnia 2011 - 09:09
Najlepiej by było jakbyś zmądrzał. Taikun typuje grę, a nawet jej w ręce nie miał.
#9 Napisany 07 grudnia 2011 - 09:12
1. Uncharted 3. Miała być gra wszechczasów, a wyszła "tylko" gra bardzo dobra
2. Dark Souls. Bo podoba się Raikohowi
3. Skyrim. Bo nie jest tym czym chciałbym żeby był
4. Dragon Age 2. Z tego samego powodu co Skyrim
2. Dark Souls. Bo podoba się Raikohowi
3. Skyrim. Bo nie jest tym czym chciałbym żeby był
4. Dragon Age 2. Z tego samego powodu co Skyrim
#10 Napisany 07 grudnia 2011 - 09:17
Dobra Greg, takie tematy zamykałeś to i ten zamknij. Do tego sam sobie tutaj żartujesz, więc do niczego te głosowanie nie doprowadzi.
#11 Napisany 07 grudnia 2011 - 09:19
Tańcz kukiełko, tańcz!
#12 Napisany 07 grudnia 2011 - 09:19
1. Skyward Sword - albo ja nagle dziwnie jestem kimś innym niż przez ostatnie 15 lat albo to jest po prostu odtwórcze do bólu
2. Deus Ex - nieskomplikowany, ciasny świat, dwie lokacje na krzyż, za dużo grywam chyba w gry z otwartym światem żeby nie poczuć się tu jak w więzieniu. fabuła, przynajmniej do miejsca do którego doszedłem, to standardowe pitu pitu, chciwe korporacje
2. Deus Ex - nieskomplikowany, ciasny świat, dwie lokacje na krzyż, za dużo grywam chyba w gry z otwartym światem żeby nie poczuć się tu jak w więzieniu. fabuła, przynajmniej do miejsca do którego doszedłem, to standardowe pitu pitu, chciwe korporacje
#13 Napisany 07 grudnia 2011 - 09:24
Oj Torq, fabuła w Deusie jeszcze Cię zadziwi. Tylko graj dalej
#14 Napisany 07 grudnia 2011 - 10:19
BF3, Uncharted 3, Duke Nukem Forever, L.A. Noire, Portal 2, Rage choć nie grałem, CODzik choć też nie grałem... chciałoby się powrót do glorii i chwały z jedynki.
Sandardowa lista, każdy się chyba zgodzi.
Sandardowa lista, każdy się chyba zgodzi.
#15 Napisany 07 grudnia 2011 - 10:19
1. Bulletstorm...to dobra gra, ale stawiali ją nad K3 a tej do pięt nie dorosła pomimo tego że K3 jest gorsze od K2
2. Fight Night Champion gra na 8 ale do momentu skończenia singla i kariery...po tygodniu gra nie ma nic do zaoferowania, a to trochę mało
2. Fight Night Champion gra na 8 ale do momentu skończenia singla i kariery...po tygodniu gra nie ma nic do zaoferowania, a to trochę mało
#16 Gość_Taikun_* Napisany 07 grudnia 2011 - 11:19
Sraiko ty trzy lata wypowiadasz sie o grach ktorych nie widziales
#17 Napisany 07 grudnia 2011 - 11:30
There can be only one... DNF
#18 Napisany 07 grudnia 2011 - 13:00
01. Deus EX za brak widoku TPP. Co skreśla ta pozycje z mojej listy gier.
02. Ace Combat - po ograniu dema przeszła mi na tą gre ochota. Pewnie kupie ale czekałem na nowego AC na PS3 z zapartym tchem a pierwszy grywalny kawałek kodu całkowicie mój zapał ostudził.
02. Ace Combat - po ograniu dema przeszła mi na tą gre ochota. Pewnie kupie ale czekałem na nowego AC na PS3 z zapartym tchem a pierwszy grywalny kawałek kodu całkowicie mój zapał ostudził.
#19 Napisany 07 grudnia 2011 - 13:34
Deus EX za brak widoku TPP
mój typ doty 2011 - forza 4 za słaby scenariusz i dialogi.
#20 Napisany 07 grudnia 2011 - 13:44
1 Dark Souls - mega przehajpowany crap
2 Assault Horizon
3 Brak - nic nie moze sie rownac z powyzszymi failami.
2 Assault Horizon
3 Brak - nic nie moze sie rownac z powyzszymi failami.
#21 Napisany 07 grudnia 2011 - 14:04
Prędzej uwierzę jemu, że w coś grał niż Tobie.Taikun typuje grę, a nawet jej w ręce nie miał.
#22 Napisany 07 grudnia 2011 - 17:13
1. Uncharted 3
2. Gears Of War 3
3. Dead Space 2
Dobre gry, ale nie takie hity na jakie były kreowane, każda z nich jest słabsza niż poprzednie części. Oczywiście najgorszym gównem jest Battlefield 3, ale o tym wiedziałem, także tutaj nie ma żadnego zaskoczenia.
2. Gears Of War 3
3. Dead Space 2
Dobre gry, ale nie takie hity na jakie były kreowane, każda z nich jest słabsza niż poprzednie części. Oczywiście najgorszym gównem jest Battlefield 3, ale o tym wiedziałem, także tutaj nie ma żadnego zaskoczenia.
#23 Gość_Taikun_* Napisany 07 grudnia 2011 - 17:34
Prędzej uwierzę jemu, że w coś grał niż Tobie.
Dzieki zioooom
#24 Napisany 07 grudnia 2011 - 22:00
Skyrim - za bugi i słabo napisane książki.
#25 Gość_Kazuo_* Napisany 08 grudnia 2011 - 03:41
Lol, spodziewałeś się, że nie będzie bugów? W grze Bethesdy? Lol, lol, lol.
#26 Napisany 08 grudnia 2011 - 04:03
1 dark souls
2 rage
3 battlefield 3
2 rage
3 battlefield 3
#27 Napisany 08 grudnia 2011 - 08:29
Zamykam temat.
#28 Napisany 08 grudnia 2011 - 09:02
Powinnismy wprowadzic punktacje 1 miejsce 3 pktt, 2-2, 3-1
W chwili obecnej prowadzi diarrhea souls z 11 pkt.
W chwili obecnej prowadzi diarrhea souls z 11 pkt.
#29 Napisany 08 grudnia 2011 - 17:24
Bulletszrot - gdyby nie ten temat zapomniałbym, że to dzieło wyszło w tym roku.
LA Noire - nawet nie skończyłem. Przehajpowany szrot
LA Noire - nawet nie skończyłem. Przehajpowany szrot
#30 Napisany 08 grudnia 2011 - 18:02
1. InFamous 2 - dobra gra, jednak po świetnej jedynce apetyt był dużo większy.
2. Uncharted 3 - gdyby nie brzydkie (jak na tą serie) i nudne (także jak na tą serie) środkowe chaptery, to byłaby jedna z najlepszych gier roku, a tak to trochę się zawiodłem.
2. Uncharted 3 - gdyby nie brzydkie (jak na tą serie) i nudne (także jak na tą serie) środkowe chaptery, to byłaby jedna z najlepszych gier roku, a tak to trochę się zawiodłem.