Pullblox (Pushmo) + Fallblox (Crashmo)
Rozpoczęte przez
Pious
, 11 12 2011 10:43
265 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 14 stycznia 2012 - 22:29
Mam, gram i jestem zadowolony.
Spokojna gra z miłą grafiką. Idealna na przerwę w czasie zajęć, lub czekanie w kolejce.
Niestety muzyka mi nie odpowiada. Jak nic przydałaby się tu opcja włączenia w tle muzyki z SD i grania przy niej. Ale cóż. To tylko Nintendo
Spokojna gra z miłą grafiką. Idealna na przerwę w czasie zajęć, lub czekanie w kolejce.
Niestety muzyka mi nie odpowiada. Jak nic przydałaby się tu opcja włączenia w tle muzyki z SD i grania przy niej. Ale cóż. To tylko Nintendo
#62 Napisany 15 stycznia 2012 - 11:52
Fakt, taka mozliwosc by sie przydala w wiekszosci gier (PS3 ), ale ja z nia nie mam problemow. Prawie na max. wyciszona uspokaja i pomaga mi w mysleniu. Przydaloby sie jednak wiecej aranzacji.
#63 Napisany 15 stycznia 2012 - 16:17
No właśnie, no właśnie.potem się mówi, że nie ma gier, ale jak są gry to nikt ich nie recenzuje. albo recenzuje crapy i powstaje wrażenie, że nie ma nic fajnego.
Patrzymy na Ciebie, Krzysztofie
#64 Napisany 15 stycznia 2012 - 16:19
Niekoniecznie recenzja, w większym tekście o 3DSie kilka słów o Pullblox się znajdzie.
#65 Napisany 15 stycznia 2012 - 18:59
grę mam i propsuję. gram z wyłączonym 3d.
przez całą grę elementy przesuwa się tylko w przód bądź tył i wypinamy się tylko od frontu czy z czasem będzie można "atakować" bryłę z każdej strony?
przez całą grę elementy przesuwa się tylko w przód bądź tył i wypinamy się tylko od frontu czy z czasem będzie można "atakować" bryłę z każdej strony?
#66 Napisany 15 stycznia 2012 - 21:38
tylko od frontu, ale z włączonym 3d lepiej widać gdzie jesteś w stosunku do bloczków.
#67 Napisany 15 stycznia 2012 - 21:42
czasem włączam ale całkiem dobrze orientuję się w przestrzeni dzięki temu, że każda kolejna linia klocków jest w innym kolorze
#68 Napisany 16 stycznia 2012 - 08:20
Fajnie to 3D wygląda jak już trochę klocuszków poprzesuwamy i naciśniemy R, żeby przejrzeć cały level. Szczególnie w późniejszych, większych planszach to robi wrażenie.
#69 Napisany 16 stycznia 2012 - 12:31
Osobiscie nie gram z efektem 3D, bo mnie nie zachwyca. Czasami odpalam go przy ogladaniu zdjec czy w jakis popierdolkach (a i to na lekko).
#70 Napisany 23 stycznia 2012 - 09:33
Wspominałem, że męczę się z ostatnią planszą w 2 bonusowym zestawie. Muszę przyznać, że po dwóch godzinnych próbach nie tykałem Pullblox przez ponad tydzień i wczoraj mnie coś natchnęło. Przeszedłem tą diabelską planszę za 1 razem w... 5 minut Nie wiem dlaczego wcześniej na to nie wpadłem, ale rozwiązanie jest śmieszne. Teraz jestem w 3 i zarazem ostatnim zestawie jakoś w 5 lub 6 planszy.
#71 Napisany 23 stycznia 2012 - 11:46
Zauwazylem, ze wiele zalezy od stanu umyslu. Jak grasz na spokojnie wszystko jest spoko, z tym, ze zyje w stresie ostatnio i przez to nie tykam Pullbloxa
#72 Napisany 23 stycznia 2012 - 19:18
propsuję. też czasem męczę się z planszą, odpuszczam a następnego dnia przechodzę od kopa fajna gierka, pierwsza setka plansz mi pękła
#73 Napisany 23 stycznia 2012 - 19:22
Ja doszedlem do plansz z
Spoiler
. Problem jest taki, ze odpuscilem 2 plansze z poprzedniego zestawu Plansze na 2 gwiazdki Oo
#74 Napisany 23 stycznia 2012 - 19:28
ja nie odpuszczam żadnej planszy
#75 Napisany 23 stycznia 2012 - 19:30
Ja odpuscilem z 3-4, ale kazde robie przed przejsciem na nastepny swiat Po prostu w innej kolejnosci.
#76 Napisany 30 stycznia 2012 - 14:10
czy poza "wysuwajkami" i "studniami" są jeszcze inne gadżety?
wierzę, że tak bo jestem dopiero w 4 lub piątym świecie- mural2 a jakiś dinozaur po rex'ie
wierzę, że tak bo jestem dopiero w 4 lub piątym świecie- mural2 a jakiś dinozaur po rex'ie
#77 Napisany 30 stycznia 2012 - 20:02
Spoiler
#78 Napisany 04 lutego 2012 - 09:42
mam problemik w levelu No. 68 Challenge 2-14 ... albo jeszcze bede probowal, albo omine i kiedys wroce... albo podpatrze na YouTube jak to przejsc ... tu mozna tylko wyciągać i pchać do przodu - to utrudnia zabawe
#79 Napisany 04 lutego 2012 - 10:35
ten sam co ja, nieźle. już mi podpowiedzieli.
Spoiler
#80 Napisany 04 lutego 2012 - 10:46
ale sie uśmiałem, jak przeczytałem spojler i wdrożyłem go w życie - toż to takie proste. Głupek ze mnie, albo ta gra jest taka genialna ... a ja kombinowałem co zrobić z tym środkowym niebieskim, jak z niego gdzieś zeskoczyć, jak go wyciągnąć itd. SUPER i dzięki.ten sam co ja, nieźle. już mi podpowiedzieli.
Spoiler
#81 Napisany 04 lutego 2012 - 14:24
Głupek ze mnie, albo ta gra jest taka genialna ...
witam w klubie, tę planszę też przeskoczyłem i poszedłem dalej, a spróbowałem chyba wszystkiego oprócz właśnie tego.
#82 Napisany 04 lutego 2012 - 14:54
Ja muszę wrócić do gry, bo znowu nie gram, a mam końcówkę. Nie mogę znaleźć chwili, bo gram w 4 inne rzeczy na raz.
#83 Napisany 10 marca 2012 - 01:17
ja od 2-3 dni zasiadam z 3DSem do tej gry... jeszcze mi zostaly z 4zakladki chyba (czyli okolo 50leveli.
Zrobiłem właśnie 1 "NEO+" - łatwy, więc jutro się pochwalę .. a dawno, jakoś w styczniu też coś zrobiłem, ale szkoda gadać.
ktoś chętny na level "NEO+"?
Zrobiłem właśnie 1 "NEO+" - łatwy, więc jutro się pochwalę .. a dawno, jakoś w styczniu też coś zrobiłem, ale szkoda gadać.
ktoś chętny na level "NEO+"?
#84 Napisany 10 marca 2012 - 10:47
wszyscy, po prostu wrzuć go tu.
#85 Napisany 10 marca 2012 - 10:58
na 8 miejscówce długo siedziałem. dokładniej to nazywa się to 4-17. niby mało elementów ale przez wiele podejść nie dałem rady ukończyć planszy. zmuszony przez to byłem do skorzystania z YT
4-18 przy poprzedniczce była łatwa. 9 miejscówka czyli postacie Nintendo idą mi spoko choć pewnie problemy się zaczną przy czterogwiazdkowych planszach.
4-18 przy poprzedniczce była łatwa. 9 miejscówka czyli postacie Nintendo idą mi spoko choć pewnie problemy się zaczną przy czterogwiazdkowych planszach.
#86 Napisany 10 marca 2012 - 20:24
a więc
promocyjnie - poziom łatwy - moje pierwsze zetknięcie z edytorem
a tu wymysl wczorajszego posiedzenie przy grze. Pomysł zrodził się przypadkowo i tak zacząlem robić i robiłem. Ogólnie napis NEO, później czarne elementy to cień, a reszta to niby zielona trwka(polana) w roznych odcieniach., pozniej niebieskie odcienie to niebo. Biale chmurki - wiadomo. Tlo zielone i niebieskie robilem chaotycznie, przeplatając - nie ma tu zadnego sensu. pozniej jak gralem to nawet fajnie to szlo. Level nie jest skomplikowany i trudny, ale zabawa była. Podobał mi się. Co najgorsze to chyba poziom jest za duży - bo animacja mi zwalniała - więc za dużo chyba.
tu: http://ramzes64.nsurf.eu/pullblox/
bede wrzucał przyszłe moje levele.
dajcie znać co myślicie, jak się grało itd
promocyjnie - poziom łatwy - moje pierwsze zetknięcie z edytorem
a tu wymysl wczorajszego posiedzenie przy grze. Pomysł zrodził się przypadkowo i tak zacząlem robić i robiłem. Ogólnie napis NEO, później czarne elementy to cień, a reszta to niby zielona trwka(polana) w roznych odcieniach., pozniej niebieskie odcienie to niebo. Biale chmurki - wiadomo. Tlo zielone i niebieskie robilem chaotycznie, przeplatając - nie ma tu zadnego sensu. pozniej jak gralem to nawet fajnie to szlo. Level nie jest skomplikowany i trudny, ale zabawa była. Podobał mi się. Co najgorsze to chyba poziom jest za duży - bo animacja mi zwalniała - więc za dużo chyba.
tu: http://ramzes64.nsurf.eu/pullblox/
bede wrzucał przyszłe moje levele.
dajcie znać co myślicie, jak się grało itd
#87 Napisany 10 marca 2012 - 20:35
wymasterowałem MK7
#88 Napisany 10 marca 2012 - 20:48
MK7 fajny i nietrudny. ten drugi mi się nie załadował ("too advanced")
#89 Napisany 10 marca 2012 - 21:23
ktos jeszcze ma z tym problem? Może za duży ten level - w koncu mi spowalniał. Hmm? Może cos zmniejsze w nim. Niech ktos jeszcze da znac - czy działa.MK7 fajny i nietrudny. ten drugi mi się nie załadował ("too advanced")
#90 Napisany 10 marca 2012 - 21:29
to może mieć związek z tym że jestem za blisko w trybie przygody, tzn. level zawiera jakiś element, którego nie mam jeszcze "odblokowanego". tak było z levelami zawierającymi drabinki dopóki ich nie odblokowałem.
tyle że myślałem że po drabinkach nic już nie ma nowego w sensie gadżetów.
tyle że myślałem że po drabinkach nic już nie ma nowego w sensie gadżetów.