Skocz do zawartości

Metal Gear Solid 3: Snake Eater


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1671 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość__* Napisany 01 kwiecień 2004 - 08:08

Gość__*
  • Goście
Oops, to miało isci pod 'newsy' a nie jako oddzielny topic :/

Konami of Europe wypuściło dziś nowe fakty dotyczące Metal Gear Solid: Snake Eater, a dokładnie systemu walki wręcz, ochrzczonego przez Motosadę Mori (byłego instruktora SWATu i stałego konsultanta ds. militarnych) jako Close-Quarter Combat, w skrócie CQC.

W systemie CQC odnajdziemy wiele autentycznych ciosów i technik bojowych współcześnie stosowanych przez organizacje militarne. System ten umożliwia walkę z wieloma przeciwnikami jednocześnie. Aktywuje się w buszu w momencie gdy zbliżymy się do wroga, a nie posiadamy broni lub trzymamy w ręku broń białą, natomiast w przypadku ograniczonych przestrzeni - gdy wróg jest bliziutko lub gdy nie mamy możliwości oddania strzału (bo np. istnieje duża szansa trafienia zakładnika).
W połączeniu z opisywanym wcześniej indeksem kamuflażu, system CQC umożliwi eliminację wroga czystą siłą fizyczną, bez oddawania strzałów, które niewątpliwie zaalarmowałaby kompanów wroga.

By zapewnić płynność animacji, Kojima-san i reszta zespołu developerskiego pracującego nad Snake-Eaterem, wykorzystała technologię motion-capture. By realistycznie oddać wpływ wybuchów na ofiary, zastosowano znany z filmów trik - kaskaderów, trampoliny i sprzężone powietrze.
  • 0

#2 Mielu Napisany 04 kwiecień 2004 - 19:34

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1949 Postów:
No to jak nie poszło pod newsa, to mamy przynajmniej topic o MGS: SE :twisted: Muszę przyznać, że pierwsze shoty z gry zaprezentowane już prawie rok temu nie spodobały mi się. Byłem świeżo po dwójce, na której ostro się zawiodłem i tekst Banana o trzeciej części dobił mnie niemalże całkowicie. Jednak po obejrzeniu trailerów i przeczytaniu kilku świetnych newsów (w tym tego, o którym pisze Babooshka) jestem pod wrażeniem pomysłów Kojimy. Tylko ciekawi mnie jaką szykuje nam fabułę. Do tej pory MGSy bardziej się przeżywało niż w nie grało (tak, wiem, przesadzam). Czy teraz uda się wrzucić genialną historię z niesamowitą grywalnością? Hmmm... niech mi ktoś powie dlaczego ślepo wierzę, że tak będzie :wink:
  • 0

#3 Sianex Napisany 09 kwiecień 2004 - 18:42

Sianex

    Toad

  • Narybek
  • 9 Postów:
A ja nie mam zdania o tej grze (moze dlatego ze jeszcze nie wyszla:)).
Nie przepadam za skradankami, krotko gralem w Manhunta, niewiele dluzej w MGS2 choc ten drugi pod wieloma wzgledami mi sie podobal.
Na pewno jednak filmy, shoty daja strasznego kopa, sa piekne a realizm powala nakolana. Pod tym wzgledem juz poprzedniczka byla niezla. Boje sie tylko ze w praktyce to wszystko juz nie bedzie tak piekne, i nie chodzi mi tu o oprawe graficzna, bo ta bedzie na pewno oki.
  • 0

#4 Gość__* Napisany 09 kwiecień 2004 - 20:02

Gość__*
  • Goście
Wg mnie SE przyniesie odpowiedzi na baaaaaardzo wiele pytan(np. jakiej narodowosci byl BB, kim byla 'matka' snejkow?). Co do grywalnosci to jestem na sete pewny, ze Kojima nie spieprzy roboty. Jedno mnie tylko martwi... Jest to kamuflaz, a raczej jego realizacja. Nie jestem pewny, czy samodzielne tworzenie kamuflazu nie bedzie 'nudne', czy nie bedzie sztucznym 'wydluzaczem' gry wlasciwej... Zobaczymy co przyniesa targi E3, na ktorych(mam nadzieje) pokazane zostanie grywalne demo(nadzieja matka glupich...:)).
  • 0

#5 Gość__* Napisany 09 kwiecień 2004 - 21:28

Gość__*
  • Goście
Ach ten Snejk...bardzo czekam na nowe przygody Weza, jest to moj most wanted tytul. System walki to iscie nowatorski pomysl. Podobnie jak kamuflaze i "licznik widzialnosci". Moim zdaniem MGS 3 moze byc rownie oryginalny co czesc pierwsza. Do tego uzyskamy duzo odpowiedzi na nurtujace pytania...CZY TO NIE BRZMI NA MAKSA EKSCYTUJACO ?? Ja bede chyba zbieral kase na Soniaka, bo dla gier Kojimy warto kupic Czarnule. A jesli MGS 3 nie bedzie taki, jak sobie wymarzylem, to...ups...Nie chce tego mowic, ale moge stracic wiare w geniusz Hideo i ekpiy. Jednak,z tego co wyczytalem i obejrzalem, szykuje sie murowany hit, killer-app, systemseller itp.
  • 0

#6 kotlet Napisany 09 kwiecień 2004 - 21:40

kotlet

    Blanka

  • Narybek
  • 211 Postów:
Uważam, że MGS 3 może być świetną grą. Czytając różne artykuły czy wywiady widać, jak wiele nowych i fajnych patentów szykują twórcy do nowej części tej serii. No i oczywiście fabuła : zapewne wyjaśnione zostanie wiele, jednak ja muszę dopiero nabyć MGS'a 2 ( Substance ). Grafika także zapowiada się świetnie. Jednak jakoś specjalnie teraz nie czekam na tę grę, gdyż jak już pisałem, "przede mną" dopiero druga część.
  • 0

#7 cappo Napisany 09 kwiecień 2004 - 22:01

cappo

    Link

  • Forumowicze
  • 314 Postów:
mielu nie powiesz mi, że dwójka nie miała dobrej grywalności nie wspominajuć tu o genialnej pod tym względem jedynki. a z tego że przy okazji Kojima dorzuca jeszcze jakąś historię, którą sie przeżywa to trzeba się tylko cieszyć. chociaż uważam że w MGS2 trochę przeszarżował, a niektóre scenki były trochę przydługie i naciągane, no ale zszedłem już trochę z tematu emgieesa trzeciego. jak ktoś tam zapewne wie bardzo, ale to bardzo bardzo czekam na dzień kiedy ta gra trafi do czytnika mojej konsoli, a kolejne trailery i screeny tylko podsycają mój apetyt. mocno wierzę geniusz Kojimy i ufam, że tym razem także dostaniemy wspaniałą (nie przesadzoną!!!!) fabułę. nakręcają mnie także wieści o coraz to nowych możliwościach wężyka, np. o systemie kamuflowania się czy wspomnianej przez babooshkę walce wręcz. nie mogę się doczekać kiedy spadnę do dżungli...
...GO EAT SOME SNAKES!!!
  • 0

#8 Gość__* Napisany 10 kwiecień 2004 - 11:42

Gość__*
  • Goście
Ponieważ również czekam na "Zjadacza Węży", a właśnie co obczaiłem nowy filmik "Camoflauge" na http://www.gametrailers.com pragnępodzielić się swymi wrażeniami nt tego filmu. Niepokoi mnie trochę że Kojima kolejny raz daje posady strażników ślepcom i głuchym. Rozumiem że kamuflaż ma pomagać w grze, ale czemu strażnicy nie widzą leżącego przed nimi snejka??? Bo wymalował się farbą i nałożył odpowiednie ciuszki??? Moi mili toż to bzdura :!: Do tego to zmienianie kamuflażu w ciągu ułamka sekundy...jeśli tak to będzie wyglądało to lipa. Przecież nałożenie innego stroju i pomalowanie twarzy trochę zajmuje, prawda? Mam nadzieję że to nie będzie tak wyglądało i że strażnicy nabiorą wreszcie rozumu, przejrzą na oczy i umyją uszy :!:
  • 0

#9 Mielu Napisany 10 kwiecień 2004 - 13:37

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1949 Postów:

Do tego to zmienianie kamuflażu w ciągu ułamka sekundy...jeśli tak to będzie wyglądało to lipa. Przecież nałożenie innego stroju i pomalowanie twarzy trochę zajmuje, prawda?


Wiesz, równie dobrze możesz powiedzieć, że nikita nie zmieściłaby się Dave'owi w kielni, tak samo jak nie mógłby w w trybie ekspreswowym wyjąć zza pasa kartonowego pudła i ukryć się pod nim. Może to poprawią, a może nie, ale akurat nie czepiałbym się AŻ tak bardzo. Ale tępi strażnicy SUX :evil:
  • 0

#10 Gość__* Napisany 10 kwiecień 2004 - 16:47

Gość__*
  • Goście
MGS3 będzie wielkim hiciorem i nikt sie nie zawiedzie....potencjalnie.
Nie należy od razu wątpić, bądz podważać pomysły tworców ponieważ wprowadzenie tylu nowości z sensem i tak aby wszyscy byli zadowoleni jest piekielnie trudne. Tutaj wychodzi na pierwszy ogień sprawa kamuflażu, przecież będzie spełniał on wielką rolę w grze. Trzeba będzie go zmieniać szybko, ale nie za szybko, bo niby jak? Snake ma sie nagle pojawiać w nowym wdzianku? to może długa cut-scenka jak zmienia "makijaż"?.....i widzicie jak się sprawa komplikuje. Po prostu trzeba zaufać Kojimie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  • 0

#11 Gość__* Napisany 10 kwiecień 2004 - 19:53

Gość__*
  • Goście
MGS nigdy nie byl jakos specjalnie realistyczny. To, ze tym razem ma to sie choc troche zmienic, nie wyklucza noszenia przez Snejka ton zelastwa( gzie on to miesci ??), czy chociazby braku zmeczenia przy nieustannym biegu. MGS jest realistyczny tam, gdzie chce tego Hideo. I ja to łykam. A co do debilnych straznikow- to fakt. Dlatego najlepiej jechac od razu na najwyzszym dostepnym stopniu trudnosci. Wtedy tak latwo juz nie jest, choc zolnierze to nadal w duzej mierze glupole :(.
  • 0

#12 Gość__* Napisany 12 kwiecień 2004 - 13:53

Gość__*
  • Goście
To przewracanie przeciwników w trailerze wygląda nieźle, żeby tylko wywalili tą przeklętą kamerę z góry - "2 metry widoczności".

edit: widziałem ten nowy trailer i chyba zmienili ją...no zobaczymy
  • 0

#13 sensei Napisany 12 kwiecień 2004 - 14:34

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
Zauwazyliscie, ze w nowym filmiku o kamuflazu (ten 28mb) kiedy Snake wzial na 'muszke' straznika a on podniusl rece do gory to sie trzasl?!
Niezla opcja 8)
  • 0

#14 kotlet Napisany 12 kwiecień 2004 - 17:22

kotlet

    Blanka

  • Narybek
  • 211 Postów:
Bohater z głową krokodyla na swojej głowie wygląda conajmniej komicznie, szczególnie w połączeniu z tym odgłosem towarzyszącym "ujawnieniu" się gościa :) (to już chyba drugi filmik z taką akcją), ale trzeba przyznać, że to w sumie spoko pomysł (coś jak pudło z poprzednich części). Tak jak Bogasa, trochę mnie zdziwiło dziwne zachowanie (nie zauważenie bohatera) strażników w wymienionym przez niego momencie, jednak nie takie akcje oni już odstawiali. Co do kamuflażów : tak jak Szwedu powiedział : w tej serii zawsze (choć osobiście miałem styczność tylko z MGS'em 1) znajdowały się patenty niezbyt realistyczne, jeśli chodzi o przenoszenie przedmiotów, więc nie ma się co smucić : przecież to nie pogorszy rozgrywki. Ciekaw jestem za to, czy ekran zmiany kamuflażu będzie wyglądał tak, jak te sceny w ostatnim z filmików : stojący bohater na czarnym tle i zmienia się strój, czy to było takie jakby "przejście" wtedy.
  • 0

#15 Gość__* Napisany 12 kwiecień 2004 - 19:30

Gość__*
  • Goście
Hmmm z tym ekranem to niebylby najgorszy pomysl choc...sadze, ze spotka nas inna, tez ladna animacja. A co do samego trailera prezentujacego kamuflaze- jest naprawde przekozacki, ale i tak najlepsza jest akcja z lbem korkodyla !! i ten dzwiek na koncu- tamtamtamtaaaaaaaam...snake eater...JA CHCE JUZ MIEC MGSa 3 !! HIDEO ZLITUJ SIE I POSPIESZ !!

P.S. Na stronie kul'a jest nowy, zdaje sie amatorski trailer zlozony z animacji screenow pokazujacych model walki w MGS 3. Na koniec pojawil sie dziwny tekst, nawiazujacy do wypowiedzi i postaci Revolver Oclelota...jesli to, prawda, to moj ulubiony antybohater powroci...
  • 0

#16 Gość__* Napisany 13 kwiecień 2004 - 16:13

Gość__*
  • Goście

P.S. Na stronie kul'a jest nowy, zdaje sie amatorski trailer zlozony z animacji screenow pokazujacych model walki w MGS 3. Na koniec pojawil sie dziwny tekst, nawiazujacy do wypowiedzi i postaci Revolver Oclelota...jesli to, prawda, to moj ulubiony antybohater powroci...

No pewnie ze jest nowy :), niestety amatorski i glownie sklada sie ze screenow posklejanych razem, daje to efekt takiego przycinajacego sie pre-playa, ale warto zobaczyc. Co do tego tekstu, moim zdaniem ten txt po japonsku nie pokrywa sie z tekstem angielskim.
Ocelot powinnien sie pojawic, razem z Raven i Mantisem, na to przynajmniej wskazywalyby zeszloroczne przecieki z Konami.

kotlet -> co do tych przejsc miedzy kamuflazami to na pewno bedzie jakies menu, nie wyobrazam sobie gry z dluga chwila niepewnosci [bede lepiej ukryty czy nie] po kazdej zmienie kamuflazu.

I tak zeby wyjasnic, OH to nie tylko moja strona, ja tam tylko redaktorem jestem.
  • 0

#17 Gość__* Napisany 13 kwiecień 2004 - 20:38

Gość__*
  • Goście
Ale ja jednak licze na pojawienie sie Ocelota...chyba gdzies nawet Hideo wspominal o nim, albo cos mi sie pokickalo :P A teraz czas na taki lekki offtop- OH to moj ukochany serwis o ukochanej serii. Naprawde kul, w raz z ekipa odwalacie kawal dobrej roboty.
  • 0

#18 Gość__* Napisany 13 kwiecień 2004 - 21:31

Gość__*
  • Goście
Mam nadzieje ze nie oberwie mi sie za linka.
http://www.linuxpl.c...cles.php?id=133 -> nowy wywiad z Kojima.
Teraz wybaczcie za offtop
Dzieki Szwedu, robimy to co lubimy, piszemy o serii gier ktora kochamy i staramy sie robic to najlepiej jak umiemy, jak widac idzie nam calkim niezle ;)
  • 0

#19 Gość__* Napisany 14 kwiecień 2004 - 13:49

Gość__*
  • Goście
Prosze bardzo :) A jesli chodzi o moje oczekiwania w stosunku do Snake Eater'a, to chcilabym prawdziwej odmiany w serii. Dlugie dialogi podczas Codec'owych rozmow to fajna rzecz, podbnie jak skomplikowana fabula...ale lekko mi sie to przejdalo. SE prawdopodobnie wszytsko zmieni- wiecej akcji, mniej gadania. To na pewno dobra forumla. Poza tym nowa sceneria to moim zdaniem kapitalny pomysl -zawsze chcialem wcielic sie w komnadosa w dzungli. Survivalowy akcent trzeciego MGSa jest strzalem w dziesiatke. Muza, ktora juz uslyszalem w trailerach kopie zad, a klimat juz czuc bardzo mocno...dla mnie MGS 3 to na 100 % kapitalna pozycja, czekam z utesknieniem( na szybka konwersje na PieCyk). I moim zdaniem zagramy Big Bossem.
  • 0

#20 Mielu Napisany 02 maj 2004 - 03:10

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1949 Postów:

I moim zdaniem zagramy Big Bossem.


Ja również stawiam od początku na BB, ale Kojima jest naprawdę nieprzewidywalny i chyba lubi ośmieszać osoby piszące newsy i wszystkich Foxów Mulderów szukających prawdy :wink:
  • 0

#21 Gość__* Napisany 02 maj 2004 - 10:37

Gość__*
  • Goście
Ja już jestem na sto procent przekonany że to będzie big boss, dowody?
Proszę:Dodany obrazek
  • 0

#22 Gość__* Napisany 02 maj 2004 - 21:21

Gość__*
  • Goście
No nie, Aleksandra bym raczej tam nie widzial :D Ale faktycznie, ludzie doszukujacy sie w informacjach racjonowanych przez Kojime autentycznych faktow moga sie ostro przejechac. Mi cos serce jednak podpowiada, ze bohaterem bedzie Big Boss. Do E3 zostalo troszke czasu, ma byc demo i pewnie wtedy Hideo pusci pare, albo da nam nowe informacje. Ktore to pewnie znow spowoduja, ze bedziemy watpili. Ech, ten Kojima ;)...
  • 0

#23 Gość__* Napisany 02 maj 2004 - 21:36

Gość__*
  • Goście
No ja nie wiem czy takie poznawanie detali jeszcze przed zagraniem jest dobrym pomysłem. Pamiętam jak unikałem kontaktu z MGS, bo chciałem tę grę poznać dopiero gdy miałem ją na własność. Ale sie nie dało. Gazety rozpisywały się o MGS, koledzy gadali o MGS, tylko w polskiej tv nic o MGS nie było :lol: Od tamtej pory co na samą myśl, że kolejna gra trafi w me ręce obdarta ze szczegółów dostaje nerwicy. W MGS 2 zagrałem gdy ucichły komentarze i świetnie się w ten sposób bawiłem. Podbnie chciałbym zrobić z MGS 3, bo takie gry najlepiej smakują gdy nie są obdarte z chroniącej przed psuciem folii.
  • 0

#24 sensei Napisany 12 maj 2004 - 10:15

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
Nowe info+screeny z MGS3!
http://www.gamespot.... ... 97516.html
Wyglada fenomenalnie:)
  • 0

#25 Gość__* Napisany 12 maj 2004 - 12:25

Gość__*
  • Goście
Strona z podpisu -> Gameplay'e z MGS3, oczywiscie nowe screeny i najnowsze info :)
Trailer ( jeszcze nie caly ), gameplay'e, wszystko czego dusza zapragnie :)
  • 0

#26 sensei Napisany 13 maj 2004 - 14:33

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
http://media.ps2.ign...086/vids_1.html
Pelno nowych filmikow z nowego MGS'a.W tym cale intro!

edit:Potwierdzono funkcje online w MGS3.Niestety nie sprecyzowano na jakiej zasadzie ma to dzialac.
  • 0

#27 Gość__* Napisany 13 maj 2004 - 18:44

Gość__*
  • Goście
To nie jest prawdziwe intro...
Trailer juz opublikowany, link na wiadomej stronie ;)
  • 0

#28 sensei Napisany 15 maj 2004 - 19:01

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
http://gry.wp.pl/cor...owinki,10,12959
LOL :lol:
  • 0

#29 Gość__* Napisany 16 maj 2004 - 13:34

Gość__*
  • Goście
http://www.linuxpl.c...cles.php?id=138

Poczytajcie sobie, opis postaci z MGS3, podobno prawdziwe.
  • 0

#30 Gość__* Napisany 16 maj 2004 - 16:07

Gość__*
  • Goście
to jakies glupoty wyssane z palca - jakis zart - przynajmniej mam taka nadzieje...bo w niektorych mometach wypada to zalosnie
  • 0