Skocz do zawartości

Metal Gear Solid 3: Snake Eater


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1671 odpowiedzi na ten temat

#61 syon Napisany 21 sierpień 2004 - 12:48

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
Trailer jest wporzo :) ,tylko głos dowódcy Snake'a trochę jakoś nie za bardzo udany moim zdaniem :? . Nie żeby był fatalny, ale myślałem, że to będzie jakiś stary wyjadacz z zachrypniętym głosem. To samo tyczy się samego Snake'a... Liquid i Solidus skoro pochodzili z DNA Big Boss'a też powinni mieć głos Hayter'a :P ,a nie tylko Solid... no dobra w sumie to się czepiam bo filmik naprawdę jest spoko 8)
  • 0

#62 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 12:57

Gość__*
  • Goście
No, ale jak pamietamy, wyciekla od Showfaxu informacja, ze Major Tom/Zero to Angol, a jak wiadomo, po wymowie i dykcji latwo ich poznac. On ma te charakterystyczna ceche. Mi bardzo, ale to bardzo w.w. glos pasuje.

A co do Haytera...Tez z poczatku nieco mnie to zaskoczylo. I odpowiedzi na Twoje watpliwosci mam dwie:
a) Solid odziedziczyl w jakis tam sposob po Big Bossie glos, w przecwienstwie do Liquida i Solidusa. I dlatego Jack'a zagrał pan Hayter. To jest bardziej prawdopodobny wariant.
b) ten facet nie jest Big Bossem, tylko Solid Snakiem. Ale implikacje, ktore wynikaja z powyzszego zdania sa na tyle duze i tak bardzo komplikuja sprawe, ze obstawiam po prostu odpowiedz a.
  • 0

#63 Mielu Napisany 21 sierpień 2004 - 13:20

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1949 Postów:
Zupełnie mi te głosy nie pasują. Japońskie o dziwo były dużo lepsze. The Boss i Ocelot to totalne nieporozumienie. Tylko Thunderbolt jest niezły :?
  • 0

#64 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 13:29

Gość__*
  • Goście
Nie widziałem trailera, ale so what? Ocelot nie ma głosu aktora z MGS1???
A co do głosu B.Bossa. Hayter podpisał kontrakt na wszystkie częsci MGS i po prostu musieli go wepchnąć :D Dla mnie to jest proste :)
  • 0

#65 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 13:35

Gość__*
  • Goście
Buahaha Gooner, jak mlody Ocelot moze miec glos zachrypnietego dziadziusia ? Troche to nielogiczne.
  • 0

#66 sensei Napisany 21 sierpień 2004 - 14:05

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
Ocelot, w MGS3, ma glos 18-lata, zbuntowanego przeciw systemowi.Brzmi jak panienka, ale taki juz urok tych epickich opowiesci. ;)
  • 0

#67 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 14:08

Gość__*
  • Goście
Tak, dokladnie. No i mi kojarzy sie on nieco ze znienawidzonym przez wszystkich, biednym Raidenem. Glos oczywiscie.
  • 0

#68 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 14:38

Gość__*
  • Goście
A według plotek ten rosyjski pułkownik ma być homoseksualistą. :?
Jak dla mnie to już przesada.
  • 0

#69 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 14:40

Gość__*
  • Goście
Heh, jesli dobrze rozumiem to Pan Raidenovich Raikov bedzie rozwinieciem idei Jack'a Raidena. Dosc duzym rozwinieciem. A to, ze ma byc homo, doda grze smaczku i mi ani troche nie przeszkadza. No chyba, ze okaze sie, iz Snake tez...nieeeeee...

Ale tez nie ma sie co dziwic, bo Vamp rowniez nie miał standardowej orientacji seksualnej.
  • 0

#70 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 16:30

Gość__*
  • Goście
Z postów, które tu czytam wynika, ze nowy MGS będzie jeszcze bardziej 'zakrecony' niz cześc 2 ;) . Ciekawe co 'przywiezie ze sobą' Kojima na Games Convention [Lipsk, od wczoraj do niedzieli ;) ] Napewno bedzie to cos goracego :D
  • 0

#71 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 18:44

Gość__*
  • Goście

Lipsk - stolica dawnego NRD.].


Stolicą RFN był Bonn a NRD Berlin.To tak na marginesie. :wink:
  • 0

#72 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 19:06

Gość__*
  • Goście
Przesłyszałem sie słuchajac ojca ( :?: )
  • 0

#73 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 19:21

Gość__*
  • Goście
Najwidoczniej tak.
Za encyklopedią internetową PWN:
Niemiecka Republika Demokratyczna (NRD), Die Deutsche Demokratische Republik (DDR), powstała 7 X 1949 na terenie sowieckiej strefy okupacyjnej (108,3 tys. km2) ze stolicą w Berlinie, z inicjatywy komunist. partii SED (Niem. Socjalist. Partia Jedności) i pod auspicjami ZSRR

Koniec offtopu.
  • 0

#74 Gość__* Napisany 21 sierpień 2004 - 19:45

Gość__*
  • Goście
Wracajmy do trailerka MGS 3...widać, ze snejo to jeszcze n00b..dostaje baty od The Boss...ona łamie mu ręke...później zrzuca z mostu...ehh..
  • 0

#75 syon Napisany 22 sierpień 2004 - 09:23

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:

Wracajmy do trailerka MGS 3...widać, ze snejo to jeszcze n00b..dostaje baty od The Boss...ona łamie mu ręke...później zrzuca z mostu...ehh..




Ten tekst to chyba na siłę pisałeś :x bo jakoś nie widzę innej możliwości. Nazwać głównego bohatera n00b'em tylko, dlatego, że dostał baty od silniejszego od siebie - buehehehe... teraz to przeszedłeś samego siebie devil, a zwróć jeszcze uwagę, że chyba to było zamierzone działanie ze strony The Boss esz... :roll:
  • 0

#76 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 13:13

Gość__*
  • Goście
Tak to było zamierzone działanie.Chcialem w ten sposób sprawdzic jak zareahujecie na nazwanie BigBossa noobem ;-) I w sumie efekty ...były do przewidzenia ;)
  • 0

#77 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 14:24

Gość__*
  • Goście

A według plotek ten rosyjski pułkownik ma być homoseksualistą. :?
Jak dla mnie to już przesada.

A cholere mnie obchodzi orientacja seksualna bohaterów! Wogóle po co te całe zamieszanie z Vampem, Kojima używa zbyt komercyjnych chwytów. I zaspojlerujcie mi scenę w której odkrywamy tą Vampową tajemnicę (tylko żeby to nie zdradzało fabuły gry :!: )
  • 0

#78 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 15:30

Gość__*
  • Goście

A według plotek ten rosyjski pułkownik ma być homoseksualistą. :?
Jak dla mnie to już przesada.

A cholere mnie obchodzi orientacja seksualna bohaterów! Wogóle po co te całe zamieszanie z Vampem, Kojima używa zbyt komercyjnych chwytów. I zaspojlerujcie mi scenę w której odkrywamy tą Vampową tajemnicę (tylko żeby to nie zdradzało fabuły gry :!: )


A mnie obchodzi.Dość już mam pedałkowatych bohaterków czy biseksualnych wampirów w tej serii.Czy on zawsze musi tak kombinować?Jedynka obeszła się bez takich chwytów i jak dla mnie bije dwójkę spokojnie.
  • 0

#79 cappo Napisany 22 sierpień 2004 - 15:38

cappo

    Link

  • Forumowicze
  • 314 Postów:
ja tak sobie czytam cały czas to co tu mówicie i w głębi duszy myślę (wierzę, błagam, proszę... 8) ), że jednak Kojima-san tym razem się pochamuje i nie uświadczymy w MGS3 żadnych pedałkowatych bohaterów ani władców mchów (OMG :roll: )...tak na dobrą sprawę to wydaje mi się, że to tylko chłyty materkindode (pozdro dla kabaretu ani mru mru :wink: ) i stwarzanie dużego szumu wokół tej gry, który jak widać na tym forum może na dobre "zjadaczowi węży" nie wyjść :arrow:
  • 0

#80 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 15:46

Gość__*
  • Goście
Mam nadzieję cappo ,że to co mówisz będzie zgodne z prawdą choć zaczynam szczerze w to wątpić.
  • 0

#81 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 15:54

Gość__*
  • Goście
ten caly pulkownik wyglada na normalnego w sumie chlopa, gdyby wcisneli akcje o jego skrzywionej orientacji sexualnej to ja wystawiam fucka Kojimie. nie no dla mnie jest to zbyt glupie zeby bylo prawdziwe, skad w ogole takie wiesci? nie to zebym mial cos do pedalkow, ale ta gra jest za powazna na takie zabawy.
  • 0

#82 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 16:48

Gość__*
  • Goście

ten caly pulkownik wyglada na normalnego w sumie chlopa, gdyby wcisneli akcje o jego skrzywionej orientacji sexualnej to ja wystawiam fucka Kojimie. nie no dla mnie jest to zbyt glupie zeby bylo prawdziwe, skad w ogole takie wiesci? nie to zebym mial cos do pedalkow, ale ta gra jest za powazna na takie zabawy.



Za powazna ? To zobcz co zrobiono z Sons of Liberity , istny cyrk a relacje pomiedzy glownymi zlymi byly jak w Dynasti (ten kocha tego a on go nie kocha poniewaz ma corke ktora z nim pracuje).Jak Kojima chce pogrzebac ten tytul to trudno , przez takie glupie zagrywki moze to byc mozliwe .
  • 0

#83 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 18:46

Gość__*
  • Goście
Nowy trailer jest bardzo fachowy, ale jedno mnie w MGS 3 martwi - Big Boss stal sie hmmm...popychadlem? W MGS 3 katowanie naszego bohatera osiegnie chyba apogeum - (podaje wg. kolejnosci zaprezentowanej na trailerach): najpierw lanie które Snake otrzymał od Thunderbolta (jak to ogladalem to nie wierzylem, ze mozna po czyms takim sie podniesc;)), pozniej becki, które lapie od The Boss, a teraz zlamana reka - tak poniewieranego bohatera w historii MGS jeszcze nie bylo (nawet zolnierz Johny mniej "ciepial" ze swoja obstrukcja :P ;)). Nadaje to nieco bardziej "ludzki" charakter naszemu bohaterowi, ale jak patrze na te becki, które dostaje to zastanawiam sie czy Kojima nie przesadzil nieco z tym masochizmem. Pewnie sie czepiam ale czy nie zal wam sie zrobilo "Snejka" po tych wszystkich poniewieranych scenach ? ;)
  • 0

#84 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 20:20

Gość__*
  • Goście

Nowy trailer jest bardzo fachowy, ale jedno mnie w MGS 3 martwi - Big Boss stal sie hmmm...popychadlem? W MGS 3 katowanie naszego bohatera osiegnie chyba apogeum - (podaje wg. kolejnosci zaprezentowanej na trailerach): najpierw lanie które Snake otrzymał od Thunderbolta (jak to ogladalem to nie wierzylem, ze mozna po czyms takim sie podniesc;)), pozniej becki, które lapie od The Boss, a teraz zlamana reka - tak poniewieranego bohatera w historii MGS jeszcze nie bylo (nawet zolnierz Johny mniej "ciepial" ze swoja obstrukcja :P ;)). Nadaje to nieco bardziej "ludzki" charakter naszemu bohaterowi, ale jak patrze na te becki, które dostaje to zastanawiam sie czy Kojima nie przesadzil nieco z tym masochizmem. Pewnie sie czepiam ale czy nie zal wam sie zrobilo "Snejka" po tych wszystkich poniewieranych scenach ? ;)


Zal jak zal ale zeby becki od kobiety dostac , kompromitacja :]
Mam nadzieje ze w pozniejszej czesci gry zemsci sie na swoich przesladowcach.
  • 0

#85 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 20:27

Gość__*
  • Goście
Cameron słuszne spostrzeżenie.Niby daję to nam bardziej ludzki obraz Snake`a ale z drugiej strony to jest ten super żołnierz?Baty od każdego kogo popadnie ehhh.
  • 0

#86 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 20:42

Gość__*
  • Goście
A moim zdaniem to fajny patent. Dosc mam postaci w stylu Arniego, ktore zajmuja sie jedynie nieprzerwana niczym eksterminacja wroga. Big Boss niekoniecznie musi byc przedstawiony jako maszyna do zabijania, ktorej nic nie moze stanac na drodze.
  • 0

#87 cappo Napisany 22 sierpień 2004 - 21:03

cappo

    Link

  • Forumowicze
  • 314 Postów:
przeczytałęm o tej złamanej ręce i przypomniała mi się jedna z najmniej sensownych rzeczy, która miała być w MGS3. chodzi mianowicie o wspomniane w pierwszych zapowiedziach łamanie nóg/rąk podczas gry. nie wiem jakby to miało wyglądać, ale chyba byłby od razu napis game over po złamaniu którejś z kończyn, bo z tego co wiem to ze złamaną nogą daleko się nie zajdzie (nie mówię tu bynajmniej o zwolnieniu ruchów naszego bohatera, ale o całkowitej niemożności poruszania się z powodu okropnego bólu w przypadku złamania...no chyba że "wąż" nie ma nerwów w nogach :roll: ) ciekawe jak to będzie rozwiązne :?:
  • 0

#88 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 21:29

Gość__*
  • Goście
To byłby dopiero bezsens.Super żołnierza bije kto chcę ale już jest on tak twardy ,że może ze złamaną nogą i z pekniętym kręgosłupem chodzić.
  • 0

#89 Gość__* Napisany 22 sierpień 2004 - 21:37

Gość__*
  • Goście
Rzeczywiscie - tez mi sie wydawalo to co nieco nielogiczne. Z tego co pamietam wedle zapowiedzi po np. zlamaniu reki mozna byloby grac dalej :shock: Nie wiadomo czy rzeczywiscie cos takiego bedzie mialo miejsce ale jesli rzeczywiscie taki myk pojawi sie w finalnej wersji gry to ja wymiekam - no chyba, ze zamiast tych zlaman beda to po prostu zwichniecia, które lecza sie same z uplywem czasu lub tez po schrupaniu jakiegos wegorza :P;) Ale i tak imo to niepotrzebne udziwnienie.
  • 0

#90 Gość__* Napisany 23 sierpień 2004 - 12:39

Gość__*
  • Goście

A według plotek ten rosyjski pułkownik ma być homoseksualistą. :?
Jak dla mnie to już przesada.

A cholere mnie obchodzi orientacja seksualna bohaterów! Wogóle po co te całe zamieszanie z Vampem, Kojima używa zbyt komercyjnych chwytów. I zaspojlerujcie mi scenę w której odkrywamy tą Vampową tajemnicę (tylko żeby to nie zdradzało fabuły gry :!: )


Ponawiam prośbę :wink:
  • 0