Mam nadzieję, że nie będzie trzeba czekać na pierwszy trailer do E3.
Nowa Gra Kojima Productions
Rozpoczęte przez
Shinigami
, 18 12 2011 21:04
44 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 14 stycznia 2012 - 08:13
#32 Napisany 22 lutego 2012 - 13:28
Wrzucam tu zamiast do oddzielnego tematu, bo pewnie jest szansa, że to właśnie dotyczy tej gry.
Szukają ludzi do pracy nad nowym MGSem.
http://www.konami.jp.../detail_en.html
Szukają ludzi do pracy nad nowym MGSem.
http://www.konami.jp.../detail_en.html
#33 Napisany 22 lutego 2012 - 16:02
Bym się zgłosił, ale nie mam teraz warunków na przeprowadzkę do Kalifornii
#34 Napisany 22 lutego 2012 - 16:11
Nie przyznają Ci wizy do USA, bo "10 lat za samą gębę"?Bym się zgłosił, ale nie mam teraz warunków na przeprowadzkę do Kalifornii
#35 Napisany 22 lutego 2012 - 23:20
Wrzucam tu zamiast do oddzielnego tematu, bo pewnie jest szansa, że to właśnie dotyczy tej gry.
Fajny nic nie mówiący mi art. Wypuścili by wreszcie coś większego.
Psy w MGSie jak najbardziej tak. Przydało by się jeszcze:
- zredukować ilość ekwipunku jaki może nosić bohater;
- zredukować ilość nabojów co pozwoliłoby uczynić tą grę skradanką;
- zwiększyć zasięg wzroku przeciwników oraz sprawić by przynajmniej sprawiali wrażenie istot rozumnych;
- skończyć z przesłaniami, pieprzeniem o wartościach i tego typu gównach;
Mam nadzieję, że przynajmniej jedna z tych rzeczy znajdzie się w nowej grze KP.
#36 Napisany 23 lutego 2012 - 00:07
Wejdź na Zanzibar. To się dowiesz, ile się mówi o tym arcie : ).Fajny nic nie mówiący mi art.
#37 Napisany 24 lutego 2012 - 09:34
Wejdź na Zanzibar. To się dowiesz, ile się mówi o tym arcie : ).
Sprawdziłem.
Najważniejsze domysł:
- logo na naszywce Big Bossa nosi nazwę „Diamond Dogs”, czyli prawdopodobnie w grze nie pojawi się organizacja Żołnierzy bez Granic
- pies w logo może mieć dużo wspólnego z powstaniem grupy FOX-HOUND; o ile wcześniej mieliśmy już oddział FOX, tak teraz pojawia się element HOUND, zgodnie z logiką, wchłaniający gdzieś po drodze liska
- „Diamond Dogs” to silne nawiązanie do albumu Davida Bowiego, do którego Hideo Kojima już raz się odwoływał w nie wykorzystanej piosence z czasów Metal Gear Solid 3; z tych inspiracji także pochodzi kryptonim Major Tom
- album piosenkarza to w założeniu muzyczna interpretacja powieści George’a Orwella „1984″; mamy więc odwołania do Wielkiego Brata i systemów totalitarnych, nadzoru i absolutnej kontroli. Czy Kojima posłuży się tym motywem?
- występujący w szkicu pies to prawdopodobnie Rhodesian ridgeback, specjalna rasa psów tresowana do walki z lwami na terenie Afryki
- pies pojawił się także na pierwszym materiale z Fox Engine; pierwsza niepubliczna prezentacja silnika pokazywała natomiast Big Bossa walczącego w dżungli
- pochodzenie psa może być aluzją do umiejscowienia akcji gry w Afryce, pierwsze zdjęcia z Fox Engine pokazywały pustynny teren
- temat diamentów w związku z Afryką, prowadzi do przekonania że historia może nawiązać do przemytu diamentów podczas walk w Afryce; w jednym z takich konfliktów, ostatecznie brał udział Raiden
- Rodezja to także kraj, który w latach 70-tych był pochłonięty wojną domową; to właśnie w tym konflikcie udział brał Frank Jaeger. W tym samym okresie Frank zaadoptował Naomi, po tym jak zabił jej rodziców. Niedługo później Frank z „siostrą” zostali przeniesieni przez Big Bossa do Stanów Zjednoczonych, z czasem Frank i Big Boss kontynuowali walki w Afryce. Gra może przypomnieć tą historię
- akcja gry może toczyć się pod koniec lat 70-tych lub na początku następnej dekady, być może nawiązanie do powieści Orwella umiejscowi czas akcji gry w 1984 roku, równo dziesięć lat po wydarzeniach w Kostaryce
- Big Boss ma dłuższe włosy, dla części fanów wygląda zdecydowanie młodziej
- Hideo Kojima ujawnił przy okazji szkic z młodym Solidem. Niewykluczone że syn Big Bossa będzie miał udział w nowej grze lub przejdziemy wprost do wydarzeń z czasów Outer Heaven
#38 Napisany 02 marca 2012 - 16:29
Kojima pokazał coś nowego. Które zdjęcia są prawdziwe, a które z Fox Engine?
#39 Napisany 02 marca 2012 - 16:39
B z engine, bo obrazki na ścianach to rozpikslowana tekstura.
Edit: jeszcze cienie krzeseł. Artefakt na tablicy też rzuca się w oczy, to nawet nie wspominałem. Nie jest to wielki widowisko - "fotorealistyczna" scena w pustym wnętrzu. Popisywano się tym już kilka lat temu.
Edit: jeszcze cienie krzeseł. Artefakt na tablicy też rzuca się w oczy, to nawet nie wspominałem. Nie jest to wielki widowisko - "fotorealistyczna" scena w pustym wnętrzu. Popisywano się tym już kilka lat temu.
#40 Napisany 02 marca 2012 - 16:55
#41 Napisany 02 marca 2012 - 17:03
Luźne skojarzenie:
#42 Napisany 02 marca 2012 - 17:13
@fingus: I tak nie chodzi o ilość TRI czy AA, a o oświetlenie. Widać różnice, ale mają całkiem niezłe GI. Ciekawe, czy dynamiczne.
#43 Napisany 02 marca 2012 - 17:31
Kojima na twittezre wstawil tez fotkę figurki. moze to jedna postaci z nowej gry.
#44 Napisany 02 marca 2012 - 18:10
engine ejst na ta generacje czy nastepna?
#45 Napisany 02 marca 2012 - 18:24
Czych, jedynie jeśli to ma być kontynuacja ZOE.