PERFECT DARK ZERO (cz. 3)
#1 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 18:37
#2 Napisany 23 listopada 2005 - 19:00
#3 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 20:23
Przecież każda gra na 360tke ma FSAA o_O
Jak widać nie każda gra, a szczególnie gry Rare...
Zresztą dane techniczne co do mocy Xenosa są ostro podkolorowane.
W PDZ są takie postacie, które z powodzeniem łyknął by Xbox, a w grze next-genowej nie ma podstaw, czyli 4xAA. Nie mówimy o jakiejś cienkiej firmie, ale mówimy o Rare...
Tak, zły i brzydki Microsoft podkolorował dane Pozatym gdybyś nie zauważył Tomish napisał 'podobno', a tak zupełnie na marginesie.. w żadnej recce nie czytałem o braku AA, a konkretnie FSAA.. a co do postaci, które pociągnął by Xbox.. żal mi cię, pozatym może pamiętasz kolosalną różnice między RR:T4, a RRV? No, ale to przecież gadanie do ściany, które trwa już ponad rok o_O
#4 Napisany 23 listopada 2005 - 21:29
elo
#5 Napisany 23 listopada 2005 - 21:49
Zaraz pojawi się Czesław i tak wywróci kota ogonem, że wyjdzie i tak na to, że PDZ to crap jakich mało, że Rare się skonczyło, no i standarowy (sztandarowy??) tekst o tym że X360 suxx.PDZ dostała 9.0 od 1up
elo Obrazek
Ehhh a ja już nie moge się doczekać mojej wersji limitowanej . Dziś już nie mam czasu ale jutro trzeba będzie tą recke obadać.
#6 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 21:58
#7 Napisany 24 listopada 2005 - 08:32
A czysiek łyka wszystko jak młody pelikanPrzecież każda gra na 360tke ma FSAA o_O
Jak widać nie każda gra, a szczególnie gry Rare...
Jakbym napisał, że "podobno" laser w x360 siada, a 10% xów dymi z niewiadomych przyczyn, czysia zaraz by to wszem i wobec rozpisała jako potwierdzony fakt
[Franek] Może ja dziwny jestem, ale wydaje mi się, że fakt nie może być niepotwierdzony Pozdro, szacun
[TH] A racja, racja. Powstało tzw. wyrażenie pleonastyczne. Pozdro szacun rispekt.
:muflon:
#8 Napisany 24 listopada 2005 - 10:35
czekamy na komentarze Czesi - jedziesz
#9 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 11:30
Though there's so much to do in Perfect Dark's single player campaign, it gets tedious after a while. Over Xbox Live, this is a totally different and much better game..
A co do naszego drogiego IQ3.. ostatnio tak pięknie wyliczał nam wszystkie oceny.. otóż dzisiaj Xbox 365, Xbox-Evolved i Game Zone dały 90%, a Xbox Core 94%.. eat this, mother fucker
#10 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 11:33
IGN 8.4
Kazdy spodziewal sie wiecej i taka jest prawda.
Teraz czekam na opinie jakis PRO graczy dotyczacych multiplayera (lepsze od Halo ?? )
#11 Napisany 24 listopada 2005 - 11:44
Nie będę jechał, bo po co. Od dawna przewidywałem i pisałem tutaj, że to nie będzie to na co tygrysy czekają od lat. Jak widać się sprawdziło. Dla zwykłych graczy, którzy nie grali w PD takie PDZ nie będzie symptomem do tego, aby zakupić Xboxa360. Ot, bardzo dobra gra, których jest dużo na rynku. PDZ absolutnie nie jest wybitny i nie podwyższa poprzeczki dla konkurencji. Jestem ciekawy co teraz napisze Blizz, który krzyczał, że PDZ będzie genialny i perfekcyjny, bo jest Perfeckiem. Tak się nie wcale nie stało.
Przyznam się, że sam się zajarałem tym tytułem przez jakiś czas, ale już mi przeszło po tych reckach.
Wracając do oceny na IGN. Można się z nią zgodzić. Prezentacja gry jest kiczoweata do bólu i zasługuje to na ocenę 5. A gameplay ocenili na 8, tak samo, jak grafikę.
Moi mili. Rare już nie jest firmą, która podnosi poprzeczkę konkurencji. Dla fanów ogólnie strzelanin fpp to chyba bardziej łakomym kąskiem na Xboxa360 będzie Call of Duty 2, a nie PDZ.
Oczywiście zaraz odezwą się Live!'owcy (Frank dajesz) i fani PD (Jedynak i Blizz dajecie) i zaczną krzyczeć, że sami sprawdzą tą grę i dopiero ją ocenią, a serwisy ich nie obchodzą. Co za obłuda, bo gdyby PDZ dostawało na serwisach same 90% lub wyżej to byście podpierali się właśnie tymi reckami na tychże serwisach. Moim zdaniem już nie ma co czekać na każdą grę Rare z wypiekami na twarzy, bo prawdziwe Rare to było na N64, a obecnie napewno takie nie jest.
#12 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 12:54
heheJestem ciekawy co teraz napisze Blizz, który krzyczał, że PDZ będzie genialny i perfekcyjny, bo jest Perfeckiem. Tak się nie wcale nie stało.
Ciekawe kto zabierze sie za recke PDZ
#13 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 12:58
Ależ oczywiście, że się odezwe ;]Oczywiście zaraz odezwą się Live!'owcy (Frank dajesz)..
Tu się absolutnie nie zgodzę.. CoD2 faktycznie zbiera wyższe noty, ale siłą tej gry jest single(a to jak wiadomo dla 99% fanów fpp rzecz drugoplanowa), który jest zaskryptowany tak, że głowa boli.. nie, ja nie mówie, że ta gra jest zła, wręcz przeciwnie.. na 100% ją sprawdzę, bo oceny mówią same za siebie.. ale CoD2 umrze kooorewsko szybko.. kupie, przejdę, sprzedam, nara.. natomiast takiego Perfecta będę trzymał chyba do końca życia 360tki(o ile nie wyjdzie PD2 ), bo jak pewnie czytałeś esencją tej gry jest multi.. a to grze fpp potrafi zapewnić najdłuższy żywot.. zresztą zobacz na Halo 1.. niedawno minęły 4 lata od premiery, a chłopaki dalej grają właśnie w H1 po Xlinku, czy XBC.. wspaniałego w singlu Riddicka czasem ktoś wspomni, ale wszyscy jeśli grają to grają w Halo w multi ;]Moi mili. Rare już nie jest firmą, która podnosi poprzeczkę konkurencji. Dla fanów ogólnie strzelanin fpp to chyba bardziej łakomym kąskiem na Xboxa360 będzie Call of Duty 2, a nie PDZ.
Czysiek, ale ja nie mówie, że takie 8.4 na IGNie o niczym nie świadczy.. ale rozstrzał w ocenach jest spory.. więc podejrzewam, że z PDZ jest jak z Otogi, czyli 'Love it or hate it'.. to, że jest taki rozstrzał świadczy imo o tym, że nie dostaliśmy gry boskiej, perfekcyjnej i genialnej.. a po prostu b. dobrą/świetną.. a to, czy będzie ona dla kogoś b. dobra czy świetna zależy już od osobistych preferencji gracza.. ot, jeden nie lubi grać multi, drugi kocha, trzeci nie przeżyje braku skoku, a czwartemu to nie przeszkadza.. i dlatego właśnie nie stawiam kreski na PDZ, ani też go nie wychwalam pod niebiosa.. po prostu dopóki nie zagram nie wydam ostatecznego werdyktu..Oczywiście zaraz odezwą się Live!'owcy (Frank dajesz) i fani PD (Jedynak i Blizz dajecie) i zaczną krzyczeć, że sami sprawdzą tą grę i dopiero ją ocenią, a serwisy ich nie obchodzą. Co za obłuda, bo gdyby PDZ dostawało na serwisach same 90% lub wyżej to byście podpierali się właśnie tymi reckami na tychże serwisach.
Tu też bym nie przesadzał, bo z tego, co można przeczytać na sieci Kameo miodu nie brakuje, a PDZ w sieci jest kapitalne, więc na pewno nie można powiedzieć, że Rare umarło.. z drugiej strony nie można też powiedzieć ze 100% pewnością, że się odrodzili.. ja wstrzymam się do momentu, kiedy sprawdze multi PDZa, a najlepiej kolejną grę, którą zrobią już bez pośpiechu.. to natomiast, że PDZ i Kameo nie są dopięte na ostatni guzik(opieram to na reckach) zrzuciłbym na barki pośpiechu.. niecały rok przenieśli 2 gry z Xboxa na 360tke.. a na finalnych dev-kitach pracowali jakieś 3 miesiące.. tępo w przypadku tej firmy wręcz niesamowite.. tak, jak napisał Jedyn Rare nigdy nie wydawało 2 gier jednocześnie.. a już na pewno nie na launch.. dodaj do tego pośpiech, jaki towarzyszył startowi 360tki ;]Moim zdaniem już nie ma co czekać na każdą grę Rare z wypiekami na twarzy, bo prawdziwe Rare to było na N64, a obecnie napewno takie nie jest.
#14 Napisany 24 listopada 2005 - 14:04
Hmmm, właśnie ... i czy w tym wypadu, gdyby BB przypadła, zaślepienie i fascynacja (w pozytywnych znaczeniach, żadne tam Los Plagas) nie pozwolą wytknąć grze błędów (nie najlepszy singiel z tego co czytam). 10 nie może - zbyt wiele opini sprzecznych (nawet nie licząc kontrowersyjnych opinii Czycha3).Ciekawe kto zabierze sie za recke PDZ
No i znów ponownie trafia pytanie: w obiektywie i przyrównaniu do czego oceniać gry na Next Gen pod względem grafiki, skoro są pionierami?
#15 Napisany 24 listopada 2005 - 15:33
Fabula, design postaci kiepskie, jak na single'a. 20% graczy, którzy kupią PDZ będzie dusiła w nią jeszcze długo w multi, a reszta kupi, przejdzie single i zapomni o PDZ, bo obok są lepsze fpp. Bo niby co Rare pokazało wielkiego w tej grze? Kompletnie nic, ot dobre rzemiosło, które w pomysłach nie zagraża absolutnie konkurencji na polu strzelanin fpp.
#16 Napisany 24 listopada 2005 - 15:49
#17 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 16:05
Czesław w tym momencie przeszedłeś samego siebie.. nie grałeś w gre, ale wiesz, że fabuła jest kiepska.. a, że wyczytałeś to na sieci nie uwierze, bo przecież zdania po angielsku nie potrafisz ułożyć.. tą wypowiedzią zbudowałeś sobie pomnik trwalszy, niż ze spiżuFabula, design postaci kiepskie..
A pozatym to:
:kult::kult:
Czesiu dziecko, ale w ciągu roku Rare by tą grę strasznie podciągnęło, bo tak po prostu gonił ich czas i wszystko robili na ostatnią chwilę.. ot, słynna historia z puszczeniem gry do tłoczni zanim został jej przynany certyfikat jakości MS..Myślę, że jakby PDZ wyszło (w takim stanie jakim jest teraz) później (np. o prawie rok), gdy na Xboxa360 byłoby już więcej gier fpp to oceny PDZ byłyby jeszcze niższe.
Czesiek, mówisz tak, jakbyś nie wiedział, że to dopiero będzie.. czy gry z launchu PS2, Gacka, czy Xa mogą rywalizować z tymi, które wyszły później(pod względem grafy ofkoz, bo Czysie tylko to obchodzi)? NIENiektóre serwisy spojrzały na tą grę chłodnym okiem i bardzo dobrze, nie wystawiali chociaż na hip hip hura samych 90% i więcej "bo to next-gen, więc trzeba wystawić wysokie noty za grafę itp." Grafa, jak na next-gena jest średnia i te wszystkie gry oparte o powiedzmy Unreal 3 Engine, które wyjdą w 2006 roku po prostu wciągną nosem to co widzimy w PDZ.
Jak ktoś świadomie rezygnuje z 90% gry(pod względem żywotności) to już jego sprawa.. ja osobiście wbijam w to prętaFabula, design postaci kiepskie, jak na single'a. 20% graczy, którzy kupią PDZ będzie dusiła w nią jeszcze długo w multi, a reszta kupi, przejdzie single i zapomni o PDZ, bo obok są lepsze fpp. Bo niby co Rare pokazało wielkiego w tej grze? Kompletnie nic, ot dobre rzemiosło, które w pomysłach nie zagraża absolutnie konkurencji na polu strzelanin fpp.
#18 Napisany 24 listopada 2005 - 16:09
Na N64 robili gry (ponadczasowe platformery i fpp), z których czerpali garściami inni producenci. A teraz? Teraz producenci nie wzorują już się na grach Rare, bo takie Kameo czy PDZ nier wnosi nic nowego, dobre rzemiosło i tyle.
#19 Napisany 24 listopada 2005 - 17:33
#20 Napisany 24 listopada 2005 - 17:40
Najpierw piszesz, że gra jest jednym wielkim gównem, potem że jest rewelacyjna, że jest mistrzostwem świata itp a teraz znowu zaczynasz jechac po PDZ - oczywiście tylko dlatego, że zebrała oceny w granicach 80-90%
bez kitu, wszystko co może opaść opada, kiedy czytam twoje posty
#21 Napisany 24 listopada 2005 - 17:50
A to, że Rare się zrobiło na maksa amrykańskie to widać gołym okiem.
Nie kupię Xboxa360, czekam na PS3, aby grać w większośc gier japońskich.
#22 Napisany 24 listopada 2005 - 18:24
Taaa, nie ma to jak dobra "symulacja" kaparki hehe.aby grać w większośc gier japońskich.
Naprawde, oglądając filmiki to moge się przyczepić tylko do AI. Jednak filmik nie jest w tej sprawie wiarygodnym źródłem. Zagram, zobacze.
Za to dzungla ( na screenech) wygląda cudownie. Nawet lepiej niz w Far Cry:).
Kurcze kiedyś to było łatwiej. Zadnego neta, nic, człowiek odciety od świata. Miał gdzieś oceny z zagranicznych stron. Co go obchodziły Hamburgery. Co najwyzej czekał na 2 gazety konsolowe . A teraz taka zadyma się zrobiła, że głowa mała. Ehhh, ja chce "Back to the Past"...
#23 Napisany 24 listopada 2005 - 18:30
Za to dzungla ( na screenech) wygląda cudownie. Nawet lepiej niz w Far Cry:).
Ściągnij filmik z IGn, ten pierwszy z dżunglą, a czar pryśnie. To co na screenach wygląda dobrze, na filmie wygląda, jak dżungla rodem z peceta. Nic szczególnego.
#24 Napisany 24 listopada 2005 - 18:51
OFFTOP WARNING Właśnie ostatnio o tym myślałem. Pamiętam jak kupiłem Okaryne. I nie wiedziałem o niej nic oprócz tego co dowiedziałem się z Neo... Nie znałem miejscówek, nie wiedziałem jak wyglądają wrogowie miałem mgliste pojęcia na temat twistów fabułyitd. A teraz jak tak sobie myślę, to chyba z 50% PDZ mógłbym przejść na pamięć . Ciekawe czy wersja PALOwska będzie się jakoś różnić od NTSC... tak swoją drogą. HD chyba sprawi, że nie będzie różnic we frameracie?Kurcze kiedyś to było łatwiej. Zadnego neta, nic, człowiek odciety od świata. Miał gdzieś oceny z zagranicznych stron. Co go obchodziły Hamburgery. Co najwyzej czekał na 2 gazety konsolowe . A teraz taka zadyma się zrobiła, że głowa mała. Ehhh, ja chce "Back to the Past"...
#25 Napisany 24 listopada 2005 - 19:13
Moim zdaniem już nie ma co czekać na każdą grę Rare z wypiekami na twarzy, bo prawdziwe Rare to było na N64, a obecnie napewno takie nie jest.
Zjechałem i otrzymałem taką odpowiedź:
Nie zrozumiałeś Syon mojego posta. Nie napisałem przecież, że Rare może się zwijać z tego rynku.
To fakt nie napisałeś, ale dałeś do zrozumienia że o to ci chodziło, więc wnioski są dwa:
1) nie umiesz pisać ze zrozumieniem i sam nie wiesz czasem o co ci chodzi
2) Rare faktycznie ssie
Naturalnie bez apelacyjnie skłaniam się ku punktowi pierwszemu, dlatego że dowodów na to jest multum i to tylko w tym temacie.
#26 Napisany 24 listopada 2005 - 19:25
To fakt nie napisałeś, ale dałeś do zrozumienia że o to ci chodziło, więc wnioski są dwa:
1) nie umiesz pisać ze zrozumieniem i sam nie wiesz czasem o co ci chodzi
proste
Czesiowi juz podziekujemy....idź ty lepiej przestaw doniczkę
Ja chwile niepewności mam już za sobą ;] teraz czekam aż sam będę mógł przetestowac PDZ ;]
#27 Napisany 24 listopada 2005 - 19:26
już nie ma co czekać na każdą grę Rare z wypiekami na twarzy
"Z wypiekami na twarzy", czyli nie ma co się jarać mocno nadchodzącymi grami Rare, że będa jakimiś totalnymi hitami, bo można się srogo zawieść.
Taki był sens powyższego cytatu, a nie, że Rare ssie i ma się zwijać z rynku.
#28 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 19:32
No tak, Czychu wszystko przewidzi . Tylko jakoś nie przewidział tego, że plafrorma M$ może się cieszyć wielkim zainteresowaniem i zagrozić tym kiciarzom z Sony . Tak Czychu, tak...Typowałem 8,4 na IGN i taką też ocenę PDZ dostało. Jedynak może to potwierdzić
Nie będę jechał, bo po co. Od dawna przewidywałem
#29 Napisany 24 listopada 2005 - 19:34
"Z wypiekami na twarzy", czyli nie ma co się jarać mocno nadchodzącymi grami Rare, że będa jakimiś totalnymi hitami, bo można się srogo zawieść.
Taki był sens powyższego cytatu, a nie, że Rare ssie i ma się zwijać z rynku.
Czesiek ja się z tobą spierać o sens twoich wypowiedzi nie będę bo to aż szkoda zawracania sobie, że tak to ujmę du*y. Bo generalnie je (twoje wypowiedzi) właśnie tam mam i miejsca już nie ma, więc przychamuj do momentu aż piramidke postawie. Non stop wałkujesz te same teksty: a to Rare już sie nie nadaje, niech trzymają sie zdala od platformerów i shooterów - koleś jaki jest twój cel w całym tym chrzanieniu? Podaj mi swoje motywy człowieku bo ja chyba głupi i tępy jestem, że zrozumieć cie nie moge... staram się i po prostu nie potrafię.
#30 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 23:24
Single. Na podstawie filmików cięzko coś wywnioskowac ale IMO brakuje trochę AI oraz dynamiki (odnośnie gameplayu). Moze to byc wina ustawień poziomu trudności oraz osoby która grała podczs kręcenia tego filmiku. Zresztą zobaczymy w praniu.
Jedno mnie cieszy - PDZ nie dostał 10 tylko dlatego ze jest grą next genową. Rzetelna ocena = wiecej zadowolonych klientów i mniej rozczarowań.