PERFECT DARK ZERO (cz. 3)
#661 Napisany 22 marca 2011 - 22:26
#662 Napisany 22 marca 2011 - 22:42
#663 Napisany 22 marca 2011 - 23:50
Nie bardzo wiem, co "fajnie zapowiadającego się" jest w Urchnie - z tego opisu niewiele wynika, a same koncepty... tyle to i Sadness miało.
Jakoś Uncharted, Mario Galaxy czy Mass Effect wskazują, że można "iść za kasą" i jednocześnie tworzyć coś, co nie jest kompilacją śmieciawych minigier.Robią to za co mogą płacić rachunki i utrzymać rodziny. Kiedyś to był Goldeneye i Conker. Teraz Kinect Sport. Życie
#664 Napisany 23 marca 2011 - 02:03
#665 Napisany 23 marca 2011 - 02:25
#666 Napisany 23 marca 2011 - 09:21
Wcześniej. Już Star Fox Adventures był średni. Zdechli razem z N64
Pierdzielenie. Pomijam już, że Starfoxa bardzo miło wspominam, ale Kameo, PDZ, Viva Pinata - to są zajebiste gry. I tu za bardzo nie ma nad czym dyskutować, metascore najsłabszych jest na poziomie 79%, to nie jest wcale zły wynik. Oczywiście nie są to tytuły na "dychę" z czasów N64, ale Jet Force Gemini też taką grą nie było, i nie każda ich gra była jak Goldeneye, Perfect Dark czy Banjo-Kazooie. Jedyny ich naprawdę słabszy tytuł to Grabbed by the Ghoulies. Rare ciągnie pałkę nie dlatego, że wydaje gry z metascore 79% i lepszym, tylko dlatego że sra na swoich fanów, nie robi gier core'owych i zamierza skupić się na Kinekcie. A to powoduje, że nawet jak im te gry wyjdą, i metascore będzie powyżej 90%, to i tak dla mnie będą martwi, bo Kinect nikogo.
#667 Napisany 23 marca 2011 - 10:20
#668 Napisany 23 marca 2011 - 10:23
Pierdzielenie. Pomijam już, że Starfoxa bardzo miło wspominam, ale Kameo, PDZ, Viva Pinata - to są za***iste gry. I tu za bardzo nie ma nad czym dyskutować, metascore najsłabszych jest na poziomie 79%, to nie jest wcale zły wynik. Oczywiście nie są to tytuły na "dychę" z czasów N64, ale Jet Force Gemini też taką grą nie było, i nie każda ich gra była jak Goldeneye, Perfect Dark czy Banjo-Kazooie. Jedyny ich naprawdę słabszy tytuł to Grabbed by the Ghoulies. Rare ciągnie pałkę nie dlatego, że wydaje gry z metascore 79% i lepszym, tylko dlatego że sra na swoich fanów, nie robi gier core'owych i zamierza skupić się na Kinekcie. A to powoduje, że nawet jak im te gry wyjdą, i metascore będzie powyżej 90%, to i tak dla mnie będą martwi, bo Kinect nikogo.
Dzieki za pierwsza erekcje od 2 lat
Problemem Rare nie byla jakosc gier tylko ich slaba sprzedaz. Nie mam pojecia z jakiego powodu cudowne Pinaty sprzedawaly sie tak przecietnie.
#669 Napisany 23 marca 2011 - 10:45
Obiektywnie - Kameo jest bardzo dobrą gra (i mega ładną nawet dzisiaj choc nieco plastikowa, ale wyszło w okresie wielkiej podniety bump mappingami etc),Pinata wciagajaca jak Simsy, PDZ skillowa w multi i przyjemna w singlu choć wiadomo - nie spełnila oczekiwań w 100%, Banjo tak jak PDZ - nie pod fanów.
Myślę, ze zmiana w PDZ podyktowana byla przez MS, to samo z Banjo bo 1szy trailer zapowiadal normalna kontynuacje gier z N64.
Dla mnie Star Fox Adv. było na 9
#670 Napisany 13 listopada 2013 - 21:19
Lucek archeolog
Mam golda, ale nikt już nie gra w PDZ
Pozostaję mi ukończyć singla.
To będzie najniższy GS za ukończenie gry Dostanę 10pkt za singla na poziomie Agent :] LOL Reszta za wyższe poziomy, co opa i multi.
#671 Napisany 13 listopada 2013 - 21:22
Nie ukończysz tej gry.
#672 Napisany 13 listopada 2013 - 21:26
OK, jeszcze 9 misji :*
#673 Napisany 13 listopada 2013 - 21:28
#674 Napisany 13 listopada 2013 - 23:14
#675 Napisany 13 listopada 2013 - 23:15
Może co opa pociśniemy
Nie odpalaj....
#676 Napisany 13 listopada 2013 - 23:18
#677 Napisany 13 listopada 2013 - 23:20
Chcesz oglądać świecące cegły? Woda jeszcze nie wygląda najgorzej. Levele puste, przeciwnicy, to kołki. Level z klubem i muzyka daję rade na teraz, ale reszta... ja nawet nie oceniam tej gry. Chce zaliczyć dla satysfakcji.
#678 Napisany 13 listopada 2013 - 23:31
#679 Napisany 13 listopada 2013 - 23:41
Daj znać jutro jak to wygląda po latach.
#680 Napisany 15 listopada 2013 - 20:24
Nie ukończysz tej gry.
Skończyłem
#681 Napisany 15 listopada 2013 - 20:38
W multi nawet jednej osoby nie ma?
#682 Napisany 15 listopada 2013 - 20:43
#683 Napisany 15 listopada 2013 - 20:44
#684 Napisany 15 listopada 2013 - 21:08
Agent- to chyba easy?
Grało się średnio. Misje krótkie, więc można skończyć w jeden dzień. Zwyczajnie w świecie ZALICZYŁEM bez zagłębiania się.
Muzyka w klubie daję radę do dzisiaj, reszta..... Do dzisiejszych norm to podciągnąć i mamy najładniejsza dupę w grach Joaśka ładna postać.
Gra plastykowa, wrogowie, to kołki. Nie ma biegu Co mnie irytowało trochę. Czasem nie wiadomo gdzie iść, ale pojawia się linia jak gra widzi, że gracz się miota. Wygląda słabo, ale rozumiem, że to gra z 2006 roku. Kameo się lepiej prezentowało, a rok potem wyszedł GOW i da radę dzisiaj. To niestety nie dało.
Nie kumałem nigdy podjary tytułem ex admina Blizza, dlatego chciałem zaliczyć PDZ. Możliwe, że online gra zyskuję. Kilka prób połączenia i niestety... pusto.
PD N64 mi już wisiał, mimo, że Goldeneye męczyłem długo, to PD nie chciałem sprawdzać. Wersji Arcade też nie sprawdzę
[']