PERFECT DARK ZERO (cz. 3)
#61 Napisany 28 listopada 2005 - 20:23
Myślę, że jeśli PDZ jest tak grywalne jak wyglada to na filmikach, to na fabułe i paskudny dubbing będe mógł przymknąć oko :]
Zresztą, najwięcej czasu i tak będzie się spedzało w multi a tam to już bedę słuchał głosów zabijanych przezemnie przeciwników
#62 Gość__* Napisany 29 listopada 2005 - 10:28
moze na n64 bo takie XIII pod względem fabuły jest 3 kroki dalej.A najlepsza fabula w FPP
#63 Napisany 29 listopada 2005 - 12:36
moze na n64 bo takie XIII pod względem fabuły jest 3 kroki dalej.
nie znam fabuły XIII, ale fabuły PD będę bronił bo imo jest świetna - szczególnie jak na strzelanke
#64 Gość__* Napisany 29 listopada 2005 - 13:29
z grubsza coś a`la tożsamośc bourne`a.gość traci pamięć i nie wie kim jest etc.powoli odnajduje poszlaki czy miewa przebłyski przeszłości z których wynika ,że jest tajnym agentem.to tak ogólnikowo ale naprawda fabuła jak na fpp jest tam wyborna.moze na n64 bo takie XIII pod względem fabuły jest 3 kroki dalej.
nie znam fabuły XIII, ale fabuły PD będę bronił bo imo jest świetna - szczególnie jak na strzelanke Obrazek
#66 Napisany 29 listopada 2005 - 15:56
#67 Gość__* Napisany 29 listopada 2005 - 16:06
#68 Napisany 29 listopada 2005 - 16:13
EOT.
#69 Napisany 29 listopada 2005 - 16:19
Jeszcze wtrącę 3 grosze na temat tego pudełka. Na PS2 gry wydawane z dodatkową płytką i takim pudełkiem wcale nie są limitowane, jak ten limitowany PDZ. Limitowane to są np. w kartonowych pudełkach (ICO, Silent Hill 2 itp.) lub w metalowych (np. MGS3).
EOT.
no więc przyjmij do wiadomości, że nie dosć, że pudło jest metalowe to jeszce ma plastikową nakładkę
Zresztą, co co to całe Halo? IMO ładne pudełko, ot co
nie no błagam, naprawde nie można mu dać bana???
#70 Napisany 29 listopada 2005 - 16:32
#71 Napisany 29 listopada 2005 - 16:53
#72 Napisany 29 listopada 2005 - 18:57
Wracamy do tematu.
EOT !!!
#73 Napisany 29 listopada 2005 - 20:30
moze na n64 bo takie XIII pod względem fabuły jest 3 kroki dalej.
Nie rozsmieszaj mnie. Skonczyles w ogole PD w przynajmniej 80% (a nie raz singielek na easy, zeby nie zobaczyc nawet 40% gry) zeby sie wypowiadac? Wielka XIII, gra, ktora nawet nie ma konca, bo urywa sie w polowie...
Poza tym ktos jeszcze uwaza, ze jest jakas oryginalna? Faktycznie, slyszeliscie? Gosc traci pamiec... Niesamowite. Podobnie jak prezydencki spisek... Ojojoj. Puls mi nie skoczyl nawet na sekunde podczas przechodzenia "trzynastki". Ot, kilka fajnych flashbackow, przyznaje, ale poza tym nuda i nedza.
Natomiast moze bardziej sprecyzuje, bo sama fabula w PD nie robi takiego wrazenia - ona dopiero robi wrazenie, kiedy ogarnie sie caly swiat, przeczyta wszystkie dane w kompach i informacje na temat broni, postaci, miejscowek, cala historie, ktora w PD zaczyna sie tysiace lat przed sama gra... A kwiatki w stylu tekstu "So this is what Foster was working on..." podczas obrony Instytutu czy tez fakt, ze DY-357 LX powstal tylko w jednym egzemplarzu, kto dla kogo i po co go zrobil, bonusowe misje, ktore wyjasniaja wszystkie, najmniejsze nawet zakamarki fabuly, jak zemsta Blondiego... To wszystko sklada sie na najlepsza fabule w FPP. Kropka.
Choc przyznaje, nie gralem w Breakdown i nie twierdze, ze tez nie ma wspanialej. Ale moim numerem jeden poki co jest PD. A na pewno nie popierdolkowata XIII.
#74 Napisany 29 listopada 2005 - 20:41
Mówisz, Blizz, że całe uniwersum upchnęli do tych 32MB? Trzeba będzie kupić za jakis czas Revo i ściągnąć ROM, skoro gra jest aż tak świetna. PDZ też ma taką głębię, z tego co czytałeś na forum?
#75 Napisany 29 listopada 2005 - 20:48
Jeżeli chodzi o fabułę PDZ i to, co o niej czytałem to umacnia to moje zdanie, że to jest gra gł. multiplayerowa... czyli super, można się będzie spiknąć w grudniu i cholernie dobrze zabawić :>
#76 Gość__* Napisany 30 listopada 2005 - 10:08
i na tym zakończe.nie każdy musi sie z lubością rozkoszować przechodzeniem gry na na najwyższym poziomie trudności i czytania wszystkich notatek aby na siłe promować linie fabularną tytułu ,który ty wyjątkowo lubisz.nie zyskuje przy pierwszym poznaniu?trudno. wole już pod tym względem popierdółke xiii,głupiutkie halo czy prostego half life.no ale wróćmy do meritum a jest nim niestety klęska tytułu ,który miał mnie przekonać do zakupu nowego xa.będe sie musiał 2 razy zastanowić zanim go kupie a i tak poczekam na rozwój wypadków co na niego wyjdzie etc.Natomiast moze bardziej sprecyzuje, bo sama fabula w PD nie robi takiego wrazenia
#77 Gość__* Napisany 30 listopada 2005 - 14:44
A niby MC jest płytki? o_O Ja rozumiem, że z perspektywy kogoś, kto przeszedł H1, H2, czy nawet obie te gry MC to postać kooorewsko płytka, a do Snake'a się nawet nie umywa.. ale na uniwersum Halo nie składają się TYLKO gry.. są przecież trzy książki, które opowiadają o różnych wydarzeniach, także tych, które rozegrały się przed H1.. np. o życiu MCiego w wieku 6 lat(o_O), o ataku na planete Reach i śmierci prawie wszystkich Spartan(poza jednym ofkoz xD), itd.. pozatym Covenanci mają własne wierzenia, coś na kształt mitologii, a jedna z największych zagadek dotyczy wydarzeń, który rozgrywały się setki, a może i tysiące lat wstecz(Forerunnersi).. na pewno po obcowaniu z oboma grami i przeczytaniu wszystkich książek nie można powiedzieć, że MC to postać płytka, a fabuła jest do doopy.. sorry, ale tak nie jest.. to tak tytułem końca offtopu..A Master Chief jest chyba bohaterem o bardziej zlozonej osobowosci niz Solid Snake.
#78 Napisany 30 listopada 2005 - 15:23
[Franek] Poczekamy, zobaczymy ;] Kończymy OT.
#79 Gość__* Napisany 30 listopada 2005 - 23:09
A wiesz kto bedzie odpowiedzialny za ten film ???No wiesz, ale i tak świat Halo czeka nieunikniona katastrofa (będzie film).
Piotrek Jackson (juz nie wspomne o ekipie odpowiedzialnej za efekty specialne która pracaowała przy Władcy Pierscieni)
#80 Napisany 01 grudnia 2005 - 08:34
#81 Napisany 01 grudnia 2005 - 09:36
#82 Gość__* Napisany 01 grudnia 2005 - 13:45
#83 Napisany 01 grudnia 2005 - 18:10
#84 Napisany 01 grudnia 2005 - 23:28
ale na uniwersum Halo nie składają się TYLKO gry..
Jasne, Franiu. Tylko ze mowimy o grach, bo najezdzaja wszyscy na GRE PDZ. I nikogo nie interesuje, ze jeszcze jest jakistam Initial Vector. A mnie interesuje.
Xeloss: PD jest najlepiej domknieta gra, jaka w zyciu widzialem - tam nie ma dziur, do ktorych mozna sie przyczepic. Fabularnie jest to pozycja kolosalna, choc nie dodaje do wartosci fabuly - po pierwszych 6 miesiacach grania, czyli juz 5 lat temu i tak przestalem zwracac na nia uwage I identycznie bedzie w przypadku PDZ.
#85 Napisany 01 grudnia 2005 - 23:53
A skąd wiesz??? NIe kumam tego. Sorry, szacun i w ogóle. Ale jako recenzent pisma mógłbyś chociaż udawać, że ocenisz grę za to jaka jest. A nie dlatego, że ma tytuł który ci się dobrze kojarzy. Bez obrazy, ale...I identycznie bedzie w przypadku PDZ.
update:
a zreszta róbta co chceta. może to tylko ja taki staroświecki...
#86 Napisany 02 grudnia 2005 - 19:41
#87 Gość__* Napisany 03 grudnia 2005 - 12:18
podobno wiara przenosi góry.ty też widze widze jeszcze ślepo wierzysz w magie team`u ,który dni chwały miał 5-6 lat temu?w każdym razie strasznie dawno i to jeszcze za n64.powiedzmy sobie szczerze current geny obnażyły braki tej firmy i pokazały ,że nie odnaleźli sie oni w świecie poza cartidrige`ami n64.chciałoby sie porównać ich do square ale już chyba nawet kwadratowi lepiej wylądowali.a) Rare
toż to gatunek jak każdy inny.b)FPP
rozumiem ,że tu chodzi oto ,iż w dany tytuł grałeś.może pojawić sie tu jednak syndrom killzone..c) po Live
hehe a tu możemy mieć syndrom bouncerad) z taka grafika. I juz.
#88 Gość__* Napisany 03 grudnia 2005 - 13:14
:ziew:
Mnie to pie/prze/nie już znudziło.. no, ale przecież w czasach n64 każda gra od Rare dostawała 99/100 w najgorszym przypadku, a wszyscy, którzy psioczą na obecne produkcje tej firmy to weterani N64.. pozdro, szacun
[quote name="dżodżo"][quote] b)FPP[/quote]toż to gatunek jak każdy inny.[/quote]
Chyba nie do końca zrozumiałeś.. wydaje mi się, że Blizz miał na myśli to, że fpp to jeden z jego ulubionych gatunków.. a to różnica ;]
[quote name="dżodżo"][quote]c) po Live[/quote]rozumiem ,że tu chodzi oto ,iż w dany tytuł grałeś.może pojawić sie tu jednak syndrom killzone..[/quote]
A ty grałeś w PDZa?
[quote name="dżodżo"][quote]d) z taka grafika. I juz.[/quote]hehe a tu możemy mieć syndrom bouncera [/quote][/quote]
No i fajnie, ja jednak poczekam, aż zagram.. zresztą w słynnym temacie o KZ też nie wypowiadałem się dopóki z rzeczoną grą nie spędziłem wystarczająco dużo czasu..
#89 Napisany 03 grudnia 2005 - 14:00
Ja nie zarzucam, że się będziesz źle bawił. NIe wiem czy stwierdzenie "będziesz się źle bawił" to zarzut... Chodzi mi o to, że gry jeszcze nie miałeś w rękach... Wiesz... A już mówisz że rządzi. COś a la czysiek z Killzonem... Ale jak mówię- nie moja sprawa. EOT.Przepraszam, ale mozesz mi powiedziec, dlaczego zarzucasz mi, ze bede sie zle bawil ta gra? Bo tego ni dudu nie kumam.
#90 Gość__* Napisany 03 grudnia 2005 - 14:38
no a jakie oceny dostawały gry square na psx?też dychy.zresztą takiego weterana narzekającego masz przed oczami. 8)Mnie to pie/prze/nie już znudziło.. no, ale przecież w czasach n64 każda gra od Rare dostawała 99/100 w najgorszym przypadku, a wszyscy, którzy psioczą na obecne produkcje tej firmy to weterani N64.. pozdro, szacun
nie.ale przez recnezje mam do niej tzw.trzeźwe pamięcie.a pamiętam co sie działo w neo przed premierą neo.też słabe recenzje zagranicą a w neo pisali ,że grali i gra jest świetna...po prostu może inne poglądy na niektóre tytuły.A ty grałeś w PDZa?
ha.własnie.ja tam nie oceniałem tej gry przed pograniem.podchodziłem scpetycznie ale ciosy zadawałem już po pograniu.krótki bo ledwie pare etapów ale tyle wystarczyło.No i fajnie, ja jednak poczekam, aż zagram.. zresztą w słynnym temacie o KZ też nie wypowiadałem się dopóki z rzeczoną grą nie spędziłem wystarczająco dużo czasu..