Raczej bym nie kupił.
Wszystko Już Było, Czyli Twoje Pomysły Są Bezwartościowe
#211 Napisany 19 lutego 2018 - 09:16
#212 Napisany 19 lutego 2018 - 09:18
To tylko sen, dajcie mi programistów, zrobię z tego mesjasza.
#213 Napisany 19 lutego 2018 - 09:44
#214 Napisany 19 lutego 2018 - 10:03
To już bym wolał zrobić konkurencję dla DOOMa, DMC, Donkey Konga albo Souls-like'ów.
PS. Kiedy ten Twój Switch?
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 19 lutego 2018 - 10:03
#215 Napisany 19 lutego 2018 - 13:37
#216 Napisany 14 marca 2018 - 21:39
Kolejne świetne wideo od Marka Browna
#217 Napisany 14 marca 2018 - 22:11
#218 Napisany 16 marca 2018 - 10:14
#219 Napisany 16 marca 2018 - 10:40
Fingus powinien raczej zagrać w to przewracanie kiełbas ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#220 Napisany 17 marca 2018 - 12:54
Strona sausage rolla jest tak bardzo lata 90. I jeszcze ta tabelka z webringiem i animowanym gifem na dole strony.
https://www.stephenssausageroll.com/
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 17 marca 2018 - 12:57
#221 Napisany 17 marca 2018 - 13:38
#222 Napisany 17 marca 2018 - 13:57
Co do Opus Magnum to nie wiem, Space Chem mnie nie urzekł. Wolę gry logiczne w stylu Portala, Talosa czy Swappera, z interakcją ze środowiskiem, a nie klejeniem klocków. Ale przyjrzę się. Z kolei to obracanie kiełbasek wygląda ciekawie, na pewno sprawdzę.
(...)
Na Plejstejszyn Stor widziałem coś takiego jak Qube 2 (?) w ostatnich debiutach, wygląda na coś w tym stylu.
#223 Napisany 17 marca 2018 - 20:47
Oba części Q.U.B.E. ponoć dobre, więc warto najpierw ogarnąć jedynkę, tym bardziej, że pewnie jako staroć jest tańsza od dwójki.
#224 Napisany 17 marca 2018 - 20:55
#225 Napisany 17 marca 2018 - 20:57
#226 Napisany 17 marca 2018 - 21:25
Jedynka i dwojka sa dobre, chyba przy kazdej produkcji gadal nie wiadomo co, potem odpalil kickstartera i wydal jakies lajno o nazwie godus, oczywiscie tez sie naobiecywal co to nie bedzie, imo piotrus pompidu sie skonczyl na fable 2
#227 Napisany 17 marca 2018 - 21:57
#228 Napisany 19 marca 2018 - 08:02
Pamiętacie jak Peter Molyneux naobiecywał, że w Fable będzie można robić wszystko. Pomijając jego fantazje, mam pytanie. Czy pierwsze Fable, było naprawdę dobrym szpilem!?
Grałem tylko w w pierwszy Fable kiedy wyszedł - był to porządny action rpg, ale niczym nadzwyczajnym nie zachwycał - ot gra wtedy na 7+ ewentualnie 8-. Fable 2 ponoć najlepsza część serii, ale nie grałem. Mnie osobiście najbardziej intrygował Fable 3 - gdzie trzeba było rządzić królestwem i ponoć sporo było decyzji na zasadzie - robienie czegoś dobrego (np. otworzyć sierocieniec) miało gorsze skutki niż robienie złych rzeczy (np. zakładanie fabryk broni czy burdeli) bo za to ostatnie dostawałeś kasę na dozbrojenie armii, a sierocieniec to tylko koszty produkował co było i wciąż jest w opozycji do wielu gier gdzie bycie good jest premiowane.
Ten post był edytowany przez drAKul dnia: 19 marca 2018 - 08:02
#229 Napisany 06 kwietnia 2018 - 19:29
Kolejne wideo z najlepszego gamingowego kanału na YT
#230 Napisany 10 maja 2018 - 08:19
Znalazłem podobny kanał, może Cię zainteresuje:Kolejne wideo z najlepszego gamingowego kanału na YT
https://www.youtube....m3PXCn5XDhvBBsg
#231 Napisany 10 maja 2018 - 09:38
#232 Napisany 10 maja 2018 - 10:30
#233 Napisany 10 maja 2018 - 10:34
Jest wyjaśnione w filmiku
#234 Napisany 10 maja 2018 - 10:35
#235 Napisany 10 maja 2018 - 10:39
Mnie też Doom od pewnego momentu zaczął nudzić, bo raz że ciągle działo się tam to samo, dwa, że działo się to cały czas. Mało było czasu na złapanie oddechu
#236 Napisany 10 maja 2018 - 11:31
Nie no nie przesadzaj, gra działała na zasadzie interwalów. Cisza i eksploracja przerywana dynamicznymi killroomami, też kiedyś o tym tutaj pisałem, że dla mnie to fałszywy mesjasz. Fajna gra, gameplay jest niezły, ale maksymalnie do pogrania godzinne dziennie i po tym mialem już dość.
#237 Napisany 10 maja 2018 - 11:32
Tak było przez większość gry. Później już był killroom za killroomem. A przynajmniej tak pamiętam ostatnie 2-3 misje.
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 10 maja 2018 - 11:32
#238 Napisany 10 maja 2018 - 11:37
W sumie możliwe gralem na premiere teraz już nic z tego nie pamiętam.
#239 Napisany 10 maja 2018 - 14:44
Bo gra zyskuje, gdy się z pomocą mapy zbiera znajdźki - wtedy killroomy są przerywane eksploracją, kombinowaniem, sekcjami platformowymi i easter eggami.
#240 Napisany 27 maja 2018 - 15:22
Co ciekawe nie ma nic o Wiedźminie