Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wszystko Już Było, Czyli Twoje Pomysły Są Bezwartościowe


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
248 odpowiedzi na ten temat

#241 Chewie Napisany 27 maja 2018 - 15:39

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

bo walka w wiedzminie to naparzanie jednego przycisku xD


  • 0

#242 lukaszSA Napisany 17 czerwca 2018 - 10:31

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:


  • 0

#243 lukaszSA Napisany 16 sierpnia 2018 - 07:00

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Jak rysować grafy

 

https://www.patreon....-graph-20631617


  • 0

#244 Tawotnica Napisany 04 września 2022 - 22:12

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Gram teraz w nowe Soul Hackers i nowego Octopath Travelera, dwie gierki w których system walki jest mocno oparty o podatność na elementy oraz budowanie potężnego ataku na koniec tury / zachowywanie łańcucha na następną turę. 

 

No to teraz wyobraźcie sobie taką turówkę, wariację na temat MegaTenowego press/turn system:

 

1. Pierwsze założenie jest takie, że nie ma w grze czarów ani itemów odnawiających HP 

2. Uderzając w słabość wroga (myśl Charizard dostający tubę wodą) kumuluje się pasek BONUS DMG

3. Po zakończeniu naszej tury możemy zdecydować czy chcemy odpalić BONUS DMG czy zużyć go do odnowienia swojego HP!

4. Jako dodatkowy element risk/reward: brak użycia BONUS DMG po danej turze uruchamia multiplier tegoż paska. Z każdą turą niewykorzystaną większy multiplier! 

5. Ciosy przeciwników z kolei, jeśli uderzają w nasze słabości zmniejszałyby ilość zachomikowanego BONUS DMG / anulowałyby multiplier.

 

Jeszcze mi chodziło po głowie, żeby to był erpeg a la SaGa, w którym nie ma expa, a nowe ataki zdobywa się obrywając od wrogów, a wszelkie statsy bazowałyby na ekwipunku (który z kolei można byłoby wyfarić używając na przeciwnikach odpowiednich finisherów czy to w kombinacjach z BONUS DMG czy odpowiednim elementem).

 

Było coś takiego? Bo grałbym jak dzik.  

 


  • 0

#245 Kaxi Napisany 06 września 2022 - 20:28

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 160 Postów:

Tawot, ale w co Ty byś nie grał jak dzik? :D


  • 0

#246 Tawotnica Napisany 06 września 2022 - 22:07

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

w MOBA może? I w futbol amerykański. Zupełnie nie umiem grać w Maddeny. 


  • 0

#247 Tawotnica Napisany 13 września 2022 - 09:58

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Gry z serii Mary Skelter mają najbliżej do powyższego konceptu. Criticale i słabości powodują krawienie przeciwników, które kumulowane jest w 5-stopniowym pasku dla każdej z postaci. Przekroczenie limitu odpala jakby berserk-mode, czemu można zapobiec usuwając pasek komendą leczącą/boostującą postać. Gdzie HP management nie jest centralną mechaniką gry, bo można swobodnie używać itemów i czarów.

 

-------------------

 

Inny koncept: przelevelowanie jako mechanika, którą gra aktywnie musi zwalczać

 

- walki dają ogromne ilości doświadczenia

- przy za wysokim levelu nie możemy wklepywać komend postaciom (znowy myślcie pkmn - nieposłuszeństwo)

- permadeath, jeśli za długo w stanie przelevelowany

- stan przelevelowany dobry na bossków

- itemy obniżające level

- rzadkie itemy pozwalające kontrolować przelevelowanego bohatera na jedną walkę

- debuffy obniżające exp

 

Basically, gra mocno oparta o zarządzanie expem, z kosmicznymi liczbami dmg jak w Disgaeach. Nie zdziwiłbym się, gdyby w którejś grze NIS już coś takiego było.  


  • 1

#248 Tawotnica Napisany 11 kwietnia 2023 - 13:20

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Koncept na giereczkę, do którego mnie zainspirowała Wielka fala w Kanagawie :sir: : THE FLOOD

 

- crossover tower defense / overcooked pod co-op

- bronimy przybrzeżne miasteczko przed powodzią

- gra składa się z dwóch faz: fazy planowania i fazy akcji

- w fazie planowania rozstawiamy po miasteczku barykady, worki z piaskiem, apteczki, broń, pułapki etc. 

- w fazie akcji naprawiamy zburzone przez fale barykaty, przenosimy worki z piaskiem i żeby nie było za nudno zabijamy ZŁYCH RYBOLUDZI, którzy wraz z powodzią atakują miasteczko i roznoszą zarazę (stąd apteczki i broń)

 

Było? Najbardziej mi się kojarzą gierki typu Deception czy Orcs Must Die. 


  • 0

#249 burnstein Napisany 11 kwietnia 2023 - 13:45

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 121 Postów:

To już lepiej byłoby pójść bardziej w zrzynę Overcooked i zostawić samo robienie barykad, ale zalewałyby nas różne rzeczy (woda, lawa, błoto, ryboludzie itp. nawet dość absurdalne rzeczy), na raz, w różnych kombinacjach, z różnych stron, pokazuje się timer za ile, gdzie i co nas zaleje i trzeba by w real time stawiać różne barykady, które tez by trzeba wzorem dań z OC budować z podstawowych składników - np. glina do pieca żeby wypalić cegły, woda z cementem i piaskiem do betonu, a z tego razem murek, albo kłody + nóż żeby wystrugać drzewce do tego groty z czegoś tam, powiązać sznurem i są piki na które wbije się fala ryboludzi. Potem burzenie wałów i budowanie innych jak ma przyjść odmienna fala.


Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 11 kwietnia 2023 - 15:03

  • 1