Skocz do zawartości

Pogadajmy sobie o naszych X`ach bo jakos tu nudno!


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
367 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 19 maja 2004 - 22:04

Gość__*
  • Goście
nice! jeszcze pare miechow i miejmy nadzieje, ze bedzie grywalniejsza wersja :) bo jak na razie siada dynamizm, kontrola...i nieco grafa
ale zdrecydowanie jest na co czekac...fajnie by jeszcze bylo gdyby ktos to skonwertowal na X'a :twisted:
  • 0

#32 Gość__* Napisany 19 maja 2004 - 22:11

Gość__*
  • Goście
widzieliscie moze materialy/wypowiedzi/zapowiedzi na temat KOTOR'a 2? Co o tym sadzicie? Czy zmiana developera nie zabije ducha Rycerzy? Czy nowa ekipa bedzie w stanie stworzyc rownie wciagajaca fabule?

Osobiscie jestem dobrej mysli - na ekipe skladaja sie byli pracownicy BioWare, Black Isle. Troszke sie obawiam o fabule (ostatni zyjacy Jedi?!). Grafa pewnie da radze bo bedzie to podciagniety engine cz. I. A najwazniejsze, ze zapowiadaja mase sprzetu, multum nowych mocy i klasy prestizowe..mniam!
  • 0

#33 Orange Napisany 20 maja 2004 - 11:02

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

widzieliscie moze materialy/wypowiedzi/zapowiedzi na temat KOTOR'a 2? Co o tym sadzicie? Czy zmiana developera nie zabije ducha Rycerzy? Czy nowa ekipa bedzie w stanie stworzyc rownie wciagajaca fabule?

Osobiscie jestem dobrej mysli - na ekipe skladaja sie byli pracownicy BioWare, Black Isle. Troszke sie obawiam o fabule (ostatni zyjacy Jedi?!). Grafa pewnie da radze bo bedzie to podciagniety engine cz. I. A najwazniejsze, ze zapowiadaja mase sprzetu, multum nowych mocy i klasy prestizowe..mniam!

Widziałem filmy z E3, czytałem zapowiedzi i powiem Ci, że obawiam się takiego KOTOR'a 1.5, zwykłego mission-packa z na siłę wciśniętą fabułą. Przecież co ma ona sobą reprezentować, skoro zawiera same cliche i oklepane schematy (znowu budzący się gł. bohater, który znowu ma amnezję, ale - UWAGA - na pewno znowu jest najważniejszą postacią swych czasów i od niego będą zależeć dalsze losy ludzkości........ :roll: ).
Ech, a wydawałoby się, że twórcy Tormenta i Baldur's Gate mają tyle wyobraźni, żeby chociaż jakoś inaczej rozpocząć grę, już o reszcie fabuły nie wspominając (wszak w uniwersum SW trudno o coś naprawdę odkrywczego, zawadzają tu pewne utarte schematy, ale bez przesady!).
Dalej - z filmów wnioskuję, że sama mechanika i wygląd gry także mało się zmienią - walczy się - identycznie, prowadzi dialogi z NPC - też (dobra odpowiedź, neutralna, zła i wszystko bardzo przejrzyste), ba, nawet modele niektórych postaci są takie same (ciemni Jedi) - ok, rozumiem, że rzecz dzieje się w kilka zaledwie lat po jedynce, ale choćby kosmetyczne zmiany w ubiorze przeciwników może skłoniłyby mnie do refleksji, że developerzy COŚ (prócz dodawania nowych mocy i innych statystyk) robią :evil:
Tak więc - zobaczymy :roll: . Ale powiem Wam szczerze, iż moim zdaniem podnieść poprzeczkę może tu jedynie samo BioWare ze swoim Jade Empire - to jest dopiero innowacja, połączenie niesamowicie podanej kultury i mitów Chin z real-time'ową walką i klimatem jednego z moich ulubionych filmów - "Przyczajonego tygrysa...". Czekam!
  • 0

#34 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 12:48

Gość__*
  • Goście
wlasnie przycinam w Metal Sluga 3...Hesus! co oni tej grze zrobili? zaraz wszystko wyjasnie, na poczatek kilka jedna rzecz:
MS3 jest freak'n trudny na automatach i emulatorkach!

a teraz o co mi chodzi:

SNK-Playmore wywalilo z MS3 opcje kontynuacji od miejsca zgonu! Znaczy to mniej wiecej tyle, ze jezeli masz jeszcze monete (sa max 4, nie da sie odblokowac wiekszej ilosci ani freeplaya!) to wybierasz postac...i...ladujesz na samym poczatku, nie wazne czy zginlaes przy bosie czy metr od punktu zrzutu! Jak oni to mogli zrobic, nie dosc, ze 4 kontynuacje wcale nie daja az takiej przewagi to jestesmy zmuszeni rozwalic caly taki dajmy na to mothership na 4 zyciach! SAJGON! Jedyna opcja to trzymanie 2 pada i sekunde przed smiercia wlaczenie 2 gracza, ale ten zabieg mozna zrobic tylko raz...
damn, nie dosc, ze gra to prawie czysta konwersja (2 nowe tryby - fat island i assault on mothership czy jakos tak, dodana kolekcja jencow i power-upow oraz mozliwosc UL swoich wynikow na scoreboardy XBL) to jeszcze z brakiem mozliwosci bezstresowej rozgrywki...
  • 0

#35 TomisH Napisany 30 maja 2004 - 13:43

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
A ja właśnie odkryłem, że Panzer Dragoon Orta to tytuł ponadczasowy...

Oj odłożyłem tą pozycję na półkę, odłożyłem. I cóżem uczynił! Chociaż może to i lepiej :roll: - przechodząc grę jeszcze raz ponownie zachwycam się wykonaniem lokacji i przeciwników, japońską schizowatością, nawet fabułą (tak!) Ta gra to ciągle jeden z najpiękniejszych tytułów na Xboxa...

Orta leżała "bezczynnie" prawie rok. Pierwszy "raz" została potraktowana jak zabawka, którą bawisz się i odrzucasz. Teraz powraca w glorii i chwale
8)
  • 0

#36 Orange Napisany 30 maja 2004 - 13:55

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

A ja właśnie odkryłem, że Panzer Dragoon Orta to tytuł ponadczasowy... (...)

Pamiętam, jak kiedyś grałem w Panzera na MegaDrive u kumpla, to było coś! Dlatego kiedy w Orcie odblokowałem ukryte poprzednie części, łezka zakręciła mi się w oku! :cry: Rany, to były czasy!
  • 0

#37 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 14:07

Gość__*
  • Goście
moze wyraze niepopularny poglad ale jakos Orta do mnie nie przemowila, grafa jest swietna, podziwiam trud tworcow wlozony w konstrukcje jezyka (nie brzmi wam jak japonski? :? ) i w fabule ale qurde...wqurzaja mnie gry gdzie czuje swoja bezsilnosc...lubie gry trudne, wyzwania sa ok ale frustruja mnie smierci dla tego, ze po prostu nie dalo sie przezyc bo gra nie pozwala przed czyms uciec albo czego zrobic, a tak wlasnie czuje sie przy shooterach "szynowych". Skrecam w dol i lewo, bo to jedyna droga ale nie wiedziec czemu i tak "zahaczam" o cos.
(Zeby uniknac posadzenia o to, ze jade po czyms o czym nie mam pojecia: skonczylem gre na normalu z niepamietam jakimi ocenami ale chyba nie najgorzej :D )
  • 0

#38 Orange Napisany 30 maja 2004 - 14:35

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Jiraiya - na tym polega właśnie piękno rail shooterów!! ;) - To są hardcore'owe gry, momentami ekstremalnie trudne, ale zawsze istnieje jakiś sposób na ukończenie poziomu/pokonanie bossa bez szwanku. Kiedy graliśmy ze znajomymi całą ekipą w tego typu gry, znajdywanie tych "słabych punktów" sprawiało nam największą frajdę!
Dlatego jestem zdania, że wszelkie pozycje tego typu (Panzery, Contry, NG itp.) to najlepsze party games - szczęście po wykończeniu z kolegą arcytrudnego przeciwnika nie miało sobie równych!
Ale, jak zawsze, gust gra tu wiodącą rolę. :D
  • 0

#39 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 14:54

Gość__*
  • Goście

Dlatego jestem zdania, że wszelkie pozycje tego typu (Panzery, Contry, NG itp.) to najlepsze party games - szczęście po wykończeniu z kolegą arcytrudnego przeciwnika nie miało sobie równych!
Ale, jak zawsze, gust gra tu wiodącą rolę. :D


Z tym nie bede polemizowal ale chce rozroznic "zwykle shoot-em-upy" i "strzelanki na szynach". Sam uwielbiam Contre, MS itd. w nich wiem, ze ucieczka zalezy od moich umiejetności. Po zejsciu zdaje sobie sprawe, ze np. moglem sie schylic albo podskoczyc czego w Orcie nie moge, bo jestem blokowany. Tylko o to mi chodzi. Swoja droga u mnie za najlepsze party-games uchodza (w dowolnej kolejności) Halo w co-opie, crash w Burnout 2, wszelakie bijatyki i strzelanki, FF:CC. Prym w radosci z dokonan wiedzie oczywiscie Burnout 2, w ktorym wyczesanie konkretnego wyniku to czysty orgazm! :D
  • 0

#40 Orange Napisany 30 maja 2004 - 15:11

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
W Orcie jesteś blokowany przez tunel, w którym się poruszasz, fakt, ale i tak ucieczka zależy od Twoich umiejętności - np. pamiętam, że aby uniknąć strzałów ostatniego bossa (w jego ostatecznej formie) należało bardzo szybko i z odpowiednim timeingiem poruszać się po obwodzie "tunelu". Tak, jak mówię - zawsze istnieje jakiś trick, aby walczyć nie dostając cięgów.

Burnouta nie sprawdzałem, ale niedawno wziąłem X'a do znajomego, byli nasi wspólni kumple, większość nigdy nie trzymała pada w ręku. Ale kiedy zarzuciłem NFS: Underground w drag - wszyscy bawili się jak dzieci! Siedzieliśmy całą noc mixując NFS z LotR: Return of the King w trybie co-op. Później wszyscy zgodnie orzekli, że sprzedają swoje DVD, czy co tam mają i kupują konsole, hehe ;)
  • 0

#41 Blizzard Beast Napisany 30 maja 2004 - 15:41

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Prym w radosci z dokonan wiedzie oczywiscie Burnout 2, w ktorym wyczesanie konkretnego wyniku to czysty orgazm! :D


Szkoda tylko, ze ci Jasio ostatnio naklepal 97 baniek i ci rurka zmiekla :wink:
  • 0

#42 Gość__* Napisany 31 maja 2004 - 22:11

Gość__*
  • Goście

Prym w radosci z dokonan wiedzie oczywiscie Burnout 2, w ktorym wyczesanie konkretnego wyniku to czysty orgazm! :D


Szkoda tylko, ze ci Jasio ostatnio naklepal 97 baniek i ci rurka zmiekla :wink:


no nie da sie ukryc, ze 97 to konkretny wynik, statystycznie rzecz ujmujac jak myslisz jaka jest szansa, zeby przewrocic 3 autobusy...a zreszta przy nim moja rurka jest zawsze mieka...inaczej bym sie zaczal konkretnie niepokoic :P
  • 0

#43 Blizzard Beast Napisany 31 maja 2004 - 23:05

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Prym w radosci z dokonan wiedzie oczywiscie Burnout 2, w ktorym wyczesanie konkretnego wyniku to czysty orgazm! :D


Szkoda tylko, ze ci Jasio ostatnio naklepal 97 baniek i ci rurka zmiekla :wink:


no nie da sie ukryc, ze 97 to konkretny wynik, statystycznie rzecz ujmujac jak myslisz jaka jest szansa, zeby przewrocic 3 autobusy...a zreszta przy nim moja rurka jest zawsze mieka...inaczej bym sie zaczal konkretnie niepokoic :P


Zapewne on tez :D
  • 0

#44 Gość__* Napisany 02 czerwca 2004 - 19:04

Gość__*
  • Goście
ej, żyjecie? cos tu powiewa nudą. a moze mały zlot zorganizoac? co wy na to?
  • 0

#45 Gość__* Napisany 03 czerwca 2004 - 08:15

Gość__*
  • Goście
niewaski pomysl..."jestem na tak"! ale nawet nie majac wiele do czynienia z logistyka wyobrazam sobie ile trudu i wkladow by to pochlonelo...potrzebny ktos z doswiadczeniem, ktory by trzymal piecze nad wszystkim... ale rozwazania teoretyczne mozemy zaczac, a noz-widelec cos wyjdzie :D w sumie zaloze topic, moze przyciagniemy uwage X'owego luda!
  • 0

#46 Gość__* Napisany 04 czerwca 2004 - 16:01

Gość__*
  • Goście
Słyszzeliście o grze Phatom Dust? Amerykanie jej nie dostaną

Microsoft declines to bring its Japanese studio's Xbox action game across the Pacific.
In a somewhat surprising move, Microsoft has decided not to publish Phantom Dust in the US and Canada. "Microsoft Game Studios has decided to not publish Phantom Dust for North America," said the publisher in a one-paragraph statement issued to GameSpot.

Since it was displayed at last year's Tokyo Game Show, where GameSpot saw it up close, troubled rumors have surrounded Phantom Dust's development. However, many industry watchers had assumed that its status as Microsoft Game Studios Japan's premier project would guarantee a release in the US.

Microsoft did confirm that the postapocalyptic Xbox action game would be available to Japanese gamers by the end of 2004. "Phantom Dust is scheduled for release in Japan later this year," said a Microsoft representative.


a co za tym idzie, trzeba będzie grać w importa po japońsku, a dosyć cięzko się gra w grę gdzie ważne są statystyki i opisów multum pisanych robaczkami ;) Aha, DareDevil został odłożony na poołkę jak oznajmił gamespot.com po rozmowie z tworcami gry. Oj, miejmy nadzieje, że OutRun2 i SpikeOut stracą napis "TBA" i w zostaną wydane.
  • 0

#47 Gość__* Napisany 04 czerwca 2004 - 17:46

Gość__*
  • Goście
Co ja mogę powiedzieć... hm...
Iksa mam od nie dawna(trzy tygodnie) . Jedyna moja gra to HALO, na razie gram na NORMAL, nie mam drugiego pada także nie ma mowy póki co o multi, ale jak tylko spotkam mojego kumpla z Cz-wy (hi skejcik!) to złożymy się:D

Nie mam przerobionego, bo czuję niedosyt grając na płytkach 'bez instukcji i pudełka'.

Coś jeszcze? Hm... Zbieram na PGR2 8)
  • 0

#48 Gość__* Napisany 05 czerwca 2004 - 11:51

Gość__*
  • Goście
moze jakis sparing w halo? spoko, naprawde warto uzbierac na "pegieera". obadaj ceny na allegro tam czasami kupisz taniej.
  • 0

#49 Gość__* Napisany 05 czerwca 2004 - 12:51

Gość__*
  • Goście
a ja tam mam tylko pgr2 i we wtorek ssx3 :))))))
  • 0

#50 Gość__* Napisany 05 czerwca 2004 - 14:42

Gość__*
  • Goście
True Fantasy Live Online - development wstrzymany...fu'k a gra wygladala tak fajnie :/
chyba nie tylko mnie zal tej pozycji - miala potencjal i szkoda jej. jakos do mnie nie trafiaja argumenty przemawiajace za wstrzymaniem, Level 5 przygotowuje Dragon Questa VIII wiec moze sony ich "przekonalo" bojac sie konkurencji dla FFXI :wink:

http://xbox.ign.com/...0/520861p1.html


aha, tenchi - fachowy wilq, respect man!
  • 0

#51 Gość__* Napisany 06 czerwca 2004 - 09:16

Gość__*
  • Goście
dziwnym nie jest, że fachowy :) http://www.wilq.pl/emotikony.html
  • 0

#52 Gość__* Napisany 10 czerwca 2004 - 10:50

Gość__*
  • Goście
Tron 2.0: Killer App wychodzi na xboxa :). Jak podtytuł wskazuje jest to zaboojcza aplikacja :) Główni bohaterowie będą wyglądali jak nasze Xy.
Dodany obrazekDodany obrazek
  • 0

#53 Gość__* Napisany 12 czerwca 2004 - 14:41

Gość__*
  • Goście
wariacja na temat sc. polecam
http://www.newground...tal/view/174313
  • 0

#54 Gość__* Napisany 12 czerwca 2004 - 17:08

Gość__*
  • Goście
lol, swietne! :D fantastycznie uchwycony klimat SC!
  • 0

#55 simian raticus Napisany 13 czerwca 2004 - 11:24

simian raticus

    Link

  • Forumowicze
  • 290 Postów:
Chcę se sprawić Xboxa...niemam kompa i mam pytanie, czy Xbox sam sobie może zrzucać giery i programy na twardziela??? Czy trzeba go łączyć z komputerem???
  • 0

#56 Gość__* Napisany 13 czerwca 2004 - 11:38

Gość__*
  • Goście
ok, sprawa nie jest taka prosta...w sumie nie musisz miec kompa ale jest przydatny. jezeli kupisz X'a z softem od razu na HDD to masz mniejszy problem. natomiast jezeli nie to bedziesz musial wypalic sobie plytke cd-rw (albo cd-r jezeli czytnik obsluguje), odpalic evoX'a i dopiero zgrac go na HDD (oprocz tego zmienic nazwe aby zastapil dashboarda itp). kiedy ja sie w to bawilem nie bylo jeszcze instalatorow ale wiem, ze obecnie wrzucasz obraz takiej "paczki" na plyte a po odpaleniu na Xie program sam zgrywa potrzebne rzeczy tak abys w przyszlosci po prostu wkladal plyte z gra, filmem czy muza i nie martwil sie dalej. reasumujac - jest to mozliwe ale i tak bedziesz raczej potrzebowal kompa aby zrobic plytke (jezeli nie bedzie softu od razu na twradzielu). aha...na allegro zdaje sie mozna kupic plytki z evoxem i calym potrzebnym softem wiec teoretycznie mozna sie obyc bez kompa
  • 0

#57 simian raticus Napisany 13 czerwca 2004 - 12:17

simian raticus

    Link

  • Forumowicze
  • 290 Postów:
To masakra...łykam Xboxa i nazrzucam se kultpwych horrorów, starych emulatorów i muzy!!!
  • 0

#58 Gość__* Napisany 13 czerwca 2004 - 13:56

Gość__*
  • Goście

To masakra...łykam Xboxa i nazrzucam se kultpwych horrorów, starych emulatorów i muzy!!!

masakra jest dopiero teraz kiedy można zdobyć emusa psx na xboxa! tekken3, mgs oraz gran turismo w pieknej grafie
  • 0

#59 Gość__* Napisany 14 czerwca 2004 - 08:49

Gość__*
  • Goście
Niestety nie wszystkie gry działają na emu PSX'a
  • 0

#60 Gość__* Napisany 15 czerwca 2004 - 17:38

Gość__*
  • Goście
niestety dzisiaj uległem wypadkowi na rowerze :( przy zjeździe ze szczytu. doznałem ran na przegłubach :). to znaczy tam gdzei paluchy mi sie zginaja. trudno mi kontroler utrzymać :cry: w rękach. oto jak wyglądam po wypadku
poniższe zdjęcie oglądasz na własną odpowiedzialność
http://www.jc85.repu....pl/masakra.jpg
  • 0