Pogadajmy sobie o naszych X`ach bo jakos tu nudno!
#31 Gość__* Napisany 19 maja 2004 - 22:04
ale zdrecydowanie jest na co czekac...fajnie by jeszcze bylo gdyby ktos to skonwertowal na X'a
#32 Gość__* Napisany 19 maja 2004 - 22:11
Osobiscie jestem dobrej mysli - na ekipe skladaja sie byli pracownicy BioWare, Black Isle. Troszke sie obawiam o fabule (ostatni zyjacy Jedi?!). Grafa pewnie da radze bo bedzie to podciagniety engine cz. I. A najwazniejsze, ze zapowiadaja mase sprzetu, multum nowych mocy i klasy prestizowe..mniam!
#33 Napisany 20 maja 2004 - 11:02
Widziałem filmy z E3, czytałem zapowiedzi i powiem Ci, że obawiam się takiego KOTOR'a 1.5, zwykłego mission-packa z na siłę wciśniętą fabułą. Przecież co ma ona sobą reprezentować, skoro zawiera same cliche i oklepane schematy (znowu budzący się gł. bohater, który znowu ma amnezję, ale - UWAGA - na pewno znowu jest najważniejszą postacią swych czasów i od niego będą zależeć dalsze losy ludzkości........ ).widzieliscie moze materialy/wypowiedzi/zapowiedzi na temat KOTOR'a 2? Co o tym sadzicie? Czy zmiana developera nie zabije ducha Rycerzy? Czy nowa ekipa bedzie w stanie stworzyc rownie wciagajaca fabule?
Osobiscie jestem dobrej mysli - na ekipe skladaja sie byli pracownicy BioWare, Black Isle. Troszke sie obawiam o fabule (ostatni zyjacy Jedi?!). Grafa pewnie da radze bo bedzie to podciagniety engine cz. I. A najwazniejsze, ze zapowiadaja mase sprzetu, multum nowych mocy i klasy prestizowe..mniam!
Ech, a wydawałoby się, że twórcy Tormenta i Baldur's Gate mają tyle wyobraźni, żeby chociaż jakoś inaczej rozpocząć grę, już o reszcie fabuły nie wspominając (wszak w uniwersum SW trudno o coś naprawdę odkrywczego, zawadzają tu pewne utarte schematy, ale bez przesady!).
Dalej - z filmów wnioskuję, że sama mechanika i wygląd gry także mało się zmienią - walczy się - identycznie, prowadzi dialogi z NPC - też (dobra odpowiedź, neutralna, zła i wszystko bardzo przejrzyste), ba, nawet modele niektórych postaci są takie same (ciemni Jedi) - ok, rozumiem, że rzecz dzieje się w kilka zaledwie lat po jedynce, ale choćby kosmetyczne zmiany w ubiorze przeciwników może skłoniłyby mnie do refleksji, że developerzy COŚ (prócz dodawania nowych mocy i innych statystyk) robią
Tak więc - zobaczymy . Ale powiem Wam szczerze, iż moim zdaniem podnieść poprzeczkę może tu jedynie samo BioWare ze swoim Jade Empire - to jest dopiero innowacja, połączenie niesamowicie podanej kultury i mitów Chin z real-time'ową walką i klimatem jednego z moich ulubionych filmów - "Przyczajonego tygrysa...". Czekam!
#34 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 12:48
MS3 jest freak'n trudny na automatach i emulatorkach!
a teraz o co mi chodzi:
SNK-Playmore wywalilo z MS3 opcje kontynuacji od miejsca zgonu! Znaczy to mniej wiecej tyle, ze jezeli masz jeszcze monete (sa max 4, nie da sie odblokowac wiekszej ilosci ani freeplaya!) to wybierasz postac...i...ladujesz na samym poczatku, nie wazne czy zginlaes przy bosie czy metr od punktu zrzutu! Jak oni to mogli zrobic, nie dosc, ze 4 kontynuacje wcale nie daja az takiej przewagi to jestesmy zmuszeni rozwalic caly taki dajmy na to mothership na 4 zyciach! SAJGON! Jedyna opcja to trzymanie 2 pada i sekunde przed smiercia wlaczenie 2 gracza, ale ten zabieg mozna zrobic tylko raz...
damn, nie dosc, ze gra to prawie czysta konwersja (2 nowe tryby - fat island i assault on mothership czy jakos tak, dodana kolekcja jencow i power-upow oraz mozliwosc UL swoich wynikow na scoreboardy XBL) to jeszcze z brakiem mozliwosci bezstresowej rozgrywki...
#35 Napisany 30 maja 2004 - 13:43
Oj odłożyłem tą pozycję na półkę, odłożyłem. I cóżem uczynił! Chociaż może to i lepiej - przechodząc grę jeszcze raz ponownie zachwycam się wykonaniem lokacji i przeciwników, japońską schizowatością, nawet fabułą (tak!) Ta gra to ciągle jeden z najpiękniejszych tytułów na Xboxa...
Orta leżała "bezczynnie" prawie rok. Pierwszy "raz" została potraktowana jak zabawka, którą bawisz się i odrzucasz. Teraz powraca w glorii i chwale
8)
#36 Napisany 30 maja 2004 - 13:55
Pamiętam, jak kiedyś grałem w Panzera na MegaDrive u kumpla, to było coś! Dlatego kiedy w Orcie odblokowałem ukryte poprzednie części, łezka zakręciła mi się w oku! Rany, to były czasy!A ja właśnie odkryłem, że Panzer Dragoon Orta to tytuł ponadczasowy... (...)
#37 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 14:07
(Zeby uniknac posadzenia o to, ze jade po czyms o czym nie mam pojecia: skonczylem gre na normalu z niepamietam jakimi ocenami ale chyba nie najgorzej )
#38 Napisany 30 maja 2004 - 14:35
Dlatego jestem zdania, że wszelkie pozycje tego typu (Panzery, Contry, NG itp.) to najlepsze party games - szczęście po wykończeniu z kolegą arcytrudnego przeciwnika nie miało sobie równych!
Ale, jak zawsze, gust gra tu wiodącą rolę.
#39 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 14:54
Dlatego jestem zdania, że wszelkie pozycje tego typu (Panzery, Contry, NG itp.) to najlepsze party games - szczęście po wykończeniu z kolegą arcytrudnego przeciwnika nie miało sobie równych!
Ale, jak zawsze, gust gra tu wiodącą rolę.
Z tym nie bede polemizowal ale chce rozroznic "zwykle shoot-em-upy" i "strzelanki na szynach". Sam uwielbiam Contre, MS itd. w nich wiem, ze ucieczka zalezy od moich umiejetności. Po zejsciu zdaje sobie sprawe, ze np. moglem sie schylic albo podskoczyc czego w Orcie nie moge, bo jestem blokowany. Tylko o to mi chodzi. Swoja droga u mnie za najlepsze party-games uchodza (w dowolnej kolejności) Halo w co-opie, crash w Burnout 2, wszelakie bijatyki i strzelanki, FF:CC. Prym w radosci z dokonan wiedzie oczywiscie Burnout 2, w ktorym wyczesanie konkretnego wyniku to czysty orgazm!
#40 Napisany 30 maja 2004 - 15:11
Burnouta nie sprawdzałem, ale niedawno wziąłem X'a do znajomego, byli nasi wspólni kumple, większość nigdy nie trzymała pada w ręku. Ale kiedy zarzuciłem NFS: Underground w drag - wszyscy bawili się jak dzieci! Siedzieliśmy całą noc mixując NFS z LotR: Return of the King w trybie co-op. Później wszyscy zgodnie orzekli, że sprzedają swoje DVD, czy co tam mają i kupują konsole, hehe
#41 Napisany 30 maja 2004 - 15:41
Prym w radosci z dokonan wiedzie oczywiscie Burnout 2, w ktorym wyczesanie konkretnego wyniku to czysty orgazm!
Szkoda tylko, ze ci Jasio ostatnio naklepal 97 baniek i ci rurka zmiekla
#42 Gość__* Napisany 31 maja 2004 - 22:11
Prym w radosci z dokonan wiedzie oczywiscie Burnout 2, w ktorym wyczesanie konkretnego wyniku to czysty orgazm!
Szkoda tylko, ze ci Jasio ostatnio naklepal 97 baniek i ci rurka zmiekla
no nie da sie ukryc, ze 97 to konkretny wynik, statystycznie rzecz ujmujac jak myslisz jaka jest szansa, zeby przewrocic 3 autobusy...a zreszta przy nim moja rurka jest zawsze mieka...inaczej bym sie zaczal konkretnie niepokoic
#43 Napisany 31 maja 2004 - 23:05
Prym w radosci z dokonan wiedzie oczywiscie Burnout 2, w ktorym wyczesanie konkretnego wyniku to czysty orgazm!
Szkoda tylko, ze ci Jasio ostatnio naklepal 97 baniek i ci rurka zmiekla
no nie da sie ukryc, ze 97 to konkretny wynik, statystycznie rzecz ujmujac jak myslisz jaka jest szansa, zeby przewrocic 3 autobusy...a zreszta przy nim moja rurka jest zawsze mieka...inaczej bym sie zaczal konkretnie niepokoic
Zapewne on tez
#44 Gość__* Napisany 02 czerwca 2004 - 19:04
#45 Gość__* Napisany 03 czerwca 2004 - 08:15
#46 Gość__* Napisany 04 czerwca 2004 - 16:01
Microsoft declines to bring its Japanese studio's Xbox action game across the Pacific.
In a somewhat surprising move, Microsoft has decided not to publish Phantom Dust in the US and Canada. "Microsoft Game Studios has decided to not publish Phantom Dust for North America," said the publisher in a one-paragraph statement issued to GameSpot.
Since it was displayed at last year's Tokyo Game Show, where GameSpot saw it up close, troubled rumors have surrounded Phantom Dust's development. However, many industry watchers had assumed that its status as Microsoft Game Studios Japan's premier project would guarantee a release in the US.
Microsoft did confirm that the postapocalyptic Xbox action game would be available to Japanese gamers by the end of 2004. "Phantom Dust is scheduled for release in Japan later this year," said a Microsoft representative.
a co za tym idzie, trzeba będzie grać w importa po japońsku, a dosyć cięzko się gra w grę gdzie ważne są statystyki i opisów multum pisanych robaczkami Aha, DareDevil został odłożony na poołkę jak oznajmił gamespot.com po rozmowie z tworcami gry. Oj, miejmy nadzieje, że OutRun2 i SpikeOut stracą napis "TBA" i w zostaną wydane.
#47 Gość__* Napisany 04 czerwca 2004 - 17:46
Iksa mam od nie dawna(trzy tygodnie) . Jedyna moja gra to HALO, na razie gram na NORMAL, nie mam drugiego pada także nie ma mowy póki co o multi, ale jak tylko spotkam mojego kumpla z Cz-wy (hi skejcik!) to złożymy się
Nie mam przerobionego, bo czuję niedosyt grając na płytkach 'bez instukcji i pudełka'.
Coś jeszcze? Hm... Zbieram na PGR2 8)
#48 Gość__* Napisany 05 czerwca 2004 - 11:51
#49 Gość__* Napisany 05 czerwca 2004 - 12:51
#50 Gość__* Napisany 05 czerwca 2004 - 14:42
chyba nie tylko mnie zal tej pozycji - miala potencjal i szkoda jej. jakos do mnie nie trafiaja argumenty przemawiajace za wstrzymaniem, Level 5 przygotowuje Dragon Questa VIII wiec moze sony ich "przekonalo" bojac sie konkurencji dla FFXI
http://xbox.ign.com/...0/520861p1.html
aha, tenchi - fachowy wilq, respect man!
#51 Gość__* Napisany 06 czerwca 2004 - 09:16
#52 Gość__* Napisany 10 czerwca 2004 - 10:50
#53 Gość__* Napisany 12 czerwca 2004 - 14:41
#54 Gość__* Napisany 12 czerwca 2004 - 17:08
#55 Napisany 13 czerwca 2004 - 11:24
#56 Gość__* Napisany 13 czerwca 2004 - 11:38
#57 Napisany 13 czerwca 2004 - 12:17
#58 Gość__* Napisany 13 czerwca 2004 - 13:56
masakra jest dopiero teraz kiedy można zdobyć emusa psx na xboxa! tekken3, mgs oraz gran turismo w pieknej grafieTo masakra...łykam Xboxa i nazrzucam se kultpwych horrorów, starych emulatorów i muzy!!!
#59 Gość__* Napisany 14 czerwca 2004 - 08:49
#60 Gość__* Napisany 15 czerwca 2004 - 17:38
poniższe zdjęcie oglądasz na własną odpowiedzialność
http://www.jc85.repu....pl/masakra.jpg