Skocz do zawartości

Zdjęcie

XCOM: Enemy Unknown

Firaxis Games 2K Games PS3 Vita X360 AND iOS PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
472 odpowiedzi na ten temat

#451 Sotaku Napisany 12 września 2013 - 12:34

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

uff dobrze że dałeś spoilera, bo prawie włączyłem :P


  • 0

#452 Spuczan Napisany 18 września 2013 - 20:08

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

http://www.youtube.com/watch?v=r7XNV64tsVc

 

Kilka nowych rzeczy.


  • 0

#453 Kaxi Napisany 18 września 2013 - 21:53

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Też jestem super excited :)


  • 0

#454 Spuczan Napisany 09 października 2013 - 16:24

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

Zapowiadają się twisty fabularne:

 

A tu parę słów od Kaxiego:

http://gamezilla.kom...om-enemy-within


Ten post był edytowany przez Spuczan_ dnia: 09 października 2013 - 16:30

  • 0

#455 Kaxi Napisany 09 października 2013 - 18:13

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Byłem na pokazie w UK, dwukrotnie ograłem zestaw dwóch typów misji z Exalt oraz pogadałem z lead designerem. Ja na pewno łyknę, będzie grubo :) Wrażenia w linku Spuczana.


  • 0

#456 burnstein Napisany 09 października 2013 - 21:34

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Nie skończyłem tej giereczki i chyba nie skończę bo nie chce mi się do niej wracać.


  • 0

#457 Spuczan Napisany 28 października 2013 - 22:01

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
xcom_enemy_within_base_defense_screensho
 
xcom_enemy_within_base_defense_screensho
 
xcom_enemy_within_base_defense_screensho
 

http://www.spacesect...nside-the-base/

 

http://gamezilla.kom...om-enemy-within

 

W obu przypadkach twórcy newsa zastanawiają się co się stanie w przypadku niepowodzenia misji w których bronimy swojej bazy. Mi do głowy przychodzi tylko jeden pomysł. Gra się nie skończy ale nasza baza zostanie w jakiś sposób uszkodzona - trwale lub w jakimś stopniu. Ciekawe czy Kaxi wie? :hmmm:


  • 0

#458 Sotaku Napisany 28 października 2013 - 22:03

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

Pewnie będzie game over


  • 0

#459 Psycho-Mantis Napisany 28 października 2013 - 22:50

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:

Na partyzanta w lesie.


  • 0

#460 Kaxi Napisany 29 października 2013 - 09:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Powinienem dowiedzieć się dziś.


  • 0

#461 Spuczan Napisany 20 listopada 2013 - 10:51

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

Jak ktoś nie czytał jeszcze recenzji Kaxiego:

http://gamezilla.kom...om-enemy-within

 

Poczekam jak staniej i będzie w łyknięcia w jakiejś promocji. Najbardziej mnie martwi, że stare niedoróbki nie zniknęły.


  • 0

#462 Druciak Napisany 27 sierpnia 2014 - 19:39

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Sry, że odkopuję, ale mam pewien problem. Jestem pod sam koniec gry, mam za zadanie zwiększyć moc psioniczną mojego żołnierza, potem z tego co wyczytałem można będzie użyć specjalnej maszyny. Tylko, że rozwinąłem maksymalnie zdolności(mam obecnie 3), minęły z 2 miesiące, a zezwolenia jak nie było tak nie ma. Założyłem nawet pancerz psioniczny i dalej nic. Co robię źle?


  • 0

#463 Sotaku Napisany 27 sierpnia 2014 - 19:44

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
http://www.gry-onlin...=1280&PART=7230


To Ci powinno pomóc ;)
  • 0

#464 Druciak Napisany 27 sierpnia 2014 - 19:47

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Dawno tam patrzyłem i nic.


  • 0

#465 nole Napisany 24 czerwca 2015 - 16:08

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:
Oba X-COMy na PSN po 2 dychy, tylko do 2 lipca!
  • 0

#466 Spuczan Napisany 24 czerwca 2015 - 16:18

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

Akurat mam 26 zł na koncie :burn:


  • 0

#467 Spuczan Napisany 10 lipca 2015 - 21:00

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

 

Poczekam jak staniej i będzie w łyknięcia w jakiejś promocji. 

 

No i było więc kupiłem.
 
Technicznie jest lepiej niż w Enemy Unknown. Chociaż nie wiem czy przez ten czas kiedy nie grałem nie wyszła jakaś łatka poprawiająca parę rzeczy. Oczywiście nadal dochodzi do kuriozalnych sytuacji gdzie nasz żołnierz "na warcie" strzela do przeciwnika przez ściany. Teraz już wiem dlaczego Firaxis twierdzi, że robi sequela tylko na PC. Przez te kilkanaście godzin gra tylko raz się powiesiła. Oczywiście cały czas towarzyszą mi spadki klatek i doczytywanie się tekstur. Nawet w menu...
 
Gra się oczywiście wyśmienicie. Teraz dopiero widzę jak biedny i ograniczony jest Code Name S.T.E.A.M.. Troszkę zawaliłem z nadajnikami i przez to 3 państwa odwróciły się od projektu XCOM. Jest to wina tego, że nie za bardzo pamiętałem jak efektywnie zarządzać bazą i nie wyrobiłem się ze zbudowaniem przekaźników i wystrzeleniem satelit. Pieniędzy nigdy mi nie brakowało. Nie niszczyłem otoczenia i nie używałem granatów na potęgę więc z każdej misji wracałem z torbami pełnymi kosmicznych śmieci.
 
Po tych kilku latach przerwy nie mam żadnych problemów z kończeniem misji w pełnym składzie. Jutro pewnie kończę grę a jedynymi poległymi żołnierzami są te lolki które padły w początkowej misji. Zresztą ekipa złożona z dwóch snajperów, dwóch granadierów i dwóch żołnierzy wsparcia potrafi robi konkretny rozpierdziel. Pojawiające się posiłki wroga nie są szczególnym zagrożeniem ponieważ 2/3 wsparcia ginie od razu po pojawieniu się na mapie. Podwójny strzał, daleki zasięg i scope sprawia, że nawet przeciwnik za przeszkodą jest trafiany w 99% a plazmowe snajperki za każdym razem posyłają go do piachu. Jedyną trudnością jest uniknięcie zranienia żołnierza oraz uratowanie wszystkich cywilów. Na tą chwilę uważam, że jest to po prostu niewykonalne na mapach z budynkami. Raz tylko doszło do nieciekawej sytuacji kiedy wszyscy moi żołnierze byli ranni i musiałem wysłać na misję żółtodziobów. A była to ta misja gdzie musimy wyeliminować wylęgarnie chryssalidów.
 
Moja drużyna zasługuje na osobny akapit. Jak już wcześniej pisałem mam kilka żołnierzy tej samej klasy ale nie przykładam się szczególnie do wybierania specjalnych kombinacji. Po prostu biorę tych którzy w danej chwili nie są ranni lub nie są genetycznie modyfikowani.  Mam chyba 3 snajperów, 4 granadierów i 2 żołnierzy wsparcia. Nie przykładałem się do premiowania wybranych żołnierzy. Najszybciej awansowali Ci którzy zabili najwięcej wrogów co często było sprawą przypadku (zabicie granatem 3 ufoków, dobry overwatch lub zwykłe szczęście kogoś kto znalazł się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie).
 
Tyle słów a jeszcze nawet nie wspomniałem o nowościach. Nie odczułem ich aż tak bardzo przede wszystkim dlatego, ze miałem chyba półtora roku przerwy. Pewnie rzeczy mi umknęły a o innych zapomniałem. No więc są modyfikacje genetyczne z których najciekawsze jest chyba wykrywanie niewidzialnych przeciwników i odporność na ataki psioniczne. Na mapie pojawiła się tajemnicza substancja zwana meldem która w jakiś sposób wymusza na nas pośpiech. Bez tego ta gra jest jeszcze prostsza a należy wspomnieć, że nie należy do trudnych. Za to jest totalnie zachwycony organizacją EXALT i ich misjami. Gra się w to fajnie i przyjemnie i do tej pory mi się nie znudziło.
 
Za mną chyba 4/5 gry. Mogę już zaatakować statek ufo ale chcę jeszcze zdemaskować organizację EXALT. 

  • 1

#468 Sylvan Wielki Napisany 10 lipca 2015 - 21:15

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 615 Postów:

Wersja na PSV zapowiedziana. :klaszcze:


  • 0

#469 Sotaku Napisany 10 lipca 2015 - 21:19

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
Oni to wiedzą Kocie
  • 0

#470 Spuczan Napisany 03 marca 2016 - 21:41

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

Odpaliłem sobie gierkę na poziomie klasycznym i widzę, że jest trudniej niż pamiętałem. Do szewskiej pasji może doprowadzić człowieka gdy widzi te 80% szans na trafienie dla trzech żołnierzy a żaden z nich nie trafia i w następnej turze obcy robią ci totalny rozpier*ol w szeregach. Rzycie.

 

Jestem gdzieś w 1/3 gry (no co zacząłem dopiero wczoraj :cf: ) i już kompletuje skład. Na razie jeden szeregowiec poszedł do piachu bo już mi się nie chciało wczytywać stanu gry. Po ograniu Code Name S.T.E.A.M. i Fire Emblem: Awakening wychodzą na wierzch pewne niedogoności. Przydałoby się przyśpieszanie tury przeciwnika oraz ruchu naszych jednostek i wyłączenie wszystkich niepotrzebnych filmików które muszą się uruchamiać. 

 

Ale to nadal bardzo fajna gra i pomimo tych wad gra się dobrze.


  • 2

#471 Spuczan Napisany 22 marca 2016 - 09:38

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

Wiem, że ta seria już nikogo oprócz mnie ale wrzucam:

 

http://www.gameinfor...-psn-store.aspx

 

https://store.playst...COMENEMYUNKPLUS

 

Wiem też, że już wszyscy wiedzą. Dałem to tylko w formie przypomnienia. Chyba nie zrobię trzeciej platyny? Czyżby? :cf:


  • 0

#472 fingus Napisany 22 marca 2016 - 09:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:

Wolałbym dwójkę na PS4.


  • 0

#473 Spuczan Napisany 22 marca 2016 - 10:32

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

A to ty jesteś w tej "licznej-inaczej" grupie osób która twierdzi/boi się/uważa/wierzy, że 2ka nie trafi na konsole?


  • 0



Inne z tagami: