Skocz do zawartości

Zdjęcie

XCOM: Enemy Unknown

Firaxis Games 2K Games PS3 Vita X360 AND iOS PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
472 odpowiedzi na ten temat

#31 xell Napisany 09 stycznia 2012 - 18:42

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Ten niebieski kontur sugeruje podzielenie pola walk na dość duże heksagony, choć może te coś innego oznacza, a skały z lewej i prawej sugerują dość wąski obszar działania. :hmmm: Ale może jest inaczej, zobaczy się.
  • 0

#32 fingus Napisany 09 stycznia 2012 - 18:42

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Tego screena mogę skomentować tylko w ten sposób: brzyyydal!
Dodany obrazek

edyt: ale są też plusy: w tekście potwierdzili risercz i dewelopment :^^:
edyt^2: jednak chyba "ogłupią" grę na potrzeby konsol, tylko nie chcą tego wprost przyznać :ziewa:
  • 0

#33 xell Napisany 09 stycznia 2012 - 18:53

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Jak chcesz mieć mnóstwo różnych obszarów walk, z różnymi tematami (las, tajga, plaża, pustynia, miasto, wieżowiec, lotnisko itp itd.) o różnych porach dniach (i być może warunkach pogodowych), destrukcją otoczenia i sporej powierzchni działania, to tak by to musiało wyglądać.
  • 0

#34 MaxVarEmreis Napisany 09 stycznia 2012 - 19:00

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Jak chcesz mieć mnóstwo różnych obszarów walk, z różnymi tematami (las, tajga, plaża, pustynia, miasto, wieżowiec, lotnisko itp itd.) o różnych porach dniach (i być może warunkach pogodowych), destrukcją otoczenia i sporej powierzchni działania, to tak by to musiało wyglądać.

+ nie zapomnij, że gra wychodzi też na konsole :olo:

Mi się wydaje, że to nie heksagony. Kontur ma taki kształt, bo mamy przeszkody (drzewa, skały). IMO będziemy mieć "okrąg".
  • 0

#35 fingus Napisany 09 stycznia 2012 - 19:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Ja nie mówię o teksturach czy złożoności modeli (choć faktycznie te niebieskie ludki są pastgenowo kanciaste), a oświetleniu. Oryginalne UFO (jak na tamte czasy) RZĄDZIŁO swoim modelem oświetlenia, które miało tez niebagatelny wpływ na gameplay. A tutaj widzę oświetlenie równie fatalne jak w jakimś Dragon Age. :fp:

I oczywiście, że są to heksy, to przecież widać.

edyt:


Ach jeszcze jedno - UFO z 94 miało lepszy model terenu. :P Tutaj widzę teren płaski jak stół upstrzony tylko skałkami tworzącymi jakieś korytarzyki. Żadnego z różnicowania wysokości. Ciekawe, czy będą piętrowe budynki.
  • 0

#36 xell Napisany 09 stycznia 2012 - 19:32

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Oświetlenie z jednego screenshota to możesz sobie faktycznie oceniać.

Generalnie fingus domagasz się, żeby wszystko było identyczne jak w pierwszym Enemy Unknown, jak nie to od razu rwetes. Wyluzuj chłopie, gra wyjdzie jaka wyjdzie i myśl o niej, jakby miała być nowym IP i z tej perspektywy oceniaj wszystkie zapowiedziane elementy gejpleju.

Ja bym był zadowolony, jakby walka była zbliżona do Silent Storm z 2003, który też był taktyczą turówką z destrukcją otoczenia (i całkiem podobną grafą :P), tylko tam właśnie na ironię elementy sci-fi irytowały. :P
  • 0

#37 fingus Napisany 09 stycznia 2012 - 19:45

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
A tam od razu rwetes. Odrobina krytykanctwa na dobry początek nie zaszkodzi. :angel:
Spoiler

  • 0

#38 Mielu Napisany 09 stycznia 2012 - 20:24

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1 949 Postów:
A ci w garniturach to kto? Gdzie ufoki?
  • 0

#39 Kaxi Napisany 09 stycznia 2012 - 20:54

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Screen z bazą miodzio.
  • 0

#40 Malutki Napisany 09 stycznia 2012 - 21:07

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

A ci w garniturach to kto? Gdzie ufoki?

Faceci w czerni :^^:
  • 0

#41 Cr0ss2500 Napisany 09 stycznia 2012 - 21:08

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:

]A ci w garniturach to kto? Gdzie ufoki?



ufoki w ludzkiej skórze :hihi:

Ja też chcę aby jak najlepiej gra czerpała z pierwowzoru 94r. ale wszystkiego mieć nie mogę :kidding:
Ten hexogen to zasięg pola widzenia/strzału :pf: lub odległość poruszania się.
  • 0

#42 Kaxi Napisany 09 stycznia 2012 - 21:27

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Ta, to ufoki, można poznać po tym, że mają czerwony wskaźniki wokół siebie. Stawiam, że to albo jakaś misja tutorialowa, albo w którymś momencie kampanii przebierają się za ludzi, by trudniej było ich rozpoznać.

I po prawej na screenie widać różne wyskoścui terenu.
  • 0

#43 xell Napisany 09 stycznia 2012 - 21:29

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Twórcy o swoich doświdczeniach z UFO UE
http://www.gameinfor...loves-xcom.aspx
  • 0

#44 fingus Napisany 09 stycznia 2012 - 21:35

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:

I po prawej na screenie widać różne wysokości terenu.

Albo granicę mapy. :hihi:
No zobaczymy.
  • 0

#45 Cr0ss2500 Napisany 11 stycznia 2012 - 11:17

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
więcej info :
http://www.gry-onlin...13.asp?ID=65146
  • 0

#46 cygus Napisany 12 stycznia 2012 - 08:11

cygus

    Pikachu

  • Narybek
  • 72 Postów:
Pojawiły się trzy nowe screeny:

http://www.vg247.com...-enemy-unknown/
  • 0

#47 MaxVarEmreis Napisany 12 stycznia 2012 - 10:16

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Nadal uważam, że nie ma hexów. Dodany obrazek
  • 0

#48 xell Napisany 12 stycznia 2012 - 10:46

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Tak na to wygląda. Ale prawdę mówiąc, ta niebieska linia zasięgu wydaje się nie mieć sensu, chyba że jest zaznaczona jakaś postać niewidoczna na ekranie.
  • 0

#49 Danteusz Napisany 12 stycznia 2012 - 10:51

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Może to zasięg ruchu wybranego członka zespołu?
  • 0

#50 xell Napisany 12 stycznia 2012 - 10:55

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Ale kółko pod stopami sugeruje, że wybrana postać to ta na ekranie, dlatego to dziwnie mi wygląda. Pewnie się przekonamy wkrótce albo najpóźniej na E3.
  • 0

#51 Danteusz Napisany 12 stycznia 2012 - 11:11

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Mógł akurat dojść do krawędzi zasięgu.
  • 0

#52 xell Napisany 12 stycznia 2012 - 11:24

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
W sumie racja. Nie pomyślałem o tym. :pac:
  • 0

#53 fingus Napisany 12 stycznia 2012 - 11:26

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Bez sensu byłoby pokazywać początkowy zasięg, a nie aktualny.
  • 0

#54 xell Napisany 12 stycznia 2012 - 11:34

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Nie, jeśli można się ruszać daną postacią tylko raz w czasie tury (coś jak w Fire Emblem), ale zawsze anulować ten ruch. Ewentualnie może to być teeż końcówka animacji ruchu.
  • 0

#55 Sotaku Napisany 12 stycznia 2012 - 12:04

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
Przypomina to nawet stare UFO przy którym siedziałem godzinami i męczyłem nim moją Amisię ;)
  • 0

#56 Cr0ss2500 Napisany 12 stycznia 2012 - 13:27

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:

Przypomina to nawet stare UFO przy którym siedziałem godzinami i męczyłem nim moją Amisię ;)


Ejmen, coś w tym jest fakt.
  • 0

#57 ACZ Napisany 20 stycznia 2012 - 23:17

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
nowe skriny:
http://www.ps3site.p...y-unknown/97976
  • 0

#58 fingus Napisany 20 stycznia 2012 - 23:33

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Widać zniszczony dach budynku. Jest dobrze. :tak:
  • 0

#59 Cr0ss2500 Napisany 20 stycznia 2012 - 23:37

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
coraz bardziej zaczynam się jarać gierką, naprawdę świetnie się zapowiada i choć trochę widzę w tym starego klimatu dobrego UFO - będzie dobrze.
  • 0

#60 ACZ Napisany 21 stycznia 2012 - 00:38

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
po skrinach grafa jak dla mnie malo plastyczna.
  • 0



Inne z tagami: