No wiosne Vita dostanie swoją wersję nowej odsłony Mortal Kombat. Wygląda bardzo dobrze, a wykorzystanie ekranu dotykowego nie wydaje się nachalne (można w ogóle z tego zrezygnować).
Mortal Kombat Vita
Rozpoczęte przez
MaxVarEmreis
, 03 02 2012 08:52
83 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 03 lutego 2012 - 08:52
#2 Napisany 03 lutego 2012 - 09:18
Bardzo mi się podoba. Cieszy mnie fakt, że "dotykanie" nie jest konieczne. Wciąż robi na mnie wrażenie płynność gier na Vitę.
#3 Napisany 03 lutego 2012 - 09:27
Co ciekawe, Mortal ma chodzic w 60 klatkach (nie wiem czy na dużych konsolach było podobnie).Bardzo mi się podoba. Cieszy mnie fakt, że "dotykanie" nie jest konieczne. Wciąż robi na mnie wrażenie płynność gier na Vitę.
#4 Napisany 03 lutego 2012 - 10:20
wow naprawdę robi wrażenie
#5 Napisany 03 lutego 2012 - 10:24
Tak Max, na konsolach tez chodzi w 60 FPSach. Wyglada ciekawie, w sam raz na krotkie partyjki w autobusie/w kolejce. Powinni dorzucic download play koniecznie, bo ta gra to kwintesencja multi.
#6 Napisany 16 lutego 2012 - 23:04
#7 Napisany 18 lutego 2012 - 18:45
Zapowiada się kozacko.
#8 Napisany 20 lutego 2012 - 14:14
Wyobrażam sobie już taką walkę w pokoju dla dziecka albo na cmentarzu lub w kanałach. Patent jak najbardzej godny pochwały.
#9 Napisany 16 marca 2012 - 21:21
Można brać w ciemno.
#10 Napisany 31 marca 2012 - 12:31
Podali dokładną datę premiery, zagramy 4 maja.
#11 Napisany 29 kwietnia 2012 - 14:54
link do strony z obrazkami (z peesczy sajt, ale niestety tam to znalazłem): http://www.ps3site.p...daja-zle/108534
#12 Napisany 29 kwietnia 2012 - 15:31
Nie wiedziałem, że ta gra może wyglądać aż tak źle.
#13 Napisany 29 kwietnia 2012 - 17:38
Uncharted na screenach tez prezentuje sie brzydko, a w ruchu gra wyglada przepieknie. Tak samo bedzie z Mortalem.
#14 Napisany 29 kwietnia 2012 - 22:46
Hmmm, zastanawiam się czemu tak jest
#15 Napisany 29 kwietnia 2012 - 23:28
Po prostu juz tak jest , niktore gry wychodza brzydko na statycznych obrazkach.
#16 Napisany 30 kwietnia 2012 - 07:34
W U nawet na statycznych obrazkach widać niesamowity kunszt artystyczny i currentgenowe tekstury. Natomiast w Mortalu...
#17 Napisany 30 kwietnia 2012 - 09:01
Najlepiej samemu przekonać się w praniu.
#18 Napisany 30 kwietnia 2012 - 09:26
to zalezy ile przekonanie na wlasnej skorze moze kosztowac
#19 Napisany 30 kwietnia 2012 - 09:41
Bez przesady, dostaniecie do zbadania wersję od dystrybutora. Wystarczy jedno zdanie ("omijać szerokim łukiem") na forum i wszyscy będą wiedzieć.
#20 Napisany 30 kwietnia 2012 - 10:09
ale przecyztanie na forum lub recenzji nie jest przekonaniem sie w praniu, o ktorym pisal kolega
#21 Napisany 30 kwietnia 2012 - 10:29
No to znajdźmy króliczka doświadczalnego, który jutro ściągnie grę i skrobnie krótką notkę jak to wygląda w "praniu"
#22 Napisany 01 maja 2012 - 00:15
Dajcie mi Vitę i grę to ją przetestuję
#23 Napisany 01 maja 2012 - 21:28
launch trailer
#24 Napisany 06 maja 2012 - 14:29
Sądzę, że jak jesteś ze Śląska to będziesz miał okazję ją przetestować 19.05 na spotkaniu Vitowców w Katowicach.Dajcie mi Vitę i grę to ją przetestuję
#25 Napisany 06 maja 2012 - 14:56
Kurcze, leży to na PS Store (podobnie jak nowa Disgaea) i aż korci. Napisałem co prawda, że do mordobitek się już kompletnie nie nadaję, a i trophy za wygranie 10 walk online pod rząd pewnie nigdy nie zdobędę, ale... grał ktoś?
#26 Napisany 07 maja 2012 - 17:19
Właśnie nie wiem. Albo to albo Disgaea...
#27 Napisany 08 maja 2012 - 07:45
Polecam Disgejozę
#28 Napisany 08 maja 2012 - 10:43
Mortal ma rewelacyjne oceny! Ale zarówno tego jak i Disgaea nie ma w sklepiku
#29 Napisany 08 maja 2012 - 14:36
No, a ja nie mogłem powstrzymać ciężkiego palca i zassałem to z PS Store. Właśnie przyszło - gra waży ponad 3GB. Chętnie napisałbym, że powiem coś więcej, jak wbiję platynę, ale to chyba pobożne życzenia Anyway - mam, gram. Napiszę coś więcej, jak postukam chociaż z kilka godzin. Grałem niedawno w konsolowego MK - sprawdzę różnice na gorąco.
Edytka: Przejechałem właśnie Scorpionem przez tryb Arcade (Ladder). Jest płynnie, szybko i widowiskowo, ale modele wojowników skrojono dość zauważalnie. Od razu skojarzyło mi się z Tekkenem na PSP - ludziki neco biedniejsze, ale framerate na poziomie 60 fps wszystko wynagradza zaznaczam jednak, że zarówno wejścia wojowników na arenę, jak i Fatalities są już znacznie wolniejsze (25-30 fps). Od początku grać można Freddie Krugerem i Kratosem - dostępne są też dwa challenge towery (klasyczny i dotykowy). Jest krypta, są niezmienione animacje, scenki, wstawki - to TEN SAM mortal, tylko z nieco przyciętymi modelami ludków. Grałem na krzyżaku - ale z tego co widzę, masa osób decyduje się na analog. Postacie reagują błyskawicznie na wydawane komendy - gra się naprawdę przyjemnie.
- online, touch fatalities, vs na żywca - jeszcze tego nie próbowałem. Moją wewnętrzną trophy bitch zabolało tylko, że nie pojawia się nigdzie informacja o zdobytych trofeach. W wolnej chwili należy sobie wejść do zakładki trophy i sprawdzić, co się odblokowało. I tyle
Edytka: Przejechałem właśnie Scorpionem przez tryb Arcade (Ladder). Jest płynnie, szybko i widowiskowo, ale modele wojowników skrojono dość zauważalnie. Od razu skojarzyło mi się z Tekkenem na PSP - ludziki neco biedniejsze, ale framerate na poziomie 60 fps wszystko wynagradza zaznaczam jednak, że zarówno wejścia wojowników na arenę, jak i Fatalities są już znacznie wolniejsze (25-30 fps). Od początku grać można Freddie Krugerem i Kratosem - dostępne są też dwa challenge towery (klasyczny i dotykowy). Jest krypta, są niezmienione animacje, scenki, wstawki - to TEN SAM mortal, tylko z nieco przyciętymi modelami ludków. Grałem na krzyżaku - ale z tego co widzę, masa osób decyduje się na analog. Postacie reagują błyskawicznie na wydawane komendy - gra się naprawdę przyjemnie.
- online, touch fatalities, vs na żywca - jeszcze tego nie próbowałem. Moją wewnętrzną trophy bitch zabolało tylko, że nie pojawia się nigdzie informacja o zdobytych trofeach. W wolnej chwili należy sobie wejść do zakładki trophy i sprawdzić, co się odblokowało. I tyle
#30 Napisany 10 maja 2012 - 20:15
Ok, jedziemy dalej. Na początek zdjęcie - jestem grubo poza połową Story Mode.
Rozumiem, że na ekranach Waszych lapków/tabletów/iphonów wygląda jeszcze gorzej, ale płynne 60 klatek animacji na sekundę w dalszym ciągu robi na mnie ogromne wrażenie! Aż chce się grać, naparzać po przyciskach i patrzeć, jak cyfrowa jucha zalewa ekran! Nie ma żadnej (przynajmniej przesadzonej) pikselozy. Ja wiem, że na fotce jest, ale ta sama fotka jest przynajmniej czterokrotnym powiększeniem tego, co widać na ekranie PS Vita. W dalszym ciągu też domyślam się tylko, jakie tam trophy wpadły mi podczas grania, bo absolutnie żadna informacja nie pojawia się w prawym górnym rogu ekranu. No trudno. Na razie łapię same łatwe dzbanki - "Robots Rule!" to mój ostatni. Nie jestem żadnym fighterowym wymiataczem, a w pierwszym meczyku online zostałem strasznie zbity przez zioma o ksywce "79" na końcu. Przykre doświadczenie, ale póki co nie operuję sprawnie żadną postacią Poza tym znalezienie fightera nie zajęło konsoli więcej niż kilka sekund, a sam mecz (mecz? rzeź, ku.rwa) odbył się sprawnie i bez lagów!
Konsolowy Mortal trzymał mnie całkiem długo - pamiętam, że zrobiłem tam całe story, rozwaliłem z 50 zadań na wieży i kupiłem sporą część krypty. Tutaj jestem (tak na oko) w połowie mojej poprzedniej pielgrzymki - mam nadzieję, że vitowy mortal zatrzyma mnie jednak na dłużej. Ekran konsolki i rozmieszczenie przycisków są idealne! Tekstury, którymi obłożono tła są bardzo dobre, a animacje wyświetlane w backgroundzie miażdżą! Teraz potrzeba mi tylko maniaka, który zechce ze mną tyrać po kilka godzin dziennie - wtedy oswoję system, dobiorę idealny team i zmiażdżę pozostałe pucharki
Rozumiem, że na ekranach Waszych lapków/tabletów/iphonów wygląda jeszcze gorzej, ale płynne 60 klatek animacji na sekundę w dalszym ciągu robi na mnie ogromne wrażenie! Aż chce się grać, naparzać po przyciskach i patrzeć, jak cyfrowa jucha zalewa ekran! Nie ma żadnej (przynajmniej przesadzonej) pikselozy. Ja wiem, że na fotce jest, ale ta sama fotka jest przynajmniej czterokrotnym powiększeniem tego, co widać na ekranie PS Vita. W dalszym ciągu też domyślam się tylko, jakie tam trophy wpadły mi podczas grania, bo absolutnie żadna informacja nie pojawia się w prawym górnym rogu ekranu. No trudno. Na razie łapię same łatwe dzbanki - "Robots Rule!" to mój ostatni. Nie jestem żadnym fighterowym wymiataczem, a w pierwszym meczyku online zostałem strasznie zbity przez zioma o ksywce "79" na końcu. Przykre doświadczenie, ale póki co nie operuję sprawnie żadną postacią Poza tym znalezienie fightera nie zajęło konsoli więcej niż kilka sekund, a sam mecz (mecz? rzeź, ku.rwa) odbył się sprawnie i bez lagów!
Konsolowy Mortal trzymał mnie całkiem długo - pamiętam, że zrobiłem tam całe story, rozwaliłem z 50 zadań na wieży i kupiłem sporą część krypty. Tutaj jestem (tak na oko) w połowie mojej poprzedniej pielgrzymki - mam nadzieję, że vitowy mortal zatrzyma mnie jednak na dłużej. Ekran konsolki i rozmieszczenie przycisków są idealne! Tekstury, którymi obłożono tła są bardzo dobre, a animacje wyświetlane w backgroundzie miażdżą! Teraz potrzeba mi tylko maniaka, który zechce ze mną tyrać po kilka godzin dziennie - wtedy oswoję system, dobiorę idealny team i zmiażdżę pozostałe pucharki