PSP NEWS
#1 Napisany 03 lutego 2006 - 13:20
PSP dostanie ulepszony port PSdwójkowego Neon Genesis Evangeliona - Neon Genesis Evangelion 2: Artificial World
Widzieliście już nowe shoty z Syphon Filtera na PSP? Smakowite ;]
#2 Gość__* Napisany 03 lutego 2006 - 13:23
#3 Napisany 03 lutego 2006 - 13:42
#4 Napisany 03 lutego 2006 - 14:12
#5 Napisany 03 lutego 2006 - 15:08
#6 Napisany 03 lutego 2006 - 15:50
#7 Gość__* Napisany 04 lutego 2006 - 17:06
#8 Napisany 05 lutego 2006 - 13:16
http://boardsus.play... ... ing&page=1
kilka z nich
PS3:
*It will connect with psp
*The PS3 will have an iTunes type service to let you download Hi-Def movies, music, etc
*PS3 will serve as a location free player for the PSP, means you can watch the DVD’s that you have in your PS3 on your PSP (from anywhere in the world), or any other video files you have on your ps3, though this is still only being planned.
*PS3 will be able to send its files straight to the PSP from anywhere in the world, and it can also control its DVR functionalities
SKAN Z GAZETKI ZAGRANICZNEJ
#9 Napisany 05 lutego 2006 - 15:03
#10 Gość__* Napisany 06 lutego 2006 - 21:59
DJ PORTABLE MAX (PSP): Tons Of New Info + Media:
-Official Site::
http://www.djmax.co.kr/
-New Media + Downloadable Content:
http://ruliweb.dream...=14296&main=psp
http://ruliweb.dream...d.htm?num=14175
http://www.youtube.c.....0Portable Max
-Extra Info:
http://www.playstati...iew.asp?sid=697
*(Thx 2 Kaizoku)*
-Purchase From PLAYASIA:
Prestige Set
Normal
Obrazki:
http://ruliweb.dream... ... jmax10.jpg
http://www.playstati... ... /add_1.gif
http://www.playstati... ... /add_0.gif
DJMAX PORTABLE (PSP): New Gameplay Videos + Screens:
http://ruliweb.dream...=14399&main=psp
Filmik - http://ruliwebfile.d...panta/DJMAX.avi
http://www.vavay.com... ... 115_01.jpg
http://www.vavay.com... ... 115_04.jpg
http://www.vavay.com... ... 115_05.jpg
#11 Napisany 07 lutego 2006 - 09:24
Czego możemy się spodziewać po tym wjeździe Segi na handheld Sony?
♥ 12 w pełni licencjonowanych furek ze stajni Ferrari (łącznie z nowymi modelami: F430 i Superamerica)
♥ 30 odcinków do wypróbowania możliwości w/w maszyn
♥ W skład wyścigów wchodzą:
-Arcade Race: oldschoolowy Outrun z jego nieustannie odliczającym koniec zabawy, czasem.
-Mission Race: Wyścig po wszystkich 30 możliwych odcinkach z góry zaplanowanym zadaniem.
-License Mode: tryb na razie zagadka. Można się domyślać że będzie trzeba wypracować sobie licencję na dany samochód przez szereg zadań do zaliczenia.
-Wireless Mode: Walka kilku graczy za pomocą WiFi. Standard.
Minusy? Grafika nie jest tym co na dzień dzisiejszy powala w tej produkcji. Nie tego się spodziewaliśmy z uwagi na to iż Ridge Racers wygląda znacznie lepiej. Może gra doczeka się jeszcze kilku szlifów ze strony grafików Segi. Choć wcześniejsze dokonania tego teamu nie rokują aby ta sytuacja miała się zmienić.
#12 Gość__* Napisany 07 lutego 2006 - 13:19
Minusy? Grafika nie jest tym co na dzień dzisiejszy powala w tej produkcji
Grafa jak na N-Gage'u
*PS3 will be able to send its files straight to the PSP from anywhere in the world, and it can also control its DVR functionalities
FROM ANYWHERE IN THE WORLD... czy ja dobrze widze ? Chodzi o to, ze gdziekolwiek nasze PSP by bylo to bedziemy mogli do niego przeslac cos z PS3 ?
#13 Napisany 08 lutego 2006 - 09:05
Jason Kraft and Chris Kwak, research analysts, have done a little digging to answer the age old question, “How much is Grand Theft Auto” worth? As everyone is aware, the lawsuits against parent company Take-Two interactive, have caused a lot of controversy around the GTA series. Rumors are circulating that the company may even be for sale, which makes this analysis even more timely.
The anylists anticipate only 2 next gen versions of the GTA franchise in the next 5 years. The main number of anticipated releases for GTA is apparently aimed at the PSP:
there is potential for up to six PSP titles (five, post Liberty City Stories) over the next five years," continuing, "Take-Two could develop unique PSP games between major next-gen console releases or ports of existing titles. Shorter development cycles on PSP enable Take-Two to release PSP titles more frequently. The regularity with which Take-Two releases GTA titles on PSP will be critical to the franchise;s revenue growth in the next-gen cycle and underlies our revenue growth forecast."
After all is said and done, everything is factored in, and all options are weighed, Jason Kraft and Chris Kwak are concluding that the Grand Theft Auto franchise is currently worth about $900 million, or $10-$13 per share. Removing the $1.52 per share of cash reserves, the remainder of Take-Two is worth $1.71-$4.71 per share. Those numbers show GTA as being worth 62%-81% of Take-Twos total value.
Najważniejsze rzeczy zostały podkreślone. Co z tego wynika? Prawdopodobnie w ciągu 5 lat istnienia PSP doczekamy się 5-4 tytułów z pod ręki Rockstar opartej na marce GTA, która z kolei szacowana jest na 62%-81% całej ilości wpływów do Take Two.
Dla porównania dla konsol nextgen zaplanowane są 2 tytuły. Z uwagi iż na ps2 wyszły w ciągu 5 lat 3 tytuły GTA, może to budować pewien niedosyt. No ale lepiej poczekać.
------------------------------------
Sony planuje w 2006 wydać oprócz Memory Stick Duo 4GB i 8GB, także pomniejszone M2.
O co w tym wszystkim chodzi? Sądzę że o 2 rzeczy. Doczekamy się zegarków Sony z mp3 na kilku Giga, komórek itp. Druga już nie jest tak różowa. Wiadomo że jak coś jest jeszcze mniejsze od JUŻ MALUTKIEGO Duo to łatwiej to zgubić. Czego Sony może oczekiwać po osobie, która zgubi swoją kartę M2? Tego że zapewne kupi nową. A teraz proszę wszystkich posiadaczy PSP o wyjęcie swoich kart MSD i przyrównanie jakie wielkością będzie M2. ?? Zaskoczeni? Już widzę ludzi masowo wykupujących pincety.
Najważniejsze jest to że M2 będzie pracować z Adaptorami, które wyrównają wielkość urządzenia do normalnego Duo. Pytanie. Po co kupować to maleństwo skoro za tą samą cenę można kupić normalne Duo o wielkości nieporównywalnie większej? NFI.
--------------------------------------
* February 14, 2006 - Exit
* February 21, 2006 - EA Sports Fight Night Round 3
* February 27, 2006 - MX vs. ATV Unleashed: On the Edge
* February 28, 2006 - Generation of Chaos
* February 28, 2006 - SpongeBob SquarePants: The Yellow Avenger
* February 28, 2006 - MLB '06: The Show
* February 28, 2006 - FIFA Street 2
* February 28, 2006 - Street Supremacy
Co my tu mamy? Exit stylem podobne do Killer 7. Fight Night 3 którego nie trzeba przedstawiać. I na tym poprzestanę (nic ciekawego). Czekamy na recki.
-------------------------------------
Pierwsza Recka Tom Clancy's Splinter Cell Essentials
Na co zwracają uwagę w tekscie? Na grafikę, poziom trudności, audio i sterowanie (bardzo wygodne). Sykuje się 100% hit!
http://www.gamingtar....php?artid=4978
-------------------------------------
edit:
Maniek: Jak na razie nie ma nowych informacji na temat Generation of Chaos. Najnowsze imejdże pochodzą z grudnia, a zapowiedzi jeszcze wcześniejsze.
Prawdopodobnie ukaże się 28 lutego w US, wersja EU nie jest jeszcze zapowiedziana. Biorąc poprawkę na to iż to jest gra Nippon Ichi Software i pamiętając ile czasu czekaliśmy na ich wcześniejsze gry, żeby ukazały się w Europie, strzelam że jak do końca czerwca gra się ukaże to będzie dobrze.
I będzie to RPG z elemenetami strategii ( a może na odwrót ). Na prawdziwego pogromcę Advance Wars będzie trzeba jeszcze poczekać.
#14 Napisany 08 lutego 2006 - 10:09
#15 Gość__* Napisany 08 lutego 2006 - 22:29
#16 Napisany 09 lutego 2006 - 09:30
-------------------
Nowy Trailer z Fight Night Round 3 wersja PSP. (30.1 MB)
Ssij Trailer
Czarna ścieżka dźwiękowa:
* Back Again - Dilated Peoples
* Crook Dancin - Slic One
* Don't Stop - Roc 'C'
* Itz Nothin - Young Roscoe
* Knock Em Down - L.T.D. A.
* Never Gonna Get It - Sean Biggs feat. Akon & Topic
* Night Night - Consequence
* Round One - Kray Twinz feat. D&G
* The Arrival - Atmosphere
* The Best Out - Dipset
* Uh-Oh - Brasco
* Wanna Know - Obie Trice
Obie Trice?
-------------------------
Nowe Screeny z nadchodzącej wielkimi krokami pozycji na PSP:
Monster Hunter Freedom
http://www.gamesrada... ... ionid=1591
Seria zmierza już do USA. Kiedy EU? Jak odniesie sukces w USA na miarę tego z Japonii.
-------------------------
Cena BluRay ustalona przez Sony.
(już widzę lepkie ręce Moderatorów: -Co to ma do rzeczy z PSP? )
[This new media format will debut in the same price range as DVD’s when they hit the shelves back in 1997 with new releases going for $23.45 and “catalog” titles selling at $17.95.]
28 Marca wyjdą następujące pozycje:
* The Grudge
* Resident Evil
* Underworld
* Crouching Tiger, hidden Dragon
25 kwietnia
* Ghostbusters
* Mad Max
* The Fifth Element
* Snatch
* The Terminator
Oprócz zwykłych wersji filmów zawierających same BluRaye do sprzedarzy wejdą także Bundle Packi za $28.95. Zawierać będą one kasety BluRay, wersje DVD filmów oraz ... dyski UMD dla PSP także z filmem. 3 pack in 1.
"try to introduce the managed-copy concept, where if you buy Blu-ray you'll be able to get additional versions (of the same title) to use in your home. Ultimately, we might even get to the point where we'll offer consumers the ability to have different versions of the same movie on different devices in the home -- that's something we're working on," mówi S P H E president Benjamin Feingold.
#17 Gość__* Napisany 11 lutego 2006 - 15:46
http://psp.ign.com/a...7/687893p1.html
Dragon Ball Z: Shin Budokai
Obrazki. Śliczna grafa i animacja!
http://psp.ign.com/o...704/704798.html
#18 Napisany 11 lutego 2006 - 16:13
Tak, szczególnie, że jeszcze żadnego filmiku z gry nie maDragon Ball Z: Shin Budokai
Obrazki. Śliczna grafa i animacja!
#19 Gość__* Napisany 12 lutego 2006 - 20:31
Dwie strony (scane) - http://pspupdates.qj... ... l#comments
#20 Gość__* Napisany 12 lutego 2006 - 21:09
Ech, lubię Evę i ładnie to wygląda, ale pewnie nie trafi do Europy, jak wszystkie gry ze świata NGE.Neon Genesis Evangelion 2: Artificial World
Dwie strony (scane) - http://pspupdates.qj... ... l#comments
#21 Gość__* Napisany 13 lutego 2006 - 16:39
#22 Gość__* Napisany 14 lutego 2006 - 16:48
http://media.psp.ign...226/vids_1.html
Splinter Cell Essentials
Nowe screeny - http://babelfish.alt... ... _en&tt=url
Riko Narumi likes Harvest Moon
http://babelfish.alt... ... _en&tt=url
#23 Napisany 15 lutego 2006 - 10:43
Nowe wieści odnośnie PSPowego Must Have:
Loco Roco
screen z http://www.gameinformer.com
screen http://www.ign.com
Wiadomo z oficjalnego stanowiska Sony, że Loco Roco wyjdzie w lato obecnego roku. Będzie w 100% exclusivem na konsolkę PSP. Sony nie kryje, że poprzez sprzedaż tego tytułu oczekuje poprawy sytuacji PSP na rynkach w USA i EU.
W Loco Roco kierujemy grupą olinków okrąglinków, wydających się być potomkami żelowych gumisiów z koszmaru jakiegoś japońskiego reżysera horrorów klasy B. Czyli nic czego byśmy nie widzieli dotychczas.
Całość zabawy ma na celu przemierzenie z góry zaplanowanych plansz. Podobnie jak w grze Mercury liczy tu się czas oraz ilość "płynu" ( w przypadku Loco Roco są to żywe galaretki), która dotrze do końca. Później następuje naliczanie punktów i wynik.
Wydawało by się że to wszystko, lecz autorzy dorzucili całą masę urozmaiceń jak różne śmieszne przeszkadzajki, sekretne itemy do zebrania po planszy itp.
Asortyment plansz do przejścia zaczyna na się prostych łąkach gdzie trzeba skakać z kwiatka na kwiatek, aż po skaliste góry czy dżunglę z wiszącymi mostami i gałęziami drzew. Co już teraz wyróżnia tą grę od całej masy mercuro-podobnych gier? Widać że design jest bardzo japoński. Kolorowa grafika 2d w połączeniu z genialną animacją całego stworzonego świata i typowym dla gier japońskich feelingiem rozgrywki powoduje bardzo miłe wrażenie. Praktycznie nie sposób się nie uśmiechać widząc jak żelki skaczą, śmieją się, śpiewają na okrągło (dosłownie i w przenośni). No ale przejdźmy do najważniejszego.
Jak wygląda mechanizm rozgrywki?
Poprzez wciskanie przycisków R i L "przechylamy" całą planszę, przez co nasi żelowi bohaterowie zaczynają się toczyć w wybraną przez gracza stronę. Nabierając prędkości zaczynają śpiewać, przeskakiwać nad przeszkodami i tym podobne rzeczy. Czyli wszystko co potrafią kawałki galarety, kiedy zajmą się nimi spece od marketingu:D
Lecz to nie jest wszystko czego można się po nich spodziewać. W momencie kiedy jesteśmy zbyt duzi żeby przecisnąć się przez wnękę w ścianie, odpowiednim przyciskiem rozdzielamy jednego, dużego okrąglinka na kilkadziesiąt małych. Po przepchaniu naszych galaretorawych 4 liter przez zwężenie, zcalamy się i możemy kontynuować przygodę.
Analogicznie kiedy jesteśmy zbyt mali, żeby pokonać jakąś przeszkodę, z pomocą przychodzą rosnące tu i ówdzie owoce, po zjedzeniu których zwiększamy objętość. Z jednej strony daje nam to oczywiste profity, z drugiej wymusza o wiele więcej uwagi ze strony gracza. Chwila nieuwagi i możemy nie zapanować nad rozpędzonym gigantem. O dotarciu na czas do mety nie muszę wspominać.
Już teraz widać że Loco Roco będzie kartą przetargową Sony na najbliższe miesiące po premierze. Do tego co napisałem dorzucie świetną z jajem muzykę oraz rozbrajające dźwięki śpiewających żelków, a zobaczycie pomysł który może zdominować wasze umysły. Osobiście jestem bardzo rad Sony że promuje tego typu ekstrawaganckie gry na swój sprzęt. Nie do pomyślenia wydaje się fakt, iż Nintendo przespało okazję do zrobienia tak genialnego tytułu jak Loco Roco. Gry której założenia aż proszą się o obsługę Rysika oraz możliwości jakie daje podwójny ekran DS. A tak na PSP szykuje się prawdziwy Must Have.
Następca dumnego kroku Sony w kierunku gier stawiających na pomysł, nie na oprawę.
Trailer Loco Roco Screeny z gry
#24 Gość__* Napisany 15 lutego 2006 - 15:12
#25 Gość__* Napisany 15 lutego 2006 - 18:29
Dosłownie przed chwilą wypłyneły z obozu Sony
Nowe wieści odnośnie PSPowego Must Have:
Loco Roco
Ta prosta lecz niesamowicie urokliwa grafika mnie urzekła. No i sam pomysł jest super. Nareszcie coś nowego!
#26 Gość__* Napisany 16 lutego 2006 - 18:18
#27 Napisany 17 lutego 2006 - 15:12
Skany w jpg.
Info odnośnie relase.
Sceenshots
Oficjalna Strona NGE2
info odnośnie UMD dołączanego do gry.
The UMDs will be including a newly compiled version of “DEATH (TRUE)2” (73mins) and “Air & My True Heart for You” which contains the 25th and 26th episodes of the animation (85mins). The content will be the same with the “Revival of Evangelion” which was published in 1998. The sound tracks will be in stereo, Atrac3 plus format. Special video features are also included.
#28 Gość__* Napisany 17 lutego 2006 - 16:01
#29 Gość__* Napisany 17 lutego 2006 - 23:03
http://psp.ign.com/a...9/689278p1.html
Ultimate Ghouls 'n Ghosts
Filmik - http://www.gametrail...age.php?id=2428
#30 Napisany 19 lutego 2006 - 10:33
więcej info w skrócie:
-poziom trudności ostro poleciał w dół z uwagi iż dużo graczy nie skończyło orginalnej wersji GnG. Zaimpletowano SaveGame w dowolnym momencie. Less frustrating? Zobaczymy
-King Arthur dostanie całkiem nowe ruchy (dash ala NG pod D-padem), magię i in game invertory przy przytrzymaniu Lewego Triggera w PSP.
-Grafika: Ciekawe połączenie elementów 3d (przeciwnicy, efekty świetlne, magia itd.) na tle 2d.
-Muza: całkowicie nowe pozycje, jak i remixy starych utworów + od nowa nagrane efekty środowiskowe.
We also learned that levels aren't as linear as in previous games. Developers have designed a slew of new secrets and multiple paths to every level. There are five main stages in the game, with each containing a bunch of levels, so that bodes very well for replayability.[quote] :twisted:
IGN hands on G'NG