Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nowa Gra Przygodowa Od Double Fine


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
20 odpowiedzi na ten temat

#1 xell Napisany 09 lutego 2012 - 16:44

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Double Fine poprosiło społeczność fanów o $400k na nową grę przygodową stworzoną pod kierownictwem Tima Schafera. Planowana data premiery to październik 2010, wyjdzie na PC i może Maca/iOS. Uzbierali już $600k, więc prace na pewno ruszą od razu (Tim Schafer właśnie skończył Happy Action Theatre, więc jest wolny :P).
http://www.kickstart...-fine-adventure
Jak się chcecie dorzucić do funduszy, to jeszcze można. Przy wpłacie >$15 otrzyma się kod do gry na Steamie w dniu premiery.

Uda się przywrócić magię przygodówek od LucasArts?
  • 0

#2 Cudak Napisany 09 lutego 2012 - 18:00

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Nie dołożę się. Nie wszystkich stać na wehikuł czasu aby przenieść się do 2010 na premierę.
  • 0

#3 Ryan Napisany 09 lutego 2012 - 18:10

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Epicki komć. ;D
  • 0

#4 ACZ Napisany 09 lutego 2012 - 18:16

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 146 Postów:
Nie mam zaufania do tego studia po grywalnosciowym crapie Brutal Legend, bardzo nudnym, backtrackingowym Stacking i szrocie na Kinecta, więc ode mnie nie dostaną ani grosza.
  • 0

#5 BeSOS Napisany 10 lutego 2012 - 09:01

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja tez, ale juz banke i tak zebrali :olo: je**ć to skoro pomineli konsole :] chyba ze wydadza to na ipada :king:
  • 0

#6 Texz Napisany 10 lutego 2012 - 09:13

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Tim walną komenta, że jak zbierze 20 minut jeden melonów to stworzy Psychonautów 2. Komik.
  • 0

#7 Ryan Napisany 10 lutego 2012 - 10:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mojang chce sfinansować Psychonautów 2.
  • 0

#8 Texz Napisany 10 lutego 2012 - 10:37

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Notch... zamiast stworzyć coś rewolucyjnego na miarę Minecrafta nie wie w co ma włożyć zarobioną kasę.
  • 0

#9 Ryan Napisany 10 lutego 2012 - 11:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Twoja opinia na temat jego decyzji nikogo. Dołożyłem się do nowego projektu Szejfera. :]
  • 0

#10 burnstein Napisany 10 lutego 2012 - 12:02

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:
uzbierajcie mi milion ojro to zrobię wam szenmu 3 w rpgmakerze
  • 0

#11 Texz Napisany 10 lutego 2012 - 15:57

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Będzie wersja PC/Mac/Linux?
  • 0

#12 xell Napisany 10 lutego 2012 - 16:04

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:

Notch... zamiast stworzyć coś rewolucyjnego na miarę Minecrafta nie wie w co ma włożyć zarobioną kasę.

Zamiast kolekcjonować samochody, woli zobaczyć sequel swojej ukochanej gry. Bogaci ludzie mają różne psikusy i jak się dorobisz takiej kasy, to możesz krytykować, co z nią inni robią. Nie mówiąc o tym, że inwestycja może mu się zwrócić z nawiązką.
Ciekawe zresztą, jak długo Psychonauts będzie w produkcji. Jedynkę robili pięć lat, ale może robiąc dwójkę nie będą zmieniać konceptu co dwa tygodnie. Byle wyszła tak mocarna gra jak P1.
  • 0

#13 Holden Napisany 10 lutego 2012 - 17:43

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
ojoj, jestem za p1 jak najbardziej, nowatorska gra z niepowtarzalnym klimatem i designem
  • 0

#14 ACZ Napisany 10 lutego 2012 - 18:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 146 Postów:
W tej chwili zebrali prawie 1,4 melona.
Jeśli obliczyli budżet produkcji gry na 400 tysiaków to już na niej w tej chwili zarobili 1 melona, a więc jak rozumiem po skodowaniu gry będzie udostepniona za darmo? Przynajmniej dla osób, które się złożyli powinna być.
  • 0

#15 gofer Napisany 10 lutego 2012 - 19:49

gofer

    just sayin' dude

  • Forumowicze
  • 661 Postów:
Czyli jak jednego dollopa się dołożę to dostanę grę :olo: nie bardzo takie coś zaistnieje :(
  • 0

#16 xell Napisany 10 lutego 2012 - 20:13

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:

W tej chwili zebrali prawie 1,4 melona.
Jeśli obliczyli budżet produkcji gry na 400 tysiaków to już na niej w tej chwili zarobili 1 melona, a więc jak rozumiem po skodowaniu gry będzie udostepniona za darmo? Przynajmniej dla osób, które się złożyli powinna być.

Napisałem w pierwszym poście, że jak ktoś przekaże >$15, to otrzyma grę w dniu premiery (do ściągnięcia z Steama). I całą kasę włożą w stworzenie gry, zrobią porty na różne platformy, różne wersje językowe, lepsze efekty graficzne i animacje, voice acting itp.

Schafer podał budżety wcześniejszych gier przygodowych, nad którymi pracował Monkey Island 1 - $100k, Day of the Tentacle - $600k, Full Throttle - $1,5M, Grim Fandango - $3M. Wiadomo, że inflacja itp, ale jakieś to daje pojęcie o oczekiwanej skali gry. :)
  • 0

#17 Ryan Napisany 10 lutego 2012 - 20:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Źle rozumiesz ACZ, bo wciąż nie zabrałeś się za j. angielski. Podpowiem: na stronie projektu napisano co stanie się z nadmiarową kasą.
  • 0

#18 Holden Napisany 10 lutego 2012 - 20:22

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
gf kosztowalo 3,5M ? :o
  • 0

#19 xell Napisany 10 lutego 2012 - 21:12

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:

gf kosztowalo 3,5M ? :o

To była wysokobudżetowa produkcja na ówczesne czasy, zresztą widać po tym, że dzisiaj robi lepsze wrażenie od innych wysokobudżetowych produkcji z tamtego okresu - np. Metal Gear Solid czy Half-Life.
  • 0

#20 Holden Napisany 10 lutego 2012 - 21:16

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
wiem, w koncu ten voice acting, scenki, i epickosc, troche kosztowac musiala ale 3,5 M :o skad tyle wzieli :?:
  • 0

#21 xell Napisany 10 lutego 2012 - 21:28

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Wydawcą był Lucas Arts. Lucasa o brak kapitału nie należy podejrzewać. A dostali taki budżet, bo poprzednia gra Schafera (Full Throttle) odniosła duży sukces komercyjny. Niestety, Grim Fandango już nie. :/ W porównaniu do dzisiejszych giereczek, nie jest to jednak tak wysoki budżet - te pd GTA4 i RDR są szacowane na ponad $100M.

No i $3M, nie 3,5 :P
  • 0