Double Fine poprosiło społeczność fanów o $400k na nową grę przygodową stworzoną pod kierownictwem Tima Schafera. Planowana data premiery to październik 2010, wyjdzie na PC i może Maca/iOS. Uzbierali już $600k, więc prace na pewno ruszą od razu (Tim Schafer właśnie skończył Happy Action Theatre, więc jest wolny ).
http://www.kickstart...-fine-adventure
Jak się chcecie dorzucić do funduszy, to jeszcze można. Przy wpłacie >$15 otrzyma się kod do gry na Steamie w dniu premiery.
Uda się przywrócić magię przygodówek od LucasArts?
Nowa Gra Przygodowa Od Double Fine
Rozpoczęte przez
xell
, 09 02 2012 16:44
20 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 09 lutego 2012 - 16:44
#2 Napisany 09 lutego 2012 - 18:00
Nie dołożę się. Nie wszystkich stać na wehikuł czasu aby przenieść się do 2010 na premierę.
#3 Napisany 09 lutego 2012 - 18:10
Epicki komć.
#4 Napisany 09 lutego 2012 - 18:16
Nie mam zaufania do tego studia po grywalnosciowym crapie Brutal Legend, bardzo nudnym, backtrackingowym Stacking i szrocie na Kinecta, więc ode mnie nie dostaną ani grosza.
#5 Napisany 10 lutego 2012 - 09:01
Ja tez, ale juz banke i tak zebrali je**ć to skoro pomineli konsole :] chyba ze wydadza to na ipada
#6 Napisany 10 lutego 2012 - 09:13
Tim walną komenta, że jak zbierze 20 minut jeden melonów to stworzy Psychonautów 2. Komik.
#7 Napisany 10 lutego 2012 - 10:20
Mojang chce sfinansować Psychonautów 2.
#8 Napisany 10 lutego 2012 - 10:37
Notch... zamiast stworzyć coś rewolucyjnego na miarę Minecrafta nie wie w co ma włożyć zarobioną kasę.
#9 Napisany 10 lutego 2012 - 11:59
Twoja opinia na temat jego decyzji nikogo. Dołożyłem się do nowego projektu Szejfera. :]
#10 Napisany 10 lutego 2012 - 12:02
uzbierajcie mi milion ojro to zrobię wam szenmu 3 w rpgmakerze
#11 Napisany 10 lutego 2012 - 15:57
Będzie wersja PC/Mac/Linux?
#12 Napisany 10 lutego 2012 - 16:04
Zamiast kolekcjonować samochody, woli zobaczyć sequel swojej ukochanej gry. Bogaci ludzie mają różne psikusy i jak się dorobisz takiej kasy, to możesz krytykować, co z nią inni robią. Nie mówiąc o tym, że inwestycja może mu się zwrócić z nawiązką.Notch... zamiast stworzyć coś rewolucyjnego na miarę Minecrafta nie wie w co ma włożyć zarobioną kasę.
Ciekawe zresztą, jak długo Psychonauts będzie w produkcji. Jedynkę robili pięć lat, ale może robiąc dwójkę nie będą zmieniać konceptu co dwa tygodnie. Byle wyszła tak mocarna gra jak P1.
#13 Napisany 10 lutego 2012 - 17:43
ojoj, jestem za p1 jak najbardziej, nowatorska gra z niepowtarzalnym klimatem i designem
#14 Napisany 10 lutego 2012 - 18:42
W tej chwili zebrali prawie 1,4 melona.
Jeśli obliczyli budżet produkcji gry na 400 tysiaków to już na niej w tej chwili zarobili 1 melona, a więc jak rozumiem po skodowaniu gry będzie udostepniona za darmo? Przynajmniej dla osób, które się złożyli powinna być.
Jeśli obliczyli budżet produkcji gry na 400 tysiaków to już na niej w tej chwili zarobili 1 melona, a więc jak rozumiem po skodowaniu gry będzie udostepniona za darmo? Przynajmniej dla osób, które się złożyli powinna być.
#15 Napisany 10 lutego 2012 - 19:49
Czyli jak jednego dollopa się dołożę to dostanę grę nie bardzo takie coś zaistnieje
#16 Napisany 10 lutego 2012 - 20:13
Napisałem w pierwszym poście, że jak ktoś przekaże >$15, to otrzyma grę w dniu premiery (do ściągnięcia z Steama). I całą kasę włożą w stworzenie gry, zrobią porty na różne platformy, różne wersje językowe, lepsze efekty graficzne i animacje, voice acting itp.W tej chwili zebrali prawie 1,4 melona.
Jeśli obliczyli budżet produkcji gry na 400 tysiaków to już na niej w tej chwili zarobili 1 melona, a więc jak rozumiem po skodowaniu gry będzie udostepniona za darmo? Przynajmniej dla osób, które się złożyli powinna być.
Schafer podał budżety wcześniejszych gier przygodowych, nad którymi pracował Monkey Island 1 - $100k, Day of the Tentacle - $600k, Full Throttle - $1,5M, Grim Fandango - $3M. Wiadomo, że inflacja itp, ale jakieś to daje pojęcie o oczekiwanej skali gry.
#17 Napisany 10 lutego 2012 - 20:13
Źle rozumiesz ACZ, bo wciąż nie zabrałeś się za j. angielski. Podpowiem: na stronie projektu napisano co stanie się z nadmiarową kasą.
#18 Napisany 10 lutego 2012 - 20:22
gf kosztowalo 3,5M ?
#19 Napisany 10 lutego 2012 - 21:12
To była wysokobudżetowa produkcja na ówczesne czasy, zresztą widać po tym, że dzisiaj robi lepsze wrażenie od innych wysokobudżetowych produkcji z tamtego okresu - np. Metal Gear Solid czy Half-Life.gf kosztowalo 3,5M ?
#20 Napisany 10 lutego 2012 - 21:16
wiem, w koncu ten voice acting, scenki, i epickosc, troche kosztowac musiala ale 3,5 M skad tyle wzieli
#21 Napisany 10 lutego 2012 - 21:28
Wydawcą był Lucas Arts. Lucasa o brak kapitału nie należy podejrzewać. A dostali taki budżet, bo poprzednia gra Schafera (Full Throttle) odniosła duży sukces komercyjny. Niestety, Grim Fandango już nie. W porównaniu do dzisiejszych giereczek, nie jest to jednak tak wysoki budżet - te pd GTA4 i RDR są szacowane na ponad $100M.
No i $3M, nie 3,5
No i $3M, nie 3,5