Skocz do zawartości

Zdjęcie

X360 Live Arcade


  • Zamknięty temat Ten temat jest zamknięty
1347 odpowiedzi na ten temat

#1 Jedyn Napisany 05 luty 2006 - 21:48

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22687 Postów:
No właśnie, aż dziwi mnie, że nie powstał jeszcze taki temacik :)

Co sadzicie o tym bajerku? ja musze przyznac, że totalnie mnie pochłonęły te gierki, najbardziej meczę Hexica i bicie własnych rekordów /oraz friendsów ;)/ sprawia mi nie lada radochę :D Dziś np za namową Frania /:hejka: ;*/ ściagnąłem sobie pełną wersję Geometry Wars Evolved :) Gra niszczy o_O Oczopląsu już dostaje a nie mogę się od niej oderwać xD

Jedyny minus to naturalnie ceny niektórych gier, bo już taka Zuma jest raczej droga o_O /a właśnie o Zumie marzę i śnie :cry:/
  • 0

#2 Gość__* Napisany 05 luty 2006 - 23:09

Gość__*
  • Goście

No właśnie, aż dziwi mnie, że nie powstał jeszcze taki temacik :)

Co sadzicie o tym bajerku? ja musze przyznac, że totalnie mnie pochłonęły te gierki, najbardziej meczę Hexica i bicie własnych rekordów /oraz friendsów ;)/ sprawia mi nie lada radochę :D Dziś np za namową Frania /:hejka: ;*/ ściagnąłem sobie pełną wersję Geometry Wars Evolved :) Gra niszczy o_O Oczopląsu już dostaje a nie mogę się od niej oderwać xD

Jedyny minus to naturalnie ceny niektórych gier, bo już taka Zuma jest raczej droga o_O /a właśnie o Zumie marzę i śnie :cry:/


Geometry jest darmowe ?
  • 0

#3 Jedyn Napisany 05 luty 2006 - 23:22

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22687 Postów:
400 pkt miły kolego sie należy :cry:
  • 0

#4 Orange Napisany 06 luty 2006 - 09:10

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
A jak się te punkty zdobywa? Ściągają z karty kredytowej i tylko to ładnie nazywają "punktami" (powinny być Kudosy :mrgreen: )? Jeśli tak, to jaki mamy "kurs" :D
  • 0

#5 Jedyn Napisany 06 luty 2006 - 12:48

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22687 Postów:
500 pkt to ok 6$, 1000 to ok 12$ itp. A ceny gier sa różne, np Geometry Wars kosztuje 400pkt, ale sa tez gry po 800 itp :cry:


A jak się te punkty zdobywa? Ściągają z karty kredytowej i tylko to ładnie nazywają "punktami" (powinny być Kudosy )?


no dokładnie ;)
  • 0

#6 Kot Fritz Napisany 06 luty 2006 - 13:15

Kot Fritz

    Mega Man

  • Narybek
  • 143 Postów:
A nie ma tak, że np. za jakieś osiągnięcia (powiedzmy skończenie gry na hardzie) dają te punkty?
  • 0

#7 MaxVarEmreis Napisany 06 luty 2006 - 13:37

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

A nie ma tak, że np. za jakieś osiągnięcia (powiedzmy skończenie gry na hardzie) dają te punkty?

No własnie nie, a szkoda. To byłby fajny motyw. Np za zdobycie wszystkich Achievements'ów. Nawet jakieś symboliczne kwoty mogły by byc.
  • 0

#8 Gość__* Napisany 06 luty 2006 - 16:06

Gość__*
  • Goście

400 pkt miły kolego sie należy Crying or Very sad


Ja juz koledze przyniosa rachunek z banku, kolega sympatyczny powie mi ile to go de-facto kosztowalo.
  • 0

#9 Gość__* Napisany 07 luty 2006 - 02:35

Gość__*
  • Goście

Dziś np za namową Frania /:hejka: ;*/ ściagnąłem sobie pełną wersję Geometry Wars Evolved :) Gra niszczy o_O Oczopląsu już dostaje a nie mogę się od niej oderwać xD

Ba.. Geometry Wars ROXXORZ ;] Już pierwsza część(ta z pgra2) była kapitalna, ale to, co dzieje się na ekranie teraz to kosmos o_O Powyżej 100.000pkt na ekranie dzieje się tyle, że.. nie widać, co się dzieje xD Wszędzie coś wybucha.. aaaaaaaa.. po prostu wizualna orgia, pure arcade, takie arkanoid na miare 21ego wieku ;]

400 pkt miły kolego sie należy Crying or Very sad


Ja juz koledze przyniosa rachunek z banku, kolega sympatyczny powie mi ile to go de-facto kosztowalo.

Za 500 pktów marketplace MS pobrał mi z konta 20,01zł.. GW:RE kosztuje 400, więc zapłaciłem za nie dokładnie 16,008zł xD
  • 0

#10 Gość__* Napisany 07 luty 2006 - 08:47

Gość__*
  • Goście
Zgadzam się z przedmówcą w 100%, Geometry Wars zabijaaaaa, podobnie jak HEXIC HD ;]

A frajerz za BILARD chcą 1200 PTK :o
  • 0

#11 Godot Napisany 15 luty 2006 - 22:42

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
Zuma jest the best :D masakryczna gra, zjada na sniadanko Puzzle Bouble i wszelkie jego odmiany :twisted:
  • 0

#12 Jedyn Napisany 15 luty 2006 - 22:51

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22687 Postów:
Zuma wymiata, nawet zabuliłem za nia te 800 pkt (O_O) :D
Dla mnie w tej chwili ranking wyglada tak:

1.Zuma
2.GW:RE
3.Hexic:)

Marble Blast też mocno wciaga ( bardzo podobne do super monkey ball :)) ale narazie daruje sobie kupowanie gier :D
  • 0

#13 Gość__* Napisany 16 luty 2006 - 10:25

Gość__*
  • Goście
http://gry.wp.pl/fil...26045;core.html

Parę miesięcy temu Microsoft ogłosił, że do serwisu Xbox Live Arcade trafi gra Street Fighter II: Hyper Fighting Edition. Od tej pory minęło już trochę czasu, a wciąż nie wiemy kiedy to nastąpi. Podobno wystąpiły jakieś problemy z licencją na grę, które są powodem opóźnienia we wprowadzeniu gry do serwisu.

Pojawiły się jednak nieoficjalne informacje, że Street Fighter II w Xbox Live Arcade będzie dostępny już od 27 lutego.


Jeżeli to prawda to zajebiście 8) Ciekawe tylko ile będzie kosztować, 1200 ??
  • 0

#14 Jedyn Napisany 16 luty 2006 - 12:27

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22687 Postów:
no ba, kolejny must-have :)
A co do ceny....imo M$ przywali z grubej rury :lol: Zwłaszcza, że sami mówią, że live arcade jest szalenie popularny i będą w niego inwestowac sporo kasy :)
  • 0

#15 Gość__* Napisany 22 luty 2006 - 01:05

Gość__*
  • Goście
Info i screeny z SF2 8) http://www.xboxpolsk...dex.php?id=1373
  • 0

#16 Ryo-San Napisany 22 luty 2006 - 16:40

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
trzymam wlasnie w lapach najnowszego Edga i jest tutaj lista gier ktora niedlugo pojawia sie na XBL:A
Astropop
Feeding Frenzy
Hoopworld
Novadrome
RoboBlitz
Street Fighter II: Hyper Fighting
Texas Hold 'Em
Jewel Quest
Crystal Quest
Mutant Storm 2
  • 0

#17 Gość__* Napisany 26 luty 2006 - 17:19

Gość__*
  • Goście
Zuma radzi, tyle, ze jest po maxie droga i to mnie denrwuje. ;]
Marble Blast jest spoko nawet, ale tez drogie.
  • 0

#18 MaxVarEmreis Napisany 02 marzec 2006 - 17:40

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Ultimate Mortal Kombat 3 8) . I kilka innych gierek od Midway. Klik

Ehh w tego Mortala to sie jeszcze na Saturnie zagrywałem :cry:
  • 0

#19 syon Napisany 29 kwiecień 2006 - 07:31

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
Feeding Frenzy rulzuje na całej linii :hurra: - zassijcie demo :skacze:
  • 0

#20 Jedyn Napisany 29 kwiecień 2006 - 10:59

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22687 Postów:
no, ja nawet cała giereczke zassałem, 30 zł można przeżyć o_O Wciaga cholerstwo, choć nie jest to jakaś niewaidomo jak wymagająca gra. Ale zżeranie rybek daje nie lada frajde o_O

Polecam jeszcze z tych nowszych Astropop czy jak to sie zwie. Takie niby połaczenie Ponga z Bust a Move - i tez wsysa o_O
  • 0

#21 Ryo-San Napisany 18 maj 2006 - 12:00

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
ponizej lista 18 nowych gier na XBLA - wszystkie tytuly pojawia sie do konca maja

Cloning Clyde
Contra
Defender
Frogger
Galaga
Heavy Weapon
Lumines Live
Mutant Storm Empire
Pac Man
RoboBlitz
Scramble
Street Fighter II: Hyper Fighting
Small Arms
Texas Hole 'Em
Time Pilot
Totemball
Ultimate Mortal Kombat 3
Uno

nie wiem moze bede dziwny ale UMK3 na XBLA to przezmnie jedna z najbardziej oczekiwanych gier....tego roku :niepewny:
najlepszy mortal, w 720p(bedzie wygladal naprawde cudownie), do tego online - zawsze o tym marzylem...sprzedac komus fatala przez neta;] boosko... :ninjadance:

ciekawie zapowiad sie tez SF II, Luminy i Contra - oj Arcade nabiera POWERA oj nabiera
  • 0

#22 anzicurt Napisany 19 maj 2006 - 14:23

anzicurt

    Blanka

  • Narybek
  • 168 Postów:
Dodany obrazek
UMK3 po Livie !?! :jeee: :klaszcze:
Biore! Poprosze dwa kilo! :ninjadance:
Drzyjcie lemiaszki, festiwal rwanych serc rozpoczyna sie na nowo :twisted:

Dodany obrazek Dodany obrazek
I pomyslec ze kiedys mazyly mi sie arcade`y MK zlinkowane :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance:
  • 0

#23 Gość__* Napisany 19 maj 2006 - 20:39

Gość__*
  • Goście
Do tej pory Live Arcade uwazałem za niepotrzebny dodatek (grac w stare gry na next-geni? :ninja: ) no ale widze ze zbliza sie Lumines Live :ninjadance: (ciekawe ile sobie zazycza punktów -_-')
  • 0

#24 wrog Napisany 19 maj 2006 - 21:40

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:

Do tej pory Live Arcade uwazałem za niepotrzebny dodatek (grac w stare gry na next-geni? :ninja: ) no ale widze ze zbliza sie Lumines Live :ninjadance: (ciekawe ile sobie zazycza punktów -_-')

Ja spędziłem chyba tyle samo czasu na arcade co na normalnym graniu. Ostatnio zamiast kończyć Obliviona/Tomb Raidera/BF pościągałem trzy pełne wersje staroci :) Wczoraj zebraliśmy się w czwórkę Polaków i graliśmy chyba z trzy godziny po Livie w UNO :^^: Świetna sprawa.
  • 0

#25 Matrox Napisany 20 maj 2006 - 08:53

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3057 Postów:
Wczoraj kupilem UNO i musze powiedziec, ze to jedna z moich najlepszych inwestycji na MP. Gra jest swietna, polecam kazdemu ;]
  • 0

#26 Gość__* Napisany 11 czerwiec 2006 - 13:56

Gość__*
  • Goście
http://xboxlive.fr/v... ... en=040.jpg Rzekomy nowy stuff na mplce.
  • 0

#27 Danteusz Napisany 11 czerwiec 2006 - 13:57

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29400 Postów:
Mnie zastanawia czemu ludzie mający dostęp do PC płacą za gry z Live Arcade które na kompie są za darmo.
  • 0

#28 Ryo-San Napisany 11 czerwiec 2006 - 14:41

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
jak sobie kiedys kupisz 360tke, zalogujesz sie na Lajwie i odpalisz Aracde to zrozumiesz.
  • 0

#29 Danteusz Napisany 11 czerwiec 2006 - 14:45

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29400 Postów:
Zobacz to:
http://games.real.co...rc=rg_game-null
Nie sądzę zeby Live! Arcade różnił się czymś od RealOne Arcade, a że ten drugi mnie nie wciągnął to wciąż nie rozumiem.
  • 0

#30 xell Napisany 11 czerwiec 2006 - 14:52

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17010 Postów:

jak sobie kiedys kupisz 360tke, zalogujesz sie na Lajwie i odpalisz Aracde to zrozumiesz.

Pierwszy warunek w przypadku danteusza nie zostanie spełniony, więc dalszy ciąg nie ma sensu... A ludzie grają i kupują gry Arcade, bo na 360 jest jeden dodatkowy bodziec - Achievementy, a to ludzi motywuje do grania.
  • 0