Skocz do zawartości

Zdjęcie

X360 Live Arcade


  • Zamknięty temat Ten temat jest zamknięty
1347 odpowiedzi na ten temat

#61 MaxVarEmreis Napisany 25 czerwca 2006 - 22:11

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Street Fighter II' Hyper Fighting Release Date: 30/07/2006
Klik
  • 0

#62 BeSOS Napisany 25 czerwca 2006 - 22:19

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
później sie nie dało o_O może zakładzik czy gra ukaze się o czasie : )?
  • 0

#63 MonsieurWoland Napisany 26 czerwca 2006 - 14:51

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Chcecie mi powiedzieć że jak się ułoży tego ostatniego kwiatka ze srebrnych płytek to już koniec gry?

Jak ulozysz kwiatek z kwiatkow to otrzymasz czarna perle. Koniec gry nastepuje gdy ulozysz kwiatek z czarnych perel o_0


Niekoniecznie. Można jeszcze zrobić cluster'a. Czyli zbić 3 czarne perły ze sobą i to też jest koniec gry. Przy czym jak ktoś jest maniakiem achievmentów to zrobi to i to. Bo za clustera jest 20P a za kwiatek 25P
  • 0

#64 Gość__* Napisany 26 czerwca 2006 - 21:33

Gość__*
  • Goście
tego nie wiedzialem. jak dotychczas mialem 2 czarne perly i to max na jaki mnie stac. pozniej kazda bomba potencjalnie jest smiertelna i robi sie za ostro na ukladanie kwiatkow :/
  • 0

#65 MaxVarEmreis Napisany 12 lipca 2006 - 00:00

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
- July 12 – Frogger
- July 19 – Cloning Clyde
- July 26 – Galaga
- August 2 – Street Fighter II Hyper Fighting
- August 9 – Pac-Man

Klik
  • 0

#66 Ryo-San Napisany 12 lipca 2006 - 00:53

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
kurde czemu ktos tam w Microsofcie nie pomysli nad wrzuceniem na Arkejda np. Flashbacka :cmok: albo Anather World'a ;-) albo Syndicate :kocha: albo Body Blows Galactic :klaszcze: albo Police
Quest'a :kult: albo Ricka Dangerous'a :jeee: albo Stunt Car Racer :hejka: albo Goblinow :^^: albo Cannon Foddera :hurra:
albo jakiejkolwiek innej kultowej gry z AmigiDodany obrazek - wybor jest naprawde szeroki o_O a kasa na mikrosoftowe punkciki szla by jak woda(z mojej kieszeni napewno)

:sciana: :sciana:
  • 0

#67 syon Napisany 12 lipca 2006 - 07:52

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Jungle Strike lub Desert Strike i nie ma mnie dla nikogo :ninja:
  • 0

#68 Ryo-San Napisany 12 lipca 2006 - 12:09

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
Microsoft potwierdził nowy program nazwany Xbox Live Arcade Wednesdays - czyli w wolnym tłumaczeniu "Środy z Live Arcade". Będzie on polegał na regularnym cotygodniowym wydawaniu nowych tytułów Arcade - w środy, o godzinie 9:00 naszego czasu - zaczynając od dziś!
zrodlo:xboxonline
  • 0

#69 BeSOS Napisany 12 lipca 2006 - 21:00

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
SF nadchodzi :D W sumie mam go na SNESa, ale konsolka już w pudle leży na stryszku więc zawsze miło bedzie odświeżyć wspomnienia Dodany obrazek Tylko niech cena bedzie znośna...za dużo ostatnio tych gier po 800 MSpointów, ale cos czuje, że SF tańszy nie bedzie ;/


EDIT

Maxiu, dziekuje Dodany obrazek
  • 0

#70 MaxVarEmreis Napisany 12 lipca 2006 - 21:03

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

SF nadchodzi :D W sumie mam go na SNESa, ale konsolka już w pudle leży na stryszku więc zawsze miło bedzie odświeżyć wspomnienia Obrazek Tylko niech cena bedzie znośna...za dużo ostatnio tych gier po 800 MSpointów, ale cos czuje, że SF tańszy nie bedzie ;/


Frogger - 400msp
Cloning Clyde - 400msp
Galaga - 400msp
Street Fighter II’ Hyper Fighting - 800msp
Pac-Man - 400msp
  • 0

#71 Gość__* Napisany 13 lipca 2006 - 01:02

Gość__*
  • Goście
Wlasnie pogralem sobie we Froggera... i... o ile Hexic i Geo Wars daja rade, tak musze stwierdzic, ze Ger jest chyba zbyt hardcore'owy jak dla mnie. Grafa paskudna, gameplay moze kiedys byl fajny, ale na pewno juz nie jest. Na Boga. Nawet nie da sie grac na fullscreenie. Krok w tyl w porownaniu do Atari :trup:
  • 0

#72 syon Napisany 13 lipca 2006 - 08:37

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Frogger mystyfikacja, nie napije :/
  • 0

#73 wrog Napisany 13 lipca 2006 - 11:33

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Trochę zbyt retro ten Frogger...
  • 0

#74 Ryo-San Napisany 13 lipca 2006 - 11:56

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

a dużo ostatnio tych gier po 800 MSpointów

oj za duzo, za duzo - dlatego Lumines bedzie kosztowalo 1200 MP :cicho:
  • 0

#75 BeSOS Napisany 13 lipca 2006 - 12:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
wlasnie nie podoba mi się to, że wiekszosc developerow idzie na latwizne i zamiast poprawic grafe, odświeżyć nieco gre, poprostu wrzuca na lajwa starocia ;/ GW pokazało jak powinno sie robić dobre gry arcade, zreszta takie były założenia MS na samym początku - wrzucamy stare hity, ale w nowej oprawie graficznej.....niestety widze, ze skończy sie na obiecankach, bo wlasnie Frogger czy PacMan wygladaja jak pół dupy zza krzaka ;/ Rozumiem, że to retro, ale bez przesady, nawet nie chciało im się rozciagnąć obrazu na cały ekran o_O
  • 0

#76 Gość__* Napisany 14 lipca 2006 - 08:52

Gość__*
  • Goście
http://www.xbox.com/...partyinabox.htm nie wiem jak was, ale mnie to rozwalilo. Ms stawia pizze, daje 1000 punktow i daje troche piosenek za darmo tylko po to zebys zrobil impreze. :ninja: Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.
  • 0

#77 syon Napisany 14 lipca 2006 - 14:37

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Party with Papa John's Pizza o_O

Może być grubo :skacze:
  • 0

#78 Orange Napisany 15 lipca 2006 - 14:20

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Fajna forma promocji :)

Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.

Ale to się zmieni na jesieni :ninjadance: Tylko czy MS Polska sypnie choćby frytkami z maca? o_O
  • 0

#79 Ryo-San Napisany 15 lipca 2006 - 18:39

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
Sensible World of Soccer (wersja z Amigi) na Xbox Live Arcade :ninjadance:
Nie mam pytan - az sama mi sie morda cieszy :klaszcze:
http://www.eurogamer...rticle_id=65792
  • 0

#80 Ryan Napisany 16 lipca 2006 - 22:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Orange: jeśli MS Polska będzie organizowało konferencje poświęcone Xbox (takie jak np. poświęcone rozwiązaniom serwerowym dla IT prosów i programistycznym dla ISV) to można się spodziewać full wypas cateringu. Imprez door2door bym się nie spodziewał. :/
  • 0

#81 Orange Napisany 17 lipca 2006 - 09:34

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Tak, takie eventy to typowo amerykański wynalazek wynikający z ich stylu życia i chyba nigdzie indziej na świecie nie jest elementem kampanii reklamowej ;)
Nic to, bring on those conferences :pijak:
  • 0

#82 MaxVarEmreis Napisany 21 lipca 2006 - 21:50

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Screeny z Street Fighter 2. Klik
  • 0

#83 Gość__* Napisany 22 lipca 2006 - 09:50

Gość__*
  • Goście
Wie ktos kiedy ma wyjsc Lumines?
  • 0

#84 MaxVarEmreis Napisany 24 lipca 2006 - 15:03

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Castle Crashers. Klik . Screeny i trailer.
Wyglada to naprawde fajnie :)
EDIT: A tutaj filmik z gameplaya.
  • 0

#85 xell Napisany 26 lipca 2006 - 11:15

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Small Arms
http://www.xboxyde.c...ws_3228_en.html
... all%20arms
  • 0

#86 Gość__* Napisany 27 lipca 2006 - 20:45

Gość__*
  • Goście
Moim zdaniem Xbox Live Arcade jest bardzo fajnym pomysłem. Ale intryguje mnie to, że gry pomimo iż miodne są pod w większością względów proste. Autor topica wspomniał o Geometry Wars. Cóż, ujęła mnie grafika gry. Ostatnimi grami o wektorowej grafice jakie widziałem były Sunvein ( PSX - sukces Midasa, średniak :rower: ) i Vib Ribbon ( po samym demku mnie odrzuciło ). Oczwiście jak dla mnie grafika GW pomimo iż wektroowa jest zaletą, kojarzy mi się to z klimatem filmów o cyberprzestrzeni. Z gier chętnie bym zagrał nie tylko w Geometry Wars ( szaleję wprost za strzelankami arcade ), ale także w Clonning Clyde ( kurka, można się uśmiać od samego oglądania reklamujących go materiałów video ), Mutant Storm Reloaded ( gdyby tak w robocie można byłoby pognębić szefów strzelając do ich organów od środka]:-BBBBB ), a także kilku innych gier które widziałem na concept trailerach w sieci, a których tytułów nie znam - powiem tylko tyle, że jedna gra była strzelanką a'la Custom Robo, a druga kojaży mi się z River Ride'm.

Ciekawi mnie jak się ten pomysł rozwinie w przyszłości :/
  • 0

#87 BeSOS Napisany 02 sierpnia 2006 - 17:21

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
pograłem trochę dziś w SFII i chyba nie jestem zbyt hardcore'owym graczem, bo po 5 minutach wyłączyłem grę o_O Jednak nie zainwestuje w SFII :nie:
  • 0

#88 Gość__* Napisany 02 sierpnia 2006 - 21:17

Gość__*
  • Goście
A ile dokładnie kosztuje SFII?
Ja spedziłem troche wiecej czasu, tak z 8 minut :)
:bue:
  • 0

#89 BeSOS Napisany 02 sierpnia 2006 - 21:21

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
32 zł jakos wyjdzie po przeliczeniu :jeee:
  • 0

#90 TomisH Napisany 04 sierpnia 2006 - 12:35

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
Za worthplaying.com:

The September issue of EGM claims that Konami's classic PSOne RPG title Castlevania: Symphony of the Night, known for its nonlinear level design, may be making an appearance on Xbox Live Arcade. Rumors are that the 9 years old SOTN, scheduled for Q1 2007, is around 480mb, which might indicate that Microsoft has eased the initial 50mb restrictions for XBLA titles.

:ninja:
  • 0