X360 Live Arcade
#61 Napisany 25 czerwca 2006 - 22:11
#62 Napisany 25 czerwca 2006 - 22:19
#63 Napisany 26 czerwca 2006 - 14:51
Jak ulozysz kwiatek z kwiatkow to otrzymasz czarna perle. Koniec gry nastepuje gdy ulozysz kwiatek z czarnych perel o_0Chcecie mi powiedzieć że jak się ułoży tego ostatniego kwiatka ze srebrnych płytek to już koniec gry?
Niekoniecznie. Można jeszcze zrobić cluster'a. Czyli zbić 3 czarne perły ze sobą i to też jest koniec gry. Przy czym jak ktoś jest maniakiem achievmentów to zrobi to i to. Bo za clustera jest 20P a za kwiatek 25P
#64 Gość__* Napisany 26 czerwca 2006 - 21:33
#66 Napisany 12 lipca 2006 - 00:53
Quest'a albo Ricka Dangerous'a albo Stunt Car Racer albo Goblinow albo Cannon Foddera
albo jakiejkolwiek innej kultowej gry z Amigi - wybor jest naprawde szeroki o_O a kasa na mikrosoftowe punkciki szla by jak woda(z mojej kieszeni napewno)
#67 Napisany 12 lipca 2006 - 07:52
#68 Napisany 12 lipca 2006 - 12:09
zrodlo:xboxonline
#69 Napisany 12 lipca 2006 - 21:00
EDIT
Maxiu, dziekuje
#70 Napisany 12 lipca 2006 - 21:03
SF nadchodzi W sumie mam go na SNESa, ale konsolka już w pudle leży na stryszku więc zawsze miło bedzie odświeżyć wspomnienia Obrazek Tylko niech cena bedzie znośna...za dużo ostatnio tych gier po 800 MSpointów, ale cos czuje, że SF tańszy nie bedzie ;/
Frogger - 400msp
Cloning Clyde - 400msp
Galaga - 400msp
Street Fighter II’ Hyper Fighting - 800msp
Pac-Man - 400msp
#71 Gość__* Napisany 13 lipca 2006 - 01:02
#72 Napisany 13 lipca 2006 - 08:37
#73 Napisany 13 lipca 2006 - 11:33
#74 Napisany 13 lipca 2006 - 11:56
oj za duzo, za duzo - dlatego Lumines bedzie kosztowalo 1200 MPa dużo ostatnio tych gier po 800 MSpointów
#75 Napisany 13 lipca 2006 - 12:10
#76 Gość__* Napisany 14 lipca 2006 - 08:52
#77 Napisany 14 lipca 2006 - 14:37
Może być grubo
#78 Napisany 15 lipca 2006 - 14:20
Ale to się zmieni na jesieni Tylko czy MS Polska sypnie choćby frytkami z maca? o_OWszedzie dobrze gdzie nas nie ma.
#79 Napisany 15 lipca 2006 - 18:39
Nie mam pytan - az sama mi sie morda cieszy
http://www.eurogamer...rticle_id=65792
#80 Napisany 16 lipca 2006 - 22:23
#81 Napisany 17 lipca 2006 - 09:34
Nic to, bring on those conferences
#83 Gość__* Napisany 22 lipca 2006 - 09:50
#85 Napisany 26 lipca 2006 - 11:15
#86 Gość__* Napisany 27 lipca 2006 - 20:45
Ciekawi mnie jak się ten pomysł rozwinie w przyszłości
#87 Napisany 02 sierpnia 2006 - 17:21
#88 Gość__* Napisany 02 sierpnia 2006 - 21:17
Ja spedziłem troche wiecej czasu, tak z 8 minut
#89 Napisany 02 sierpnia 2006 - 21:21
#90 Napisany 04 sierpnia 2006 - 12:35
The September issue of EGM claims that Konami's classic PSOne RPG title Castlevania: Symphony of the Night, known for its nonlinear level design, may be making an appearance on Xbox Live Arcade. Rumors are that the 9 years old SOTN, scheduled for Q1 2007, is around 480mb, which might indicate that Microsoft has eased the initial 50mb restrictions for XBLA titles.