Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 13:01
48 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 23 lutego 2012 - 22:32
#2 Napisany 23 lutego 2012 - 22:36
#3 Napisany 23 lutego 2012 - 22:37
Xboxowe Jet Set Radio Future IMO zabijało jedynke pod każdym względem, ale pewnie jestem w swojej opinii w mniejszości.
------> piec.
------> piec.
#4 Napisany 23 lutego 2012 - 22:37
ed.
choć wolałbym future bo nie miałem zeń okazji
#5 Napisany 23 lutego 2012 - 22:40
Modlę się żeby nie zj***li soundtracka jak w crazy taxi. I żeby to była prawdziwa konwersja.
#6 Napisany 23 lutego 2012 - 22:42
Must Have
#7 Napisany 23 lutego 2012 - 22:45
Kapitalna wiadomość. Jeszcze tylko JSRF i będzie nirwana.
#8 Napisany 23 lutego 2012 - 22:50
O matko! Świetna wiadomość,ile ja się w to ugrałem na makaronie.Czy w dzisiejszych czasach jeszce są gry z Cell-Shadingową grafiką?
#9 Napisany 23 lutego 2012 - 23:04
A dlaczego miało by nie być?
#10 Napisany 23 lutego 2012 - 23:19
Jet Set Radio zawsze jarające.
@Ney, Future było uproszczone, acz dobre.
@Ney, Future było uproszczone, acz dobre.
#11 Napisany 24 lutego 2012 - 00:17
Future <3
A może "the next Dreamcast game" znaczy, że to jakaś nowa kontynuacja robiona jako gra z DeCeka na PSN/Lajwa?
A może "the next Dreamcast game" znaczy, że to jakaś nowa kontynuacja robiona jako gra z DeCeka na PSN/Lajwa?
#12 Napisany 24 lutego 2012 - 00:34
xell, skad wniosek, ze to jet set radio lub ktoras z czesci?
kiedys to wlaczylem na dc i bylo dla mnie malo co grywalne, ale wlaczylem tylko na kwadrans, lol.
kiedys to wlaczylem na dc i bylo dla mnie malo co grywalne, ale wlaczylem tylko na kwadrans, lol.
#13 Napisany 24 lutego 2012 - 00:47
Muza + mikrofonik są z gry.
#14 Napisany 24 lutego 2012 - 17:39
no i chyba słychać odgłos puszki z farbą
#15 Napisany 24 lutego 2012 - 19:14
W końcu będę miał okazje sprawdzić dlaczego wszyscy tak zachwalają Jet Seta.
#16 Napisany 24 lutego 2012 - 19:55
Nie, nie było uproszczone, wywalono mechanikę robienia grafitti analogiem, ale też zwiększyli liczbę poziomów,wielkość poziomów, dali dużo różnorodnych rzeczy do zrobienia. Pierwsze JSR to jakby gra z salonu arcade a Future to gra konsolowa. Co kto woli, ale byłoby miło, jakby Future też wydali na XBLA.Jet Set Radio zawsze jarające.
@Ney, Future było uproszczone, acz dobre.
#17 Napisany 24 lutego 2012 - 20:12
W sumie i teraz świetnie się gra w JSRF, nawet bez podbijania rozdziałki. Kompatybilność działa jak należy.
#18 Napisany 24 lutego 2012 - 21:49
aj w future grałem - cudna giereczka
#19 Napisany 24 lutego 2012 - 21:51
spoko, kupie to kiedysW sumie i teraz świetnie się gra w JSRF, nawet bez podbijania rozdziałki. Kompatybilność działa jak należy.
#20 Napisany 25 lutego 2012 - 00:39
Oby gra wyglądała tak jak poniżej (screeny zrobione na emulatorze nullDC)
źródło: http://www.neogaf.co...=464278&page=12
źródło: http://www.neogaf.co...=464278&page=12
#21 Napisany 25 lutego 2012 - 00:46
nie licz na to. sega robi te porty na odwal sie, zobacz jak wylgada chociazby crazy taxi, buhahahaha.
#22 Napisany 25 lutego 2012 - 01:00
nie licz na to. sega robi te porty na odwal sie, zobacz jak wylgada chociazby crazy taxi, buhahahaha.
Na co nie mam liczyć? Na HD? 16:9? czy na oryginalny soundtrack?
#23 Napisany 25 lutego 2012 - 08:56
szykuj się na 4:3
#24 Napisany 25 lutego 2012 - 08:58
A zdrugiej strony masz Sonic CD, Daytona, Guardian Heroes, które są bardzo dobrymi konwersjami. Myślę, że chałtury w stylu CT nie odważą się odwalić.nie licz na to. sega robi te porty na odwal sie, zobacz jak wylgada chociazby crazy taxi, buhahahaha.
#25 Napisany 25 lutego 2012 - 16:45
to będzie pudełkowy remake czy tylko via psn i live ?
#26 Napisany 25 lutego 2012 - 17:02
jasne ze cyfrowy
#27 Napisany 25 lutego 2012 - 17:52
co do soundtracka to nie bylbym tego taki pewny. z tego co wiem w crazy taxi byl inny.
#28 Napisany 25 lutego 2012 - 23:30
No to tu klocek wygrywa - w razie czego zapodajesz oryginalny soundtrack z HDD (albo jakikolwiek) i grasz na lajcie.
#29 Napisany 26 lutego 2012 - 00:02
Większość utworów z JSR(F) należy do SEGI. Licencjonowane piosenki były fajne, ale to utwory Naganumy były esencją soundtracku i one zostaną.
#30 Napisany 26 lutego 2012 - 12:26
Mam ja w szafie. Miło wspominam. Ale To ile w TH w HD z przyjemnością zagram, to JSR HD będzie traciło myszką wg mnie.
A jest tyle ciekawszych pozycji (nie tylko z DC), które mogliby w odpowiedniej rozdzielczości wskrzesić - vide Shenmue, Tenchu, Vieftiful Joe, Burnout 3 Takedown, Castlevania: SotN.
Inna sprawa, że wiele z odgrzewanych kotletów w obecnych czasach jest mocno niestrawna - taki PoP przykładowo kuleje i mechaniką, jak statyczną wręcz akcją, fatalną kamerą, czy durnymi rozwiazaniami.
Ale w VF3/Front Mission3 w HD bym pograł.
A jest tyle ciekawszych pozycji (nie tylko z DC), które mogliby w odpowiedniej rozdzielczości wskrzesić - vide Shenmue, Tenchu, Vieftiful Joe, Burnout 3 Takedown, Castlevania: SotN.
Inna sprawa, że wiele z odgrzewanych kotletów w obecnych czasach jest mocno niestrawna - taki PoP przykładowo kuleje i mechaniką, jak statyczną wręcz akcją, fatalną kamerą, czy durnymi rozwiazaniami.
Ale w VF3/Front Mission3 w HD bym pograł.