Forza Horizon
Rozpoczęte przez
xell
, 03 03 2012 15:04
220 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 03 marca 2012 - 15:04
Racer od Playground Games, studia założonego przez byłych pracowników Bizarre i Codemasters. Premiera jesienią 2012. Tutaj jakiś trailer, z którego nic nie wynika.
Pewnie bardziej szczegółowe zapowiedzi dostaniemy w poniedziałek.
Pewnie bardziej szczegółowe zapowiedzi dostaniemy w poniedziałek.
#2 Napisany 03 marca 2012 - 15:16
Trailer przypomina mi bardzo Hot Pursuit z 2010.
#3 Napisany 03 marca 2012 - 17:12
dupy, imprezy, auta hm... :> typowo arcadowa FORZA ?
#4 Napisany 03 marca 2012 - 17:20
Chemical przygrywa w trailerze to mi się od razu podoba. Będzie arcade, będzie fajnie.
#5 Napisany 04 marca 2012 - 11:05
Jeżeli to będzie to co myślę , to kupuję na premierę . System jazdy z Forzy + Open World ? Będzie epicko , czekam na dalsze informacje .
#6 Napisany 04 marca 2012 - 11:10
To by było ciekawe,ale wolał bym prosty i nieskrępowany arcade.
#7 Napisany 04 marca 2012 - 11:19
Chemical przygrywa w trailerze to mi się od razu podoba. Będzie arcade, będzie fajnie.
+1
#8 Napisany 04 marca 2012 - 11:41
Wygląda zachęcająco, ale trochę imo za wcześnie na kolejną odsłonę serii
#9 Napisany 04 marca 2012 - 12:40
To nie jest Forza Motorsport 5, raczej taki Need for Speed od Microsoftu. Jutro powinniśmy dowiedzieć się więcej.Wygląda zachęcająco, ale trochę imo za wcześnie na kolejną odsłonę serii
#10 Napisany 04 marca 2012 - 14:47
Vibe bardziej ProStreet niż HP. Ale i tak jak robią to kolesie po Bizarre, to będzie wymiatająca gra arcade. Do want.
#11 Napisany 04 marca 2012 - 14:51
Właściwie to jak się dowiedziałem, studio zostało założone przez "zbiegów" z Codemasters, pracuje tam obecnie kilka osób z Bizarre, ale trzon Bizarre założyło Lucid Games.
#12 Napisany 04 marca 2012 - 16:12
Sprawdziłem też.
Większość producentów z Codemasters, kilku z FreeStyleGames (DJ Hero), poza tym m.in. z Rare i Reflections.
Większość inżynierów z Codemasters, Rebellion, Reflections i FreeStyleGames.
Większość designerów z Codemasters, po jednym z Bizarre, Realtime Worlds, Frontier Developments i Guerrilla Games/Rockstar North.
Większość grafików z Bizarre, kilku z Rare i po jednym-dwóch z innych studiów.
Z designerów jedynie Ralph Fulton ma w creditsach jakiejkolwiek gry stanowisko "lead" (GRID i DiRT2), reszta to pomniejsi level designerzy itp. Taka sobie spuścizna, ale nie jest tragicznie. Still do want.
Większość producentów z Codemasters, kilku z FreeStyleGames (DJ Hero), poza tym m.in. z Rare i Reflections.
Większość inżynierów z Codemasters, Rebellion, Reflections i FreeStyleGames.
Większość designerów z Codemasters, po jednym z Bizarre, Realtime Worlds, Frontier Developments i Guerrilla Games/Rockstar North.
Większość grafików z Bizarre, kilku z Rare i po jednym-dwóch z innych studiów.
Z designerów jedynie Ralph Fulton ma w creditsach jakiejkolwiek gry stanowisko "lead" (GRID i DiRT2), reszta to pomniejsi level designerzy itp. Taka sobie spuścizna, ale nie jest tragicznie. Still do want.
#13 Napisany 04 marca 2012 - 17:11
nie wiem nad czym wstepnie fapujecie, pewnie nawet zaden z was nie gral w blura czy split/second.
wstepnie chcecie kupic gre w ciemno tylko z jednego powodu - jestescie fanbojami kloca, a gra to ex na niego.
wstepnie chcecie kupic gre w ciemno tylko z jednego powodu - jestescie fanbojami kloca, a gra to ex na niego.
#14 Napisany 04 marca 2012 - 17:27
A co ma do tego blur czy s/s? Nie zapowiada się, by była to gra z destrukcją, a arkadowa ścigałka.
#15 Napisany 04 marca 2012 - 17:30
A gdzie ty tam widzisz zapowiedź arkadowej ścigałki ? To ma być model jazdy z Forzy 4 + otwarty świat , innej opcji aktualnie nie dopuszczam .
Jeżeli zauważyliście było widać jakiś urywek piaszczystej drogi , czyżby była możliwość jazdy na różnych nawierzchniach jak w GT ?
Jeżeli zauważyliście było widać jakiś urywek piaszczystej drogi , czyżby była możliwość jazdy na różnych nawierzchniach jak w GT ?
#16 Napisany 04 marca 2012 - 17:37
ma do tego, ze oba to erkejd, a blura robili ludzie z bizarre.A co ma do tego blur czy s/s? Nie zapowiada się, by była to gra z destrukcją, a arkadowa ścigałka.
#17 Napisany 04 marca 2012 - 18:41
jak zrobią połączenie FORZY + TDU to ok, jeśli będzie to alla ProStreet też ok bo bardzo podoba mi się ta część NFS'a.
#18 Napisany 04 marca 2012 - 18:49
@ACZ: Czyli nie ma NIC wspólnego z grą. Bo to samo można powiedzieć o Geometry Wars.
@Zumii: Nie dopuszczasz, bo? MS dawno nie wydal arkadowej ścigalki, a to ewidentnie spin-off. Od dawna zresztą mówi się o arkadowej ścigałce od Torn10. Najwyraźniej jednak poproszono o zewnętrzną pomoc.
@Zumii: Nie dopuszczasz, bo? MS dawno nie wydal arkadowej ścigalki, a to ewidentnie spin-off. Od dawna zresztą mówi się o arkadowej ścigałce od Torn10. Najwyraźniej jednak poproszono o zewnętrzną pomoc.
#19 Napisany 04 marca 2012 - 19:00
Sraczyk wrócił do trollowania bo dobrze wie, że wyścigi z logiem Turn10 biją na łeb na szyję całą resztę. Jeśli to będzie arkadówka to pewnie też cała reszta będzie mogła się tylko uczyć Wymienianie słabych giereczek jak ss czy blur jest słabe OLO
#20 Napisany 04 marca 2012 - 19:14
Ryan , Bo , to tylko moje prywatne oczekiwania . Ot kto z nas grając w TDU nie chciał mieć lepszego systemu jazdy ? Ten z Forzy pasował by idealnie , wyobraźcie sobie wjazd Enzo na jakąś autostradę i dociśnięcie gazu do oporu . Już widzę jak npc sami nam ustępują drogi , a my odpalamy światła bo zbliża się noc .
Skąd takowe moje oczekiwania ? Końcówka filmiku , gdzie widzimy długą drogę i lambo . To oznacza tylko jedno , możemy dać gazu i nie martwić się tym że zaraz zakończy nam się trasa .
Skąd takowe moje oczekiwania ? Końcówka filmiku , gdzie widzimy długą drogę i lambo . To oznacza tylko jedno , możemy dać gazu i nie martwić się tym że zaraz zakończy nam się trasa .
#21 Napisany 04 marca 2012 - 19:54
Pisz proszę tak, żeby oczy nie krwawiły. X_x Nie stawiamy spacji przed znakami przestankowymi.
Ta gra to nie jest Forza Motorsport, to Forza Horizon. Nie musi być realistycznym racerem.
Ta gra to nie jest Forza Motorsport, to Forza Horizon. Nie musi być realistycznym racerem.
#22 Napisany 04 marca 2012 - 19:56
OLO , spacja cie boli ?
#23 Napisany 04 marca 2012 - 20:02
Dla mnie też jest to trochę irytujące. Poza tym jest to kwestia poprawności. Robisz coś niepoprawnie pisząc posty - ktoś Ci na to zwróci uwagę. To nic złego, to nie atak, więc może się obyć bez OLO .
Wracając do tematu - uważam, że może być ciekawie, ale nie wiem czy kupuję. Chociaż jeśli są to po części ludzie z Codemasters, to kto wie, może się skuszę.
Wracając do tematu - uważam, że może być ciekawie, ale nie wiem czy kupuję. Chociaż jeśli są to po części ludzie z Codemasters, to kto wie, może się skuszę.
#24 Napisany 04 marca 2012 - 20:37
Oby gra była dobra. Szkoda byłoby, gdyby kolejne studio masowo zwalniało.
@Zumii: tak, boli. Napiszesz coś raz porządnie, to kilkadziesiąt osób chętnie to przeczyta. Napiszesz raz niechlujnie i większość to zignoruje. Zależy Ci na dyskusji, czy też ani odrobinę?
@Zumii: tak, boli. Napiszesz coś raz porządnie, to kilkadziesiąt osób chętnie to przeczyta. Napiszesz raz niechlujnie i większość to zignoruje. Zależy Ci na dyskusji, czy też ani odrobinę?
#25 Napisany 04 marca 2012 - 20:55
Ot, będę pisał aby było estetycznie, pasuje ?
#26 Napisany 04 marca 2012 - 21:39
Na tym forum to normalka, get used to it ryan tez nie lubi jak sie pisze '2gi', '3ci' etc olo
Ja co prawda racery lubie sporadycznie i nadal FM4 nie kupilem ale bardziej arkejdowy feeling jak najbardziej mnie intersuje, T10 juz od FM3 probuja dotrzec do casuali jednak przy ogolnych zalozeniach gry nie bardzo tutaj moga rozwinac skrzydla...bardziej arcade'owy spin-off to imo strzal w dziesiatke i dziwie sie ze dopiero teraz na to wpadli sklad studia rowniez dobrze rokuje....scigalek bardziej na luzie brakuje na rynku, Burnout odszedl w zapomnienie chyba, studia odpowiedzialne za Gothamy i Split Second sa juz zamkniete a NFSy to z reguly sredniaki, moze wiec cos ciekawego z tego wyjdzie...
Ja co prawda racery lubie sporadycznie i nadal FM4 nie kupilem ale bardziej arkejdowy feeling jak najbardziej mnie intersuje, T10 juz od FM3 probuja dotrzec do casuali jednak przy ogolnych zalozeniach gry nie bardzo tutaj moga rozwinac skrzydla...bardziej arcade'owy spin-off to imo strzal w dziesiatke i dziwie sie ze dopiero teraz na to wpadli sklad studia rowniez dobrze rokuje....scigalek bardziej na luzie brakuje na rynku, Burnout odszedl w zapomnienie chyba, studia odpowiedzialne za Gothamy i Split Second sa juz zamkniete a NFSy to z reguly sredniaki, moze wiec cos ciekawego z tego wyjdzie...
#27 Napisany 04 marca 2012 - 22:00
Bo to rusycyzmy!
#28 Napisany 04 marca 2012 - 22:09
W takim razie nie uzywaj tez olo i lol etc bo to takie same skroty myslowe jak 2gi
#29 Napisany 04 marca 2012 - 22:32
po pierwsze to turn 10 nie mają doswiadczenia w tworzeniu wyscigow arcade, bo cale ich portfolio do tej pory to jedynie seria forza motorsport, ktora jest symulacją.Sraczyk wrócił do trollowania bo dobrze wie, że wyścigi z logiem Turn10 biją na łeb na szyję całą resztę. Jeśli to będzie arkadówka to pewnie też cała reszta będzie mogła się tylko uczyć
po drugie forze horizon robi playground games, a nie turn 10.
dwa faile w jednym poscie, brawo.
#30 Napisany 04 marca 2012 - 22:45
No tak, logo T10 w trailerze to przypadek.