#151 Napisany 28 kwietnia 2012 - 08:23
#152 Napisany 28 kwietnia 2012 - 08:36
#153 Napisany 28 kwietnia 2012 - 08:44
W sumie gdy się spojrzy na ilość miejscówek, przeciwników i głównych złych do zabicia ... nie ma tego dużo. A już kwestie kiedy po prostu łazimy sobie po śladach cofając się tu i ówdzie pominę. To tak jakby na siłę próbowali z tego co mają zrobić grę na te minimum 8 godzin.
Graficznie to kawał niezłego softu.
#154 Napisany 28 kwietnia 2012 - 09:02
możliwe że tu jest odpowiedź, bo colletion'y mam splatynowane całkiem niedawno i fajnie mi się w nie grałobo GoW 3 jest zwyczajnie słaby....po GoW3 grałem w Collection Vol 2 i lepiej sie bawiłem więc to raczek kwestia gównianej trójki...i dlatego obawiam sie o czwórkę.
#155 Napisany 28 kwietnia 2012 - 12:22
W filmikach z produkcji widać jak trójka przechodząc przez pierwszy etap koncepcji po prostu odbiła się niczym piłeczka od muru związanego z sztywno określonym czasem produkcji jak i skomplikowaniem sprzętu - PS3.
W sumie gdy się spojrzy na ilość miejscówek, przeciwników i głównych złych do zabicia ... nie ma tego dużo. A już kwestie kiedy po prostu łazimy sobie po śladach cofając się tu i ówdzie pominę. To tak jakby na siłę próbowali z tego co mają zrobić grę na te minimum 8 godzin.
Graficznie to kawał niezłego softu.
Wlasnie na to licze ze byli bardziej zajeci tworzeniem silnika niz gameplayu...oby w Ascention wrocili do formy
Aczkolwiek przyznam ze poczatek GOW4 na zawsze zostanie w mojej pamieci
#156 Napisany 28 kwietnia 2012 - 14:54
a gdzie go można zobaczyć?Wlasnie na to licze ze byli bardziej zajeci tworzeniem silnika niz gameplayu...oby w Ascention wrocili do formy
Aczkolwiek przyznam ze poczatek GOW4 na zawsze zostanie w mojej pamieci
#157 Napisany 30 kwietnia 2012 - 12:54
Można obejrzeć będzie tutaj:
http://blog.eu.playstation.com/
#158 Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:09
http://blog.us.plays...-monica-studio/
http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-30-god-of-war-ascension-preview-introducing-the-gods-of-war
#159 Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:41
#160 Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:42
#161 Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:55
#162 Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:59
#163 Napisany 30 kwietnia 2012 - 15:37
Oby nie były takie jak w GTA IV....
Czycha ktoś wyprzedził z newsem ? Niemozliwe.
Jedyne co będzie fajne w tym multi to coop.
Nawet tradycyjna brutalność jest zawarta w tej grze. Nice
#164 Napisany 30 kwietnia 2012 - 17:32
#165 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:22
Co udowodniło MW3.Ja pewnie obczaje multi, bo będą za to pucharki o ile znam się na grach z multi to będą na 100 %....
(....)
#166 Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:45
I'm heavily disappointed
-> PIEC
#167 Napisany 30 kwietnia 2012 - 22:10
tymczasem info o singlu i multi.
single player:
- gra bazuje na silniku GoW 3, dodano nowe tekstury, systemy cieniowania.
- Wstąpienie ma być piękniejsze niż GoW3.
- poznamy zupełnie nowego Kratosa, bardziej emocjonalnego. Odkryjemy jego ambicje i motor napędowy.
- historia rozpoczyna się 6 miesięcy po zabiciu rodziny Kratosa. Pakt z Aresem został już zawarty, bohater dzierży Ostrza Chaosu, jednak jak przystało na prequel - - nasz protagonista nie będzie jeszcze niezwyciężony.
- Santa Monica nie nazwała tej gry GoW 4, by nie wprowadzić zamieszania z chronologią. Gracze nie muszą sięgać po starsze odsłony, by cieszyć się Wstąpieniem.
- Cyklop z trailera jest trochę mniejszy od Kronosa.
- single player to podstawowy tryb gry, nie ucierpi on z powodu wprowadzenia trybu multiplayer.
multiplayer:
- tryb drużynowej egzekucji: dwie czteroosobowe drużyny starają się zdominować wyznaczony punkt na mapie.
- w jednej z wariacji tego trybu, drużyny starają się zacieśnić łańcuch wokół potwora, a ta, która wygra dostaje prawo egzekucji bezbronnego nieszczęśnika.
- gracze mogą wybierać pomiędzy paroma klasami postaci. Między innymi Spartańskich lub Trojańskich żołnierzy.
- nasze poczynania na polu bitwy mogą zostać zauważone przez Bogów i nagrodzone różnymi perkami, umiejętnościami oraz broniami.
- bohaterowie mogą czcić wybranego przez siebie boga, co zaowocuje odpowiednimi bonusami.
#168 Napisany 01 maja 2012 - 07:52
#169 Napisany 01 maja 2012 - 08:08
#170 Napisany 01 maja 2012 - 09:56
:]
#171 Napisany 01 maja 2012 - 10:28
#172 Napisany 01 maja 2012 - 10:50
Nie skreslam gry ale uwazam ze podstawy do zadowolenia bylyby wieksze gdyby pokazali jakis mocny kawalek z singla, powiedzieli ze jest ich main focusem a multi dodatkiem ale na rownie wysokim poziomie. Jakos przy prezentacji Brotherhooda Ubi nie palowalo sie jedynie multi bo nie ten tryb stanowi o mocy serii. A Santa Monica zrobili odwrotnie i jeszcze mowia ze singiel bedzie krotszy. Ale ok, jesli ma byc na tak wysokim poziomie jak w jedynce czy dwojce to wole bonerskiego singla na 6h niz ch*jowego na 8-10 jak w GoW3.
#173 Napisany 01 maja 2012 - 11:08
Ktoś chce urozmaicić grę przez dodanie nowych trybów, a wy za to nie kupicie jego gry ? WTF
Jeśli gra się w Call Of Duty na easy, to się nie dziwcie, że napisy końcowe ukazują się po 5 godzinach...
Troche mi szkoda, że próbują zrobić prequela, który walkami na pewno będzie odstawał od wcześniejszych części, ale może już wtedy zmierzymy się z jakims bogiem, lecz go nie pokonamy, a jedynie będziemy mogli z nim powalczyć ?
#174 Napisany 01 maja 2012 - 11:08
Według mnie singiel w God Of War 3 był najlepszy. Ani 1 ani 2 mnie tak nie wciągnęły jak najnowsza część, może przez to, że nie grałem w nie na PlayStation 2, tylko jak wyszły w HD Collection. Walki w 1 i 2 na pewno nie dorównują tym z God Of War 3, nawet walka z Aresem nie mogła według mnie pobić Posejdona czy Kronosa... Jednak nie powątpiewam w to, że gdyby zrobili całkowitego remake'a części z PlayStation 2 , a nie jedynie podnieśli rozdzielczość to poziom trylogii mógłby się wyrównać. Starsze odsłony zawodziły głównie w elemencie grafiki i trochę w tym co lubi Michael Bay.
#175 Napisany 01 maja 2012 - 11:19
#176 Napisany 01 maja 2012 - 11:30
Karwa generacja dzieci coda. Weź wyjdź chłopcze.Zrobiło mi podwójnego posta, więc jeszcze coś dopisze
Według mnie singiel w God Of War 3 był najlepszy. Ani 1 ani 2 mnie tak nie wciągnęły jak najnowsza część, może przez to, że nie grałem w nie na PlayStation 2, tylko jak wyszły w HD Collection. Walki w 1 i 2 na pewno nie dorównują tym z God Of War 3, nawet walka z Aresem nie mogła według mnie pobić Posejdona czy Kronosa... Jednak nie powątpiewam w to, że gdyby zrobili całkowitego remake'a części z PlayStation 2 , a nie jedynie podnieśli rozdzielczość to poziom trylogii mógłby się wyrównać. Starsze odsłony zawodziły głównie w elemencie grafiki i trochę w tym co lubi Michael Bay.
Grałem w 1 i 2 na PS3, w wersji HD i 3 to przy nich słabiutka giereczka w mashowanie przycisku.
#177 Napisany 01 maja 2012 - 11:46
#178 Napisany 01 maja 2012 - 12:03
#179 Napisany 01 maja 2012 - 12:21
Jedyn, argument z Ratchetem 4 all One jest z dupy, bo gra jako calosc od poczatku byla robiona jako spin off pod zabawę w coopa.
Prawda jest taka, że takich mordoklepkowych/slasherowatych multiplayerów na wysokim poziomie na rynku nie ma.
Do premiery Ascension ukaże się jedynie Anarchy Reigns od Platinum, które tego typu rozgrywkę będzie oferowało. Na horyzoncie gdzieś jeszcze majaczy gierka Itagakiego, ale wątpliwe czy ona wyjdzie w tej generacji i to tyle w temacie.
Tak jak napisałem, tego typu multi na rynku gier w chwili obecnej ciężko w ogóle znaleźć, więc ja się cieszę, że takie multi będzie w Ascension. Zawsze to dobre przedłużenie rozgrywki.
Todd Papy:
"Udało nam się wszystko rozplanować i oszacować długość gry. Będzie ona naprawdę zbliżona do tego, co widzieliście w poprzednich odsłonach serii. Nie poświęciliśmy kampanii dla pojedynczego gracza dla multiplayera, nie doczepiamy wieloosobowego wariantu rozgrywki na siłę. Kładziemy nacisk na oba tryby gry."