Wii - Pogadanki
Rozpoczęte przez
PTR
, 07 02 2006 10:01
2051 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 15 kwietnia 2006 - 21:47
Niezły pokaz kontrolera. I to ma być wygodne sterowanie? Cały czas trzeba ruszać całym nadgarstkiem? Przecież nadgarstek będzie bolał po pół godzinie. Wygląda to tak samo, jak analog w powietrzu, ale totalnie męczące. Nie podoba mi się to kompletnie. Lipa.
#32 Napisany 15 kwietnia 2006 - 23:05
Potential Mario control for the Revolution
Ktoś sie przy tym montażu sporo namęczył 8) . Pewnie i tak nie będzie to tak wyglądało w grach, choć całośc prezentuje się intrygująco. Za każdym razem jak słyszę, że sterowanie w REvo będzie niewygodne, bo męczące, to pokładam się na glebie ze śmiechu .
Jestem pewien, że końcowy efekt pilot-pada nas zabije i wprowadzi nowe standardy do tego typu rozrywki .
#33 Napisany 12 maja 2006 - 13:52
Na IGN jest wywiad z producentem Elebits i na pytanie czy łatwo się robi gry na Wii padła taka odpowiedź:
Ktos wie o co chodzi z tą wbudowaną symulacja fizyki o_O?The development was not that difficult, as the Wii system has built in physics simulation.
#34 Napisany 12 maja 2006 - 16:21
wiem ze wii bedzie obslugiwalo havoca, moze o to
BTW- wielki LOL: zapomnijcie o czyms na wzór lajwa-net w Wii to analogiczny odpowiednik netu z DS-a...czyli friend kody itp rotfl, brawo po raz kolejny. juz wiem czemu sie nie chwalili na konferencji
BTW- wielki LOL: zapomnijcie o czyms na wzór lajwa-net w Wii to analogiczny odpowiednik netu z DS-a...czyli friend kody itp rotfl, brawo po raz kolejny. juz wiem czemu sie nie chwalili na konferencji
#35 Napisany 12 maja 2006 - 19:01
ech czuje sie tak rozczarwoany ze nie wiem co powiedziec..wlasnie sie dowiedzialem ze jedna z gier ktore chcialem miec razem z Wii ssie(Red Steel)..Metroid Prime tez jakis ten tego niezbyt swiezy;/
no cholera dlaczego???
; (
wiadomo cos o cenie?
no cholera dlaczego???
; (
wiadomo cos o cenie?
#36 Napisany 12 maja 2006 - 19:08
Az tak źle z tym netem chyba nie będzie. Wczęśniej przecież Reggie czy Harrison zapowiedział coś a la Marktplace, to tego przeciez m. in WiiConnection24. Licze tez ze przegladarka od Opery bedzie dodawana do zestawu konsoli (wiem, naiwne...). Mysle tez ze sciaganie dem an NDS jest realne... No ale Friend Coees to pomylka...
#37 Napisany 12 maja 2006 - 19:35
Moim zdaniem maksymalna cena Wii to 199 Euro...poprostu nie wyobrażam sobie żeby mogli liczyć za to więcej...
I nie wieże że czeka nas zabawa we friends codes...Może każdy ma swój kod ale jak już dodasz kumpla do listy to masz już go na zawsze...Pozatym licze że wychodzenie z on-line w trakcie gry będzie karane bo to co się dzieje w Mario Kart na DS'a to więcej niż skandal,chamstwo,dziecinada,głupota itp (kolesie nie mający szans na zwycięstwo wychodzą i Tobie gra nie przynaje żadnych punktów ani im ujemnych-LOL).
Obejrzałem IGn'owską wycieczke po stoisku NIntendo i jestem poprostu zauroczony jak konsolka się prezentuje...Ta niebieska "poświata" z czytnika poprostu jest zabójcza...Nie ma/nie było lepiej wyglądającej konsoli.
I nie wieże że czeka nas zabawa we friends codes...Może każdy ma swój kod ale jak już dodasz kumpla do listy to masz już go na zawsze...Pozatym licze że wychodzenie z on-line w trakcie gry będzie karane bo to co się dzieje w Mario Kart na DS'a to więcej niż skandal,chamstwo,dziecinada,głupota itp (kolesie nie mający szans na zwycięstwo wychodzą i Tobie gra nie przynaje żadnych punktów ani im ujemnych-LOL).
Obejrzałem IGn'owską wycieczke po stoisku NIntendo i jestem poprostu zauroczony jak konsolka się prezentuje...Ta niebieska "poświata" z czytnika poprostu jest zabójcza...Nie ma/nie było lepiej wyglądającej konsoli.
#38 Napisany 12 maja 2006 - 23:56
Tylko jaki jest sens przeglądania stron na zwykłym TV w domu, skoro jeśli ktoś ma net to na pewno ma kompa?Licze tez ze przegladarka od Opery bedzie dodawana do zestawu konsoli
#39 Napisany 13 maja 2006 - 08:09
Hehe, a ja bym z przyjemnością widział przeniesienie/konwersję Okami na Wii. Nie wiem czemu wcześniej mnie to nie doszło, przecież kontroler (właśnie, czy to od Wii to ciągle można zwać padem?) nadaje się idealnie do odzwierciedlania ruchów pędzla. A już na pewno lepiej niż gałeczki
- So, who want Okami to be realesed on Wii?
- Wii want it!
- So, who want Okami to be realesed on Wii?
- Wii want it!
#40 Napisany 13 maja 2006 - 09:56
Red Steel to faktycznie jakaś totalna poracha. Ale Metroid IMHO jest świeży. Jasne- grafikę ma podobną. Ale czytałem, że na żywo wygląda lepiej niż Halo2. Wiem, że nie jest to poziom nawet F.E.A.R, ale jest spoko. Natomiast wydaje mi się, że nowych patentów będzie sporo. Już na samym filmiku widzieliśmy kilka zupełnie nowych bajerów, które mogą zmienić w znaczący sposób przeżycia z MP. Po pierwsze używanie grapple beam ofensywnie. Moment kiedy dzięki niej Samus rozwala drzwi wygląda słodko. Poza tym patent z obsługą switchy "własnymi rękami" jest świeży. I mam nadzieję, że takich akcji będzie dużo, dużo więcej.ech czuje sie tak rozczarwoany ze nie wiem co powiedziec..wlasnie sie dowiedzialem ze jedna z gier ktore chcialem miec razem z Wii ssie(Red Steel)..Metroid Prime tez jakis ten tego niezbyt swiezy;/
no cholera dlaczego???
; (
wiadomo cos o cenie?
Ja na MP jestem napalony na maksa. Jak narazie wszystko mnie cieszy. Wywalenie dwóch światów. Przemieszczanie się pomiędzy planetami statkiem (tego chcieli chyba wszyscy). Nowe funkcje (vide grapple beam). Zupełnie nowe sterowanie, które na pewno wpłynie na rozgrywkę (tylko żeby dobrze je zaimplementowali bo słuchy chodzą że na razie nie jest różowo). Lepsza grafika. W końcu dobra fizyka, której tak mi brakowało. Lepsze AI. I gigantyczne lokacje- już redaktorzy mówią, że lokalizacje są olbrzymie. Czego chcieć więcej? Nie wiem
#41 Napisany 13 maja 2006 - 10:40
Szkoda że nigdzie nie ma filmiku z walki z bossem... W ogóle N dało trochę ciała, że równolegle z E3 nie wypuściło do sieci hi-resowych screenów (jak zrobiła Sega z SMB czy Ubi z Red Steel), nie mówiąc już o shotach. Nie muszę chyba mówić, że Sony I MS nie zaniedbał tego.
A Red Steel to chyba rozczarowanie wystawy, ale nie uważam by to była poracha. Myślę, że do premiery spokojnie oprawę poprawię do tego co widzmy na trailerze, a co do sterowania - jeśli w MP3 się dało (są drobne trudności, ale ogólnie miodek) to i w Red Steel można to zrobić.
A Red Steel to chyba rozczarowanie wystawy, ale nie uważam by to była poracha. Myślę, że do premiery spokojnie oprawę poprawię do tego co widzmy na trailerze, a co do sterowania - jeśli w MP3 się dało (są drobne trudności, ale ogólnie miodek) to i w Red Steel można to zrobić.
#42 Napisany 13 maja 2006 - 11:02
najciekawsze jest to, że najlepsza strona wii, czyli poilocik, obecnie sprawia najwieksze problemy- red steel, mp3 i nowe monkey ball...
#43 Napisany 13 maja 2006 - 11:09
Ciekawe jest tez to, iz chwalili sie, iz cena bedzie najnizsza ze wszystkich next-genow (w co nadal nie watpie), ale nie podali jej do publicznej wiadomosci. Czyzby nie byla ona az tak rewelacyjna?
#44 Napisany 13 maja 2006 - 11:10
Nie słyszałem o żadnych problemach z MP3 oprócz braku szybkiego obrotu o 180 stopni i o tym że przed E3 Matt z IGN mial jakis problem z obrotem w powietrzu. Tak naprawde to tylko Ubi skopało ze sterowaniem, bo trzeba celować w czujnik, a nie ekran No i weź pod uwagę, że nowy kontroler to tez wyzwanie dla developerów, zwłaszcza ze podobno niektórzy dev kity dostali niedawno (Activision).
EDIT: Podobno poczekali z ceną i datą premiery, by podać ja w momencie, keidy Sony już nie będzie w stanie w żaden sposób odpowiedzieć na ruch (czyli na przykład przesunąć premiery na tydzień przed Wii.). Poza tym czytałem że ludzie z N byli zaskoczeni ze Sony juz na E3 podalo dokladne daty premiery i cenę.
EDIT: Podobno poczekali z ceną i datą premiery, by podać ja w momencie, keidy Sony już nie będzie w stanie w żaden sposób odpowiedzieć na ruch (czyli na przykład przesunąć premiery na tydzień przed Wii.). Poza tym czytałem że ludzie z N byli zaskoczeni ze Sony juz na E3 podalo dokladne daty premiery i cenę.
#45 Napisany 13 maja 2006 - 11:10
No ja wiem tylko, że RS jest niegrywalny przez kontroler. Co do Mp3 to ma tylko jeden problem- kiedy się go opusci, trudno wrócić celownikiem na ekran (a to zostanie raczej na 100% usprawnione...). na trailerze z gameplayu koleś całkiem zgrabnie wycina kolesi przy użyciu pilota, a przeciwników jest więcej... Co do Monkey Ball- nie wiem, nie słyszałem.
#46 Napisany 13 maja 2006 - 11:26
[ Szczerze mowiąc to troszkę inaczej wyobrażałem sobie sterowanie pilotem w Fpp. Miałem nadzieją,że dzięki niemu będziemy mieli niespotykaną datąd swobodę ruchów, nieporównywalnie większą niż na padach i być może zbliżoną do myszy i klawki. Po obejrzeniu trailerów z MP3 i Red steel trosszkiu się zawiodłem. Widać na nich że pilotem bardzo zgrabie się celuje w obrębie ekranu, ale kiedy dochodzi do jego krawędzi to nie następuje w ogole obrót, a jeżeli już , to jest on koszmarnie ślamazarny. Albo historia z walką na katany w RS. Podniecałem się na samą myśl, że konsola bedzie odwzorowywać nasze ruchy wiimotem, a tu się okazuje że my mamy wykonać jakiś z gory przeprogramowany manewr aby na ekranie postać zadała jakiś cios-- PORAŻKA!!. Tak samo sterowanie w tenisie ( pomijam jak on wygląda i że gramy do 3 punktów ) pozostaje dla mnie zagadką. Generalnie wyobrażałem sobie że sterowanie przy pomocy nowego kontrolera będie bardziej subtelne. Mam nadzieję że się jeszcze coś zmieni, bo mój wysoki jak K2 optymizm po konfie N stopił się w cięgu 15 minut. Niestety .
#47 Napisany 13 maja 2006 - 11:40
Własnie o to chodzi. Wydaje mi się, że my na to trochę źle patrzymy. Bo ci co grali mówią, że wii-mote to spoxik sprzęt. Co do FPS-ów. Red Steel to porażka. I nie mam zamiaryu go usprawiedliwiać. Mam nadzieję, że uBI weźmie dupę w troki i dopracuję tą grę.
Natomiast MP (z wyjątkiem Hunterósw) nigdy nie był sztandarowym FPS-em. Ma własne prawa. i gdyby to obracanie się było szybkie (takie PCtowe) IMHO straciłby troche swojego charakteru. Dopiero Call of Duty pokaże czy wiimote lepiej nadaje się do FPS-ów. Albo ten nieszczęsny red Steel
Natomiast MP (z wyjątkiem Hunterósw) nigdy nie był sztandarowym FPS-em. Ma własne prawa. i gdyby to obracanie się było szybkie (takie PCtowe) IMHO straciłby troche swojego charakteru. Dopiero Call of Duty pokaże czy wiimote lepiej nadaje się do FPS-ów. Albo ten nieszczęsny red Steel
#48 Napisany 17 maja 2006 - 13:36
hmmm tak sobie patrze na tego pilocika od Wii..sensor bar i te sprawy..i przychodzi mi na mysl jedna rzecz - Samba De Amigo - Marakasy 1999 rok wiec to IMO rozwiniecie pomyslu Segi a nie zadna rewolta w sterowaniu
Nintendo kopiuje porazka!!!!!!!!111111111
Nintendo kopiuje porazka!!!!!!!!111111111
#49 Napisany 20 maja 2006 - 17:32
W Ultimie pojawił sie preorder na Wii o_O.Cena 999 pln:)
#50 Napisany 20 maja 2006 - 18:54
... 999pln-my-ass
#51 Napisany 21 maja 2006 - 08:06
Mam nadzieję, że to strzał z d***, choć prawdopodobny (czy nie tyle kosztował NGC w dniu premiery??? . Poza tym nie sądzę, żeby ultima znała cenę. Ja liczę jednak na okolice 800zeta. To raz. A dwa- Ultima nigdy tania nie była... ;/
#52 Napisany 21 maja 2006 - 08:13
Może mają jakieś ciche info od Lukas Toys, wiadomo że żadna firma, a napewno nie taka Ultima była by skłonna walnąć cenę z pupy, żeby potem ją elegancko korektą przejechać ku zdziwieniu wszystkich klientów. IMO cena może iść już tylko w dół.
ughm.. już widzę te rzesze ludzi kupujących Wii i wersję RE4 za 100 zeta coś... hm.. ile tu możliwości promocji etc.
ughm.. już widzę te rzesze ludzi kupujących Wii i wersję RE4 za 100 zeta coś... hm.. ile tu możliwości promocji etc.
#53 Napisany 21 maja 2006 - 12:29
Sęk w tym że Ultima juz zmieniała ceny pre orderów i to nie w dół, tak więc to raczje ich prawdopodobne przypuszczenia.
Zresztą tyle właśnie kosztował GCN. I choć Wii będzie teraz relatywnie słabsze, to cena 249$ jets mozliwa z tego wzgledu, ze przeciez w zestawie oprocz konsoli będzie ten czujnik, pilot, nunczako (czy jak to sie tlumaczy?), a bardzo mozliwe ze cos z tej listy jeszcze: Wii Sports, drugi pilot, zwykły pad (ten do Virtual Console). Tak więc myślę, że 999zł to maksymalna, ale realna cena.
Zresztą tyle właśnie kosztował GCN. I choć Wii będzie teraz relatywnie słabsze, to cena 249$ jets mozliwa z tego wzgledu, ze przeciez w zestawie oprocz konsoli będzie ten czujnik, pilot, nunczako (czy jak to sie tlumaczy?), a bardzo mozliwe ze cos z tej listy jeszcze: Wii Sports, drugi pilot, zwykły pad (ten do Virtual Console). Tak więc myślę, że 999zł to maksymalna, ale realna cena.
#54 Napisany 21 maja 2006 - 13:05
ale gcn kosztował ok 850 zł w dniu premiery (w Euro)
#55 Napisany 21 maja 2006 - 13:17
Ale w Polsce kosztował 999zł.
#56 Napisany 21 maja 2006 - 13:23
200 Euro to chyba maks za jaki N policzy Wii (osobiście licze na 149), a to ok 900pln więc pewnie w Polsce by dowalili właśnie 999pln.
Myśle że Ultima dała maksymalną cene i w razie czego oczywiście ją obniżą (lub znając ich jak będzie duże zapotrzebowanie na Wii zasłaniając się jakimś lipnym argumentem o 200pln ja podwyższą )
Myśle że Ultima dała maksymalną cene i w razie czego oczywiście ją obniżą (lub znając ich jak będzie duże zapotrzebowanie na Wii zasłaniając się jakimś lipnym argumentem o 200pln ja podwyższą )
#57 Napisany 21 maja 2006 - 15:53
Mam nadzieję, że w tym wypadku cena 249 $ (bo własnie na taką cenę stawiam, w zwiazku z dorzuceniem kilku kontrolerów do zestawu) nie będzie się równała 249 euro, bo przy obecnym kursie dolara to będzie śmiech na sali. 199 euro to powinien być max.
#58 Napisany 24 maja 2006 - 22:52
Patrzta co napisał Admin ŚN, czyli Babieno.
Przytaczam fragment jego newsa:
To co ten człowiek wypisuje to dno
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
Przytaczam fragment jego newsa:
BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!Na koniec zostawiłem ciekawostkę - wielu z Was widziało filmik z Mario Galaxy, który wyglądał niemal jak render. Otóż to zdaniem developerów jedyna gra Wii na targach E3, która działała na dev-kicie Wii.
To co ten człowiek wypisuje to dno
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#59 Gość__* Napisany 25 maja 2006 - 07:22
najlepsze jest to o mocy zblizonej do x360.. tak sie zastanawiam, od kiedy 1.1GHz to moc podobna do 3x3.2GHz? :niepewny:
#60 Napisany 25 maja 2006 - 09:14
nadzieja czyni cuda o_O