Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wii - NEWS


  • Zamknięty temat Ten temat jest zamknięty
1097 odpowiedzi na ten temat

#31 Yoori Napisany 08 marca 2006 - 12:03

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:

Final Fantasy: CC Reveloution w tym roku!

Yoichi Wada, prezes Square Enix udzielił wywiadu AMN, w którym uchylił rąbka tajemnicy nadchodzącemu na konsole Revolution Final Fantasy: Crystal Chronicles.

Boss "kwadratowych" potwierdził, że gra jest w produkcji od przeszło roku, a premiera nastąpi w USA w tym roku! W związku z długimi przygotowaniami "Kryształowe kroniki" mają być znacznie bardziej rozbudowane w stosunku do wersji z konsoli Game Cube.

Wada powiedział też, że gracze mogą oczekiwać zabawy on-line, wspaniałej grafiki oraz nowatorskiego wykorzystania kontrolera Revolution.

Nie zaglądam na zagraniczne fora i portale internetowe i nie wiem czy to prawda. Może ktoś z was coś o tym gdzieś tam czytał.
  • 0

#32 gruby Napisany 08 marca 2006 - 13:04

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Final Fantasy: CC Reveloution w tym roku!

Yoichi Wada, prezes Square Enix udzielił wywiadu AMN, w którym uchylił rąbka tajemnicy nadchodzącemu na konsole Revolution Final Fantasy: Crystal Chronicles.

Boss "kwadratowych" potwierdził, że gra jest w produkcji od przeszło roku, a premiera nastąpi w USA w tym roku! W związku z długimi przygotowaniami "Kryształowe kroniki" mają być znacznie bardziej rozbudowane w stosunku do wersji z konsoli Game Cube.

Wada powiedział też, że gracze mogą oczekiwać zabawy on-line, wspaniałej grafiki oraz nowatorskiego wykorzystania kontrolera Revolution.

Nie zaglądam na zagraniczne fora i portale internetowe i nie wiem czy to prawda. Może ktoś z was coś o tym gdzieś tam czytał.

Ja czytałem. :D Podobno to prawda. Wszędzie o tym trąbią. np.: http://www.revolutionreport.com
  • 0

#33 Gość__* Napisany 08 marca 2006 - 13:24

Gość__*
  • Goście
Swoją drogą O2 podało źróło newsa? Bo jeśli nie to jest to hmmm...plagiatem newsa raczej ciezko nazwac :D

http://www.swiatn.pl...p=newsy&id=2678
  • 0

#34 Yoori Napisany 08 marca 2006 - 13:42

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:

Swoją drogą O2 podało źróło newsa? Bo jeśli nie to jest to hmmm...plagiatem newsa raczej ciezko nazwac :D

Podało :) Tylko ja zapomniałem przepisać :oops:
  • 0

#35 Gość__* Napisany 08 marca 2006 - 13:51

Gość__*
  • Goście
ok. No problem :)
  • 0

#36 Gość__* Napisany 12 marca 2006 - 21:20

Gość__*
  • Goście
Podczas GDC zaplanowana jest konferencja z udziałem Iwaty.
Podobno mozna liczyc na jakies nowe informacje dotyczace Revo.
  • 0

#37 Gość__* Napisany 18 marca 2006 - 10:04

Gość__*
  • Goście
Nintendo będzie wspierało małych developerów, w tym polskiego Nibiris
  • 0

#38 Kaxi Napisany 23 marca 2006 - 14:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
http://www.jeux-fran... ... tion-.html


Zdjęcia Revo (plus troche DS Lite) z GDC. Cóż powiedzieć, wygląda ślicznie i ma ładniutkie logo Nintendo wydziergane na bocznej ścianie. :mrgreen:

EDIT:Występ Iwaty dziś o 19:30 naszego czasu. Podobno ma być mowa o Twilight Princess, Metroid Prime 3 i nowej nazwie dla Revo. Tu macie fotkę, która może oznaczac ze ktos w N upadł na głowę (niepotwierdzono czy to zdjecie przedstawia logo i nazwe Revo, ale dowiemy sie za 3 h).

http://www.engadget.... ... ntendo-go/
  • 0

#39 Gość__* Napisany 23 marca 2006 - 17:09

Gość__*
  • Goście
Konsola wyglada swietnie.

Wczoraj siedzenie do poxnych godzin przed komepem i szukanie informacji dotyczacych PS3, widze ze dzis powtorka z rozrywki :)
  • 0

#40 Ganon Napisany 23 marca 2006 - 17:37

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 362 Postów:
Konsola jest "przystojna", schludna i... seksowna o_O. No i ta diodka. Aczkolwiek imo troche sie jej przytylo i wyglada troszke jak pecet;].
  • 0

#41 Pawlik Napisany 23 marca 2006 - 18:10

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Mam nadzieje ze to logo to fake, bo wyglada strasznie :/ Troche jak krzyze gotyckie, troche jak znak ' czerwonego krzyza '... ogolnie mnóstwo skojarzen mam, ale zadne nie jest związane z grami :?
Sama konsola jest very cute :)
  • 0

#42 Kaxi Napisany 23 marca 2006 - 20:00

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
http://revolution.ig...7/697882p1.html

Konferencja na żywo, minuta po minucie.
  • 0

#43 Mani Napisany 23 marca 2006 - 22:21

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
"Iwata takes the stage. There's one more new adventure for you today: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass for Nintendo DS. Short clip plays: cel-shaded-style graphics. Top screen: mostly maps. Action is on the lower screen. Use touch screen to draw things -- transitioning the bottom screen input to the top. Launches later this year -- from Aonuma and team (makers of Wind Waker). "

No i pozamiata N pozamiata.Juz czekam.I cholernie sie napalam na REVO.
  • 0

#44 PomezZ Napisany 23 marca 2006 - 22:32

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
http://media.revolut...733/imgs_1.html


I'm in love :kocha: :pijak:
  • 0

#45 Gość__* Napisany 24 marca 2006 - 09:43

Gość__*
  • Goście
http://www.swiatn.pl...p=newsy&id=2715

Słabiutko, spodiewałem sie jakis lepszych informacji, no ale czekam na E3 (Na koniec: W ciągu kilku tygodni przekonamy się, jak Nintendo odmieni granie na konsoli. E3 nadciąga! :mrgreen: )
  • 0

#46 Yoori Napisany 25 marca 2006 - 16:23

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:

troche jak znak ' czerwonego krzyza

Jak by było czerwone to idealnie by pasowało na logo czerwonego krzyża.

REVO jest najładniejszą konsolą wśród next-genów, wyglada extra :)
  • 0

#47 Ney Napisany 25 marca 2006 - 16:28

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Revolution wygląda naprawde kapitalnie...Prawdziwy next-gen:).Dzięki tej podstawce prezentuje sie znakomicie.Design rewelacyjny i zupełnie inny od tego co prezentują pozostałe konsole...U mnie w pokoju będzie napewno w bardzo eksponowanym miejscu:)
  • 0

#48 Gość__* Napisany 28 marca 2006 - 13:58

Gość__*
  • Goście
Revolution za słabe na UE3?

http://www.next-gen.... ... iew&id=510

Wielka szkoda. :(
  • 0

#49 gruby Napisany 29 marca 2006 - 21:37

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Widzę, że tu jakis zastój, więć pojadę z nowym koksem.

Po pierwsze, Iwata potwierdził niejako, że do przechowywania gierek można będzie wykorzystywać zewnętrzne HDD. To raz. Dwa to, że Nintendo nie wyobraża sobie, żeby jakakolwiek gra first-party kosztowała drożej niż 50$. Tym samym nie pójdzie za nowym trendem podwyżek cen gier na next-geny do 60$.

http://www.n-sider.com
Nintendo president Satoru Iwata must be tired of giving interviews, but we're grateful he has been. His latest with CNNMoney's Chris Morris has shed light on a few aspects of the upcoming Revolution console.

First off: game pricing. "I cannot imagine any first party title could be priced for more than $50," Iwata says. It's not quite a promise, and it of course only applies to Nintendo titles, but it's good to hear nonetheless.

Morris also asked Iwata about the potentially cramped 512MB of Flash on the Revolution and how it might impact digital distribution now that Nintendo has announced it's jumping on that train with not just the Virtual Console but brand-new titles as well. Iwata replied that not only would users be able to add storage with the system's SD slot, but users would be able to add storage via the USB ports as well.

It's important to note that even if Nintendo lets you save downloaded games to your own USB memory stick or hard drive, it doesn't follow that you'll be able to play (for example) retro titles on your PC emulator. Nintendo, always cautious of copyright infringement, will no doubt use solid DRM technology to lock away the downloads when stored on external media so they cannot be used on any system other than your own.

Perhaps a bit more interesting (or worrisome, depending on your point of view) is that Iwata drew attention to Nintendo's ability to "set some limitations as to the time period a piece of downloaded content can be played" as a possibility here. One could see time-limited demos that are automatically erased, or perhaps games that are paid for on a basis similar to rental.

Iwata was also asked about the concept of advertising in games, and told Morris it confuses him somewhat. "We do not deny the possibility that Nintendo will be doing something like this in the future," he explained. "Personally, though, I don't really think it's going to be a significant source of revenue to our industry."

Revolution, still in need of an official name which should be revealed at the E3 2006 show along with lots of other information about the console, currently launches sometime this year — most likely November.
-------------------------
Poza tym Sega zapowiedziała, że udostepni katalog swoich gier z konsolki Genesios dla VC. Podobnie zrobi Hudson z konsolką TurboGrafx.

Co więcej, co więcej. Aonuma potwierdził, że Zelda TP bedzie miała specjalne możliwości gdy odpali się ją na Revo, ale zapodał hinta, że bedzie ona korzystać z niezapowiedzianej jeszcze, unikalnej funkcji Revolution.

A na koniec, kolesie z Pandemic Stuios powiedzieli, że byli na zamknietych pokazach Revolution i są rozwaleni na kawałki :D



Web site Gamasutra recently conducted an interview with Pandemic Studios CEO Josh Resnick and BioWare CEOs Ray Muzyka and Greg Zeschuk, where they discussed their current status, making mention of Nintendo's next-generation console.

When questioned about the difficulties of making multi-platform games with Revolution, Resnick responded, "Well the Revolution is a very different platform, and we’ve actually just seen some things behind closed doors that are just mind-blowing. Very very exciting. They’re doing something that’s very different and unique. I agree that it’s going to challenge the notion of just doing a port."

"I don’t think it’s going to be as easy to take a product from one console to the Revolution," he continued, "and so I think we are going to be looking to see how we can tailor our products to that platform. But we do that also with other platforms as well, it’s just that the Revolution may challenge us even more."

As to whether or not either Pandemic or BioWare have any games in the making for Revolution, Resnick said, "We’re enthralled with the platform just as much as we are with the 360 and PS3. Each of them have very different strengths that our games are going to play to. But we haven’t announced any commitments yet."

The full interview, which includes the status of BioWare's new MMO studio, can be found here.

Revolution Report will bring you more news from third-party studios as it becomes available.
  • 0

#50 Gość__* Napisany 29 marca 2006 - 22:47

Gość__*
  • Goście
"A na koniec, kolesie z Pandemic Stuios powiedzieli, że byli na zamknietych pokazach Revolution i są rozwaleni na kawałki"

E3 coraz blizej :)
  • 0

#51 gruby Napisany 29 marca 2006 - 22:49

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

"A na koniec, kolesie z Pandemic Stuios powiedzieli, że byli na zamknietych pokazach Revolution i są rozwaleni na kawałki"

E3 coraz blizej :)

Nic nie mów ;) Nie mogę się doczekać.
  • 0

#52 Gość__* Napisany 29 marca 2006 - 22:57

Gość__*
  • Goście
Rewolucyjne Call of Duty

Jak donosi jeden z zachodnich serwisów internetowych, Activision jest gotowe przygotować na premierę Revo FPS'a Call of Duty. Decyzja podobno została podjęta z uwagi na 'rewolucyjny kontroler'. Unikalne właściwości 'pilota' (wykrywanie ruchu, położenia itp.) mogą świetnie się sprawdzić w tego typu grze. Kiedy to np. gracze będą musieli przesunąć kontroler w pobliże oka, tak jak to się robi z prawdziwą bronią, aby precyzyjnie 'wymierzyć'.

Tytuł szykowany jest jako jeden z 'launch titles'. Wersja na Revo przygotowywana jest przez wewnętrzne studio Activision - Exakt Entertainment. To właśnie oni w 2004 roku przenieśli na GameCube: Call of Duty: Finest Hour.

NEXT-GEN.PL
  • 0

#53 gruby Napisany 29 marca 2006 - 23:07

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Rewolucyjne Call of Duty

Jak donosi jeden z zachodnich serwisów internetowych, Activision jest gotowe przygotować na premierę Revo FPS'a Call of Duty. Decyzja podobno została podjęta z uwagi na 'rewolucyjny kontroler'. Unikalne właściwości 'pilota' (wykrywanie ruchu, położenia itp.) mogą świetnie się sprawdzić w tego typu grze. Kiedy to np. gracze będą musieli przesunąć kontroler w pobliże oka, tak jak to się robi z prawdziwą bronią, aby precyzyjnie 'wymierzyć'.

Tytuł szykowany jest jako jeden z 'launch titles'. Wersja na Revo przygotowywana jest przez wewnętrzne studio Activision - Exakt Entertainment. To właśnie oni w 2004 roku przenieśli na GameCube: Call of Duty: Finest Hour.

NEXT-GEN.PL

Powiem więcej, chłopaki z http://www.totalvideogames.com kontaktowali się juz w tej sprawie z Activision, które nie potwierdza ani nie zaprzecza.
  • 0

#54 gruby Napisany 07 kwietnia 2006 - 16:05

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Cóż może już wiecie (raczej na pewno), ale na revo zmierza nowa część Tonyego Hawka. Tytuł ma sie ukazać w launch windowie.

Poza tym nad projektami na Revo pracuje Success (to nic specjalnego- zrobili Zoo Keeper) i radical Ent. (Crash Tag Team Racing, teraz pracują nad grą TPP więcej tam: http://news.spong.com/article/9863).
Oprócz tego mówi się o porcie Mark Ecko i nauce malowania od Boba Rossa.
  • 0

#55 Zeus-Nelson Napisany 08 kwietnia 2006 - 09:15

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
niewiem czy ktoś juz tu rzucał tym linkiem....ale obczajcie eksluzywny hand-on z Revo:
http://gameinformer.... ... .24078.htm

a tu screeny z gier:
http://www.kotaku.co... ... 0bbcfdbc66

ps:jak tak beda gry na revo wygladac naprawde to zwatpie :shock:
  • 0

#56 Kaxi Napisany 08 kwietnia 2006 - 14:03

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Nie mam pewności, czy to nie fake, bo brak skanów, ale podobno EGM napisał, że na Revo powstaje nowe Pilotwings.
  • 0

#57 gruby Napisany 08 kwietnia 2006 - 14:33

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Nie mam pewności, czy to nie fake, bo brak skanów, ale podobno EGM napisał, że na Revo powstaje nowe Pilotwings.

napisał, ale w dziale ploty. Przynajmniej tak słyszałem...
  • 0

#58 gruby Napisany 09 kwietnia 2006 - 10:00

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Niezwykle ciekawy wywiad z Harrisonem: tu podaję oryginał, a na końcu posta tłumaczenie SwiataNintendo:
--------------------------------------------------
Interview with George Harrison napisał:


-Harrison admits that a mere uber powered Gamecube would wind up doing just as bad as the GC. Because of this, Nintendo decided to do something totally different

-Their main goal was to revive the Japanese market. The DS was to be the first shot at this (and it has clearly succeeded).

-Art direction can be just as expressive as photo-realistic graphics. He mentions that the Simpsons wouldn't be nearly as funny if it was live action

-Revolution will be a multiple of the GC in terms of capabilities

-Nintendo is still deciding what will be packed in the Revolution. Right now a controller and a nunchuk add on will be, but Nintendo is thinking about adding another controller as well. No mention of the shell

-Nintendo is shooting for a worldwide Revolution launch this year

-"Clearly, for us, the Japanese market might be the most important - it's the home market, it's the chance to reset the clock to the main competition, which is Sony"

-On price, as compared to the 360: "Yes, our goal is to come in at a slightly more mass market price"

-Nintendo is considering some like XBL Marketplace

-Harrison mentions that they learned a lot of lessons from the PS2. In terms of having a wide variety of software and the fact that the strongest tech doesn't always win

-"The other thing we recognized is that you really make your reputation in the first year. You've got to deliver software, not just at launch, but you've got to deliver software in the first six to nine months after launch. It has to be solid software. In GC, we didn't have that, we had kind of a drought for six months after it launched. By that time your reputation starts to solidify and it's hard to reverse that after awhile."

-$50 games will not be the standard on the Revolution, although he does say that there could be some games that cost $60

-Compares the challenges Nintendo has in terms of marketing the Revolution to those it had marketing the...Virtual Boy

-You can't simply show gameplay or people won't see the difference. He mentions that game commercials used to show people on their couch playing the game, and that the industry moved away from that. He says Nintendo might get more into that with Revolution marketing

-Nintendo still hasn't chosen a cost barrier for the Revolution's Virtual Console

-Possibly 20 games at launch. He says they haven't seen many of the games licensees have
-"Maybe a third will be Nintendo games"

-Red Steel is a Revolution launch title, and will broaden appeal like GoldenEye 64 did

-"We had no choice but to be succesful with the DS."
---------------------------------------------
Oto najbardziej hot news, o którym mam Was wszystkich zaszczyt poinformować.

Kwestia ON, lub jak kto woli, HMD powraca jak bumerang.Oto cytat z wywiadu z Georgem Harrisonem z NOA

"Porównuje wyzwanie, które stawia marketing Revolution do tych, które stawiał... Virtual Boy"

Czyżby, czyżby jednak?
Już wkrótce update tego newsa prezentujący wszystkie fakty z tego wywiadu, jednak o tym chciałem poinformować Was jak najszybciej :)


Oto wszystkie wiadomości z wywiadu:

- Harrison oświadczył, iż "trochę przypadkowany" GameCube nie dałby oczekiwanego skutku, więc postanowiono zrobić "coś innego"

- Głównym celem jest ożywienie japońskiego rynku. DS był pierwszym, który miał tego dokonać (i jak widać udało mu się to).

- Ukierunkowanie się na gameplay może być tak samo ekspresyjne jak na fotorealistyczną grafę. Wspomina, iż Simpsonowie nie byliby nawet w połowie tak zabawni, gdyby był to film aktorski

- Revolution będzie kilkakrotnie razy lepsze od GaCka

- Nintendo jeszcze się nie zdecydowało co będzie w pudełku. Narazie zdecydowano się na kontroler i analoga, a także N myśli nad dodaniem dodatkowego pada. Nie podano nic o "zbroi"

- Big N przygotowuje się na światowy launch. W tym roku

- "Wiadomo, że dla nas Japonia będzie najważniejsza - tam wszystko się zaczęło, jest szansa aby "cofnąć czas" i pokonać głównego rywala, Sony"

- O cenie w porównaniu do X360: "Tak, chcemy wystartować w bardziej przyjaznej klientowi cenie niż X360"

- N myśli nad czymś podobnym do XboxLive Marketplace

- Harrison mówi, że Nintendo nauczyło się lekcji z ostatniej generacji. Że potrzeba dużego wyboru gier, a nie bycia najsilniejszym

- "Zauważyliśmy też, że w pierwszym roku konsoli wyrabia ona sobie reputację. Potrzeba software`u, nie tylko na starcie, ale także w ciągu pierwszych 6-9 miesięcy. I musza to być dobre gry. W przypadku GC tak nie było i po starcie nastąpiła półroczna "susza". W tym czasie konsola wyrabia sobie reputację i po pewnym czasie nie da się tego odwrócić."

- $50 będzie standardem w grach na Revo, jednak mogą pojawić się POJEDYŃCZE TYTUŁY kosztujące 60$

- Harrison porównuje wyzwanie, które stawia marketing Revolution do tych, które stawiał... Virtual Boy

- Nie wystarczy przedstawić gameplayu, albowiem ludzie nie zauważą różnicy. Kiedys gry przedstawiały ludzi siedzących w fotelu i grających w gry, ale to się zmieniło. Nintendo w reklamach Revolution będzie się kierowało bardziej w tą stronę

- Nadal nie wiadomo, ile będą ksoztować gry w Virtual Console

- Prawdopodobnie 20 gier na starcue. Mówi, że na razie nie ma zbyt wielu licencji. "Może ok. jednej trzeciej będzie 1st Party"

- Red Steel jest launch titlem dla Revo i ma być dla Revolution tym, czym Goldeneye był dla Nintendo64
-----------------------------------------------------------------
  • 0

#59 BeSOS Napisany 09 kwietnia 2006 - 12:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

The other thing we recognized is that you really make your reputation in the first year. You've got to deliver software, not just at launch, but you've got to deliver software in the first six to nine months after launch. It has to be solid software. In GC, we didn't have that, we had kind of a drought for six months after it launched. By that time your reputation starts to solidify and it's hard to reverse that after awhile."


taaa. słyszałem już to przy okazji launchu GCN. Ale może tym razem nie ściemniają
  • 0

#60 gruby Napisany 09 kwietnia 2006 - 13:02

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

The other thing we recognized is that you really make your reputation in the first year. You've got to deliver software, not just at launch, but you've got to deliver software in the first six to nine months after launch. It has to be solid software. In GC, we didn't have that, we had kind of a drought for six months after it launched. By that time your reputation starts to solidify and it's hard to reverse that after awhile."


taaa. słyszałem już to przy okazji launchu GCN. Ale może tym razem nie ściemniają

Zawsze mówią to samo. Ale prawda to, że nigdy ic z ich zapewnień nie wynikło. Może teraz? A może nie... :(
  • 0