#31 Napisany 18 lutego 2011 - 14:44
#32 Napisany 18 lutego 2011 - 15:19
#33 Napisany 18 lutego 2011 - 18:23
#34 Napisany 18 lutego 2011 - 21:29
#35 Napisany 18 lutego 2011 - 23:44
#36 Napisany 19 lutego 2011 - 09:50
#37 Napisany 19 lutego 2011 - 09:54
Tak trailer niesamowicie pobudza umysł gracza, aż czujesz ten strach, przerażenie, chęć uratowania swojego dziecka..
Trailerek jest spoksik, niemniej zaden CoJ nie przypadl mi do gustu, watpie zeby techland przy tej grze sie wybil.
#38 Napisany 19 lutego 2011 - 10:27
Moim zdaniem, Techland bardziej sobie zaszkodził niż pomógł - w tej chwili świat gier oszalał na punkcie TRAILERA a nie gry, a jeśli gra nie będzie killerem (bardzo tego bym chciał, ale bądźmy realistami [btw, polecam obadać demo Nail'd...]) to Techland zostanie zapamiętany jako studio wielkich obietnic bez pokrycia.
Trailer robi wrażenie kompozycją, muzyką, jest bardzo poruszający i filmowy, ale jest jednocześnie tak daleki od gry, że nie ma z nią wiele wspólnego...tak mi się wydaje. Ale nawet jeśli gra nie sprosta oczekiwaniom, to i tak zostanie zapamiętana...ze względu na trailer.
#39 Napisany 19 lutego 2011 - 12:23
Warto obejrzeć
#40 Napisany 19 lutego 2011 - 12:29
Sądzę, że lepiej jednak jest wypuścić słabą grę o której jest głośno (choćby za sprawą trailera), niż... słabą grę o której nikt nie słyszał.Trailer jest świetny, ale to tylko TRAILER, dodatkowo, nie mający wiele wspólnego z grą, która jest czymś na wzór Boarderlands wymieszanym z Dead Rising.
Moim zdaniem, Techland bardziej sobie zaszkodził niż pomógł - w tej chwili świat gier oszalał na punkcie TRAILERA a nie gry, a jeśli gra nie będzie killerem
Poza tym, gdy bycie kilerem jest nieosiągalne, często wystarcza bycie średniakiem o fajnej tematyce i przyzwoitej mechanice (Borderlands + Dead Rising? wchodzę w to!).
#41 Napisany 19 lutego 2011 - 17:28
Od 3:38 zaczyna się wywiad z ziomalem obecnym na pokazie gry. Można dowiedzieć się pary rzeczy, które IMO napawają optymizmem
#42 Napisany 19 lutego 2011 - 18:35
A co do gry, to oby mechaniki nie spartolili, nich kopiują od najlepszych, posypują słowiańską zajebistością i będzie fajnie, w końcu będą zombiaki
Chciałbym poczuć takie zaszczucie jak w Dead Nation.
#43 Napisany 19 lutego 2011 - 18:44
#44 Napisany 19 lutego 2011 - 18:48
#45 Napisany 19 lutego 2011 - 18:51
#46 Napisany 19 lutego 2011 - 18:52
#47 Napisany 19 lutego 2011 - 18:59
#48 Napisany 19 lutego 2011 - 22:19
Nie. Jedynie pochodzą z buildu PC.Screeny śliczne, ale ostro podpimpowane.
Nail'd robił Techland Warszawa a nie Techland Wrocław. To mały, niskobudżetowy projekt.jeśli gra nie będzie killerem (bardzo tego bym chciał, ale bądźmy realistami [btw, polecam obadać demo Nail'd...])
A Trailer trochę oszukuje. Ponoć kreatywne cięcie wyleciało z gry.
#49 Napisany 20 lutego 2011 - 20:03
Ponoć kreatywne cięcie wyleciało z gry.
lOlz, to nie wiem co uratuje ta gre...
#50 Napisany 21 lutego 2011 - 12:55
Techland szuka beta testerów do swoich nowych produkcji.
Formularz zgłoszeniowy:
http://www.techland....odzaj=playtesty
Techland. Wrocław, 21.02.2011
Tworzenie dobrych gier wymaga sporych nakładów ciężkiej pracy. Tworzenie gier wybitnych wymaga czegoś więcej: pełnego zrozumienia potrzeb i oczekiwań graczy, dla których powstają. Techland chce tworzyć gry, które będą żyły w świadomości graczy, będą inspiracją dla twórców i zapiszą się w historii jako produkcje unikalne, wnoszące coś nowego do tak ogromnej, wymagającej i rozwijającej się branży jaką są gry komputerowe. Właśnie dlatego rozpoczynamy kolejną rekrutację do Bazy Aktywnych Graczy. Ma ona na celu zaangażowanie najbardziej doświadczonych graczy w proces dopracowywania aktualnie tworzonych gier. To niespotykana szansa, by stać się współtwórcą produkcji pokroju Call of Juarez, Nail’d, czy Dead Island.
Jeśli jesteś kimś, dla kogo gry to coś więcej niż tylko sposób spędzania wolnego czasu, jesteś pełnoletni i mieszkasz w
okolicach Wrocławia lub Warszawy, zgłoś się już teraz – wypełnij formularz zgłoszeniowy na naszej stronie i dołącz do grupy testerów, którzy będą mieli bezpośredni wpływ na to, jak ostatecznie wyglądać będą nasze najnowsze polskie produkcje.
#51 Napisany 21 lutego 2011 - 13:05
Samej gry się nie mogę doczekać. Możliwe, że Techland zawojuje świat kolejną swoją produkcją. Czekam na więcej filmików, screenów i pierwszych raportów w magazynach.
#52 Napisany 21 lutego 2011 - 13:18
#53 Napisany 21 lutego 2011 - 13:26
#54 Napisany 21 lutego 2011 - 14:14
Techland nie przyjmuje betatesterów dorywczo. Poza tym nie masz doświadczenia.Gdybym mieszkał blisko Warszawy czy Wrocławia to być może podjąłbym się dorywczo beta testingu tej gry
#55 Napisany 21 lutego 2011 - 14:19
#56 Napisany 21 lutego 2011 - 14:21
Jako klasowej światy developer na pewno wie na co zwracać uwagę.Techland nie przyjmuje betatesterów dorywczo. Poza tym nie masz doświadczenia.
#57 Napisany 21 lutego 2011 - 14:21
#58 Napisany 21 lutego 2011 - 14:23
W USA średnio 1/2 tego co zarabia programista($37k/rok przeciw $75k/rok). Ale jeśli zostajesz w QA przez kilka lat, możesz dobić do średnich zarobków programistów niższego szczebla. W Polsce pewnie dysproporcje są nieco mniejsze.Ciekawe ile taki betatester zarabia Pewnie mało.
#59 Napisany 21 lutego 2011 - 16:05
#60 Napisany 21 lutego 2011 - 16:08
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|