Pięknie, są freezy w DSO i trzeba grać jak swego czasu w Ghost Recona z wyłączonym wifi. Mogli już się pozbyć tych bugów skoro tyle dłubali nad europejskim wydaniem, eh... było wersje na DSa jednak kupować.
No nic, w klimat od razu wsiąknąłem - sRPG z demonami SMT? Win. Podejrzewam, że nadchodzący crossover z Fire Emblem może korzystać z podobnego systemu turowego.
edyta:nie wiem czy się denerwować czy płakać nad tą grą. Wyłączenie wifi nic nie pomaga, Ghostlight jakimś cudem udało się sprawić, że przez bugi nie da się grać. Spróbuję w tygodniu wybadać jakie mam szansę na zwrot pieniędzy...
edit: http://blog.ghostlig...clocked-on-3ds
tymczasem w krainie ntsc zapowiedzieli SMTIV na lato: http://www.japanator...mer-28374.phtml
jak koledzy z GL będą wydawali czwartego megatena, to chyba się szaprnę na fioletowego 3DSa hamerykańskiego. Nie chce mi się czekać do lata 2016 na zbugowaną wersję.
edit 647: http://www.siliconer...ent-with-atlus/
wiem, że nikt tu nie zagląda, dlatego nawet nie podbijam tematu, ale jakby ktoś jednak tu zabłądził to jest nadzieja! Nadzieja na kontrakt między NISA i Atlus na wydawanie gier w Europie. Nie zmieni to faktu, że gierki będą wychodziły z opóźnieniem, ani durnych wymogów w EU, które wymagają ingerencji w kod gry, ale Nippon Ichi jest dużo solidniejszym wydawcą niż Ghostlight czy Zen, więc trzymam kciuki.
edit 648:
patch jest testowany. Go, go, go Atlus, bo kończę drugą część i chętnie przejdę pierwszą na easy, żeby się tak nie frustrować jak przy DS2
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 kwietnia 2013 - 10:45