Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Evil Within

Tango Gameworks Bethesda PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
581 odpowiedzi na ten temat

#391 Spuczan Napisany 16 października 2014 - 22:37

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 035 Postów:

Udało mi się dłużej pograć więc teraz czas na wrażenia. W skrócie można powiedzieć, że nie jest zajebiście ale jest bardzo dobrze.

A mówiąc więcej...

Spoiler

 


  • 3

#392 Kazuo Napisany 16 października 2014 - 23:58

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Skończyłem. Później może bardziej się rozpiszę. Czas na platynowanko :^^:

 

poziom trudności: survival

czas: 15 h, 13 min.

zgony: 83

 

 

e: Shieeeeet, właśnie się dowiedziałem, że są 4 poziomy trudności :mog: Już normal jest trudny, przy hardzie pewnie osiwieje, a na najwyższym (Akumu Mode) ginie się od... jednego hita. No, to przez najbliższe 2 miechy będę miał w co grać :gusta:


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 17 października 2014 - 00:32

  • 0

#393 BeSOS Napisany 17 października 2014 - 05:33

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Udało mi się dłużej pograć więc teraz czas na wrażenia. W skrócie można powiedzieć, że nie jest zajebiście ale jest bardzo dobrze.
A mówiąc więcej...

Spoiler

Wszedlem i chce jej jeszcze bardziej bo z tego co czytam mawszystko na co liczylem :sadcf:
O czym my mowimy, myslalem ze wyjdzie z tego max 7 gra a b.dobrych recenzji jest wiele i jeszcze te teksty o love letterze dla fanow gatunku :sadcf:

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 17 października 2014 - 05:33

  • 0

#394 BeSOS Napisany 17 października 2014 - 15:23

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

8 od EG - KUPUJE :yeah:


  • 0

#395 Raikoh Napisany 17 października 2014 - 22:37

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

EDGE i Giantbomb jeszcze nie ocenili. Nie wiem czemu, ale od dluzszego czasu EDGE nie aktualizuje nic na stronie :o


  • 0

#396 Kazuo Napisany 18 października 2014 - 05:26

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jezusie Krystusie, ale ten poziom trudności Akumu jest przej*bany :mog: Nie dość, że ginie się od jednego uderzenia, to jeszcze od początku pojawiają się przeciwnicy, którzy normalnie występują w o wiele późniejszych chapterach. Coś mi się wydaje, że będzie kolejna hardkorowa platyna do kolekcji.


  • 0

#397 Spuczan Napisany 19 października 2014 - 09:31

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 035 Postów:
The_Evil_Within_20141019012024.jpg
 
Co za gra! Co za czapter!
 
Kazuo, Andrzejson:
Spoiler

Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 19 października 2014 - 09:47

  • 0

#398 AndrzejSon Napisany 19 października 2014 - 09:46

AndrzejSon

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 038 Postów:
Skończyłem wczoraj. Przejscie zajęło mi 20h4min i jakies sekundy,liczba zgonów 84. Giereczka jest świetna,trudna i długa. Solidna historia,przyzwoita grafika(ps4) i naprawdę dobry gejmplej. Świetna horrorowa laurka,która przez cały czas trzyma w napięciu.

Spoiler

  • 3

#399 Spuczan Napisany 19 października 2014 - 09:50

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 035 Postów:
Spoiler

Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 19 października 2014 - 10:09

  • 0

#400 Kazuo Napisany 19 października 2014 - 11:11

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Da się, jest za to trofik.

 

Spoiler

 

Ogólnie bossowie dają radę ostro. Tylko pieseczek mi się nie podobał (za mało klimatyczna walka), no i ostatni boss to totalna porażka, reszta rewelka.

 

Ja dalej cisnę na najwyższym poziom trudności. Jakoś udało mi się dojść do 6 chapteru - nie mam już w ogóle amunicji i zginąłem do tego czasu chyba ze 100 razy. HARDKOR :zakochany:


  • 0

#401 BeSOS Napisany 19 października 2014 - 12:14

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

a NG+ jakos fajnie zrobili? jest motywacja zeby grac dalej, cos wpada jeszcze?


  • 0

#402 Kazuo Napisany 19 października 2014 - 12:27

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jest kilka bonusów, ale są słabe i średnio motywują. Ja gram dalej, bo po prostu mam straszny niedosyt, no i na wyższych poziomach trudności, to już jest konkretne wyzwanie.


  • 0

#403 Texz Napisany 19 października 2014 - 12:39

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Jak pokonać pana z piłą łańcuchową na końcu 3 rozdziału? 


  • 0

#404 Spuczan Napisany 19 października 2014 - 12:49

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 035 Postów:

?!

 

TEXZ:

Spoiler

 

Kazuo:

Spoiler

  • 0

#405 AndrzejSon Napisany 19 października 2014 - 12:50

AndrzejSon

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 038 Postów:
Normalnie,lej ile wlezie. W domach znajdziesz kusze i shotguna.
  • 0

#406 Kazuo Napisany 19 października 2014 - 12:56

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Może Ci się spodoba Spuczan, dla mnie był aż nazbyt "residentowy" :)

 

Na gościa z 3 rozdziału polecam zostawić wszystkie pułapki, kolo wpada w nie jak debil. A tak poza tym to shotgun i ewentualnie kusza z wybuchowymi bełtami, rewolwer na niego to samobójstwo. Zawczasu załatw też wszystkich wieśniaków, bo będą Ci strasznie przeszkadzać podczas walki. 


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 19 października 2014 - 12:58

  • 0

#407 Tawotnica Napisany 20 października 2014 - 17:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:

Też wreszcie gram, bo wcześniej mi Smash nie pozwalał.

 

Nie idzie mi, jest ciężko, jest nerwówka i zachowuję się jak derp. Dopiero przed chwilą, w piątym rozdziale odkryłem, że statuetki się rozwala i wypadają z nich klucze :fp: Parę razy zginąłem, otwierając skrzynie z bombą. Bezcenna musiała być moja mina w jak z dosłownie metra odległości nie trafiłem ostatnim płonącym bełtem z kuszy w kobietę-pająka. Przynajmniej bosska z trzeciego chaptera udało mi się w miarę sprawnie ubić, biegając dookoła punktu widokowego z drabiną i rzucając mu granaty pod nogi.

 

Napięcie to ta gra potrafi stworzyć, aż sobie robię krótkie przerwy po każdym zakończonym odcinku, żeby chwilę odsapnąć. Dodać do tego gęstego klimatu fakt, że TEW nie wybacza błędów i szybko się wkrada frustracja. 

 

Od strony technicznej jestem lekko zawiedziony. Gra wygląda nawet mniej next-genowo niż Wolfenstein, lubi zgubić parę klatek po drodze, a ciemna szaro-szara estetyka szybko się zlewa w jednolitą papkę, przez co w nieco bardziej otwartym trzecim rozdziale łapałem się na tym, że bez sensu łaziłem w kółko. Nie znaczy to, że gra nie ma swoich graficznych momentów. Na początku 6 rdz. odetchnąłem z ulgą i chwilę się zatrzymałem w tym miejscu: 

 

Spoiler

 

Bardzo podoba mi się, że wbrew panującym trendom TEW nie sili się na kinowość i ma dużo typowo "growych" elementów. Apteczki (tzn. strzykawki), sporo zbieractwa, save pointy, spalanie przeciwników, etc.

 

Historii jak na razie zbyt wiele nie było, ale wystarczająco mnie zaintrygowały schizy Sebastiana, żeby mieć poczucie "tu się kroi jakiś większy twist" tak że motywacji, żeby grać dalej, mimo że strasznie lamię mi nie brakuje. 

 

 

 

 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 października 2014 - 17:51

  • 3

#408 Kazuo Napisany 20 października 2014 - 21:29

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Bardzo podoba mi się, że wbrew panującym trendom TEW nie sili się na kinowość i ma dużo typowo "growych" elementów. Apteczki (tzn. strzykawki), sporo zbieractwa, save pointy, spalanie przeciwników, etc.

 

O, to! Nie napisałem o tym, ale to jedna z najlepszych rzeczy w TEW. Grając w większość współczesnych produkcji często mam wrażenie, że bardziej oglądam film, niż faktycznie gram. I wcale nie chodzi tu o wystrzałową, bliską fotorealizmu grafikę, ale o ponap*erdalane wszędzie, denerwujące skrypty i ogrom filmików przerywnikowych mieszanych z gameplayem. W Evil Within też tak czasem jest, ale nie jest to aż tak nachalne. W to się przede wszystkim GRA. Podczas szarpania wbija się do głowy, że ma się do czynienią z GRĄ, a nie z interaktywnym, pseudo-grywalnym widowiskiem (pluję w tym miejscu na The Walking Dead, The Wolf Among Us i Beyond: Two Souls) I to GRA się w to tak samo dobrze jak lata temu w takie RE4. Co jak co, ale Shinji Mikami potrafi perfekcyjnie zbalansować czysty gameplay z cut-scenkami i lekkimi skryptami. Z tego względu kolo dla mnie jest sybolem dobrego pykania na konsoli, a jego produkcje to czysty miód. TEW 9/10 i basta, kto lubi konsolowe horrory, a nie gra, ten frajer.


  • 2

#409 burnstein Napisany 21 października 2014 - 07:29

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

76% na metacitics, wyszedł bardzo średni średniaczek, zaledwie 2% więcej niż Resident Crap 6. Szkoda.


  • 0

#410 BeSOS Napisany 21 października 2014 - 07:32

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ale patrząc na oceny "głównych" serwisów to jest wielka różnica, Re6 chyba tylko GT dało 8. Ja w listopadzie kupuje na bank to sam ocenie ale to co widzę podoba mię się.
  • 0

#411 Texz Napisany 21 października 2014 - 07:38

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Nie mogę już patrzeć na biedawersję. Jak ktoś będzie chciał sprzedać albo wymienić na coś ciekawego wersję na PS4 to jestem zainteresowany. 


  • 0

#412 Shinigami Napisany 21 października 2014 - 07:48

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

76% na metacitics, wyszedł bardzo średni średniaczek, zaledwie 2% więcej niż Resident Crap 6. Szkoda.

 


Ciekawe. Myślałem, że po tej całej dramie z wystawianiem szóstce słabych ocen jej średnia spadła niżej.


  • 0

#413 Kazuo Napisany 21 października 2014 - 11:28

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Destiny tylko 76% na metacitics, wyszedł bardzo średni średniaczek, zaledwie 2% więcej niż Resident Crap 6. Szkoda. Ale i tak zagrywałem się jak poj*bany :)

 

Łap fixa ;)


  • 0

#414 Pico Napisany 21 października 2014 - 11:39

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:
Uśmiechnięta emotka w poście burna - jak bardzo nieprawdziwy fix! :P
  • 0

#415 burnstein Napisany 21 października 2014 - 11:54

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

Jak tak pomyślę, to rzeczywiście nie używam tej uśmiechnietej emoty, jak już to czasem tej -> :D albo ;)


  • 0

#416 Spuczan Napisany 21 października 2014 - 12:28

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 035 Postów:

Dopiero przed chwilą, w piątym rozdziale odkryłem, że statuetki się rozwala i wypadają z nich klucze :fp:


 

So fucking true!

 

Ja się skapnąłem wcześniej bo "już" w trzecim rozdziale. Ale wydaje mi się, że opuściłem kilka mówiąc do siebie "ciekawe co by było gdybym w to strzelił?". Jak sobie teraz pomyślę, że w jednej szafce może być 15 pocisków do rewolweru to mnie krew zalewa.

 

Przez pewien moment udało mi się nawet znajdować wszystkie w danym rozdziale żeby później nie znaleźć ani jednego. Marny ze mnie szperacz. Ale te kilka które znalazłem zapewniły mi całkiem niezły przypływ zielonego gluta w postaci dwa razy po 5000. Teraz znowu zacząłem znajdować zarówno statuetki/klucze jak i fragmenty mapy. Tych ostatnich mam niestety pewnie ze 4  :fp:

 

Spoiler

 

Aż muszę poczytać co skrytykowali ci którzy wystawiali takie niskie oceny. Nie żeby się przejmował. Po prostu się zastanawiam. Ci którzy się sugerują takimi średnimi mają ogromną szansę na ominięcie najlepszego horroru w tym roku. Tylko ostrzegam a tymczasem wracam do grania.

 

 

 

 


Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 21 października 2014 - 13:46

  • 3

#417 Kazuo Napisany 21 października 2014 - 23:59

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Czytałem kilka negatywnych recenzji i jest dokładnie tak jak się spodziewałem. Z wyliczanek jedyne poważne wady tej gry, to średnia oprawa wizualna (z tego co wiem nawet na currentach grafa nie wymiata), spadki animacji i denerwująco długie loadingi. To są rzeczy, z którymi nie da się kłócić, cała reszta natomiast to już typowe dopieprzanie się dla samego dopieprzania. Najzabawniej wypadła dupeczka z Joystiq'a, która zrzędzi na system upgrade'u (twierdzi, że jest niepotrzebny i nie wnosi nic do rozgrywki, co oczywiście jest bzdurą, biorąc pod uwagę jakim typem gry jest TEW), brak wskazówek dotyczących bossów (bo nie potrafi się domyślić, z którymi trzeba walczyć, a przed którymi sp*erdalać, jakby to nie było wystarczająco oczywiste :olo: ) czy chociażby design adwersarzy (czyli notabene jeden z najbardziej dopracowanych elementów gry, bo niektórzy przeciwnicy to wyżyny horrorowego designu). Rozumiem, że można mieć swoje zdanie, ale bezguścia powinny siedzieć sobie w domu przed kanapą i zamknąć mordę, a nie swoimi dyrdymałami obniżać średnią ocen tak dobrej grze.

 

Wczoraj też trochę spanikowałem i zamiast zbierać fanty w walce z tym czerwonym czymś (wtedy co opadają kraty) uciekałem jak głupi. Później postąpiłem tak samo gdy w pomieszczeniu z mnóstwem linek też sp***rzałem jak lameczka zamiast skubnąć to i owo. A potem dziwię się, że narzekam i nie mam am amunicji  <_<

 

Giereczka ma mnóstwo takich napinających nerwy momentów. Mając nad głową powoli opadającą na nas kratę z kolcami, albo ścigające nas monstrum za plecami nie za bardzo myśli się o zbieraniu fantów, ale raczej o sp*erdalaniu gdzie pieprz rośnie :olo: Jak ktoś ma jaja ze stali, to może się trochę obłowić, ale zawsze wynika z tego spore ryzyko (dobre itemy leżą w bardzo ryzykownych miejscach). Fajna sprawa.


  • 1

#418 Druciak Napisany 22 października 2014 - 17:21

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

 

Nice!

 

Sam się zastanawiam czy zagrać, RE4 mi się bardzo podobało, a skoro TEW jest bardzo podobne do tejże gry to chyba jednak się skuszę. Tylko pytanko, jak jest z horrowatością gry, czy są etapy na czas i wymuszające skradanie się?


Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 22 października 2014 - 17:23

  • 0

#419 Rudolf Napisany 22 października 2014 - 17:30

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 733 Postów:

Znowu się boisz? :olo:


  • 0

#420 Druciak Napisany 22 października 2014 - 17:35

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Nie lubię grać w gry gdzie muszę się co chwilę obracać w poszukiwaniu czy coś się nie czai. :olo:


  • 0



Inne z tagami: