Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Evil Within

Tango Gameworks Bethesda PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
581 odpowiedzi na ten temat

#421 Texz Napisany 22 października 2014 - 17:52

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Odbijesz się niczym piłka od RE4. Niektóre rozwiązania są nie do przeskoczenia w 2014.
  • 0

#422 Druciak Napisany 22 października 2014 - 18:02

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Ale ja RE4 skończyłem i mi się podobało. :hmmm:


  • 0

#423 Tawotnica Napisany 22 października 2014 - 18:03

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Tylko pytanko, jak jest z horrowatością gry, czy są etapy na czas i wymuszające skradanie się?

 

Są czasówki, tzn. ratowanie partnera/partnerki z opresji albo bronienie ich zanim otworzą drzwi czy kolejne przejście.

 

Skradanie to z kolei chleb powszedni gry. Chcesz się skradać cały czas, bo amunicji ciągle brakuje - to w końcu survival horror, a nie HoTD, więc odpowiednie zarządzanie zasobami to ważna część rozgrywki. Moim zdaniem ten element jest świetnie wyważony, bo tak jak Kazuo trochę wyżej pisał - im większe ryzyko podejmujesz tym bardziej możesz się obłowić w amunicję i upgrady. Należy do tego dodać, że checkpointy nie są tak gęsto rozsiane jak w takim TLoU, gdzie przed każdym starciem miałeś autosave i mogłeś sobie do woli kombinować i powtarzać sekwencję, aż osiągnąłeś dla siebie najkorzystniejszy rezultat tylko w TEW tracisz czasami spore kawałki (trudnej) rozgrywki, więc lepiej 2 razy się zastanowić czy warto po ten słoik z żelem lecieć między chmarę zombiaków. 


  • 2

#424 Druciak Napisany 22 października 2014 - 18:06

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Z tym skradaniem Tawot to mi bardziej chodziło o takie etapy, że jak Cie wykryją to restart od checkpointa, a nie, że gra sama z założenia nakłania Cie do skradania bo tak lepiej.

 

W sumie zagrać nie zaszkodzi, a nuż mi się spodoba. :olo:


  • 0

#425 Tawotnica Napisany 22 października 2014 - 18:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

a nie, to takich zagrywek nie ma. Po prostu jak cię wykryją to zazwyczaj masz prze**bane :olo: i musisz uciekać. 


  • 0

#426 Kazuo Napisany 22 października 2014 - 18:41

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

12 chapter na Akumu.... 2 godziny męczyłem jedną sekwencję. Będę miał 1000 zgonów do końca jak nic :olo:


  • 0

#427 Spuczan Napisany 22 października 2014 - 19:41

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:

Jak ty zasuwasz człowieku! To ja się jeszcze z ostatnim bossem w jedenastym męczę a ty już 12 na akumu? Shieeeeeeeeeeeeeet.


  • 0

#428 Kazuo Napisany 22 października 2014 - 19:51

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Ale do platyny jeszcze daleeeeeko. Wiedziałem, że po premierze TEW odżyje moja miłość do giereczek :zakochany: 


  • 0

#429 AndrzejSon Napisany 22 października 2014 - 21:11

AndrzejSon

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 038 Postów:
Nie dziwię się zachwytom Kazuo, bo i mi gra bardzo się podoba.
  • 0

#430 Kazuo Napisany 23 października 2014 - 02:33

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jak ty zasuwasz człowieku! To ja się jeszcze z ostatnim bossem w jedenastym męczę a ty już 12 na akumu? Shieeeeeeeeeeeeeet.

 

Akumu właśnie skończone :cf:

 

 

22 h, 4 min; 488 zgonów


  • 1

#431 Little Jacob Napisany 23 października 2014 - 15:19

Little Jacob

    Pikachu

  • Narybek
  • 77 Postów:

Gratulacje Kazuo, czytałem że to hardcorowe doświadczenie. Chcę spróbować to przejść, może jakieś pro tipy, które momenty najcięższe? Jak grać?

 

Gierka rewelacyjna, w pełni popieram zachwyconych tą produkcją. Soczysty i długi miks Silenta i Residenta. Dużo strachu, dużo mięsa i nastawienie na skradanie. Dostałem co chciałem.


  • 0

#432 Tawotnica Napisany 23 października 2014 - 18:34

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Dziewiąty rozdział, jaka chamówa  :sadcf: Jest jakiś sposób na

Spoiler
Bardzo zniechęcające. Radzę sobie w stary dobry Shin Megami Tenseiowy sposób: save po każdym zwiedzonym pomieszczeniu :olo: Nawet pielęgniarka w hubie już ze mnie ciśnie, bo rzuciła komentarzem na modłę "nono, widzę że jesteś ostrożnym typem" :ok: 


  • 0

#433 AndrzejSon Napisany 23 października 2014 - 19:42

AndrzejSon

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 038 Postów:

Spoiler


  • 0

#434 Spuczan Napisany 23 października 2014 - 19:48

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:

Serio tak powiedziała? :olo:

 

Spoiler

 

 


  • 0

#435 Tawotnica Napisany 23 października 2014 - 20:02

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Tak. Nie pamiętam jak to dosłownie szło, ale chyba coś w stylu "oh, I see you're a cautious one" tak po czwartym zapisie w ciągu 30 minut. Fajny smaczek :D

 

 


  • 0

#436 Kazuo Napisany 24 października 2014 - 01:36

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Gratulacje Kazuo, czytałem że to hardcorowe doświadczenie. Chcę spróbować to przejść, może jakieś pro tipy, które momenty najcięższe? Jak grać?

Jak dla mnie platyna w tej grze pod względem trudności jest spokojnie porównywalna z Vanquishem czy Max Payne 3, właśnie przez tryb Akumu. Jeden cios przeciwnika, jeden nieuważny krok kończący się wpadnięciem w pułapkę, jedna głupia pomyłka i... game over :^^: Przy grubszych akcjach, gdzie mamy do czynienia nawet z kilkoma falami przeciwników, to już jest czysty hardkor. Ale ile przy tym frajdy :D

 

Tipy? Na pewno trzeba ostro oszczędzać amunicję, bo przeciwnicy są wytrzymalsi, występują w bardziej zróżnicowanych odmianach (klony Ruvika pojawiają się już w 3 rozdziale) i chyba nawet jest ich więcej. Kiedy tylko jest taka możliwość, to trzeba załatwiać wrogów z ukrycia i najlepiej od samego początku zbierać klucze do skrzynek w Azylu, bo dodatkowe ammo zawsze się przyda. Olać kompletnie ulepszanie paska życia, bo nie ważne jak długi by on nie był, to zawsze ginie się po jednym ciosie, a w to miejsce pakować staminę (szalenie ważne, bo będzie się duuuużo uciekało :cf: ). Podczas grania na Akumu udało mi się odkryć jak cholernie pożyteczne są bełty ogłuszające do kuszy - taki pojedynczy strzał może ogłuszyć wszystkich przeciwników w danej lokacji (da się na nich wtedy wykonać natychmiastowego finishera), co pozwala zaoszczędzić MASĘ amunicji. Poza tym pakowanie damage'u snajpery i magnuma - te dwie bronie nabite na maxa, to prawdziwe armaty zdolne położyć dosłownie w kilku strzałach najmocniejszych bossów.

 

W sumie najgorsze na Akumu jest to, że nie da się rozegrać tego trybu na new game +. No bonus, trza cisnąć od samego początku, z "gołą" postacią :ok: Aha, no i starcia z bossami są mega perfidne, bo na arenach walki z reguły są porozstawianie dodatkowe kolczatki i inne pułapki, w które wpadnięcie kończy się ofkors śmiercią Seby (jakby sama walka z bossem nie była wystarczająco przej*bana). Jest naprawdę ciężko, ale sporo przy tym zabawy... o ile jest się masochistą :cf: W razie czego służę pomocą ;)


  • 1

#437 DanteTDH Napisany 24 października 2014 - 10:14

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:

Ja pierdzielę, jaka to jest DOBRA gra! Miłość przyszła wczoraj w nocy i już wiem, że bez NG+ się nie obejdzie:) Grać, panowie, GRAĆ!


  • 1

#438 Spuczan Napisany 24 października 2014 - 11:08

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:

Potwierdzam! Wczoraj zrobiłem sobie dłuższe posiedzenia i już jestem w 15 rozdziale. Miodek w najczystszej postaci!


  • 0

#439 Spuczan Napisany 24 października 2014 - 18:10

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:
The_Evil_Within_20141024181102.jpg
 
Skończyłem! Ilość zgonów wcale mnie nie dziwi. Nie licząc pierwszego i drugiego rozdziału to wychodzi, że ginąłem prawie 10 razy na rozdział. A i tak pewnie było więcej ale pod koniec już znużony animacjami śmierci wczytywałem grę.
 
Walka z ostatnim bossem idealna. Dawno nie kończyło mi się tak dobrze gry.
Spoiler
Po idealnym RE4 i bardzo dobrym RE5 dostałem właśnie to czego chciałem. 
 
A po tych bonusach na koniec gry aż chce mi się zagrać w NG+!

Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 24 października 2014 - 18:15

  • 2

#440 Pico Napisany 24 października 2014 - 20:13

Pico

  • Forumowicze
  • 10 684 Postów:

http://www.eurogamer...will-never-play

 

The Evil Within zebrało dobre oceny w recenzjach i cieszy się sporą popularnością wśród graczy (choć gra nie zdetronizowała FIFA 15 w Wielkiej Brytanii). Należy jednak upewnić się, by nie odpalać rzeczonej produkcji bez pobrania pierwszego patcha, który był już dostępny w dniu premiery.

Czy doszliśmy do momentu, w którym granie offline przestało mieć rację bytu? Niestety na to wskazują ostatnie ruchy wydawców. O "patchu" do Halo: The Master Chief Collection, zajmującym 20GB, już czytaliście. Nie wszystkie osoby wiedzą jednak, że niespatchowane, zakupione w sklepie The Evil Within, odpalone bez łączenia się z Internetem, jest kupką deweloperskiego wstydu.

DigitalFoundry wzięło pod lupę The Evil Within w wersji 1.0 na PlayStation 4. Okazuje się, że gra, która została zapisana na krążkach dostępnych w sklepach jest bardzo niedopracowana i działa nawet do 40% wolniej, niż wersja 1.01 (z patchem premierowym). Przeciętny framerate tej wersji to 20 klatek na sekundę. W wielu miejscach gra potyka się jeszcze bardziej, a wartość fps spada do 10-15 klatek na sekundę.

Wersja "goła" nie działała również w natywnym full HD, a tylko w rozdzielczości 1600x900. Co gorsza - w niespatchowanej wersji występują duże problemy z pop-inem obiektów.

Ekipa Digital-Foundry nie owija w bawełnę i nazywa pakiet, który zaserwował nam wydawca w sklepach "niegrywalnym". Tytuł jest niegrywalny, bo nie ma mowy o normalnym wycelowaniu broni przy 15 fps.

Ten przykład to kolejne potwierdzenie, że wydawcy przestali traktować konsolowe krążki lądujące w sklepach na premierę jako ukończony produkt. Coraz częściej dostajemy tylko coś w rodzaju bety, która otrzymuje patch w dniu premiery (albo później). W odległej przyszłości serwery z patchami do The Evil Within pewnie przestaną istnieć. Gracze chcący pobawić się w takiego "klasycznego starocia" będą zmuszeni do rozgrywki w poślednich warunkach wizualnych.

 


  • 0

#441 torq314 Napisany 24 października 2014 - 20:37

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:

W odległej przyszłości serwery z patchami do The Evil Within pewnie przestaną istnieć. Gracze chcący pobawić się w takiego "klasycznego starocia" będą zmuszeni do rozgrywki w poślednich warunkach wizualnych.

w odległej przyszłości emulator ps4 uruchomi tę grę i będzie renderował stałe 60fps na tym słabym, niezoptymalizowanym kodzie. żadna łatka nie będzie do tego potrzebna. to samo z rozdzielczością jest.

problemem jest bowiem niedostosowanie kodu do takiego a nie innego hardware. na tysiąc razy szybszym hardware to czy kod jest optymalny czy nie będzie bez znaczenia.

jedyne co łatka może zawierać konkretnego a czego może nie być na płycie to jest wtedy, kiedy w łatce są tekstury wyzszej rozdzielczości, ale emulator będzie mógł albo robić sobie softwareowy upscaling tekstur albo społeczność wrzuci same tekstury z łatki gdzieś.
  • 0

#442 DanteTDH Napisany 24 października 2014 - 22:59

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:
Nie zmienia to faktu, że doszło do ciulowej sytuacji, kiedy to wydawca wydaje grę nieskończoną.. Co do powyższych dywagacji, użyję przykładu przytoczonego tutaj jakiś czas temu przez jednego z użytkowników:żołnierz stacjonujący w Afganistanie/uczestnik rejsu komercyjnego (itp, itd) najczęściej nie mają dostępu do netu, w przeciwieństwie do możliwości zagrania w pudełkową wersję gry na PS4/XO. W tym wypadku gra w tytuł niedokończony i żadne argumenty tego nie zmienią.
  • 0

#443 Kazuo Napisany 25 października 2014 - 02:16

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Skończyłem! Ilość zgonów wcale mnie nie dziwi. Nie licząc pierwszego i drugiego rozdziału to wychodzi, że ginąłem prawie 10 razy na rozdział. A i tak pewnie było więcej ale pod koniec już znużony animacjami śmierci wczytywałem grę.

 
Walka z ostatnim bossem idealna. Dawno nie kończyło mi się tak dobrze gry.
Spoiler
Po idealnym RE4 i bardzo dobrym RE5 dostałem właśnie to czego chciałem. 
 
A po tych bonusach na koniec gry aż chce mi się zagrać w NG+!

 

Dawaj na Akumu :cf: 

 

Spoiler


  • 0

#444 ACZ Napisany 25 października 2014 - 16:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

ale że co? masz wbitą juz platkę?


  • 0

#445 Kazuo Napisany 25 października 2014 - 16:29

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jeszcze nie, ale Akumu za mną, więc teraz będzie z górki. Ogólnie platyna w tej grze jest strasznie czasochłonna (minimum 4 przejścia)


  • 0

#446 DanteTDH Napisany 30 października 2014 - 13:51

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:

http://www.cdaction....na-sekunde.html

Tak szczerze zaczynam się teraz zastanawiać czy zakup PS4 był dobrą decyzją. Coraz bliżej jestem do kompletnej przesiadki na Master Race - a wydarzenie takie jak to tylko utwierdza mnie w poprawności tej decyzji...


  • 0

#447 kowal Napisany 31 października 2014 - 14:06

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:

czy TEW jest grywalne na ps3?


  • 0

#448 Kazuo Napisany 31 października 2014 - 14:19

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jest, o ile przeżyjesz ch*jową grafikę. Grywalność bez zmian


  • 0

#449 burnstein Napisany 31 października 2014 - 14:40

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 124 Postów:

czy TEW jest grywalne na ps3?

Na PS4 podobno wygląda niemal tak samo jak na PS3...


  • 0

#450 Kazuo Napisany 31 października 2014 - 14:46

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Platyneczka :^^:


  • 3



Inne z tagami: