The Evil Within
#421 Napisany 22 października 2014 - 17:52
#422 Napisany 22 października 2014 - 18:02
Ale ja RE4 skończyłem i mi się podobało.
#423 Napisany 22 października 2014 - 18:03
Tylko pytanko, jak jest z horrowatością gry, czy są etapy na czas i wymuszające skradanie się?
Są czasówki, tzn. ratowanie partnera/partnerki z opresji albo bronienie ich zanim otworzą drzwi czy kolejne przejście.
Skradanie to z kolei chleb powszedni gry. Chcesz się skradać cały czas, bo amunicji ciągle brakuje - to w końcu survival horror, a nie HoTD, więc odpowiednie zarządzanie zasobami to ważna część rozgrywki. Moim zdaniem ten element jest świetnie wyważony, bo tak jak Kazuo trochę wyżej pisał - im większe ryzyko podejmujesz tym bardziej możesz się obłowić w amunicję i upgrady. Należy do tego dodać, że checkpointy nie są tak gęsto rozsiane jak w takim TLoU, gdzie przed każdym starciem miałeś autosave i mogłeś sobie do woli kombinować i powtarzać sekwencję, aż osiągnąłeś dla siebie najkorzystniejszy rezultat tylko w TEW tracisz czasami spore kawałki (trudnej) rozgrywki, więc lepiej 2 razy się zastanowić czy warto po ten słoik z żelem lecieć między chmarę zombiaków.
#424 Napisany 22 października 2014 - 18:06
Z tym skradaniem Tawot to mi bardziej chodziło o takie etapy, że jak Cie wykryją to restart od checkpointa, a nie, że gra sama z założenia nakłania Cie do skradania bo tak lepiej.
W sumie zagrać nie zaszkodzi, a nuż mi się spodoba.
#425 Napisany 22 października 2014 - 18:14
a nie, to takich zagrywek nie ma. Po prostu jak cię wykryją to zazwyczaj masz prze**bane i musisz uciekać.
#426 Napisany 22 października 2014 - 18:41
12 chapter na Akumu.... 2 godziny męczyłem jedną sekwencję. Będę miał 1000 zgonów do końca jak nic
#427 Napisany 22 października 2014 - 19:41
Jak ty zasuwasz człowieku! To ja się jeszcze z ostatnim bossem w jedenastym męczę a ty już 12 na akumu? Shieeeeeeeeeeeeeet.
#428 Napisany 22 października 2014 - 19:51
Ale do platyny jeszcze daleeeeeko. Wiedziałem, że po premierze TEW odżyje moja miłość do giereczek
#429 Napisany 22 października 2014 - 21:11
#430 Napisany 23 października 2014 - 02:33
Jak ty zasuwasz człowieku! To ja się jeszcze z ostatnim bossem w jedenastym męczę a ty już 12 na akumu? Shieeeeeeeeeeeeeet.
Akumu właśnie skończone
22 h, 4 min; 488 zgonów
#431 Napisany 23 października 2014 - 15:19
Gratulacje Kazuo, czytałem że to hardcorowe doświadczenie. Chcę spróbować to przejść, może jakieś pro tipy, które momenty najcięższe? Jak grać?
Gierka rewelacyjna, w pełni popieram zachwyconych tą produkcją. Soczysty i długi miks Silenta i Residenta. Dużo strachu, dużo mięsa i nastawienie na skradanie. Dostałem co chciałem.
#432 Napisany 23 października 2014 - 18:34
Dziewiąty rozdział, jaka chamówa Jest jakiś sposób na
#433 Napisany 23 października 2014 - 19:42
#434 Napisany 23 października 2014 - 19:48
Serio tak powiedziała?
#435 Napisany 23 października 2014 - 20:02
Tak. Nie pamiętam jak to dosłownie szło, ale chyba coś w stylu "oh, I see you're a cautious one" tak po czwartym zapisie w ciągu 30 minut. Fajny smaczek
#436 Napisany 24 października 2014 - 01:36
Gratulacje Kazuo, czytałem że to hardcorowe doświadczenie. Chcę spróbować to przejść, może jakieś pro tipy, które momenty najcięższe? Jak grać?
Jak dla mnie platyna w tej grze pod względem trudności jest spokojnie porównywalna z Vanquishem czy Max Payne 3, właśnie przez tryb Akumu. Jeden cios przeciwnika, jeden nieuważny krok kończący się wpadnięciem w pułapkę, jedna głupia pomyłka i... game over Przy grubszych akcjach, gdzie mamy do czynienia nawet z kilkoma falami przeciwników, to już jest czysty hardkor. Ale ile przy tym frajdy
Tipy? Na pewno trzeba ostro oszczędzać amunicję, bo przeciwnicy są wytrzymalsi, występują w bardziej zróżnicowanych odmianach (klony Ruvika pojawiają się już w 3 rozdziale) i chyba nawet jest ich więcej. Kiedy tylko jest taka możliwość, to trzeba załatwiać wrogów z ukrycia i najlepiej od samego początku zbierać klucze do skrzynek w Azylu, bo dodatkowe ammo zawsze się przyda. Olać kompletnie ulepszanie paska życia, bo nie ważne jak długi by on nie był, to zawsze ginie się po jednym ciosie, a w to miejsce pakować staminę (szalenie ważne, bo będzie się duuuużo uciekało ). Podczas grania na Akumu udało mi się odkryć jak cholernie pożyteczne są bełty ogłuszające do kuszy - taki pojedynczy strzał może ogłuszyć wszystkich przeciwników w danej lokacji (da się na nich wtedy wykonać natychmiastowego finishera), co pozwala zaoszczędzić MASĘ amunicji. Poza tym pakowanie damage'u snajpery i magnuma - te dwie bronie nabite na maxa, to prawdziwe armaty zdolne położyć dosłownie w kilku strzałach najmocniejszych bossów.
W sumie najgorsze na Akumu jest to, że nie da się rozegrać tego trybu na new game +. No bonus, trza cisnąć od samego początku, z "gołą" postacią Aha, no i starcia z bossami są mega perfidne, bo na arenach walki z reguły są porozstawianie dodatkowe kolczatki i inne pułapki, w które wpadnięcie kończy się ofkors śmiercią Seby (jakby sama walka z bossem nie była wystarczająco przej*bana). Jest naprawdę ciężko, ale sporo przy tym zabawy... o ile jest się masochistą W razie czego służę pomocą
#437 Napisany 24 października 2014 - 10:14
Ja pierdzielę, jaka to jest DOBRA gra! Miłość przyszła wczoraj w nocy i już wiem, że bez NG+ się nie obejdzie:) Grać, panowie, GRAĆ!
#438 Napisany 24 października 2014 - 11:08
Potwierdzam! Wczoraj zrobiłem sobie dłuższe posiedzenia i już jestem w 15 rozdziale. Miodek w najczystszej postaci!
#439 Napisany 24 października 2014 - 18:10
Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 24 października 2014 - 18:15
#440 Napisany 24 października 2014 - 20:13
http://www.eurogamer...will-never-play
The Evil Within zebrało dobre oceny w recenzjach i cieszy się sporą popularnością wśród graczy (choć gra nie zdetronizowała FIFA 15 w Wielkiej Brytanii). Należy jednak upewnić się, by nie odpalać rzeczonej produkcji bez pobrania pierwszego patcha, który był już dostępny w dniu premiery.
Czy doszliśmy do momentu, w którym granie offline przestało mieć rację bytu? Niestety na to wskazują ostatnie ruchy wydawców. O "patchu" do Halo: The Master Chief Collection, zajmującym 20GB, już czytaliście. Nie wszystkie osoby wiedzą jednak, że niespatchowane, zakupione w sklepie The Evil Within, odpalone bez łączenia się z Internetem, jest kupką deweloperskiego wstydu.
DigitalFoundry wzięło pod lupę The Evil Within w wersji 1.0 na PlayStation 4. Okazuje się, że gra, która została zapisana na krążkach dostępnych w sklepach jest bardzo niedopracowana i działa nawet do 40% wolniej, niż wersja 1.01 (z patchem premierowym). Przeciętny framerate tej wersji to 20 klatek na sekundę. W wielu miejscach gra potyka się jeszcze bardziej, a wartość fps spada do 10-15 klatek na sekundę.
Wersja "goła" nie działała również w natywnym full HD, a tylko w rozdzielczości 1600x900. Co gorsza - w niespatchowanej wersji występują duże problemy z pop-inem obiektów.
Ekipa Digital-Foundry nie owija w bawełnę i nazywa pakiet, który zaserwował nam wydawca w sklepach "niegrywalnym". Tytuł jest niegrywalny, bo nie ma mowy o normalnym wycelowaniu broni przy 15 fps.
Ten przykład to kolejne potwierdzenie, że wydawcy przestali traktować konsolowe krążki lądujące w sklepach na premierę jako ukończony produkt. Coraz częściej dostajemy tylko coś w rodzaju bety, która otrzymuje patch w dniu premiery (albo później). W odległej przyszłości serwery z patchami do The Evil Within pewnie przestaną istnieć. Gracze chcący pobawić się w takiego "klasycznego starocia" będą zmuszeni do rozgrywki w poślednich warunkach wizualnych.
#441 Napisany 24 października 2014 - 20:37
w odległej przyszłości emulator ps4 uruchomi tę grę i będzie renderował stałe 60fps na tym słabym, niezoptymalizowanym kodzie. żadna łatka nie będzie do tego potrzebna. to samo z rozdzielczością jest.W odległej przyszłości serwery z patchami do The Evil Within pewnie przestaną istnieć. Gracze chcący pobawić się w takiego "klasycznego starocia" będą zmuszeni do rozgrywki w poślednich warunkach wizualnych.
problemem jest bowiem niedostosowanie kodu do takiego a nie innego hardware. na tysiąc razy szybszym hardware to czy kod jest optymalny czy nie będzie bez znaczenia.
jedyne co łatka może zawierać konkretnego a czego może nie być na płycie to jest wtedy, kiedy w łatce są tekstury wyzszej rozdzielczości, ale emulator będzie mógł albo robić sobie softwareowy upscaling tekstur albo społeczność wrzuci same tekstury z łatki gdzieś.
#442 Napisany 24 października 2014 - 22:59
#443 Napisany 25 października 2014 - 02:16
Skończyłem! Ilość zgonów wcale mnie nie dziwi. Nie licząc pierwszego i drugiego rozdziału to wychodzi, że ginąłem prawie 10 razy na rozdział. A i tak pewnie było więcej ale pod koniec już znużony animacjami śmierci wczytywałem grę.
Walka z ostatnim bossem idealna. Dawno nie kończyło mi się tak dobrze gry.SpoilerPo idealnym RE4 i bardzo dobrym RE5 dostałem właśnie to czego chciałem.A po tych bonusach na koniec gry aż chce mi się zagrać w NG+!
Dawaj na Akumu
#444 Napisany 25 października 2014 - 16:22
ale że co? masz wbitą juz platkę?
#445 Napisany 25 października 2014 - 16:29
Jeszcze nie, ale Akumu za mną, więc teraz będzie z górki. Ogólnie platyna w tej grze jest strasznie czasochłonna (minimum 4 przejścia)
#446 Napisany 30 października 2014 - 13:51
http://www.cdaction....na-sekunde.html
Tak szczerze zaczynam się teraz zastanawiać czy zakup PS4 był dobrą decyzją. Coraz bliżej jestem do kompletnej przesiadki na Master Race - a wydarzenie takie jak to tylko utwierdza mnie w poprawności tej decyzji...
#447 Napisany 31 października 2014 - 14:06
czy TEW jest grywalne na ps3?
#448 Napisany 31 października 2014 - 14:19
Jest, o ile przeżyjesz ch*jową grafikę. Grywalność bez zmian
#449 Napisany 31 października 2014 - 14:40
czy TEW jest grywalne na ps3?
Na PS4 podobno wygląda niemal tak samo jak na PS3...
#450 Napisany 31 października 2014 - 14:46
Platyneczka
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|