Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Evil Within

Tango Gameworks Bethesda PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
581 odpowiedzi na ten temat

#511 Sotaku Napisany 19 marca 2016 - 14:17

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 683 Postów:
Ze swoim polskim cofam się do tyłu, ale będę kontynuował dalej pisanie ;)
  • 1

#512 Pawlik Napisany 19 marca 2016 - 14:18

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

ta grota nestle widać cały czas dręczy Deba :(

 

edit.

a umiesz cofnąć się do przodu? :cf:


Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 19 marca 2016 - 14:22

  • 0

#513 Sotaku Napisany 19 marca 2016 - 14:22

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 683 Postów:

ta grota nestle widać cały czas dręczy Deba :(
 
edit.
a umiesz cofnąć się do przodu? :cf:


:fp:
  • 0

#514 Pawlik Napisany 19 marca 2016 - 14:24

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

Freud Cię złamał, czy cofanie w różnych kierunkach? :cf:


  • 0

#515 Sotaku Napisany 19 marca 2016 - 14:26

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 683 Postów:
Twoja głupota
  • 0

#516 fingus Napisany 19 marca 2016 - 14:30

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Pawlik nie załapał autoaronii. Bywa. :reggie:
  • 0

#517 Pawlik Napisany 19 marca 2016 - 14:35

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

zmylił mnie ton głosu  :pf:


  • 0

#518 BeSOS Napisany 19 marca 2016 - 15:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
No 7 rozdział zacząłem :) to jest 100% gra w stylu RE4/5 że wszystkimi wadami i zaletami z tego wynikającymi. Nie wiem jak może nie podpasować fanom serii Capcomu...tym bardziej że wygląda naprawdę świetnie (minus te 20fpsow :/) i naprawdę muszę się zmuszać do wyłączania konsoli bo co chwila zmienia się lokacja, coś się znajdzie nowego, nowy boss czy jakaś psychodeliczna jazda :) idealnie to zbalansowalo Tango. To nie jest żaden survival horror bo o ile na początku gra kazała się skradać to po 6h ma się już tyle pukawek że aż prosi się z nich korzystać choć amunicja nie leży na każdym kroku i trzeba oszczędzać :) postać podlevelowana i celowanie już jest bardziej zjadliwe - nie podoba mi się debilny widok ala FPP z celownikiem ale jest lepiej niż w Shadowdach choć nadal nie tak intuicyjnie jak w RE, może jak accuracy podpakuje to się to zmieni ?

Pawlik, kupuj :) 50 żyła na PSN stoi, opyla się ;)

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 19 marca 2016 - 15:23

  • 0

#519 BeSOS Napisany 24 marca 2016 - 20:21

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Skończone. Swietna gra. Na szybko:

 

PLUSY

 

+ oprawa (design!!!)

+ intrygująca otoczka fabularna (choć do czasu)

+ pacing (ciągle nowe miejscówki przeplatane fajnymi wyzwaniami i bossami)

+ bossowie (nie miałem ani jednego problemu w odróżnieniu od bezmózgich najwyraźniej recenzentów :fp:)

+ residentowy feeling (najbardziej przypominało to RE4)

+ dobry poziom trudności - wg gry zginąłem 101 razy ale większość to zdecydowanie moja wina a nie złego designu.

+ silentowe elementy (schizy, otoczenie, klimacik przychodni gdzie sapisujemy grę :))

+ level nawiazujacy do REmake i inne smaczki dla fanów RE (pierwsze spotkanie z zombie :))

+ długi czas gry - mi zajeło na normaly 20h :)

 

MINUSY

 

- kamerka podczas strzelania za blisko postaci, wolałbym zza placów

- celowanie jest średnio wygodne (coś ala Uncharted 3 przed patchem...)

- postacie są srednie/słabe lub w skrajnych przypadkach zwyczajnie wkurwiają (Leslie :hejka:) Główna  postac natomiast spoko ale zbyt tajemnicza i trochę bezpłciowa.

- główny zły intryguje ale nic sie nie dowiadujemy o nim

- pomimo fantastycznej oprawy podczas gameplayu cut-scenki są średnie

- framerate!!!!! (choć po kilku h juz pfrzywykło mi oko ;))

- fabuła im dalej tym głupsza a koniec końców nic nie wyjaśnia, skałdanie jej do kupy też nie ma sensu bo ma za dużo luk

- ostani rozdział (15) jest typowym przykładem rushowania gry na launch - posklejany bez ładu i składu, przepełniony bezsensownymi wave'ami przeciwników a ostatni boss to leszcz.

- zakończenie nie daje satysfakcji

 

Tak więc gameplayowo mamy mistrza ale gierce zabrakło budżetu i lepszej fabuły/postaci, zeby stała sie klasykiem na miarę RE czy SH. Mimo to bawiłem sie kapitalnie i daję 8.9. Oby Mikami jeszcze cos nam stworzył :)


  • 4

#520 Spuczan Napisany 20 marca 2017 - 14:34

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:

Coraz częściej pojawiają się ploteczki o sequelu.


  • 0

#521 Kazuo Napisany 23 marca 2017 - 23:21

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Biorę day 1.


  • 0

#522 BeSOS Napisany 24 marca 2017 - 06:15

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
D1.
  • 0

#523 Spuczan Napisany 22 maja 2017 - 21:29

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:

NEKRO!

 

Wróciłem do giereczki bo chciałem sprawdzić co to za poziom ten Akumu i już wiem :cf:

 

The_Evil_Within_20170522195342.jpg

 

Gram bardzo oszczędnie, staram się nie atakować większych grupek wrogów, wykorzystuję pułapki i zapałki :banderas: Walki z bossami nie należą do radosnych chwil.

 

Najpierw włączam sobie grę na niższym poziomie. Oglądam lokację, poznaje jej sekrety, wady i zalety a później loaduję save'a na Akumu i staram się powtórzyć wszystko jak najlepiej. Niestety nie zawsze wychodzi :ok:


  • 2

#524 Kazuo Napisany 23 maja 2017 - 05:34

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Akumu to niezły hardkor :tak:


  • 0

#525 Spuczan Napisany 11 czerwca 2017 - 21:08

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:

The Evil Within 2 Possibly Leaked Early; Shinji Mikami Still at the Helm

 

http://www.dualshock...nts-bethesda/  

 

:gwizdek:

 

 


  • 0

#526 Kazuo Napisany 11 czerwca 2017 - 21:53

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Będzie granie i platynowanie. Dawać mi Akumu :burn:


  • 0

#527 MonsieurWoland Napisany 11 lipca 2017 - 09:30

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Kupilem ostatnio. Pogralem 30 minut. Czarne pasy na ekranie, male lokacje, slabe modele postaci a to wszystko w porywajacych 15 fpsach. Nie o takie konsole walczylem. Bede gral dalej bo czuje, ze giereczka ma potencjal. Niestety to kolejny tytul z ktorym bede musial chowac sie przed zona :olo:


  • 0

#528 Eldarion Napisany 11 lipca 2017 - 14:23

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:

grasz pewnie na ps4, te pasy chyba da się wyłączyć ( doszla chyba taka możliwość w jakiejśc aktualizacji) tych 15 fps raczej sie nie pozbedziesz ;)


  • 0

#529 Kazuo Napisany 11 lipca 2017 - 15:52

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Grałem na ps3 i przeżyłem, to Ty też dasz radę, tym bardziej na ps4 :olo: technicznie gra kuleje, ale gameplay, design i klimat nadrabiają wszystko


  • 0

#530 Schrodinger Napisany 11 lipca 2017 - 15:55

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 974 Postów:

na prosiaku nie było tam lepiej?


  • 0

#531 Razel Napisany 11 lipca 2017 - 16:16

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 412 Postów:

Kupilem ostatnio. Pogralem 30 minut. Czarne pasy na ekranie, male lokacje, slabe modele postaci a to wszystko w porywajacych 15 fpsach. Nie o takie konsole walczylem. Bede gral dalej bo czuje, ze giereczka ma potencjal. Niestety to kolejny tytul z ktorym bede musial chowac sie przed zona :olo:

 

Przecie jak już ps4pro wchodziło to jedna z pierwszych gier była, gdzie pokazywano, że gra na nowym Soniaczu zyskuje dużo:

 

Taka szlachata, a tarza się w odchodach jak jakiś plebs :(


  • 0

#532 MonsieurWoland Napisany 11 lipca 2017 - 17:09

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Chyba pora na przesiadke. Zona sobie w battlegroundsy pogrywa na PC w 100 fpsach i spoglada w moim kierunku (konsolowym) z rosnaca pogarda. To jest dopiero przemoc domowa.


  • 0

#533 Spuczan Napisany 11 lipca 2017 - 17:33

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:
To w niczym nie pomoże. Widać kto w waszym związku nosi spodnie.
  • 0

#534 MonsieurWoland Napisany 11 lipca 2017 - 17:35

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Dum spiro, spero :(


  • 0

#535 Spuczan Napisany 11 lipca 2017 - 17:41

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:
Vox clamantis in deserto.
  • 1

#536 MonsieurWoland Napisany 12 lipca 2017 - 21:03

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Mam 3 pytania:

 

1) W co warto inwestowac zielony zel?

2) Jaki jest cel palenia cial?

3) Czy warto sciagac DLC?


  • 0

#537 DanteTDH Napisany 12 lipca 2017 - 21:11

DanteTDH

    Power Armored

  • Forumowicze
  • 1 099 Postów:
1) w bieżąco naglące sprawy - dostosuj sobie uprade postaci tak, by rozwijać ją w miarę zbalansowany sposób-to nie RPG, każda opcja się przyda:)
2) taki sam, jak w REmake-nie zmartwychwstają w najmniej odpowiednim momencie!
3) dlc stanowi dla mnie jedne z lepszych dodatków (stawiam je obok takich wspaniałości jak Minerva's Den) i naprawdę warto w nie zagrać. A zabawa Executionerem pozwoli oddechnąć trochę od tej ciągłej walki o przetrwanie:)
  • 1

#538 Spuczan Napisany 12 lipca 2017 - 21:39

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:

1) Będziesz miał tyle żelu, że zdołasz zupgradeować dosłownie wszystko (jeżeli dokładnie przeszukasz lokacje) dopasuj sobie arsenał pod twój styl gry, nie będę ci pisał co ja ulepszałem bo ostatnio grałem na Akumu;

2) Palenie ciał może przyczynić się do zabicia kilku wrogów na raz;

3) Ostatnio było w promocji za 12 zł, według mnie za taką cenę warto.
  • 1

#539 MonsieurWoland Napisany 12 lipca 2017 - 22:46

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

2) taki sam, jak w REmake-nie zmartwychwstają w najmniej odpowiednim momencie!
 

 

Co triggeruje zmartwychwstanie? Jestem w II chapterze. Niektore ciala pale, niektore (po wbiciu noza w skron) zostawiam na ziemi. Na razie nic nie wstalo ponownie.


  • 0

#540 bartezoo Napisany 13 lipca 2017 - 09:50

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:
Na jakim poziomie trudności grasz? Bo palenie pozwala spalić kilka zombie naraz często i osczędzić sporo amunicji ale na normalu to tak średnio konieczne.
  • 0



Inne z tagami: